Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Tuning
  • Dallas

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 1999 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2011

  • Mesaj Privat
scz pt deranj.am o Vectra B2, motor x20DTH 2.0 , 101cp...ma gande'am sa ii schimb turbina pt k nu prea mai trage cum tragea odata....(masina am aduso personal din Germania akm 3-4 ani.) si ma gandeam sa ii pun o turbina de pe un motor de 2.200 125cp.oare o merge acest lucru ? o sa aibe un cuplu-motor mai bun ? cp?...
Skip ads

  • upgrader

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Arges
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Salut.

Turbina de 2.2 nu o poti monta in locul celei de pe 2.0 sau cel putin ... nu merita deranjul (cea de 2.2 e cu geometrie variabila).
In schimb pentru un castig semnificativ de putere la un pret destul de mic iti recomand chiptuning.
Daca te intereseaza iti pot face legatura cu cineva la care mi-am facut si eu (cam acum un an) - a fost foarte ieftin in comparatie cu firmele "specializate" in tuning (sub jumatate din pret) iar pana acum sunt mai mult decat incantat de performantele masinii. Nu postez posibilitatea de contact aici ca sa nu se considere reclama.

Toate cele bune.
  • NeamTuLe

  • Mesaje scrise: 358
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2007

  • Mesaj Privat
dar cea de pe y17dt merge pusa alta de pe alt motor?
  • George_Geo

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 2008 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Pentru "upgrader".spune-mi si mie cu cati cp.creste acest ciptunning pe care l-ai facut la masina ta si daca se mareste si consumul?multumesc
  • Negreanu

  • Mesaje scrise: 941
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra 2004 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2010

  • Mesaj Privat
si de unde e turbina de 2.2 cu geometrie variabila?..prin remap ajungi de la 101 la 126cp .
  • pirvu_daniel

  • Mesaje scrise: 4,578
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Negreanu a scris:si de unde e turbina de 2.2 cu geometrie variabila?

E cu geometrie variabila.
  • mariusapostol87

  • Mesaje scrise: 970
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2010

  • Mesaj Privat
din cate am auzit eu se poate mari turbina deja actuala de pe masina. nu vorbesc de turbina de pe 2.0 de pe opel, am auzit de turbine de pe vw, dar doar am auzit, deci nu pot da mai multe detalii despre ce se mareste exact la turbina.
  • Puiu_2009

  • Mesaje scrise: 84
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Insignia 2017 B20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Da se poate transforma turbina prin schimbarea compresorului,axului, bucsilor, devenind astfel asa numita turbina hibrid. In cazul concret daca este vorba de dieselul de 2l, acesta nu prea este un motor care sa se preteze la modificari spectaculoase. In plus este mult mai simplu sa schimbi cu totul turbina,dar in oricare varianta se impune o remapare ,iar in situatia in care vei mari mai mult presiunea, va fi necesar si inlocuirea intercoolerului. Castigul mare de putere se obtine la diesel, prin modificarea timpilor de injectie si respectiv a volumului de motorina injectata. Succes!
  • deleted-11331

  • Mesaje scrise: 758
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2007

  • Mesaj Privat
sau... se poate demonta turbina simpla de 2.0 se pune una de 2.2 care are geometrie variabila si se schimba si ecu, cip cheie si immo ( toate de 2.2 ) si se da la cheie apoi ai un motor 2.0 cu vre.o 120-125 de cai. pt cei perfectionisti se poate face si un tuning personalizat. eu am 2.0 (x20dth) cu turbina de 2.2 dtr si ecu ramas de la 2.2 dth, merge struna de aprox. 15000 km ! se poate pune si la y20dth.
  • mariusapostol87

  • Mesaje scrise: 970
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2010

  • Mesaj Privat
si la cat te-a dus toata afacerea?
  • krashy22

  • Mesaje scrise: 1,198
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2007

  • Mesaj Privat
turbina de 2.2 merge montata cu tot cu galeria de admisie. Pe galeria 2.0 nu s-ar potrivi.
Deci daca pui mana pe o turbina de 2.2 cu tot cu galerie ai putea sa o montezi pe 2.0 fara vre-o modificare suplimentara. Pe langa turbina mai treb sa umbli pe la soft. Maiandrei a incercat asa ceva dar parca s-a lasat pagubas.
  • mariusapostol87

  • Mesaje scrise: 970
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2010

  • Mesaj Privat
te referi la galeria de evacuare banuiesc.
  • andy_ciprian

  • Mesaje scrise: 343
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2011

  • Mesaj Privat
Mda interesanta operatie cea cu schimbarea turbinei cu tot cu ecu, eram curios de costuri.
  • krashy22

  • Mesaje scrise: 1,198
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Greseala mea, despre galeria de evacuare era vb .
Turbina cu tot cu galerie o gasesti cu maxim 200e iar ecu o fi si ala ceva bani. Cel mai bine intreaba colegii care dezmembreaza opel, la sectiunea publicitate .
  • andy_ciprian

  • Mesaje scrise: 343
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2011

  • Mesaj Privat
Ok am inteles ca turbina cu tot cu galerie de pe motorul y22dtr merge montata fara probleme pe motorul y20dth, acum intreb pe cei care au facut aceasta schimbare mufele de la ECU sunt la fel? daca fac rost de calculator si cip cu tot cu immo mai trebuie sa fac ceva modificari la partea de hard (fire trase sau alte module etc) sau este de ajuns?
A si inca ceva cum facem cu calculatorul pompei de injectie? il schimbam si pe el?
  • deleted-11331

  • Mesaje scrise: 758
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2007

  • Mesaj Privat
deci.. eu am avut motor e 2.2 si i.am pus de 2.0 ca l.am gasit intr.o stare foarte buna, pompa de injectie de 2.2 merge pusa pe 2.0 dar nu si invers ! ecu de 2.2 se potriveste la mufe cu 2.0 si tind sa cred ca nu ar face rau deloc la pompa de injectie doar ca trebuie bibilit un pic in sensul ca la mine dau un pic de fum negru la accelerari scurte, in rest se comporta foarte bine si nu are probleme cu privire la greutate( omega 1730 kg. goala) turbina si galeria se poate monta cum a spus colegul mai sus, ecu faci rost ( da.mi mesaj pe pm) dar nu stiu de pompa, aici rog un coleg mai avizat sa.si exprime din experienta sa ce si cum.
  • andy_ciprian

  • Mesaje scrise: 343
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2011

  • Mesaj Privat
Am inteles colegu Otomega25 ai pm de la mine
  • Puiu_2009

  • Mesaje scrise: 84
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Insignia 2017 B20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Nu este nimeni interesat de proiectul de "upgradare" turbina de Z19DTH ? Am nevoie de o turbina veche ,chiar defecta. MULTUMESC anticipat!
  • dassvalencia

  • Mesaje scrise: 368
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2004 z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Salut colegi. Am si eu cateva intrebari pentru voi.
- As vrea sa imi "TUNEZ" motorul... si m-am gandit.. de unde altundeva sa mai scot cai...decat de la o turbina mai bunisoara .
AM UN ASTRA G 1.7 CDTi fabricata in feb. 2004 , 110 cai.. aproximativ.. CU REMAP + injectoare, pompa si rampa comuna de la un Z17DTH de 100 cai.
--* M-am gandit sa schimb turbina Very Happy ... m-am gandit la o turbina ceva mai marisoara.. de la un ASTRA J 2.0 de 160 de cai .
- Acum intrebarea mea este, SE POTRIVESTE TURBINA DE LA ASTRA J LA MASINUTA MEA?
SAU ... DATI-MI ALTE IDEI,...CUM AS PUTEA SA FAC SA CRESC PUTEREA MOTORULUI Sad
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,710
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
@Puiu_2009, te rog suna-ma maine sa discutam posibilitati. Cred/sper sa iti pot face rost de o turbina defecta.

@dassvalencia, iti trebuie doar turbina cu geometrie variabila (cea de Z17DTH ar fi cel mai usor de instalat) si software.

@andy_ciprian, ECU de Y20DTH respectiv Y22DTR este acelasi. Atat la PSG5 cat si la PSG16. Se inlocuieste doar software-ul. Dar atentie, la PSG5 pompa de 2.0 este factor de limitare a puterii. Trebuie instalata pompa de 2.2
Skip ads

  1. Home
  2. Tuning

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR