Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Omega B
  • cata

  • Mesaje scrise: 292
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2007

  • Mesaj Privat
furtunasul de vacuum ce vine direct din galeria de admisie , are un stut mic ce vine dedesuptul ei , duce la senzorul de presiune , senzorul MAP. Cel care vine de la ciuperca EGR duce la o electrovalva de vacuum , dar foarte bine poti sa il lasi in aer, si in acest fel gazele nearse nu se mai intorc in camera de ardere la ralanti ,deci vei evea o combustie mai buna , dar nu va mai fi euro1 ci euro 0 Smile . problema ta cred ca rezulta din dereglarea corpului superior al pompei chiar daca ai facut semne un dereglaj infim sau chiar o stringere incorecta a celor 4 suruburi ducind la mari schimbari in functionare .
Skip ads

  • andy_ciprian

  • Mesaje scrise: 343
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2011

  • Mesaj Privat
o parere noua
In ceea ce priveste pompele de injectie VP44 indiferent de terminatie cod acestea corespund intre ele (pot fi schimbate partile mecanice) dar partea electronica (calculatorul) trebuie sa fie al masinii in cauza, altfel trebuie sa fie calculatorul de pe o pompa cu acelasi cod ca cea de pe masina (exemplu ..015) ca sa se poata reprograma pe calculatorul masinii, altfel nu merge.
Mai multe gasiti in discutia ,,Probleme motor zafira Y20DTH"
Numai bine!
  • teroristul_clu1

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Vectra 1993
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Buna !sper si te rog sa ma poti ajuta ...am luat o vectra 1.7 td isuzu (injectie indirecta) (avariata n-am condus-o )...acum am gatat-o de vopsit etc ..si am luato la o tura ...in definitiv nu-mi place cum sa tureaza si trage ....am vb cu fostu proprietar si mia spus ca reglat-o la consum se poate mari cumva debitu' nu exagerat daca da..(am vaz si discutia de mai sus dar nu am inteles prea bn ) spunem cum si o poza cv ..cu piulita acea ...multumesc anticipat !


acela verde sau cel rosu ?sa-l rotesc Smile spre dreapta ca-sa cresc debitu ?
  • andy_ciprian

  • Mesaje scrise: 343
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2011

  • Mesaj Privat
Eu sunt de perere ca nu e bine sa umbli tu acolo dar...
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,746
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Nu ai scris aici ca poza asta nu este facuta de tine pe motorul tau, ci este luata de pe internet, de pe unul din site-urile cu topicul 'tuning the Isuzu 1.7TD'.
  • teroristul_clu1

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Vectra 1993
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Nov 2011

  • Mesaj Privat
da intradevar poza nu este facuta pe motorul meu (al meu este tc4ee1) . da ciprian inteleleg ce spui u ...dar problema este ca fostu proprietar a reglato la consum de 4 % undeva ...si problema mea este ca nu trage bn (greu la intersecti sensuri etc) ..alta problema e ca scoate la turatii peste 3000 rpm fum alb-albastrui ..pe mn nu ma deranjeaza daca i-a 6 - 7 % dar sa traga cat de cat de 82 cp si sa se tureze normal ! Smile multumesc!
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,746
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Pai poza este chiar de pe un motor TC4EE1 montat pe un Vauxhall Cavalier, iar pompa de injectie este BOSCH VE in poza asa cum ai si tu, doar ca poza nu e de pe motorul tau ci a postat cineva pozele astea cand a facut operatiunea de scoatere a inelului alb din compensatorul de debit de pe pompa de injectie.

Hai ca cunosc cam toate pozele pe tema asta ca am citit mai tot ce s-a scris in materie de Isuzu tuning. Mai bine ai folosi butonul 'Cautare' de pe prima pagina a acestui forum, caz in care ai sanse sa gasesti ce te intereseaza dar cu conditia sa stii ce vrei sa cauti.
  • teroristul_clu1

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Vectra 1993
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Nov 2011

  • Mesaj Privat
ahappyuser a scris:Pai poza este chiar de pe un motor TC4EE1 montat pe un Vauxhall Cavalier, iar pompa de injectie este BOSCH VE in poza asa cum ai si tu, doar ca poza nu e de pe motorul tau ci a postat cineva pozele astea cand a facut operatiunea de scoatere a inelului alb din compensatorul de debit de pe pompa de injectie.

Hai ca cunosc cam toate pozele pe tema asta ca am citit mai tot ce s-a scris in materie de Isuzu tuning. Mai bine ai folosi butonul 'Cautare' de pe prima pagina a acestui forum, caz in care ai sanse sa gasesti ce te intereseaza dar cu conditia sa stii ce vrei sa cauti.

ms ....si oricum daca o sa mai am nevoie o sa apelez la tn ..pt ca am vazut in posturi ca ai habar cum si ce ...expertule in motoare diesel isuzu Smile)
  • cata

  • Mesaje scrise: 292
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2007

  • Mesaj Privat
ai grija cu fumul albastrui Confused , nu prea este in regula , era mult mai bine sa fie negru . Cred ca motorul tau maninca cam mult ulei , sau ai probleme cu turbina si intra ulei din circuitul de ungere pe circuitul de aer .Asa ca las o mai usurel cu tunningul ca nu prea ai acum cu ce . Cel mai bine verifica compresia la motor si rezolva problemele dupa care treci mai departe . Oricum tinind cont ca este o pompa Bosch VE debitul se mareste prin translatia capacului superior inspre distributie . Suruburile incercuite de tine pare unul de limitare a turatiei , iar altul este in spatele capului hidraulic si pare de aerisire a circuitului de retur motorina , daca ma insel va rog sa ma corectati Very Happy . Inca o data ai grija cu tunningul , ca s ar putea sa nu mai ai pe ce sa il faci Cool
  • cata

  • Mesaje scrise: 292
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2007

  • Mesaj Privat
MEa culpa ,surubul mare nu este in spatele capului hidraulic este chiar pe corpul superior , dar este tot pe circuitul de retur , acum m am uitat mai bine Confused
  • andy_ciprian

  • Mesaje scrise: 343
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2011

  • Mesaj Privat
Daca nu sunteti pompagii ,,vestiti in patru zari'' si nu cunoasteti modelul pe de rost cum stiu eu modelul VP 44 mai bine nu va pronuntati asa numai ca sa va aflati in treaba; ca ar fi ca ar pati.... domnilor astea nu sunt carburatoarele cu care ati facut facultatea, masteratul si apoi doctoratul Smile cu astea va prindeti urechile si peste 100 ani deci.... ATENTIE
  • teroristul_clu1

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Vectra 1993
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Nov 2011

  • Mesaj Privat
cata a scris:ai grija cu fumul albastrui Confused , nu prea este in regula , era mult mai bine sa fie negru . Cred ca motorul tau maninca cam mult ulei , sau ai probleme cu turbina si intra ulei din circuitul de ungere pe circuitul de aer .Asa ca las o mai usurel cu tunningul ca nu prea ai acum cu ce . Cel mai bine verifica compresia la motor si rezolva problemele dupa care treci mai departe . Oricum tinind cont ca este o pompa Bosch VE debitul se mareste prin translatia capacului superior inspre distributie . Suruburile incercuite de tine pare unul de limitare a turatiei , iar altul este in spatele capului hidraulic si pare de aerisire a circuitului de retur motorina , daca ma insel va rog sa ma corectati Very Happy . Inca o data ai grija cu tunningul , ca s ar putea sa nu mai ai pe ce sa il faci Cool

ciudat este faptul ca nu-mi mananca deloc ulei ...il verific tot a 3-4 zi si e tot acolo ...masina are 201.000 km reali carte service pana 2002 etc si a fost f. ingrijita de fostu proprietar ,revizi facute la timp , piese de schimb originale ...dar tot nu inteleg atunci ce o putut regla el de nu trage(el a zis ca facut cv la debitu de motorina) ..zici ca n-are turbo ...cu totul ca atunci cand o acc ...sunt tari furtunurile de la intercooler !
  • cata

  • Mesaje scrise: 292
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Domnu Andy se pare ca te pricepi la toate Laughing , topicul asta nu este despre alternatoarele tale si electronica pe care o maninci pe piine , cred ca ne am dat si noi seama ca motorul diesel nu foloseste carburatoare , daca ai un raspuns concret la problema da o mina de ajutor , daca nu intra pe forumul de electronica si alte minuni Cool
  • cata

  • Mesaje scrise: 292
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Domnule Terorist Smile ia legatura totusi cu Ahappyuser intrucit cunoaste mult mai bine decit mine aceasta varianta de pompa mecanica , sfatul meu Cool , iar pe domnul Andy lasa l sa vorbeasca pt ca el ne depaseste cu mult ca cunostiinte , si nu se coboara la nivelul nostru
  • NeamTuLe

  • Mesaje scrise: 358
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2007

  • Mesaj Privat
@cata am o intrebare pompa de injectie la y17dt este pe distributie sau se poate demonta si separat?
am avut cv probleme cu masina avea mici fluctuati de turatie (100-200 ture) se balbaia motorul nu mergea rotund la inceput doar in relantiu si pe urma si in sarcina, ulterior si-a revenit singura, am curatat rezervorul de motorina si avea bucati de mazga exista posibilitatea sa fi ajuns si in pompa de injectie? din cate am citit sar putea sa fost de la spill valve de pe pompa de injectie ce parere ai? Multumesc
  • andy_ciprian

  • Mesaje scrise: 343
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2011

  • Mesaj Privat
Auzi <<cata>> eu ti-am predat lectii si la partea de instalatii electrice si iti predau oricand si la acest capitol (urmareste discutia mea ,,Probleme motor zafira Y20DTH") si te vei convinge singur ca cel care vorbeste doar sa se afle in treaba esti chiar tu asa ca te las sa-i raspunzi tu colegului NeamTuLe care ti-a adresat in mod expres o intrebare (desi stiu, cum ai recunoscut si tu, ca problema te depaseste Smile ) atunci ce te tot zburlesti pe aici ca un catel crezi ca o sa primesti vre-un ciolan?! Ma indoiesc!
  • cata

  • Mesaje scrise: 292
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Andy habar nu ai de electrica ,asa ca las o balta , eu m am retras din acea discutie intrucit am vazut ca nu am cu cine sa discut Shocked , nu ca ai avea cumva dreptate . Eu niciodata nu am afirmat ca sint profesionist in vreun domeniu , dar cind aud ineptiile tale imi pare bine ca nu sint un profesionist care maninca totul pe piine . In mesajele tale te consideri superior tuturor , si nu cred ca aceasta este o atitudine colegiala , si nici nu ajuta pe nimeni .
  • cata

  • Mesaje scrise: 292
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2007

  • Mesaj Privat
la motorul Y17dt euro 3 pompa de injectie este antrenata de cureaua de distributie , deci nu se poate demonta fara a se umbla acolo , de fapt nici o pampa de injectie nu se poate demonta foarte usor . Referitor la mizga ce ai gasit o in rezervor este formata in mod special din parafina continuta in motorina si din alti aditivi care in timp formeaza un gel . In principiu nu are cum sa ajunga in corpul pompei decit daca ai avut filtrul de motorina mai slab calitativ . Parerea mea este este sa schimbi filtrul de motorina din start cu unul de calitate de EX MANN , in caz ca mai ramin reziduri pe instalatia de alimentare . Orice mizerie care ajunge intimplator in pompa afecteaza mult functionarea , iar in ceea ce priveste spill valve ar fi bine daca o poti demonta astfel incit sa verifici ca nu ai ceva gunoaie care ii impiedica functionarea .
  • NeamTuLe

  • Mesaje scrise: 358
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Dar spill valva merge demontata de pe pompa fara sa umblu la distributie si fara sa demontez admisia?
Nici nu stiu cum arata pompa de injectie nu am gasit poze cu ea montata pe motor.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,746
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Domnilor, simt ca trebuie sa intervin si eu un pic aici.

Parafina nu mai exista in motorina EURO5, poate doar daca alimentezi cu motorina de la CFR marfa Shocked .

@andy_ciprian : ar fi pacat sa nu duci la bun sfarsit un tutorial complet cu reparatia pompei de injectie VP44. Concentreaza-te pe asta, colegii de pe forum asteapta cu nerabdare sa reusesti ('le-ai promis asta').
@cata : orice completari sunt binevenite la absolut tot ce se discuta aici, nu toata lumea intelege concret modul de functionare al pompei de injectie pe motorizarile care le gasim pe Opel (Omega, Vectra, Astra, etc).

Haideti, toata lumea, sa punem umarul la tutoriale, fiecare cu pregatirea lui - pentru ca toti putem avea o contributie la continut.

Sa postam 'cu value'.


Ultima modificare făcută de ahappyuser la Vin 09 Dec, 2011 11:12 pm, modificat de 6 ori în total
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Omega B

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR