_Dragos_
- Mesaje scrise: 19
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
- Ingineru
- ****
- 1,086 mesaje
- din 24 Jun 2004
- Vectra 1998 X16XEL
- Bucuresti
Ingineru
- Mesaje scrise: 1,086
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2004
- Mesaj Privat
- Mircea KDT
- **
- 336 mesaje
- din 11 Jan 2005
- Bucuresti
Mircea KDT
- Mesaje scrise: 336
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2005
- Mesaj Privat
- zafirul
- ****
- 1,443 mesaje
- din 22 Apr 2004
- Zafira 2001 Z18XE
- Bucuresti
zafirul
- Mesaje scrise: 1,443
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2004
- Mesaj Privat
- zafirul
- ****
- 1,443 mesaje
- din 22 Apr 2004
- Zafira 2001 Z18XE
- Bucuresti
zafirul
- Mesaje scrise: 1,443
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2004
- Mesaj Privat
_Dragos_
- Mesaje scrise: 19
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
- zafirul
- ****
- 1,443 mesaje
- din 22 Apr 2004
- Zafira 2001 Z18XE
- Bucuresti
zafirul
- Mesaje scrise: 1,443
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2004
- Mesaj Privat
_Dragos_
- Mesaje scrise: 19
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
- Ingineru
- ****
- 1,086 mesaje
- din 24 Jun 2004
- Vectra 1998 X16XEL
- Bucuresti
Ingineru
- Mesaje scrise: 1,086
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2004
- Mesaj Privat
- zafirul
- ****
- 1,443 mesaje
- din 22 Apr 2004
- Zafira 2001 Z18XE
- Bucuresti
zafirul
- Mesaje scrise: 1,443
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2004
- Mesaj Privat
_Dragos_
- Mesaje scrise: 19
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
- muresanandrei
- *
- 14 mesaje
- din 21 Oct 2007
- Vectra 2004 GTS
- Mures
muresanandrei
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Mures
- Masina: Vectra 2004 GTS
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Oct 2007
- Mesaj Privat
- maiandrei
- ******
- 4,710 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,710
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
- muresanandrei
- *
- 14 mesaje
- din 21 Oct 2007
- Vectra 2004 GTS
- Mures
muresanandrei
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Mures
- Masina: Vectra 2004 GTS
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Oct 2007
- Mesaj Privat
- yangzi
- **
- 289 mesaje
- din 03 Feb 2008
- Vectra 2008 Z19DTH
- Mures
yangzi
- Mesaje scrise: 289
- Locatie: Mures
- Masina: Vectra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Feb 2008
- Mesaj Privat
maiandrei a scris:Discutia era mai veche de 3 ani.
Dar daca tot ai readus-o in actualitate, recomand calduros remaparea NORMALA la 200 CP si 450 Nm (cu omologare TUV in Germania) sau cel putin varianta ECO de 190 CP si 400 Nm
Dar daca tot ai readus-o in actualitate, recomand calduros remaparea NORMALA la 200 CP si 450 Nm (cu omologare TUV in Germania) sau cel putin varianta ECO de 190 CP si 400 Nm
Ce inseamna varianta ECO?
Cum modifica puterea la turatii mici? Urca mai repede in ture?
Pierd garantia daca fac remapare?
Cat costa? Cat dureaza operatiunea de remapare? Pot trece inapoi pe softul original daca nu imi place (fara sa mai platesc o resoftare)?
Ce influenta negativa are asupra motorului? Ceva tot trebuie sa fie, ca altfel ar fi venit din fabrica asa.
Ieri am condus un Alfa 1.9 JTD, acelasi motor cu al meu (cu diferenta ca era versiunea cu 116 CP + cu ceva ciptuning - era pus o piesa ceva in plus), nu pot descrie senzatia. Urca in tura pana la 3000 rot/min instantaneu aproape, dar se limita puterea undeva la 3500-4000 rot/min, acceleratia era fantastica, oare consuma mult mai mult? Nu avea calc de bord sa vad.
Multumesc.
- maiandrei
- ******
- 4,710 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,710
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
ECO este o denumire data pentru a diferentia aceasta varianta de cea recomandata de noi in mod curent, cea de 200 CP.
Este un pic mai economic (0.2 - 0.4 l/100 km) decat NORMAL, care oricum aduce o imbunatatire cu 0.5 - 1 l/100 km comparativ cu softul original. Variatiile sunt date de stilul de condus.
Detalii despre costuri si durata in topicul EDS.
Garantia nu este influentata, poti oricand sa treci inapoi la original (dar iti garantez ca oricum nu vei dori asta, daca motorul tau este acum in regula).
De ce nu a venit din fabrica asa, s-a tot discutat. Pe scurt, iti spun ca remaparea ofera berbecului posibilitatea de a strica mai repede diverse componente, ori asta nu se doreste in garantie. Cine isi utilizeaza si intretine masina cu cap nu va avea niciodata probleme.
Este un pic mai economic (0.2 - 0.4 l/100 km) decat NORMAL, care oricum aduce o imbunatatire cu 0.5 - 1 l/100 km comparativ cu softul original. Variatiile sunt date de stilul de condus.
Detalii despre costuri si durata in topicul EDS.
Garantia nu este influentata, poti oricand sa treci inapoi la original (dar iti garantez ca oricum nu vei dori asta, daca motorul tau este acum in regula).
De ce nu a venit din fabrica asa, s-a tot discutat. Pe scurt, iti spun ca remaparea ofera berbecului posibilitatea de a strica mai repede diverse componente, ori asta nu se doreste in garantie. Cine isi utilizeaza si intretine masina cu cap nu va avea niciodata probleme.