deci nu e o regula doar cand vrea ea,cand si cand,in intersectii e cel mai rau cand se opreste si nu mai porneste.
bun asta e problema.eu am vazut la un mecanic mai demult ca scotea mufa de la senzorul de turatie(cranckshaft sensor)sau senzorul de la arborele cotit si o baga la loc ca si cum i stergea eroarea sau ceva de genu, e si asa fac si eu.cand nu mai porneste ridic capota scot mufa si o bag inapoi siu dupa aia porneste.am schimbat senzorul de turatie cu unul bosch nou,un mecanic mia spus ca de la nush ce oring din rezervor si mia zis sa bag benzina peste jumatea rezervorului am bagat tot asa face.
deci vreau sa stiu ce poate sa fie sau ce nu este sigur ca exemplu rezervorul ce legatura are cu senzorul asta daca io scot mufa si o bag la loc si porneste.pun si o poza cu mufa de la senzor(e un c20ne in poza am luato de pe net dar mufa e acceasi.rog cine stie sa imi spuna daca are vreo legatura oringurile din rezervor cu senzorul asta,sau poate sa fie din ECU,sau ce mai poate sa fie inafara de senzorul de turatie?astept cu nerabare rasp ca e frig afara si e chiar neplacut in intersectie sa se faca verde la semafor si u sa scoti mufa sa pui mufa.multumesc anticipat
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)