- cornelpopa
- ***
- 511 mesaje
- din 23 Apr 2007
- Insignia 2015 A20DT
- Brasov
cornelpopa
- Mesaje scrise: 511
- Locatie: Brasov
- Masina: Insignia 2015 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2007
- Mesaj Privat
- sebastian_dorca
- **
- 155 mesaje
- din 05 Oct 2010
- Insignia 2010
- Timis
sebastian_dorca
- Mesaje scrise: 155
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2010
- Mesaj Privat
- cornelpopa
- ***
- 511 mesaje
- din 23 Apr 2007
- Insignia 2015 A20DT
- Brasov
cornelpopa
- Mesaje scrise: 511
- Locatie: Brasov
- Masina: Insignia 2015 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2007
- Mesaj Privat
OPEL a scris:Insignia 2009-2010 – All Engines
Seat Heating – Inoperative
Customer complains that driver seat heater stops after a few seconds. Trouble codes B2425/0D and B2430/0D may be set.
This is caused by insufficient routing of the seat heater wire from the seat cushion to the flange (design fault).
Improved seat heating mats with a new design have been introduced in production as of VIN W0LGT5EM5A1052930 (6th January 2010).
In case of customer complaint replace the seat heating mat with the improved version.
Spare Parts: Part No.Seat heating mat 20944820
Seat Heating – Inoperative
Customer complains that driver seat heater stops after a few seconds. Trouble codes B2425/0D and B2430/0D may be set.
This is caused by insufficient routing of the seat heater wire from the seat cushion to the flange (design fault).
Improved seat heating mats with a new design have been introduced in production as of VIN W0LGT5EM5A1052930 (6th January 2010).
In case of customer complaint replace the seat heating mat with the improved version.
Spare Parts: Part No.Seat heating mat 20944820
Eu am Insignia ST 2009 si deja mi-a cedat de 2 ori incalzirea in scaunul soferului (scaune sport). Au fost remediata problema de fiecare data pe garantie dar acum exista o rezistenta electrica pentru scaun noua care elimina problema de proiectare initiala. La Brasov cei de la Opel au facut o lista cu toti cei care au masini afectate de aceasta problema si i-au chemat in service pentru schimbarea rezistentei electrice din scaunul soferului.
- x678001
- **
- 162 mesaje
- din 02 Mai 2010
- Insignia 2011 20DTH
- Bucuresti
x678001
- Mesaje scrise: 162
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011 20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mai 2010
- Mesaj Privat
Danelu
- Mesaje scrise: 58
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jan 2010
- Mesaj Privat
Salutare tuturor.
La mine problema legata de zgomotul de la pornirea motorului nu a avut legatura cu acel tampon de cauciuc pe care il tot vehiculati voi,desi initial asa am crezut si chiar am incercat solutiile propuse de voi aici.
Am mers ieri la service la DIBAS pentru revizie motiv pentru care am discutat cu seful de service.Acesta a reusit sa-i dea de cap.Problema la mine a fost bateria care are deja 2 ani si care desi pe aparatul de test indica o tensiune suficienta ca si volti, nu avea suficienta putere sa-l porneasca in conditii optime desi motorul porneste fara probleme,dar deranjant este sunetul care a inceput sa apara de cand cu sezonul rece.Punand o baterie noua ca test, acel zgomot- puternic metalic -nu s-a mai auzit.Bateria la modelul meu de Insignia (2.0 CDTI 160CP) este de 85 amperi .
Cei la care zgomotul la pornire persista si dupa ungerea tamponului de la filtrul de aer ,va rog verificati bateria.
La mine problema legata de zgomotul de la pornirea motorului nu a avut legatura cu acel tampon de cauciuc pe care il tot vehiculati voi,desi initial asa am crezut si chiar am incercat solutiile propuse de voi aici.
Am mers ieri la service la DIBAS pentru revizie motiv pentru care am discutat cu seful de service.Acesta a reusit sa-i dea de cap.Problema la mine a fost bateria care are deja 2 ani si care desi pe aparatul de test indica o tensiune suficienta ca si volti, nu avea suficienta putere sa-l porneasca in conditii optime desi motorul porneste fara probleme,dar deranjant este sunetul care a inceput sa apara de cand cu sezonul rece.Punand o baterie noua ca test, acel zgomot- puternic metalic -nu s-a mai auzit.Bateria la modelul meu de Insignia (2.0 CDTI 160CP) este de 85 amperi .
Cei la care zgomotul la pornire persista si dupa ungerea tamponului de la filtrul de aer ,va rog verificati bateria.
- Danielj
- **
- 221 mesaje
- din 22 Mar 2011
- Insignia 2011
- Bucuresti
Danielj
- Mesaje scrise: 221
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mar 2011
- Mesaj Privat
Danelu a scris:Salutare tuturor.
La mine problema legata de zgomotul de la pornirea motorului nu a avut legatura cu acel tampon de cauciuc pe care il tot vehiculati voi,desi initial asa am crezut si chiar am incercat solutiile propuse de voi aici.
Am mers ieri la service la DIBAS pentru revizie motiv pentru care am discutat cu seful de service.Acesta a reusit sa-i dea de cap.Problema la mine a fost bateria care are deja 2 ani si care desi pe aparatul de test indica o tensiune suficienta ca si volti, nu avea suficienta putere sa-l porneasca in conditii optime desi motorul porneste fara probleme,dar deranjant este sunetul care a inceput sa apara de cand cu sezonul rece.Punand o baterie noua ca test, acel zgomot- puternic metalic -nu s-a mai auzit.Bateria la modelul meu de Insignia (2.0 CDTI 160CP) este de 85 amperi .
Cei la care zgomotul la pornire persista si dupa ungerea tamponului de la filtrul de aer ,va rog verificati bateria.
Sal ! Te-as intreba in numele "naivilor" cum ai ajuns la aceasta concluzie ? Eu am masina din martie 2011 asadar bateria pare a fi destul de noua . Nu-i asa ? Nu mai pune ... la toti fraierii (asa am pus si eu) Si totusi la mine s-a auzit azi de la filtru (-1 Celsius)
La mine problema legata de zgomotul de la pornirea motorului nu a avut legatura cu acel tampon de cauciuc pe care il tot vehiculati voi,desi initial asa am crezut si chiar am incercat solutiile propuse de voi aici.
Am mers ieri la service la DIBAS pentru revizie motiv pentru care am discutat cu seful de service.Acesta a reusit sa-i dea de cap.Problema la mine a fost bateria care are deja 2 ani si care desi pe aparatul de test indica o tensiune suficienta ca si volti, nu avea suficienta putere sa-l porneasca in conditii optime desi motorul porneste fara probleme,dar deranjant este sunetul care a inceput sa apara de cand cu sezonul rece.Punand o baterie noua ca test, acel zgomot- puternic metalic -nu s-a mai auzit.Bateria la modelul meu de Insignia (2.0 CDTI 160CP) este de 85 amperi .
Cei la care zgomotul la pornire persista si dupa ungerea tamponului de la filtrul de aer ,va rog verificati bateria.
- crybabyro
- ***
- 696 mesaje
- din 02 Jun 2010
- Insignia 2010 A2DT
- Sibiu
crybabyro
- Mesaje scrise: 696
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2010 A2DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2010
- Mesaj Privat
Danelu a scris:Salutare tuturor.
La mine problema legata de zgomotul de la pornirea motorului nu a avut legatura cu acel tampon de cauciuc pe care il tot vehiculati voi,desi initial asa am crezut si chiar am incercat solutiile propuse de voi aici.
Am mers ieri la service la DIBAS pentru revizie motiv pentru care am discutat cu seful de service.Acesta a reusit sa-i dea de cap.Problema la mine a fost bateria care are deja 2 ani si care desi pe aparatul de test indica o tensiune suficienta ca si volti, nu avea suficienta putere sa-l porneasca in conditii optime desi motorul porneste fara probleme,dar deranjant este sunetul care a inceput sa apara de cand cu sezonul rece.Punand o baterie noua ca test, acel zgomot- puternic metalic -nu s-a mai auzit.Bateria la modelul meu de Insignia (2.0 CDTI 160CP) este de 85 amperi .
Cei la care zgomotul la pornire persista si dupa ungerea tamponului de la filtrul de aer ,va rog verificati bateria.
La mine problema legata de zgomotul de la pornirea motorului nu a avut legatura cu acel tampon de cauciuc pe care il tot vehiculati voi,desi initial asa am crezut si chiar am incercat solutiile propuse de voi aici.
Am mers ieri la service la DIBAS pentru revizie motiv pentru care am discutat cu seful de service.Acesta a reusit sa-i dea de cap.Problema la mine a fost bateria care are deja 2 ani si care desi pe aparatul de test indica o tensiune suficienta ca si volti, nu avea suficienta putere sa-l porneasca in conditii optime desi motorul porneste fara probleme,dar deranjant este sunetul care a inceput sa apara de cand cu sezonul rece.Punand o baterie noua ca test, acel zgomot- puternic metalic -nu s-a mai auzit.Bateria la modelul meu de Insignia (2.0 CDTI 160CP) este de 85 amperi .
Cei la care zgomotul la pornire persista si dupa ungerea tamponului de la filtrul de aer ,va rog verificati bateria.
Chiar asa...o baterie sa se duca in 2 ani? Vezi poate alternatorul e bulit si nu bateria "batrana"
Problema cu zgomotul aparut la pornire si la apasarea/ridicarea piciorului de pe ambreiaj se datoreaza 1000% busonului respectiv.
- x678001
- **
- 162 mesaje
- din 02 Mai 2010
- Insignia 2011 20DTH
- Bucuresti
x678001
- Mesaje scrise: 162
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011 20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mai 2010
- Mesaj Privat
- Protektor
- **
- 497 mesaje
- din 27 Feb 2011
- Insignia 2011
- Harghita
Protektor
- Mesaje scrise: 497
- Locatie: Harghita
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2011
- Mesaj Privat
Danelu
- Mesaje scrise: 58
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jan 2010
- Mesaj Privat
Danielj a scris:
Danelu a scris:Salutare tuturor.
La mine problema legata de zgomotul de la pornirea motorului nu a avut legatura cu acel tampon de cauciuc pe care il tot vehiculati voi,desi initial asa am crezut si chiar am incercat solutiile propuse de voi aici.
Am mers ieri la service la DIBAS pentru revizie motiv pentru care am discutat cu seful de service.Acesta a reusit sa-i dea de cap.Problema la mine a fost bateria care are deja 2 ani si care desi pe aparatul de test indica o tensiune suficienta ca si volti, nu avea suficienta putere sa-l porneasca in conditii optime desi motorul porneste fara probleme,dar deranjant este sunetul care a inceput sa apara de cand cu sezonul rece.Punand o baterie noua ca test, acel zgomot- puternic metalic -nu s-a mai auzit.Bateria la modelul meu de Insignia (2.0 CDTI 160CP) este de 85 amperi .
Cei la care zgomotul la pornire persista si dupa ungerea tamponului de la filtrul de aer ,va rog verificati bateria.
Sal ! Te-as intreba in numele "naivilor" cum ai ajuns la aceasta concluzie ? Eu am masina din martie 2011 asadar bateria pare a fi destul de noua . Nu-i asa ? Nu mai pune ... la toti fraierii (asa am pus si eu) Si totusi la mine s-a auzit azi de la filtru (-1 Celsius)La mine problema legata de zgomotul de la pornirea motorului nu a avut legatura cu acel tampon de cauciuc pe care il tot vehiculati voi,desi initial asa am crezut si chiar am incercat solutiile propuse de voi aici.
Am mers ieri la service la DIBAS pentru revizie motiv pentru care am discutat cu seful de service.Acesta a reusit sa-i dea de cap.Problema la mine a fost bateria care are deja 2 ani si care desi pe aparatul de test indica o tensiune suficienta ca si volti, nu avea suficienta putere sa-l porneasca in conditii optime desi motorul porneste fara probleme,dar deranjant este sunetul care a inceput sa apara de cand cu sezonul rece.Punand o baterie noua ca test, acel zgomot- puternic metalic -nu s-a mai auzit.Bateria la modelul meu de Insignia (2.0 CDTI 160CP) este de 85 amperi .
Cei la care zgomotul la pornire persista si dupa ungerea tamponului de la filtrul de aer ,va rog verificati bateria.
Tocmai ce am scris mai sus,asta daca citesti binenteles,ca dupa o discutie cu seful de service mi-au pornit masina in repetate randuri cu o baterie noua si la mine nu se mai auzea nimic.Iar partea cu "naivii" si "toti fraierii" asa cum te-ai exprimat nu o inteleg.Poate imi explici si mie ce ai vrut sa zici?
- cornelpopa
- ***
- 511 mesaje
- din 23 Apr 2007
- Insignia 2015 A20DT
- Brasov
cornelpopa
- Mesaje scrise: 511
- Locatie: Brasov
- Masina: Insignia 2015 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2007
- Mesaj Privat
- Danielj
- **
- 221 mesaje
- din 22 Mar 2011
- Insignia 2011
- Bucuresti
Danielj
- Mesaje scrise: 221
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mar 2011
- Mesaj Privat
Danelu a scris:
Tocmai ce am scris mai sus,asta daca citesti binenteles,ca dupa o discutie cu seful de service mi-au pornit masina in repetate randuri cu o baterie noua si la mine nu se mai auzea nimic.Iar partea cu "naivii" si "toti fraierii" asa cum te-ai exprimat nu o inteleg.Poate imi explici si mie ce ai vrut sa zici?
Danielj a scris:
Sal . Nimic. Totul este Ok ! Mea culpa ! Sa nu intram in polemica ptr ca nu trebuie . Suntem in prag de sarbatori !!!
Danelu a scris:Salutare tuturor.
La mine problema legata de zgomotul de la pornirea motorului nu a avut legatura cu acel tampon de cauciuc pe care il tot vehiculati voi,desi initial asa am crezut si chiar am incercat solutiile propuse de voi aici.
Am mers ieri la service la DIBAS pentru revizie motiv pentru care am discutat cu seful de service.Acesta a reusit sa-i dea de cap.Problema la mine a fost bateria care are deja 2 ani si care desi pe aparatul de test indica o tensiune suficienta ca si volti, nu avea suficienta putere sa-l porneasca in conditii optime desi motorul porneste fara probleme,dar deranjant este sunetul care a inceput sa apara de cand cu sezonul rece.Punand o baterie noua ca test, acel zgomot- puternic metalic -nu s-a mai auzit.Bateria la modelul meu de Insignia (2.0 CDTI 160CP) este de 85 amperi .
Cei la care zgomotul la pornire persista si dupa ungerea tamponului de la filtrul de aer ,va rog verificati bateria.
Sal ! Te-as intreba in numele "naivilor" cum ai ajuns la aceasta concluzie ? Eu am masina din martie 2011 asadar bateria pare a fi destul de noua . Nu-i asa ? Nu mai pune ... la toti fraierii (asa am pus si eu) Si totusi la mine s-a auzit azi de la filtru (-1 Celsius)La mine problema legata de zgomotul de la pornirea motorului nu a avut legatura cu acel tampon de cauciuc pe care il tot vehiculati voi,desi initial asa am crezut si chiar am incercat solutiile propuse de voi aici.
Am mers ieri la service la DIBAS pentru revizie motiv pentru care am discutat cu seful de service.Acesta a reusit sa-i dea de cap.Problema la mine a fost bateria care are deja 2 ani si care desi pe aparatul de test indica o tensiune suficienta ca si volti, nu avea suficienta putere sa-l porneasca in conditii optime desi motorul porneste fara probleme,dar deranjant este sunetul care a inceput sa apara de cand cu sezonul rece.Punand o baterie noua ca test, acel zgomot- puternic metalic -nu s-a mai auzit.Bateria la modelul meu de Insignia (2.0 CDTI 160CP) este de 85 amperi .
Cei la care zgomotul la pornire persista si dupa ungerea tamponului de la filtrul de aer ,va rog verificati bateria.
Tocmai ce am scris mai sus,asta daca citesti binenteles,ca dupa o discutie cu seful de service mi-au pornit masina in repetate randuri cu o baterie noua si la mine nu se mai auzea nimic.Iar partea cu "naivii" si "toti fraierii" asa cum te-ai exprimat nu o inteleg.Poate imi explici si mie ce ai vrut sa zici?
- Danielj
- **
- 221 mesaje
- din 22 Mar 2011
- Insignia 2011
- Bucuresti
Danielj
- Mesaje scrise: 221
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mar 2011
- Mesaj Privat
Danelu
- Mesaje scrise: 58
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jan 2010
- Mesaj Privat
Danielj a scris:Sal. Pai normal ca nu se mai auzea zgomotul din moment ce ai pornit-o ,ai ajuns cu ea in service unde cred ca este destul de cald .Sa vedem cand o scadea temperatuta sub 0 grade .
Mai omule ce nu intelegi?In service fiind,cu bateria mea facea urat, iar cu bateria lor nu facea.E clar acum?
- Danielj
- **
- 221 mesaje
- din 22 Mar 2011
- Insignia 2011
- Bucuresti
Danielj
- Mesaje scrise: 221
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mar 2011
- Mesaj Privat
Danelu a scris:
Mai omule ce nu intelegi?In service fiind,cu bateria mea facea urat, iar cu bateria lor nu facea.E clar acum?
Acum am inteles. Bateria , bateria si iar bateria . Totusi e bine sa te calmezi .
Danielj a scris:Sal. Pai normal ca nu se mai auzea zgomotul din moment ce ai pornit-o ,ai ajuns cu ea in service unde cred ca este destul de cald .Sa vedem cand o scadea temperatuta sub 0 grade .
Mai omule ce nu intelegi?In service fiind,cu bateria mea facea urat, iar cu bateria lor nu facea.E clar acum?
- Danielj
- **
- 221 mesaje
- din 22 Mar 2011
- Insignia 2011
- Bucuresti
Danielj
- Mesaje scrise: 221
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mar 2011
- Mesaj Privat
Danelu
- Mesaje scrise: 58
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jan 2010
- Mesaj Privat
- dragos1326
- **
- 255 mesaje
- din 31 Jul 2010
- Insignia 2010 A20DTH
- Alta tara
dragos1326
- Mesaje scrise: 255
- Locatie: Alta tara
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2010
- Mesaj Privat
Super tare.Aveam aceeasi problema si mi-era oarecum sa ma duc in service (la doar 15.500 km).Ma gandeam ca mi se pare mie sau ca asa ar trebui sa faca desi nu mi se parea normal.Am fost acum jos la masina....si intradrevar.... pe mansonul de cauciuc de la filtru se cunosteau urme de frecare de suportul metalic.Am fost la service....se stia despre ce e vorba...mi-au dat cu un spray pe cauciuc (cica era ceva special pentru asa ceva) si mi-au zis ca daca se mai aude sa revin si sa vedem ce facem mai departe.
Problema rezolvata.....
Problema rezolvata.....
- emporio_24
- **
- 222 mesaje
- din 30 Dec 2005
- Insignia 2010 A20DTH
- Alta tara
emporio_24
- Mesaje scrise: 222
- Locatie: Alta tara
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Dec 2005
- Mesaj Privat
Salut!
Am o Insignia Cosmo 2.0 CDTI de 160 cai putere si tocmai am rezolvat o problema cu un zgomot ciudat ce se auzea dinspre motor.
Zgomotul se auzea cel mai des cand motorul era cald (indicatorul de temperatura a apei fiind la 90 de grade). In momentul cand calcam / eliberam pedala de ambreiaj se auzea un zgomot infundat. Uneori se auzea si fara sa apas pedala de ambreiaj.
Acest zgomot mai avea inca o parte ciudata, in momentul cand opream motorul, dupa 2-3 secunde se auzea alt zgomot, ca o trepidatie, vibratie puternica urmat de un "piuit". Acest zgomot se auzea circa 2 secunde.
Am fost la service astazi la Dello Hamburg (am uitat sa metionez, locuiesc in Germania-Hamburg) si au schimbat o piesa aflata undeva deasupra radiatorului de racire, o piesa numita VENTIL EPW (Electropneumatic Ventil). Am atasat si doua poze cu piesa schimbata.
Sper sa va fie de ajutor in cazul in care veti avea aceasta problema.
http://www.ms-motor-service...003707-01_web.pdf
Numai bine!
Am o Insignia Cosmo 2.0 CDTI de 160 cai putere si tocmai am rezolvat o problema cu un zgomot ciudat ce se auzea dinspre motor.
Zgomotul se auzea cel mai des cand motorul era cald (indicatorul de temperatura a apei fiind la 90 de grade). In momentul cand calcam / eliberam pedala de ambreiaj se auzea un zgomot infundat. Uneori se auzea si fara sa apas pedala de ambreiaj.
Acest zgomot mai avea inca o parte ciudata, in momentul cand opream motorul, dupa 2-3 secunde se auzea alt zgomot, ca o trepidatie, vibratie puternica urmat de un "piuit". Acest zgomot se auzea circa 2 secunde.
Am fost la service astazi la Dello Hamburg (am uitat sa metionez, locuiesc in Germania-Hamburg) si au schimbat o piesa aflata undeva deasupra radiatorului de racire, o piesa numita VENTIL EPW (Electropneumatic Ventil). Am atasat si doua poze cu piesa schimbata.
Sper sa va fie de ajutor in cazul in care veti avea aceasta problema.
http://www.ms-motor-service...003707-01_web.pdf
Numai bine!
- Mikorokotroko
- *
- 32 mesaje
- din 27 Jun 2010
- Insignia 2010
- Mures
Mikorokotroko
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Mures
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jun 2010
- Mesaj Privat
Salut Emporio_24. Si eu am schimbat exact aceasi pieasa acum vreo 10000km, am schimbat-o pe garantie. Zgomotul a disparut dar acum a reaparut din nou. Am fost din nou la reprezentanta si desi masina mai are inca garantie au spus ca e ceva normal sa sune asa si ca Opelul nu mai accepta sa schimbe acea piesa din cauza sunetului, si ca functioneaza in parametri normali, desi eu cred ca nu e normal sa sune asa. Zgomotul se aude destul de pregnanat si in mers dar si cand opresc masina si deschid capota, din cauza socului la deschidere. oare e normal sa sune asa? Cred ca ma duc sa insist sa mi-o schimbe.