Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • mr.denis90

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Vectra 1996 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Apr 2011

  • Mesaj Privat
salut ,sunt nou pe aici ,am si eu o intrebare ,cum pot sa desfac mai usor capacul de la filtur de ulei de la un motor z18xe?cu motorul cald sau rece si in ce parte se desface capacul ?am incercat sa il desfiletez normal si s-a miscat putin carpul filtrului apoi l-am dat la loc si nu pot desface capacul ,am incercat si cu un levier intre catalizator dar se tot misca ,Ajutati-ma cu niste sfaturi ,
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Foloseste o cheie de filtre, asa ceva nu e pe la voi ?
  • mr.denis90

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Vectra 1996 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Apr 2011

  • Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:Foloseste o cheie de filtre, asa ceva nu e pe la voi ?



tubulara de 24?am incercat sa il desfac si se misca si suportu de filtru
  • lismanconstantin

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2002 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Nu cheie de 24, domnul Dan se refera la cheie speciala pentru filtru de ulei http://www.piesemoto.ro/ro/...%20filtru%20ulei.
Si eu am un astra g Z18XE, si am folosit o cheie ca cea din linkul de mai sus pentru a desface filtru.
Stiu ca la Z18XE sunt 2 tipuri de filtre:
- https://www.mann-hummel.com/...mp;gobackToPage=1
- https://www.mann-hummel.com/...mp;gobackToPage=1
Tu de care ai? Ca al doilea model? Daca da, foloseste o cheie ca cea din primul linck, poti incerca sa desfaci cu motorul cald, se desface in mod normal, inversul acelor de ceasornic, misca putin inainte-inapoi, o sa il deformezi putin pe cel vechi daca e intepenit bine, dar nu iti face probleme, se va desface pana la urma (cel mai indicat e sa incerci sa il desfaci pe sub masina, ai mai mult spatiu pentru acea cheie).
Daca ai filtru simplu, care va intra in acel capac de plastic, cred ca iti trebuie cheie de 32, desfaci capacul incet, ridici putin filtru, lasi sa mai curga uleiul care este in interiorul filtrului, dupa care il desfaci de tot si il scoti.
Sa fii atent ca exact sub filtru de ulei ai o mufa cu un senzor, ar fi indicat ca inainte de operatiune sa protejezi bine cu o punga si o carpa acea mufa si acel senzor, pentru a nu curge/prelinge ulei dupa ce vei desface filtru.
Daca mai ai nelamuriri sa zici, ca te mai ajut.
Spor.
  • mr.denis90

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Vectra 1996 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Apr 2011

  • Mesaj Privat
lismanconstantin a scris:Nu cheie de 24, domnul Dan se refera la cheie speciala pentru filtru de ulei http://www.piesemoto.ro/ro/...%20filtru%20ulei.
Si eu am un astra g Z18XE, si am folosit o cheie ca cea din linkul de mai sus pentru a desface filtru.
Stiu ca la Z18XE sunt 2 tipuri de filtre:
- https://www.mann-hummel.com/...mp;gobackToPage=1
- https://www.mann-hummel.com/...mp;gobackToPage=1
Tu de care ai? Ca al doilea model? Daca da, foloseste o cheie ca cea din primul linck, poti incerca sa desfaci cu motorul cald, se desface in mod normal, inversul acelor de ceasornic, misca putin inainte-inapoi, o sa il deformezi putin pe cel vechi daca e intepenit bine, dar nu iti face probleme, se va desface pana la urma (cel mai indicat e sa incerci sa il desfaci pe sub masina, ai mai mult spatiu pentru acea cheie).
Daca ai filtru simplu, care va intra in acel capac de plastic, cred ca iti trebuie cheie de 32, desfaci capacul incet, ridici putin filtru, lasi sa mai curga uleiul care este in interiorul filtrului, dupa care il desfaci de tot si il scoti.
Sa fii atent ca exact sub filtru de ulei ai o mufa cu un senzor, ar fi indicat ca inainte de operatiune sa protejezi bine cu o punga si o carpa acea mufa si acel senzor, pentru a nu curge/prelinge ulei dupa ce vei desface filtru.
Daca mai ai nelamuriri sa zici, ca te mai ajut.
Spor.




am cel tip cartus .se roteste corpul filtrului,daca era tipul a celui de dacie era simplu,am aceea cheie nu este problema .are un capac care se desface cu o cheie de 24 .am incercat sa tin fix corpul filtrului cu un levier de catalizator si tot nu merge, ultima data l-am schimbat la service .momentan nu pot merge cu masina la service pentru ca ma date amortizoarele de pe fata jos
  • geminigabi

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2001 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Daca mai esti in zona, cum ai rezolvat ca am aceeasi problema...
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR