- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- adinag
- **
- 127 mesaje
- din 28 Jul 2010
- Corsa 2002 y17dtl
- Galati
adinag
- Mesaje scrise: 127
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2002 y17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jul 2010
- Mesaj Privat
ai sa incepem. la un drum mai lung s-a aprins martorul masina cu cheie(70-80 la ora, a 4-a). am ajuns unde trebuia, am oprit motorul, am plecat iar si nu s-a mai aprins nimic in mers(martorul respectiv s-a stins cand am pornit motorul). zic sa merg la electrician sa vad care e buba. cand o pune pe tester nimic. nici o eroare stocata, nici martor sa ramana aprins la punerea contactului. trece timp, iar drum in afara localitatii, cam aceleasi conditii, iar se aprinde martorul cu pricina. zic iar sa ajung la tester. azi iar nu mai ramanea aprins martorul la punerea contactului.
va rog, pareri ....ca nu stiu ce sa mai cred.
si alta situatie: cand pun contactul raman aprinse uleiul, bateria si EPS. la primele e normal dar la EPS? si la tester cica nu e nici o problema cu servodirectia.
- adinag
- **
- 127 mesaje
- din 28 Jul 2010
- Corsa 2002 y17dtl
- Galati
adinag
- Mesaje scrise: 127
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2002 y17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jul 2010
- Mesaj Privat
- valiczc
- **
- 117 mesaje
- din 19 Sep 2011
- Corsa 2002 Z10XE
- Timis
valiczc
- Mesaje scrise: 117
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2002 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2011
- Mesaj Privat
- adinag
- **
- 127 mesaje
- din 28 Jul 2010
- Corsa 2002 y17dtl
- Galati
adinag
- Mesaje scrise: 127
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2002 y17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jul 2010
- Mesaj Privat
- adinag
- **
- 127 mesaje
- din 28 Jul 2010
- Corsa 2002 y17dtl
- Galati
adinag
- Mesaje scrise: 127
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2002 y17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jul 2010
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
EGR https://www.clubopel.com/vie...amp;highlight=egr
throttle nu are, doar Z17DTL si al tau este Y17DT sau maxim Y17DIT care e facut doar in 2000 ca an.
Senzor de turometru are idiotul de mecanic in creier parietal stanga. Poate fi senzor crankshaft (vibrochen) ca e boala la ele dar sa fie pe felie, deocamdata e cu pluta pe gheata.
- Victor George
- *
- 1 mesaje
- din 13 Jan 2014
- Corsa 2002 Y17DTL
- Brasov
Victor George
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2002 Y17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jan 2014
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
andreiy
- Mesaje scrise: 58
- Locatie: Maramures
- Masina: Corsa 2001 Y17D
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Dec 2012
- Mesaj Privat
Imi ramane martorul de la ulei cam 2-3 secunde dupa pornire,dar dupa ce opresc motorul si il repornesc dispare instant,din cate am citit din alt topic la unele modele din anumiti ani asa e normal...doar ca tipul nu a mai precizat ani si modelele,ce am mai citit prin alte parti e ca ar putea fi si din cauza sezonului rece sau ce am mai vazut pe alte forumuri (mi se pare cam imposibil) ca baia de ulei sa nu fie pusa dreapta, cred ca si de te straduesti nu reusesti sa nu o pui dreapta,ce e drept ca la ultimul schimb de ulei am schimbat si baia ca era fisurata iar si acum imi scapa ulei printr-un loc dar exrtrem de putin,sau uleiul? am 10w40 ravenol si am cam 6,5k km cu el (a consumat cam 400ml de ulei),cum se poate verifica daca e destul de vascos?
Citez @mariano "presurizare realizata prin pompa si etanseitatea sistemului, data de catre segmenti. Daca presiunea scapa pe langa segmenti , aceasta scapa spre baia de ulei deteliorand garnitura baii de ulei - cauzand scurgeri sau arunca gaze, mult prea mult in rampa culbutorilor" am desfacut capacul pe unde se compecteaza cu ulei exact dupa ce am oprit motorul (era cald dar nu la temp optima,situ ca nu am procedat tocmai bine) si erau ceva vapori sau gaze dar se vedea foarte putin.Cat despre pornit,la -4 cat au fost anul asta motorul pornea la sfert de cheie.
Nedumeririle mele sunt:
1.Cum se verifica vascozitatea uleiului din motor?
2.Cum se verifica compresia pistoanelor?
3.Cam cat coasta o segmentare de motor?
4.Care sunt consecintele ca umblu asa cu ea?
- corsablue
- ****
- 2,869 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,869
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
andreiy
- Mesaje scrise: 58
- Locatie: Maramures
- Masina: Corsa 2001 Y17D
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Dec 2012
- Mesaj Privat
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
Ca o completare la aceste motoare becul de ulei se stinge de la 2-3 sec ca la tine pana la 20-30 sec si de atunci incep problemele,se uzeaza axele cu came si se farama turbinele.
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
Clima tarii noastre este extrem de dura cu motoarele vara 40 gr iarna -25 gr si un motor extrem de pretentios la vascozitatea uleiului ,asa ca ochii pe bec