- jd3rul
- OP
- 247 mesaje
- din 06 Dec 2009
- Vectra 2003 Z16XE
- Constanta
jd3rul
- Mesaje scrise: 247
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2003 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2009
- Mesaj Privat
Prima problema :
La relanti , turometrul joaca intre 740 si 730 , rezultand niste vibratii urate in masina . Sta la 740 si apoi sare imediat la 730 si isi revine .
A doua problem:
Doar ce am schimbat termostatul , dar mai mult de 85 grade nu sare apa .
Pe cutie stiu ca scria ca la 92 se deschide . Este un termostat cu flansa Febi
La relanti , turometrul joaca intre 740 si 730 , rezultand niste vibratii urate in masina . Sta la 740 si apoi sare imediat la 730 si isi revine .
A doua problem:
Doar ce am schimbat termostatul , dar mai mult de 85 grade nu sare apa .
Pe cutie stiu ca scria ca la 92 se deschide . Este un termostat cu flansa Febi
- DB77AAA
- *******
- 6,675 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,675
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
Pentru prima problema fluctuatiile sunt nesemnificative, chiar normale as spune. Poti inecerca sa cureti clapeta de acceleratie, senzorul de presiune de pe galeria de admisie si tot esti murdar, spala si EGR. Eu cred totusi ca vibratiile vin de la un tampon motor obosit.
Pentru a doua problema, ia alt termostat sau verifica daca temperatura ceasurilor de bord este corecta.
Pentru a doua problema, ia alt termostat sau verifica daca temperatura ceasurilor de bord este corecta.
- mephisto
- **
- 253 mesaje
- din 07 Dec 2010
- Signum 2006 Z19DTH
- Bucuresti
mephisto
- Mesaje scrise: 253
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Signum 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Dec 2010
- Mesaj Privat
... pt a doua problema iti pot spune ca este normal la vreme asta ca acul sa stea undeva pe la 85 grade, termostatul schimba la 92 grade si astea daca mergi mai turat sau e cald afara, totusi iti recomand sa mergi mai turat o portiune de drum mai lung si ai sa vezi ca se ridica pe la 90 de grade, dar cel mai important e ca apa dupa ce a a juns la 85 de grade sa nu scada deloc, adic mergi constant cu 1800, 2000 de ture temp sa nu scada sub 85, daca se duce sub 85 grade termostatul e blocat pe deschis, iar lucrul asta nu e o problema f mare, decat ca motorul se incalzeste mai greu, consuma mai mult si isi poate face regenerarea cum trebuie, asta daca ai dpf