- emy_dilau
- OP
- 196 mesaje
- din 22 Sep 2007
- Vectra 1998 X16XEL
- Bacau
emy_dilau
- Mesaje scrise: 196
- Locatie: Bacau
- Masina: Vectra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Sep 2007
- Mesaj Privat
Desi pana acum nu am dat importanta..Am achizitionat o Vectra B cu motor 1.6 16V care in carte este trecut ca X16XEL.
M-am uitat la alti posesori si aici pe forum si mi-am dat seama ca motorul nu arata a X16XEL,ci a Z16XE.
Motorul meu arata asa :
Si stiam ca X16XEL trebuie sa arate asa :
Au gresit cei de la RAR la trecerea tipului de motor?Sunt diferente mari intre cele 2 motoare?
Ma gandesc in eventualitatea in care imi trebuie o piesa la motor,sau kitul de distributie?
M-am uitat la alti posesori si aici pe forum si mi-am dat seama ca motorul nu arata a X16XEL,ci a Z16XE.
Motorul meu arata asa :
Si stiam ca X16XEL trebuie sa arate asa :
Au gresit cei de la RAR la trecerea tipului de motor?Sunt diferente mari intre cele 2 motoare?
Ma gandesc in eventualitatea in care imi trebuie o piesa la motor,sau kitul de distributie?
- cip_dmx
- **
- 153 mesaje
- din 16 Mai 2011
- Vectra 1999 X16XEL
- Vaslui
cip_dmx
- Mesaje scrise: 153
- Locatie: Vaslui
- Masina: Vectra 1999 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2011
- Mesaj Privat
- Ingineru
- ****
- 1,086 mesaje
- din 24 Jun 2004
- Vectra 1998 X16XEL
- Bucuresti
Ingineru
- Mesaje scrise: 1,086
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2004
- Mesaj Privat
Intr-adevar ai Z16XE sau Y16XE, dar elementul decisiv nu e capacul de plastic daca vrei ci lipsa pompei de aer secundare ("suflatoarea" de pe evacuare). Fa si tu o poza mai "luminoasa" a compartimentului motor, nu de alta dar am o banuiala (este foarte posibil sa se fi folosit un bloc de X16XEL pe care sa se fi montat accesoriile de la Z16XE).
- ovidiu86_h
- **
- 162 mesaje
- din 19 Mai 2010
- Vectra 1996 x16xel
- Hunedoara
ovidiu86_h
- Mesaje scrise: 162
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Vectra 1996 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2010
- Mesaj Privat
- andrei_alik
- ****
- 1,064 mesaje
- din 23 Jul 2010
- Vectra 1998 x16xel
- Bucuresti
andrei_alik
- Mesaje scrise: 1,064
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2010
- Mesaj Privat
- ksper
- ****
- 1,708 mesaje
- din 07 Aug 2008
- Vectra 1997 x20xev
- Arges
ksper
- Mesaje scrise: 1,708
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 1997 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2008
- Mesaj Privat
Dupa prima imagine(care este de pe un compartiment motor Astra G) ai intradevar x16xel, euro 3. Insa trebuie sa te uiti unde au spus colegii in mesajele anterioare. Pe blocul motor intre imbinarea carterului ambreiaj cu blocul.
Imaginea doi este tot un x16xel si este montat mai mult pe Astra F Caravan. Fratele meu are z16xe si arata exact ca in poza doi postata aici de mine.
Ca si date tehnice:
Z16XE
Bauform: R4
Steuerung: DOHC
Anzahl der Ventile: 16
Bohrung (mm): 79,0
Hub (mm): 81,5
Volumen (cm³): 1598
Leistung (kW bei min-1): 74 / 6000
Drehmoment (Nm bei min-1): 150 / 3600
Verdichtung: 10,5 : 1
Motormanagement: Multec S (F)
Oktanzahlbedarf: 95 / 98 / 91, klopfgeregelt
Steuerung: Zahnriemen
Abgasanlage: AGR, geregelter Katalysator
Besonderheiten: E-Gas, Tempomat
Verwendung: Astra G (F17(+)CR, AF13-II), Meriva (F17+WR/CR, F17+WR MTA), Vectra B (F17WR/CR, AF13), Vectra C (F17(+)CR), Zafira A (F17(+)CR)
X16XEL
Bauform: R4
Steuerung: DOHC
Anzahl der Ventile: 16
Bohrung (mm): 79,0
Hub (mm): 81,5
Volumen (cm³): 1598
Leistung (kW bei min-1): 74 / 6200 (Astra F, Vectra B bis MJ99), 74 / 6000 (Astra G, Vectra B ab MJ99, Zafira A)
Drehmoment (Nm bei min-1): 148 / 3500 (Astra F), 150 / 3200 (Vectra B bis MJ99), 150 / 3600 (Astra G, Vectra B ab MJ99, Zafira A)
Verdichtung: 10,5 : 1
Motormanagement: Multec S
Oktanzahlbedarf: 95 / 98 / 91, klopfgeregelt
Steuerung: Zahnriemen
Abgasanlage: AGR, geregelter Katalysator
Besonderheiten:
Verwendung: Astra F (F15CR, F17CR, AF13), Astra G (F17CR, AF13(-II)), Vectra B (F15WR, F17WR/CR, AF13), Zafira A (F17CR)
Y16XE
Bauform: R4
Steuerung: DOHC
Anzahl der Ventile: 16
Bohrung (mm): 79,0
Hub (mm): 81,5
Volumen (cm³): 1598
Leistung (kW bei min-1): 74 / 6000
Drehmoment (Nm bei min-1): 150 / 3600
Verdichtung: 10,5 : 1
Motormanagement: Multec S
Oktanzahlbedarf: 95 / 98 / 91, klopfgeregelt
Steuerung: Zahnriemen
Abgasanlage: AGR, geregelter Katalysator
Besonderheiten: E-Gas, Tempomat
Verwendung: Vectra B (F17WR/CR, AF13)
Imaginea doi este tot un x16xel si este montat mai mult pe Astra F Caravan. Fratele meu are z16xe si arata exact ca in poza doi postata aici de mine.
Ca si date tehnice:
Z16XE
Bauform: R4
Steuerung: DOHC
Anzahl der Ventile: 16
Bohrung (mm): 79,0
Hub (mm): 81,5
Volumen (cm³): 1598
Leistung (kW bei min-1): 74 / 6000
Drehmoment (Nm bei min-1): 150 / 3600
Verdichtung: 10,5 : 1
Motormanagement: Multec S (F)
Oktanzahlbedarf: 95 / 98 / 91, klopfgeregelt
Steuerung: Zahnriemen
Abgasanlage: AGR, geregelter Katalysator
Besonderheiten: E-Gas, Tempomat
Verwendung: Astra G (F17(+)CR, AF13-II), Meriva (F17+WR/CR, F17+WR MTA), Vectra B (F17WR/CR, AF13), Vectra C (F17(+)CR), Zafira A (F17(+)CR)
X16XEL
Bauform: R4
Steuerung: DOHC
Anzahl der Ventile: 16
Bohrung (mm): 79,0
Hub (mm): 81,5
Volumen (cm³): 1598
Leistung (kW bei min-1): 74 / 6200 (Astra F, Vectra B bis MJ99), 74 / 6000 (Astra G, Vectra B ab MJ99, Zafira A)
Drehmoment (Nm bei min-1): 148 / 3500 (Astra F), 150 / 3200 (Vectra B bis MJ99), 150 / 3600 (Astra G, Vectra B ab MJ99, Zafira A)
Verdichtung: 10,5 : 1
Motormanagement: Multec S
Oktanzahlbedarf: 95 / 98 / 91, klopfgeregelt
Steuerung: Zahnriemen
Abgasanlage: AGR, geregelter Katalysator
Besonderheiten:
Verwendung: Astra F (F15CR, F17CR, AF13), Astra G (F17CR, AF13(-II)), Vectra B (F15WR, F17WR/CR, AF13), Zafira A (F17CR)
Y16XE
Bauform: R4
Steuerung: DOHC
Anzahl der Ventile: 16
Bohrung (mm): 79,0
Hub (mm): 81,5
Volumen (cm³): 1598
Leistung (kW bei min-1): 74 / 6000
Drehmoment (Nm bei min-1): 150 / 3600
Verdichtung: 10,5 : 1
Motormanagement: Multec S
Oktanzahlbedarf: 95 / 98 / 91, klopfgeregelt
Steuerung: Zahnriemen
Abgasanlage: AGR, geregelter Katalysator
Besonderheiten: E-Gas, Tempomat
Verwendung: Vectra B (F17WR/CR, AF13)
- pirvu_daniel
- ******
- 4,578 mesaje
- din 22 Feb 2008
- Dolj
pirvu_daniel
- Mesaje scrise: 4,578
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2008
- Mesaj Privat
- emy_dilau
- OP
- 196 mesaje
- din 22 Sep 2007
- Vectra 1998 X16XEL
- Bacau
emy_dilau
- Mesaje scrise: 196
- Locatie: Bacau
- Masina: Vectra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Sep 2007
- Mesaj Privat
- cont-sters-23186
- **
- 124 mesaje
- din 22 Sep 2008
cont-sters-23186
- Mesaje scrise: 124
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Sep 2008
- Mesaj Privat
- emy_dilau
- OP
- 196 mesaje
- din 22 Sep 2007
- Vectra 1998 X16XEL
- Bacau
emy_dilau
- Mesaje scrise: 196
- Locatie: Bacau
- Masina: Vectra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Sep 2007
- Mesaj Privat
- oopsCam
- **
- 312 mesaje
- din 04 Jun 2009
- Vectra 2001 Z18XE
- Bucuresti
oopsCam
- Mesaje scrise: 312
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2009
- Mesaj Privat
- emy_dilau
- OP
- 196 mesaje
- din 22 Sep 2007
- Vectra 1998 X16XEL
- Bacau
emy_dilau
- Mesaje scrise: 196
- Locatie: Bacau
- Masina: Vectra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Sep 2007
- Mesaj Privat
- pirvu_daniel
- ******
- 4,578 mesaje
- din 22 Feb 2008
- Dolj
pirvu_daniel
- Mesaje scrise: 4,578
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2008
- Mesaj Privat
- oopsCam
- **
- 312 mesaje
- din 04 Jun 2009
- Vectra 2001 Z18XE
- Bucuresti
oopsCam
- Mesaje scrise: 312
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2009
- Mesaj Privat
- sandu_race
- **
- 459 mesaje
- din 02 Mar 2008
- Vectra 1996 x16xel
- Alta tara
sandu_race
- Mesaje scrise: 459
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 1996 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mar 2008
- Mesaj Privat