Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Trenul de rulare
  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,219
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
In general, jocurile mici din caseta la astra g se anuleaza la pornirea motorului, cand intra in functiune pompa de servo.
Skip ads

  • adware_man

  • Mesaje scrise: 1,724
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Ai mei mecanici au verificat in toate modurile posibile caseta, la un moment dat dadeau vina pe ea. Verdictul final a fost ca n-ar fi de acolo, desi nu ai cum sa stii niciodata ce e 100% inauntru.
Una peste alta, o sa schimb si tamponul cu pricina si mai vedem. Ce naiba, ar fi pacat sa stau cu banii in buzunar Smile
  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,219
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Nu-i asa? Si asa vin sarbatorile, n-ai nevoie de ei Laughing ..
Ma bucur ca ai rezolvat-o cu flansele. Solutia era mai simpla decat parea Wink
  • adware_man

  • Mesaje scrise: 1,724
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Merci, aco!
Pai de ce sa fac revelionul la munte, cand pot sa-l fac in Bucuresti si sa bag banii in masina? Smile) O gandire cat se poate de logica... Deh, asa e cand te atasezi de lucruri.
  • trio13

  • Mesaje scrise: 258
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2010

  • Mesaj Privat
adware_man : poti sa descrii putin ce anume a modificat la piulita ? ca eu unul nu prea am inteles .
  • adware_man

  • Mesaje scrise: 1,724
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2008

  • Mesaj Privat
piulita cu flansa:


am inlocuit-o cu o piulita normala:


Asa am rezolvat problema jocului in flanse...
  • Nirolf1986

  • Mesaje scrise: 940
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Hmm... stii cumva dimensiunea exacta pt acea piulita? Smile
Acum mi-am amintit ca amortizoarele mele au venit cu tot cu piulite, dar pe o parte au pus tot piulita veche... poate de aceea sta asa ridicata flansa aceea pe o parte.
  • adware_man

  • Mesaje scrise: 1,724
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Habar n-am despre dimensiuni sau alte chestii... S-au ocupat baietii din service.
Oricum, in foarte scumb timp, voi schimba si flansele astea, chiar daca au 7 luni. Voi lua Lemforder. Odata cu ele, voi inlocui si capacele de sus de la oala, cele care se pun inainte de a strange ultima piulita...
  • Nirolf1986

  • Mesaje scrise: 940
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Am rezolvat. Problema sunt flansele, nu piulita.
Am pus astazi flanse Lemforder. Din ce am observat, acestea au punctul unde se strange piulita mai jos decat cele care le aveam inainte. Astfel, e mai multa "carne" deasupra si mai mult loc sa intre chestia aia neagra care se prinde sub capota. Acum pe o parte nu mai am deloc spatiul acela, si pe cealalta parte e cam 1 mm.

Acolo unde am avut spatiul de 1 cm, a fost ca dupa razboi. De la acel joc rulmentul de sarcina practic s-a spart la doar 9 luni dupa ce l-am pus nou.
  • adware_man

  • Mesaje scrise: 1,724
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Bun. Am inteles, pozitia ca pozitie, dar cum e cand mergi cu caleasca?
  • trio13

  • Mesaje scrise: 258
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Am reusit sa le fac sa stea asa cum trebuie. Am schimbat flansele de la amortizoare cu unele de la Lemforder si se aseaza cum trebuie . La un moment dat pana sa le schimb incepuse deja sa bata pe dreapta din cauza flanselor vechi dar s`a rezolvat odata cu schimbarea lor.
Multumesc pentru solutie .
  • Nirolf1986

  • Mesaje scrise: 940
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Bine ca ai rezolvat! Smile
Inca o dovada ca piesele aftermarket nu sunt toate facute dupa specificatiile producatorului...
  • cojocaru sorin

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2000 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Când am luat maºina acum 2 ani, am schimbat flanºele ºi rulmenþii aferenþi pentru cã era un joc mare în momentul când, cu maºina suspendatã, ridicam de roatã în sus. De atunci am cãpãtat o bãtaie constantã pe faþã, asemãnãtor mersului pe piatrã cubicã (ceea ce pe la noi în Bacãu nu mai existã). M-am cam sãturat de zgomotul fãcut ºi m-am hotãrât sã le schimb din nou. Pun niºte poze cu piesele respective, pentru cã nu ºtiu ce ar trebui sã cumpãr.Daþi-un sfat vã rog. Data trecutã am schimbat doar flanºa din prima pozã ºi un rulment care vine în interiorul ei - poza 3 (cel puþin aºa am vãzut cã au fãcut în service). Care piese din imagini se preteazã pentru astra mea 1.6 16v Z16XE limuzinã, pentru cã de la magazinul de piese au spus cã vin ambele piese din poza 2.

  • claudiu_opel

  • Mesaje scrise: 281
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2008

  • Mesaj Privat
salut, Ieri am schimbat flansele si rulmetii de sarcina la masina mea si am constatat urmatoarele:
- flasele schimbate acum 3 ani erau foarte uzate, mai ales cea din dreapta
- piulita despre care spuneau cei de mai sus la mine nu are nici un fel de guler si este mai ingusta decat o piulita normala
- flansele pe care le-am pus sunt febi, rulmentii la fel si pentru asta s-au strans foarte bine.

Pentru ca sa lamurim toata problema, acele piulite pe care le reclamati voi poate au fost schimbate cu altele mai mari. Acea distanta mare dintre capacul care strange pe caroserie si caroserie este mai mare sau mai mica functie de uzura flansei, cu alte cuvinte strangerea se face intre flansa care strange pe caroserie si acel capac care ar trebui sa stranga tot pe caroserie(jocul trebuie sa fie preluat de catre elemetele de cauciuc).

PS. nu intru in polemica cu nimeni dar, asa vad eu ca trebuie sa stea acel ansamblu acolo.
  • FLV

  • Mesaje scrise: 163
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 2003 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jul 2010

  • Mesaj Privat
Ce flanse si rulmenti ai pus acum 3 ani?
Cum se aseaza acum cu flansele si rulmentii febi? Tot febi am pus si eu si ramane distanta aia. Mi se pare normal sa ramana un spatiu acolo, nu neaparat faptul ca flansa e uzata (in cazul asta cred ca se mareste f tare distanta aia) ci faptul ca flansa e din cauciuc si e normal sa se lase sub greutatea masinii. Daca cauciucul ala ar fi mai dur si nu s-ar lasa deloc ar fi si suspensia pe fata mai dura.
Tot aici intervine si grosimea piulitei din cap, care cu cat e mai groasa cu atat mai mare e distanta.
In concluzie, nu cred ca e cazul sa va faceti probleme datorita distantei aleia atat timp cat nu e foarte mare (gen sa incapa 2 degete de ex.) si cat timp nu se aud zgomote suspecte de acolo.
  • claudiu_opel

  • Mesaje scrise: 281
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2008

  • Mesaj Privat
acum 3 ani am schimbat doar flansele si am pus ruville. Acum am schimbat si flansele si rulmentii. Piulita la mine are cam 8 mm grosime. Flansa cred ca este suficient de dura incat sa preia masa masinii si sa o transmita arcului dar, in cazul uzurii ea se taseaza si atunci apare acea diferenta(distanta marita sub capota la capace) care genereaza zgomote.
  • Bogdanna

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2002 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Oct 2011

  • Mesaj Privat
cand flansa e lipita de caroserie inseamna ca e prea uzata,, normal e sa fie un pic departa circa 1 cm -/+
  • cornel.m

  • Mesaje scrise: 268
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Apr 2010

  • Mesaj Privat
sunt de acord cu omul de deasupra.
eu le-am schimbat acum 1 luna si s-au ridicat (inainte stateau lipite).
  • kosmin85

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2001 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2008

  • Mesaj Privat
vrei sa spui ca e normal sa fie distanta intre capacul din compartimentul motor si oala amortizorului?
nu cred,cred ca este exact invers
flansele de la febi sunt cea mai mare tzeapa le-am schimbat acum o luna si sunt mai proaste decat cele pe care le-am avut inainte pe masina ,distanta intre capacul din compartimentul motor si oala amortizorului este foarte mare ,peste 1 cm
ce sfaturi imi dati , ce marca sa pun , tin sa precizez ca masina este vectra b sport edition cu suspensie semi sport de fabrica
am vazut ca exista doua variante de flanse, moale si tare ,are cineva idee care ar fii mai buna?
  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,219
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Cred ca orice ai pune tot varza sunt. Eu am incercat febi, swag (aceiasi marie, alta palarie), lemforder, GM si toate au tinut maxim 6 luni, insa dupa 2-3 saptamani deja se forma acel gol deasupra oalei.
Un prieten care e mecanic la un service mai rasarit din oras mi-a recomandat sa comand piesele de la un service care sa-mi ofere si montajul, chiar daca ies putin mai scump. Altfel, 18 luni sau cat e garantia o sa mi le schimbe fara discutii. Nu stiu daca procedura se aplica si la serviceurile mai mici, sau la cele puse pe japca.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Trenul de rulare

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR