salesgav
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1988 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2006
- Mesaj Privat
Salutare dragii mei ,
Am o mare problema si anume masina este 1.6i C16NZ care a fost transformata in carburatie .Carburatorul meu actual este de Dacia carfill .Vreau sa-i pun carburator de Opel original .Am cautat pe net si la 1.6 apare pierburg 2E3 sau Varajet II insa acestea sunt dublu corp si imi este frica de consum .Ma gandesc insa nu stiu daca bine si anume cum ar merge cu Pierburg 1B soc manual si o singura camera ?
Intrebarea mea ar fi si de unde trag fir pentru electrovalva de relantiu ?
Va multumesc mult pentru sfat !!!
Am o mare problema si anume masina este 1.6i C16NZ care a fost transformata in carburatie .Carburatorul meu actual este de Dacia carfill .Vreau sa-i pun carburator de Opel original .Am cautat pe net si la 1.6 apare pierburg 2E3 sau Varajet II insa acestea sunt dublu corp si imi este frica de consum .Ma gandesc insa nu stiu daca bine si anume cum ar merge cu Pierburg 1B soc manual si o singura camera ?
Intrebarea mea ar fi si de unde trag fir pentru electrovalva de relantiu ?
Va multumesc mult pentru sfat !!!
Cyclops- Suspendat
- 243 mesaje
- din 22 Jan 2007
- Manta 1977 16N
- Bucuresti
Cyclops- Mesaje scrise: 243
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Manta 1977 16N
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jan 2007
- Mesaj Privat
- Osciompekus
- **
- 162 mesaje
- din 08 Jan 2006
- Kadett 1989 C16NZ
- Iasi
Osciompekus
- Mesaje scrise: 162
- Locatie: Iasi
- Masina: Kadett 1989 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2006
- Mesaj Privat
salesgav
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1988 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2006
- Mesaj Privat
- apasaciu
- **
- 337 mesaje
- din 27 Nov 2006
- Astra 1995 X16XEL
- Bucuresti
apasaciu
- Mesaje scrise: 337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2006
- Mesaj Privat
- AdamOpel
- ****
- 1,015 mesaje
- din 07 Nov 2006
- Alta tara
AdamOpel
- Mesaje scrise: 1,015
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2006
- Mesaj Privat
salesgav
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1988 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2006
- Mesaj Privat
Salutare 2EE sau 2E3 pt. ca este diferenta .
2EE este electronic imdeiat dupa el s-a trecut la injectia monopunct .
2E3 este dublu corp si frica imi este de camera 2 .Am avut Lada 1200 si rupea consumul .
Parte electrica a fost anulata partial ,calculatorul nu mai este si nici injectorul monopunct .Mai trebuie si sonda lambda ,afacere care duce peste 10 mil. zic eu .
Sunt curios daca se potriveste injectia de pe Astra 1.6 C16NZ ?
Al meu model este Kadett E C16NZ
2EE este electronic imdeiat dupa el s-a trecut la injectia monopunct .
2E3 este dublu corp si frica imi este de camera 2 .Am avut Lada 1200 si rupea consumul .
Parte electrica a fost anulata partial ,calculatorul nu mai este si nici injectorul monopunct .Mai trebuie si sonda lambda ,afacere care duce peste 10 mil. zic eu .
Sunt curios daca se potriveste injectia de pe Astra 1.6 C16NZ ?
Al meu model este Kadett E C16NZ
salesgav
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1988 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2006
- Mesaj Privat
AdamOpel a scris:de ce lai schimbat pe carburator?
daca ai bani iti recomand sal treci din nou pe injectie!
ai inca cablajul original?decoul?senzorul de temperatura?ECU?
daca le ai iti recomand sal schimbi.
daca ai bani iti recomand sal treci din nou pe injectie!
ai inca cablajul original?decoul?senzorul de temperatura?ECU?
daca le ai iti recomand sal schimbi.
Asa am cumparat-o !
Am intrebat la mult lume si cica buba acestor modele ar fi fost acel calculator care se cam defecta si nu se gasea .
Ma bate gandul si de un carburator dublu corp de Dacia Nova 1.6 .Ar fi un carburator nou si nu unul Pierburg SH .
Pierburg nou in magazin costa 3500 ron(35.000.000 lei )
- Osciompekus
- **
- 162 mesaje
- din 08 Jan 2006
- Kadett 1989 C16NZ
- Iasi
Osciompekus
- Mesaje scrise: 162
- Locatie: Iasi
- Masina: Kadett 1989 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2006
- Mesaj Privat
salesgav a scris:consuma cam 12-14 in oras si 10 afara
sti Solex am cumparat acum adica Pierburg 1B3 cu o singura camera care este pus pe Kadett 1.3 ,Corsa 1.2-1.3,Manta
Ma gandesc ca cel Pierburg 2E3 sau Varajet 2 care este recomandat pt. 1.6 sa nu consume mult prea mult .
sti Solex am cumparat acum adica Pierburg 1B3 cu o singura camera care este pus pe Kadett 1.3 ,Corsa 1.2-1.3,Manta
Ma gandesc ca cel Pierburg 2E3 sau Varajet 2 care este recomandat pt. 1.6 sa nu consume mult prea mult .
Mama, mama da mult iti mai ia.
La mine, acelasi motor imi ia 8.5 in oras si 5.5 afara
Sfatul meu e sa treci pe injectie, nu cred ca ajungi la 10 mil.
Presupun ca se potriveste injectia de pe astra fara probleme.
- Ingineru
- ****
- 1,086 mesaje
- din 24 Jun 2004
- Vectra 1998 X16XEL
- Bucuresti
Ingineru
- Mesaje scrise: 1,086
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2004
- Mesaj Privat
Sa nu te puna dracul sa iei carburator de Nova GT. Asculta-l pe Cyclops ca se pricepe la motoare din generatia aia-pt. ca una dintre cele mai mari probleme o constituie reglajul la carburatoare. Apropos Cyclops-nu cumva trebuie schimbata si galeria daca ii pune Solexul ala?-si in alta ordine de idei cum e montat Carfilul ala (Weber 32 de fapt)-are vreo adaptare facuta, a fost schimbata galeria...?
Cyclops- Suspendat
- 243 mesaje
- din 22 Jan 2007
- Manta 1977 16N
- Bucuresti
Cyclops- Mesaje scrise: 243
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Manta 1977 16N
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jan 2007
- Mesaj Privat
Galeria nu trebe schimbata, dar trebe facuta flansha adaptoare. Ir carburile de NOVA GT nu sunt asha prapastioase cum zice lumea.. si ce e mai mijto.. inca se pot regla pe stand .. la carfil brashov.. iar dupa reglaj.. se sigileaza suruburile de reglaj.. si ramai doar cu relantiul din care sa te joci
- AdamOpel
- ****
- 1,015 mesaje
- din 07 Nov 2006
- Alta tara
AdamOpel
- Mesaje scrise: 1,015
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2006
- Mesaj Privat
salesgav a scris:
Am intrebat la mult lume si cica buba acestor modele ar fi fost acel calculator care se cam defecta si nu se gasea .
Am intrebat la mult lume si cica buba acestor modele ar fi fost acel calculator care se cam defecta si nu se gasea .
deci doar calculatorul ii dus?
in dezmembrari gasesti la kg se gasesc si astra si vectra au asemenea motoare.
nu este nici o buba ai aceeasi motor ca si mine si merge bine mersi....poate au umblat la el si asa sa defectat.
verifica toti senzori...cablajul poate ai un scurt.
salesgav
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1988 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2006
- Mesaj Privat
problema sta astfel :
instalatia pentru sist. injectie incompleta - au fost taiate diferite fire ,cel care duce la relantii etc
calculator nu mai este
injector nu mai este
sonda lambda nu stiu dc mai este buna
galeria a fost modificata : prezoanele retezate,pusa o flansa de adaptare si alte prezoane
instalatia pentru sist. injectie incompleta - au fost taiate diferite fire ,cel care duce la relantii etc
calculator nu mai este
injector nu mai este
sonda lambda nu stiu dc mai este buna
galeria a fost modificata : prezoanele retezate,pusa o flansa de adaptare si alte prezoane
- catalin-g3
- **
- 88 mesaje
- din 27 Feb 2006
- Ascona 1985
- Bucuresti
catalin-g3
- Mesaje scrise: 88
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Ascona 1985
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2006
- Mesaj Privat
salesgav
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1988 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2006
- Mesaj Privat
Sti uni propietari de Ascona s-au plans de acest Varajet II .Este o generatie mai veche si plus Pierburg are un renume mai mare la Carb.
Eu am ales Pierburg 1 in considerentul ca cel cu 2 camere ar maca mai mult .Oricum 10 l este OK pt. o masina de generatie anii 80 .Acest consum este dat si de aerodinamica ,cauciucuri ,motor ,cutie ,volanta etc.
Eu vreau sa stiu dc. motorul trage cu Pierburg 1B sau NU .
Momentan cu carb de Dacia trage ceva ceva ,am prins si 170 km/h cu masina ,fapt confirmat si de un prieten cu X5 care mergea inaintea mea .
Eu am ales Pierburg 1 in considerentul ca cel cu 2 camere ar maca mai mult .Oricum 10 l este OK pt. o masina de generatie anii 80 .Acest consum este dat si de aerodinamica ,cauciucuri ,motor ,cutie ,volanta etc.
Eu vreau sa stiu dc. motorul trage cu Pierburg 1B sau NU .
Momentan cu carb de Dacia trage ceva ceva ,am prins si 170 km/h cu masina ,fapt confirmat si de un prieten cu X5 care mergea inaintea mea .
- stefy_726
- **
- 308 mesaje
- din 31 Jan 2006
- Ascona 1986 18E
- Bucuresti, Romania
stefy_726
- Mesaje scrise: 308
- Locatie: Bucuresti, Romania
- Masina: Ascona 1986 18E
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2006
- Mesaj Privat
Cyclops- Suspendat
- 243 mesaje
- din 22 Jan 2007
- Manta 1977 16N
- Bucuresti
Cyclops- Mesaje scrise: 243
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Manta 1977 16N
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jan 2007
- Mesaj Privat
salesgav
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1988 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2006
- Mesaj Privat
gene3004
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Iasi
- Masina: Kadett 1991 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Dec 2006
- Mesaj Privat
SONY
- Mesaje scrise: 84
- Locatie: CLUJ-NAPOCA
- Masina: Kadett 1988 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jan 2007
- Mesaj Privat