- mctoto
- OP
- 1,839 mesaje
- din 16 Mai 2006
- Calibra 1993 C20NE
- Bucuresti
mctoto
- Mesaje scrise: 1,839
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2006
- Mesaj Privat
Pentru montarea unui computer de bord este nevoie de computerul de bord propriu-zis si buton de control pentru computer
Prima oare se vor scoate capacele laterale ale cutiei de deasupra torpedoului
Se trage apoi din partea de sus pentru a o desprinde si apoi in fata ca sa iasa din prinderi
Se deschide torpedoul si se deconecteaza lumina
Se desfac clipsurile ce tin placa de sub torpedou( acolo unde vine ventilatia la picioare
Si apoi cele dou suruburi ce se vad cu usa de la torpedou deschisa ( unul in stanga unul in drepta)
(pentru cel din stanga e nevoie de o surubelnita lunga)
Se extrage torpedoul
Se cauta conectorul galben
In mod sigur este prins cu soricei laolalta cu alte cabluri
Vom scoate vechiul display sau ceas
Se scoate masca si apoi se apasa clipsurile de prindere din partea de sus si jos
Se baga conectorul galben prin gaura din spate
Se conecteaza la noul display
Se ataseaza maska , se potriveste si cea veche
Se pune la loc torpedoul facand operatiile in ordinea inversa
Se scoate bucata de plastic din fata manerului de frana de mana si se observa conectorul geamurilor electrice
In dreapta este conectorul butonul computerului de bord
Pentru a monta butonul se va taia consola(asta daca nu aveti una cu gaura facuta deja) in dreptul aerisirii acelea mici.
Pentru a putea conecta butonul consola trebuie oricum scoasa , are un surub in fata si altul in spate sub placuta de cauciuc din zona de depozitare,apoi se va scoate masca franei de mana.
Disclaimer
Acest tutorial este o adaptare dupa unul facut pe un forum englezesc.
Nu mai am rabdare acuma dar o sa il mai aranjez pe parcurs
Prima oare se vor scoate capacele laterale ale cutiei de deasupra torpedoului
Se trage apoi din partea de sus pentru a o desprinde si apoi in fata ca sa iasa din prinderi
Se deschide torpedoul si se deconecteaza lumina
Se desfac clipsurile ce tin placa de sub torpedou( acolo unde vine ventilatia la picioare
Si apoi cele dou suruburi ce se vad cu usa de la torpedou deschisa ( unul in stanga unul in drepta)
(pentru cel din stanga e nevoie de o surubelnita lunga)
Se extrage torpedoul
Se cauta conectorul galben
In mod sigur este prins cu soricei laolalta cu alte cabluri
Vom scoate vechiul display sau ceas
Se scoate masca si apoi se apasa clipsurile de prindere din partea de sus si jos
Se baga conectorul galben prin gaura din spate
Se conecteaza la noul display
Se ataseaza maska , se potriveste si cea veche
Se pune la loc torpedoul facand operatiile in ordinea inversa
Se scoate bucata de plastic din fata manerului de frana de mana si se observa conectorul geamurilor electrice
In dreapta este conectorul butonul computerului de bord
Pentru a monta butonul se va taia consola(asta daca nu aveti una cu gaura facuta deja) in dreptul aerisirii acelea mici.
Pentru a putea conecta butonul consola trebuie oricum scoasa , are un surub in fata si altul in spate sub placuta de cauciuc din zona de depozitare,apoi se va scoate masca franei de mana.
Disclaimer
Acest tutorial este o adaptare dupa unul facut pe un forum englezesc.
Nu mai am rabdare acuma dar o sa il mai aranjez pe parcurs
mid17
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Alba
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jan 2007
- Mesaj Privat
- b28cxh
- **
- 396 mesaje
- din 22 Jan 2006
- Vectra 1992 C18NZ
- Bucuresti
b28cxh
- Mesaje scrise: 396
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1992 C18NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jan 2006
- Mesaj Privat
S@m0v@ru1_Pr@fu1t- Suspendat
- 210 mesaje
- din 12 Aug 2005
- Calibra 1993 C20LET
- Bucuresti
S@m0v@ru1_Pr@fu1t- Mesaje scrise: 210
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1993 C20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Aug 2005
- Mesaj Privat
cristi30
- Mesaje scrise: 74
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jul 2006
- Mesaj Privat
- mctoto
- OP
- 1,839 mesaje
- din 16 Mai 2006
- Calibra 1993 C20NE
- Bucuresti
mctoto
- Mesaje scrise: 1,839
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2006
- Mesaj Privat
Ca sa va raspund la intrebari si sa mai completez tutorialul:
1. Toate calibrele ar trebui sa aiba cablul cu conectorul galben ascuns pe undeva chiar daca nu au computerul montat.( nu stiu despre vectre)
2. Conectorul dintre scaune ar trebui sa fie si el acolo , sau ascuns pe undeva pe langa schimbator sau mocheta( nu se stie exact).
* la cele spuse mai sus exista bineinteles si execeptii adica mai exista una , doua fara fire trase, cum ar fi a mea , care are mufa galbena de computer(si functioneaza perfect) dar nu mai are firele pentru butonul de control.
3. fara butonul de control nu prea aveti ce face cu computerul deoaerece nu puteti schimba nimic pe el . ramane pe afisajul default de consum instantaneu.
4. pentru cine are sau vrea computer si nu are butonul(adica mufa) o sa pun o schema cu firele ce trebuiesc trase de la conectorul galben catre buton
5. Inca un lucru important : Computerele de bord trebuie sa fie pentru aceeasi motrizare pe care o aveti ( nu sunt universale) . Adica ai C20NE trebuie sa ai computer de C20NE, doar motorul conteaza ( nu masina).
- merg si de pe alt motor da nu afiseaza nimic corect; doar ceasul
- aici mai apare o problema la afisarea autonomiei din cauza rezervoarelor de capacitati diferite intre modele.(dar se poate face o ajustare manuala). daca are cineva problema asta o sa il ajut cu informatii
1. Toate calibrele ar trebui sa aiba cablul cu conectorul galben ascuns pe undeva chiar daca nu au computerul montat.( nu stiu despre vectre)
2. Conectorul dintre scaune ar trebui sa fie si el acolo , sau ascuns pe undeva pe langa schimbator sau mocheta( nu se stie exact).
* la cele spuse mai sus exista bineinteles si execeptii adica mai exista una , doua fara fire trase, cum ar fi a mea , care are mufa galbena de computer(si functioneaza perfect) dar nu mai are firele pentru butonul de control.
3. fara butonul de control nu prea aveti ce face cu computerul deoaerece nu puteti schimba nimic pe el . ramane pe afisajul default de consum instantaneu.
4. pentru cine are sau vrea computer si nu are butonul(adica mufa) o sa pun o schema cu firele ce trebuiesc trase de la conectorul galben catre buton
5. Inca un lucru important : Computerele de bord trebuie sa fie pentru aceeasi motrizare pe care o aveti ( nu sunt universale) . Adica ai C20NE trebuie sa ai computer de C20NE, doar motorul conteaza ( nu masina).
- merg si de pe alt motor da nu afiseaza nimic corect; doar ceasul
- aici mai apare o problema la afisarea autonomiei din cauza rezervoarelor de capacitati diferite intre modele.(dar se poate face o ajustare manuala). daca are cineva problema asta o sa il ajut cu informatii
iancu
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: constanta
- Masina: Vectra 1993 c18nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2007
- Mesaj Privat
- cont-sters-1898
- **
- 233 mesaje
- din 28 Feb 2006
cont-sters-1898
- Mesaje scrise: 233
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Feb 2006
- Mesaj Privat
- mctoto
- OP
- 1,839 mesaje
- din 16 Mai 2006
- Calibra 1993 C20NE
- Bucuresti
mctoto
- Mesaje scrise: 1,839
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2006
- Mesaj Privat
- AdamOpel
- ****
- 1,015 mesaje
- din 07 Nov 2006
- Alta tara
AdamOpel
- Mesaje scrise: 1,015
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2006
- Mesaj Privat
Mufa BC 26 pini:
Pin 1 Comun la intrerupatoare
Pin 2 Masa(-)
Pin 3 Neconectat
Pin 4 Neconectat
Pin 5 Intrerupator BC (setare minute)
Pin 6 Fuel pump relay/control section(conectat la mufa de la ECU...detali mai jos)
Pin 7 Neconectat
Pin 8 Neconectat
Pin 9 Pt diagnosticare (corespunde pinului D din mufa de diagnosticare)
Pin 10 Magistrala de date (corespunde pinului G din mufa de diagnosticare)
Pin 11 Contact(+12v)legat la contact
Pin 12 Masa senzor de temperatura
Pin 13 Semnal senzor de temperatura
Pin 14 Alimentare (+12v) continu(pt ceas)
Pin 15 Iluminat (+12v) se conecteaza la pozitie....sau de la becurile de la iluminare bord
Pin 16 Neconectat
Pin 17 Neconectat
Pin 18 Neconectat
Pin 19 Neconectat
Pin 20 Intrerupator BC
Pin 21 Senzorul de viteza (VSS)
Pin 22 Intrerupator BC (selectarea functiilor pt afisare)
Pin 23 Intrerupator BC (setare ora)
Pin 24 Engine expensive part Verbrauchssignal
Pin 25 Masa diagnosticare (corespunde pinului A din mufa de diagnosticare)
Pin 26 Nivelul combustibilului
Intrerupatoare:
In total sunt 4
2pt ceas si 2 pt BC
eu nu am avut intrerupator original,dar am luat de pe un radiocass...
Conectarea intrerupatoarelor:
Setare minute: 1 cu 5
Setare Ora: 1 cu 23
Selectare functi BC: 1 cu 22
Pornire BC(ex.cronometru): 1 cu 20
Conectare pinului 6(de pe BC) pe ECU la urmatoarele tipuri de motoare:
- C20LET - Motronic M2.7 mufa ECU Pin 37
- C20XE - Motronic M2.5 mufa ECU Pin 37
- C20XE - Motronic M2.8 mufa ECU Pin 37
- C20NE - Motronic ML4.1 mufa ECU Pin 35 fir albastru cu rosu(fir gros) -- corectat
- C20NE - Motronic M1.5 mufa ECU Pin 37
- C18NZ - Multec mufa ECU Pin C4
- C16NZ - Multec mufa ECU Pin A6
Conectare pinului 24(de pe BC) pe ECU la urmatoarele tipuri de motoare:
- C20LET - Motronic M2.7 mufa ecu pin 32
- C20XE - Motronic M2.5 mufa ECU Pin 32
- C20XE - Motronic M2.8 mufa ECU Pin 15
- C20NE - Motronic ML4.1 mufa ECU Pin 14
- C20NE - Motronic M1.5 mufa ECU Pin 32
- C18NZ - Multec mufa ECU Pin B4
- C16NZ - Multec mufa ECU Pin A2 pinul de afla in mufa mai scurta
Conectare pinului 21(de pe BC,VSS) pe ECU la urmatoarele tipuri de motoare:
- C20LET - Motronic M2.7 mufa ecu pin 9
- C20XE - Motronic M2.5 mufa ECU Pin 9
- C20XE - Motronic M2.8 mufa ECU Pin ! NU AM GASiT ECU DE ACEST TIP CINE ARE SCHITA ROG SA TRIMITA PM!
- C20NE - Motronic ML4.1 mufa ECU Pin 26
- C20NE - Motronic M1.5 mufa ECU Pin 9
- C18NZ - Multec mufa ECU Pin B2
- C16NZ - Multec mufa ECU Pin A10 pinul de afla in mufa mai scurta
(ex.pt mufa ECU la C16NZ....sunt 2 mufe unu lung si celalat scurt,numai de acela scurt este nevoie...randurile sint numerotate cu litere A,B,C,D iar pini cu cifre 1,2,3...etc.)
Mufe ECU
C20LET - Motronic M2.7
C20XE - Motronic M2.5
C20NE - Motronic ML4.1
C20NE - Motronic M1.5
C18NZ - Multec
C16NZ - Multec
Am atasat cateva scheme ecu ca sa va fie mai usor de identificat pini:
C20LET - Motronic M2.7
C20XE - Motronic M2.5
C20NE - Motronic ML4.1
C20NE - Motronic M1.5
C18NZ - Multec
C16NZ - Multec
C20XE - Motronic M2.8 NU AM GASiT ECU DE ACEST TIP CINE ARE SCHITA ROG SA TRIMITA PM!Mersi
Inainte de a realiza ,montajul sa se verifice desenul ECUlui daca corespunde (in special pt C20NE la care sunt 2 tipuri!)
- mufa are 1 siguranta de fier,care se trage spre volan si se trage jos mufa!la pini are 1 siguranta "stil piaptan" care trebuie data jos la introducerea pinului...daca este cazul.
-la cele cara nu au firele trase va trebui sa faceti rost de un pin pt mufa ecu (C16nz: A2;C18nz: B4 .....etc)...
-Conectarea la mufa ecu se va realiza prin curatarea firului(de care este nevoie) si nu prin taiere! nu se inoada sau rasuceste ci se cositoreste(prin imbibarea in cositor si nu aruncat acolo 1 kg de cositor si la cea mai mica miscare se rupe)!
-nu este nevoie de fire de mare diametru (doar alimentarile)recomand sa se utilizeze un cablu cu mai multe fire(eu am folosit de 12 fire ca nu am avut alceva).....de aceea recomand sa se utilizeze ca in timp omul uita si poate leaga ceva de acele fire.....firele sa fie numerotate sau scrise se functie indeplinesc(ex. pt. C16NZ A2; A6; VSS) pe o hartie si lipita cu scoci transparent.Daca nu aveti la indemana 1 mufa originala cu 26pini de poate confectiona din mufe de la PC (vezi am un tutorial)dar trebuie rabdare la numerotare!(daca se utilizeaza aceasta metoda recomand sa se taie firele ce nu sunt utilizate la BC: 3,4,7,8,16,17,18,19 si sa se izoleze in capat!)
-Alimentarile sa aiba siguranta si nu de mare amperaj,,,ca atunci ii pus de prisos
NU am conectat:Sistemul de diagnosticare (pinurile 9,10,25) si rezervorul (pinul 26),din lipsa de timp,dar urmeaza!
Daca ceva nu s-a inteles sau aveti ceva intrebari NU TRIMITETI IN PM postatile si va rog nu aicea (sa nu devina un chat si cel care doreste sa monteze un BC se satura de atata vorbe...) deschedeti un topic ex.in probleme si am sa va raspund!
AM SA MAI COMPLETEZ TUTORIALUL CU CONECTAREA DIAGNOSTICARI SI A REZERVORULUI DE COMBUSTIBIL......NU STIU PRECIS CAND DAR LUCREZ LA EL.....nu va promit cand va fi gata....dar va fi!
Pin 1 Comun la intrerupatoare
Pin 2 Masa(-)
Pin 3 Neconectat
Pin 4 Neconectat
Pin 5 Intrerupator BC (setare minute)
Pin 6 Fuel pump relay/control section(conectat la mufa de la ECU...detali mai jos)
Pin 7 Neconectat
Pin 8 Neconectat
Pin 9 Pt diagnosticare (corespunde pinului D din mufa de diagnosticare)
Pin 10 Magistrala de date (corespunde pinului G din mufa de diagnosticare)
Pin 11 Contact(+12v)legat la contact
Pin 12 Masa senzor de temperatura
Pin 13 Semnal senzor de temperatura
Pin 14 Alimentare (+12v) continu(pt ceas)
Pin 15 Iluminat (+12v) se conecteaza la pozitie....sau de la becurile de la iluminare bord
Pin 16 Neconectat
Pin 17 Neconectat
Pin 18 Neconectat
Pin 19 Neconectat
Pin 20 Intrerupator BC
Pin 21 Senzorul de viteza (VSS)
Pin 22 Intrerupator BC (selectarea functiilor pt afisare)
Pin 23 Intrerupator BC (setare ora)
Pin 24 Engine expensive part Verbrauchssignal
Pin 25 Masa diagnosticare (corespunde pinului A din mufa de diagnosticare)
Pin 26 Nivelul combustibilului
Intrerupatoare:
In total sunt 4
2pt ceas si 2 pt BC
eu nu am avut intrerupator original,dar am luat de pe un radiocass...
Conectarea intrerupatoarelor:
Setare minute: 1 cu 5
Setare Ora: 1 cu 23
Selectare functi BC: 1 cu 22
Pornire BC(ex.cronometru): 1 cu 20
Conectare pinului 6(de pe BC) pe ECU la urmatoarele tipuri de motoare:
- C20LET - Motronic M2.7 mufa ECU Pin 37
- C20XE - Motronic M2.5 mufa ECU Pin 37
- C20XE - Motronic M2.8 mufa ECU Pin 37
- C20NE - Motronic ML4.1 mufa ECU Pin 35 fir albastru cu rosu(fir gros) -- corectat
- C20NE - Motronic M1.5 mufa ECU Pin 37
- C18NZ - Multec mufa ECU Pin C4
- C16NZ - Multec mufa ECU Pin A6
Conectare pinului 24(de pe BC) pe ECU la urmatoarele tipuri de motoare:
- C20LET - Motronic M2.7 mufa ecu pin 32
- C20XE - Motronic M2.5 mufa ECU Pin 32
- C20XE - Motronic M2.8 mufa ECU Pin 15
- C20NE - Motronic ML4.1 mufa ECU Pin 14
- C20NE - Motronic M1.5 mufa ECU Pin 32
- C18NZ - Multec mufa ECU Pin B4
- C16NZ - Multec mufa ECU Pin A2 pinul de afla in mufa mai scurta
Conectare pinului 21(de pe BC,VSS) pe ECU la urmatoarele tipuri de motoare:
- C20LET - Motronic M2.7 mufa ecu pin 9
- C20XE - Motronic M2.5 mufa ECU Pin 9
- C20XE - Motronic M2.8 mufa ECU Pin ! NU AM GASiT ECU DE ACEST TIP CINE ARE SCHITA ROG SA TRIMITA PM!
- C20NE - Motronic ML4.1 mufa ECU Pin 26
- C20NE - Motronic M1.5 mufa ECU Pin 9
- C18NZ - Multec mufa ECU Pin B2
- C16NZ - Multec mufa ECU Pin A10 pinul de afla in mufa mai scurta
(ex.pt mufa ECU la C16NZ....sunt 2 mufe unu lung si celalat scurt,numai de acela scurt este nevoie...randurile sint numerotate cu litere A,B,C,D iar pini cu cifre 1,2,3...etc.)
Mufe ECU
C20LET - Motronic M2.7
C20XE - Motronic M2.5
C20NE - Motronic ML4.1
C20NE - Motronic M1.5
C18NZ - Multec
C16NZ - Multec
Am atasat cateva scheme ecu ca sa va fie mai usor de identificat pini:
C20LET - Motronic M2.7
C20XE - Motronic M2.5
C20NE - Motronic ML4.1
C20NE - Motronic M1.5
C18NZ - Multec
C16NZ - Multec
C20XE - Motronic M2.8 NU AM GASiT ECU DE ACEST TIP CINE ARE SCHITA ROG SA TRIMITA PM!Mersi
Inainte de a realiza ,montajul sa se verifice desenul ECUlui daca corespunde (in special pt C20NE la care sunt 2 tipuri!)
- mufa are 1 siguranta de fier,care se trage spre volan si se trage jos mufa!la pini are 1 siguranta "stil piaptan" care trebuie data jos la introducerea pinului...daca este cazul.
-la cele cara nu au firele trase va trebui sa faceti rost de un pin pt mufa ecu (C16nz: A2;C18nz: B4 .....etc)...
-Conectarea la mufa ecu se va realiza prin curatarea firului(de care este nevoie) si nu prin taiere! nu se inoada sau rasuceste ci se cositoreste(prin imbibarea in cositor si nu aruncat acolo 1 kg de cositor si la cea mai mica miscare se rupe)!
-nu este nevoie de fire de mare diametru (doar alimentarile)recomand sa se utilizeze un cablu cu mai multe fire(eu am folosit de 12 fire ca nu am avut alceva).....de aceea recomand sa se utilizeze ca in timp omul uita si poate leaga ceva de acele fire.....firele sa fie numerotate sau scrise se functie indeplinesc(ex. pt. C16NZ A2; A6; VSS) pe o hartie si lipita cu scoci transparent.Daca nu aveti la indemana 1 mufa originala cu 26pini de poate confectiona din mufe de la PC (vezi am un tutorial)dar trebuie rabdare la numerotare!(daca se utilizeaza aceasta metoda recomand sa se taie firele ce nu sunt utilizate la BC: 3,4,7,8,16,17,18,19 si sa se izoleze in capat!)
-Alimentarile sa aiba siguranta si nu de mare amperaj,,,ca atunci ii pus de prisos
NU am conectat:Sistemul de diagnosticare (pinurile 9,10,25) si rezervorul (pinul 26),din lipsa de timp,dar urmeaza!
Daca ceva nu s-a inteles sau aveti ceva intrebari NU TRIMITETI IN PM postatile si va rog nu aicea (sa nu devina un chat si cel care doreste sa monteze un BC se satura de atata vorbe...) deschedeti un topic ex.in probleme si am sa va raspund!
AM SA MAI COMPLETEZ TUTORIALUL CU CONECTAREA DIAGNOSTICARI SI A REZERVORULUI DE COMBUSTIBIL......NU STIU PRECIS CAND DAR LUCREZ LA EL.....nu va promit cand va fi gata....dar va fi!
iancu
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: constanta
- Masina: Vectra 1993 c18nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2007
- Mesaj Privat
- AdamOpel
- ****
- 1,015 mesaje
- din 07 Nov 2006
- Alta tara
AdamOpel
- Mesaje scrise: 1,015
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2006
- Mesaj Privat
ce mufe?
ai mufele????daca da atunci nu trebuie decat sa il conectezi. sau folosesti mufa de la ceas....nu stiu cum arata aceasta mufa ...dar inainte sa-l folosesti masoara tensiunile sa vezi daca coincid!
o singura mufa trebuie conectata,setatul dupa tipul motorului si a cauciucurilor se efectueaza cu ajutorul unui interfete numit tech1,inca nu am ajuns in faza aceea,am sa ma duc la un servis auto sa vad daca au sau nu?daca nu atunci nu-mi ramane alceva decat reprezentanta opel.....daca aflu ceva te anunt.
ai mufele????daca da atunci nu trebuie decat sa il conectezi. sau folosesti mufa de la ceas....nu stiu cum arata aceasta mufa ...dar inainte sa-l folosesti masoara tensiunile sa vezi daca coincid!
o singura mufa trebuie conectata,setatul dupa tipul motorului si a cauciucurilor se efectueaza cu ajutorul unui interfete numit tech1,inca nu am ajuns in faza aceea,am sa ma duc la un servis auto sa vad daca au sau nu?daca nu atunci nu-mi ramane alceva decat reprezentanta opel.....daca aflu ceva te anunt.
iancu
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: constanta
- Masina: Vectra 1993 c18nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2007
- Mesaj Privat
nba14
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: cluj
- Masina: Vectra 1995 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Feb 2007
- Mesaj Privat
- mctoto
- OP
- 1,839 mesaje
- din 16 Mai 2006
- Calibra 1993 C20NE
- Bucuresti
mctoto
- Mesaje scrise: 1,839
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2006
- Mesaj Privat
- alex_t
- **
- 244 mesaje
- din 27 Aug 2006
- Calibra 1993 C20LET
- Brasov
alex_t
- Mesaje scrise: 244
- Locatie: Brasov
- Masina: Calibra 1993 C20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Aug 2006
- Mesaj Privat
eu am montat BC pe calibra mea din 1990 - c20ne, care era cheala(nu AC, nu BC, nu geamuri electrice, nimic nimic) ceea ce inseamna ca daca a mea avea cablajele facute pt BC, ar trebui sa aiba toate calibrele.
prolbema insa o am la senzorul de temperatura. am inteles ca se afla in spoileru spate. este oare deja cablajul facut? si mai e o chestiune de montat senzor si atasat cateva stechere? daca stie cineva pls help.
prolbema insa o am la senzorul de temperatura. am inteles ca se afla in spoileru spate. este oare deja cablajul facut? si mai e o chestiune de montat senzor si atasat cateva stechere? daca stie cineva pls help.
- AdamOpel
- ****
- 1,015 mesaje
- din 07 Nov 2006
- Alta tara
AdamOpel
- Mesaje scrise: 1,015
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2006
- Mesaj Privat
- alex_t
- **
- 244 mesaje
- din 27 Aug 2006
- Calibra 1993 C20LET
- Brasov
alex_t
- Mesaje scrise: 244
- Locatie: Brasov
- Masina: Calibra 1993 C20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Aug 2006
- Mesaj Privat
mersi, mi-ai fost de ajutor. am gasit senzorul de temperatura (pe alta calibra de piese). intr-adevar calbajul era facut pe a mea in mare parte...oricum a fost o treaba de shtechere, nimic mai mult
multumesc inca odata.
P.S. informatia cred ca poate fi utila pt cei care vor BC pe o calibra ce a avut ceas analog inainte (fara senzor de temperatura) in sensul ca ar trebui sa demonteze de pe masina de piese atat BC si comanda de pe consola centrala, cat si senzorul de temperatura, pentru o functionare completa
numai bine!
multumesc inca odata.
P.S. informatia cred ca poate fi utila pt cei care vor BC pe o calibra ce a avut ceas analog inainte (fara senzor de temperatura) in sensul ca ar trebui sa demonteze de pe masina de piese atat BC si comanda de pe consola centrala, cat si senzorul de temperatura, pentru o functionare completa
numai bine!
- vyo81_speed
- **
- 275 mesaje
- din 16 Feb 2007
- Vectra 1992 C20NE
- Vrancea
vyo81_speed
- Mesaje scrise: 275
- Locatie: Vrancea
- Masina: Vectra 1992 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Feb 2007
- Mesaj Privat
pe mufa care intra in ECU am 55 de locase pt.pini si 32 pini, deci sistemul meu de injectie e motronic M1.5 daca gresesc sa ma corecteze cineva... cum scot mufa propiuzisa din invelisul ala negru de protectie care e din plastic si e montata siguranta de fier,doresc sa adaug inca 3 pini(6,21,24) pt montarea BC si nu reusesc sa scot mufa de acolo,
mufa asta
la ce foloseste?e chiar sub mufa de la ECU. se ofera cine va sa-mi ofere putina asistenta.MULTUMESC!
mufa asta
la ce foloseste?e chiar sub mufa de la ECU. se ofera cine va sa-mi ofere putina asistenta.MULTUMESC!
- AdamOpel
- ****
- 1,015 mesaje
- din 07 Nov 2006
- Alta tara
AdamOpel
- Mesaje scrise: 1,015
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2006
- Mesaj Privat
trebuie sa bagi o surubenlita intre siguranta de fier si mufa .....departezi acea siguranta si tragi in sus mufa (sa fi foarte atent ca poti rupe soclul de pe ecu...)
iar ca sa mai pui pini dai jos siguranta de plastic,arata ca un piaptan.
ar fi bine sa desfaci ecul din surub si sigurante il intorci si vei observa(cabul ii cam scurt)
Am avut poze cu al meu dar nu gasesc unde lam pus.
iar ca sa mai pui pini dai jos siguranta de plastic,arata ca un piaptan.
ar fi bine sa desfaci ecul din surub si sigurante il intorci si vei observa(cabul ii cam scurt)
Am avut poze cu al meu dar nu gasesc unde lam pus.