Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Tutoriale
  • fratelo4u

  • Mesaje scrise: 415
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Ma repet , am facut acest lucru mai mult pentru estectica si vizavi de orbit , stopurile pentru ceata la vectra b sunt cam slabe , nu cred sa deranjeaza cine stie ce participantii la trafic si oricum se folosesc doar in conditii de ceata .
Skip ads

  • eBaghera

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2001 16.16V ZXE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mai 2010

  • Mesaj Privat
De exemplu masina mea de servici este o Toyota RAV 4 si are ambele stopuri de ceata stg - dr aprinse in momentul cand vrei sa le folosesti.

Si mai am si eu o intrebare: la tripla dreapta, in locul unde ar trbui sa fie al doilea bec de ceata lacasul respectiv are focar ? adica este vopsit argintiu sau este negru. Asa este la WV Caravelle stopurile de ceata sunt diferite de restul triplei, pe dreapta stopul de ceata exista fizic dar nu functioneaza si mai mult decat atat inauntru este negru nici macar vopsit argintiu posibilul focar.




Folositi va rog frumos butonul 'modifica' este activ timp de 60 de minute de la postare.
edit by StefanTolos

1/22/2012 9:32:44 PM
  • ksper

  • Mesaje scrise: 1,708
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 1997 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2008

  • Mesaj Privat
La Vectra B "luciul" triplelor este asemanator stanga/dreapta. Nu este vopsit negru sau mat zona pentru ceata. Poate intre timp ti-ai dat seama, avand in vedere postarea din ianuarie.
  • amr84

  • Mesaje scrise: 404
  • Locatie: Arges
  • Masina: Tigra 1997 X14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2009

  • Mesaj Privat
La Tigra, in stopul din dreapta aveam o tablita care sa nu permita montarea becului, decat prin ruperea ei (probabil pentru UK). Electricianul a rupt tablita si a montat becul acolo. Abia luasem masina si i-am facut o verificare. El zicea ca trebuie 2, asa avea la el la masina. Nu a necesitat tras fir separat, avea din fabrica. Oricum eu le aprind numai cand e ceata deasa, nu-mi place sa merg cu atatea becuri aprinse. Insa sunt o groaza de participanti la trafic care au stopurile de ceata pornite ziua/noapte fara pic de urma de ceata, indiferent ca sunt in oras sau extraurban. probabil nu cunosc semnificatia becurilor din bord.
  • corsamare

  • Mesaje scrise: 98
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Eu nu circul prea mult noaptea (iarna, vrand-nevrand, plecam pe intuneric, ne intoarcem pe-ntuneric!), insa ma deranjeaza
tembelii care-si aprind toate becurile posibile (care merg cu luminile "de ceata" mai ales cand....nu e ceata!).
Si ma deranjeaza si "xenoanele" sau ce-or fi alea, care, chiar reglate relativ bine, tot ne "chioresc" pe noi astilalti, din cauza intensitatii mult mai mari decat a farurilor standard.
Ca sa nu mai pomenesc de cei care umbla (senini sau senili? si majoritatea la varste deeeparte de alea tipice), cu faruri prost reglate,
cu lumini lipsa (nu se vede decat un far, ca la motocicleta!, sau un bec rosu - lampile de la numar au si rol de "declaratie de gabarit"!)

Dar politia nu reuseste sa treaca de nivelul "hai sa-i pandim din tufis"...
Bafta!
  • teofilioancodrut11

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Vectra 1997 X18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jul 2013

  • Mesaj Privat
pustiu_pst a scris:Salut, din ce ai confectionat lamela? merci
ªi eu am fãcut acelaºi lucru pe un Vectra B caravan. Lamela am confecþionat-o dintr-o lamelã preluatã dintr-un contactor vechi de prin podul bunicului Razz
Skip ads

  1. Home
  2. Tutoriale

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR