- AndrewBv
- OP
- 993 mesaje
- din 17 Nov 2009
- Astra 2006 Z17DTH
- Brasov
AndrewBv
- Mesaje scrise: 993
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2006 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2009
- Mesaj Privat
In primul rand sper ca scriu unde trebuie.
Sunt anul IV la IM , si mi-am ales ca tema de licenta, discul de ambreiaj.Si intrebarea mea este, cum imi dau seama ca discul este defect, adica cand patineaza(eu stiu ca tragi frana ..bla bla bla. Dar asta nu ma ajuta) cum imi dau seama daca discul e defect,exista ceva stand de masurare a valorilor admisibile a uzurii sau cum se verifica mai exact.Frecarile cum as putea sa le determin?
Multumesc!
- cangri
- *******
- 5,405 mesaje
- din 24 Sep 2010
- Bucuresti
cangri
- Mesaje scrise: 5,405
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2010
- Mesaj Privat
El este defect atunci cand aluneca.Acest fenomen apare cand acesta nu mai sta preasat complet intre volanta si placa de presiune si altfel aluneca si duce la pierderi de putere.In practica vei constata o crestere brusca a turatiei motorului neinsotita de o accelerare evidenta a autovehiculului.
Dar acest lucru se poate intampla si cand arcul placii de presiune este dus si nu mai apasa corect.
De aceea am spus ca cea mai sigura metoda este sa-l demontezi si sa verifici grosimea stratului de prictiune.Ala cere este prins in nituri.
- AndrewBv
- OP
- 993 mesaje
- din 17 Nov 2009
- Astra 2006 Z17DTH
- Brasov
AndrewBv
- Mesaje scrise: 993
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2006 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2009
- Mesaj Privat
El este defect atunci cand aluneca.Acest fenomen apare cand acesta nu mai sta preasat complet intre volanta si placa de presiune si altfel aluneca si duce la pierderi de putere.In practica vei constata o crestere brusca a turatiei motorului neinsotita de o accelerare evidenta a autovehiculului.
Dar acest lucru se poate intampla si cand arcul placii de presiune este dus si nu mai apasa corect.
De aceea am spus ca cea mai sigura metoda este sa-l demontezi si sa verifici grosimea stratului de prictiune.Ala cere este prins in nituri.
OK , ms mult de tot. Insa cum verific aceasta toceala a discului?
- cangri
- *******
- 5,405 mesaje
- din 24 Sep 2010
- Bucuresti
cangri
- Mesaje scrise: 5,405
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2010
- Mesaj Privat
- tase
- ****
- 1,965 mesaje
- din 29 Sep 2009
- Vectra 2006 z19dt
- Ilfov
tase
- Mesaje scrise: 1,965
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2009
- Mesaj Privat
In primul rand sper ca scriu unde trebuie.
Sunt anul IV la IM , si mi-am ales ca tema de licenta, discul de ambreiaj.Si intrebarea mea este, cum imi dau seama ca discul este defect, adica cand patineaza(eu stiu ca tragi frana ..bla bla bla. Dar asta nu ma ajuta) cum imi dau seama daca discul e defect,exista ceva stand de masurare a valorilor admisibile a uzurii sau cum se verifica mai exact.Frecarile cum as putea sa le determin?
Multumesc!
- florinianc
- ****
- 1,593 mesaje
- din 04 Jun 2010
- Astra 2006 Z16xep
- Cluj
florinianc
- Mesaje scrise: 1,593
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2006 Z16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2010
- Mesaj Privat
De regula un ambreiaj bun trebuie sa lucreze doar in partea de jos si pe o portiune cat mai scurta a pedalei de ambreaj
Printre simptomele unui ambreaj care ar necesita inlocuit - pedala tare, ambreaj care prinde sus, fluctuatii de putere a motorului la debraiere, smucituri, turare a motorului in gol in timpul rulajului.
- tase
- ****
- 1,965 mesaje
- din 29 Sep 2009
- Vectra 2006 z19dt
- Ilfov
tase
- Mesaje scrise: 1,965
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2009
- Mesaj Privat
- cangri
- *******
- 5,405 mesaje
- din 24 Sep 2010
- Bucuresti
cangri
- Mesaje scrise: 5,405
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2010
- Mesaj Privat
- tase
- ****
- 1,965 mesaje
- din 29 Sep 2009
- Vectra 2006 z19dt
- Ilfov
tase
- Mesaje scrise: 1,965
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2009
- Mesaj Privat
- Lotg
- ****
- 1,633 mesaje
- din 12 Oct 2009
- Astra 2004 Z14XEP
- Mures
Lotg
- Mesaje scrise: 1,633
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2004 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Oct 2009
- Mesaj Privat
- AndrewBv
- OP
- 993 mesaje
- din 17 Nov 2009
- Astra 2006 Z17DTH
- Brasov
AndrewBv
- Mesaje scrise: 993
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2006 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2009
- Mesaj Privat
- florinianc
- ****
- 1,593 mesaje
- din 04 Jun 2010
- Astra 2006 Z16xep
- Cluj
florinianc
- Mesaje scrise: 1,593
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2006 Z16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2010
- Mesaj Privat
- AndrewBv
- OP
- 993 mesaje
- din 17 Nov 2009
- Astra 2006 Z17DTH
- Brasov
AndrewBv
- Mesaje scrise: 993
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2006 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2009
- Mesaj Privat
Pai daca eram la AR, ne invatau, dar eu sunt la IM(inginerie mecanica) si aici nu prea e despre domeniul auto, este ceva generalizat...proiectare...
- Lotg
- ****
- 1,633 mesaje
- din 12 Oct 2009
- Astra 2004 Z14XEP
- Mures
Lotg
- Mesaje scrise: 1,633
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2004 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Oct 2009
- Mesaj Privat
- AndrewBv
- OP
- 993 mesaje
- din 17 Nov 2009
- Astra 2006 Z17DTH
- Brasov
AndrewBv
- Mesaje scrise: 993
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2006 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2009
- Mesaj Privat
- alre
- ****
- 1,654 mesaje
- din 28 Mar 2008
- Bucuresti
alre
- Mesaje scrise: 1,654
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
Propui idei pentru ca uzura ambreiajului sa poata fi observata din timp(usita de vizitare, poate cine stie un senzor destept 😶 )
- dandobre
- ****
- 1,035 mesaje
- din 16 Nov 2006
- Astra 2003 Y20DTH
- Zarnesti , Jud Brasov
dandobre
- Mesaje scrise: 1,035
- Locatie: Zarnesti , Jud Brasov
- Masina: Astra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2006
- Mesaj Privat
- AndrewBv
- OP
- 993 mesaje
- din 17 Nov 2009
- Astra 2006 Z17DTH
- Brasov
AndrewBv
- Mesaje scrise: 993
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2006 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2009
- Mesaj Privat
- Mihai1205
- **
- 191 mesaje
- din 22 Jan 2010
- Astra 2001 Y17DT
- Bucuresti
Mihai1205
- Mesaje scrise: 191
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jan 2010
- Mesaj Privat
uzura se vede in poze,deja santurile acelea de pe ferodou nu prea mai erau,cel nou are santurile mult mai adanci. pedala la cel vechi era ceva mai tare,cu cel nou este foarte moale.
mai ducea destui km,dar dupa cum am specificat,nu mai imi ardea sa mai scot "fiarele" alea 'Usoare' inca odata.
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
sper sa te ajute.succes
- AndrewBv
- OP
- 993 mesaje
- din 17 Nov 2009
- Astra 2006 Z17DTH
- Brasov
AndrewBv
- Mesaje scrise: 993
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2006 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2009
- Mesaj Privat
uzura se vede in poze,deja santurile acelea de pe ferodou nu prea mai erau,cel nou are santurile mult mai adanci. pedala la cel vechi era ceva mai tare,cu cel nou este foarte moale.
mai ducea destui km,dar dupa cum am specificat,nu mai imi ardea sa mai scot "fiarele" alea 'Usoare' inca odata.
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
sper sa te ajute.succes
Multumesc frumos!