gabi11dog
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2008
- Mesaj Privat
Salut,
am o astra g ,an 2004 , diesel, motor 1,7 Z17DTL si aseara in timp ce mergeam cam cu 120-130 km mi s-a aprins masinuta cu cheita.S-a aprins o data, apoi a disparut, a 2-a oara s-a aprins si iar a disparut, apoi a ramas aprinsa.
-am continuat sa merg, ce-i drept fara viteza peste 100 km, de frica sa nu se strice si sa ma lase in drum;
-s-a stins la un moment dat, dar apoi a aparut iar;
-parca se simtea ca nu ar mai trage cum ar fi trebuit
am vazut cateva postari pe forum, si intreb si eu care sa fie cauza?
-sa trebuiasca curatata supapa EGR ?
-la ultimul tester, aceasta functiona in parametri normali
ma poate ajuta cineva cu un sfat?
multumesc si astept un raspuns.
am o astra g ,an 2004 , diesel, motor 1,7 Z17DTL si aseara in timp ce mergeam cam cu 120-130 km mi s-a aprins masinuta cu cheita.S-a aprins o data, apoi a disparut, a 2-a oara s-a aprins si iar a disparut, apoi a ramas aprinsa.
-am continuat sa merg, ce-i drept fara viteza peste 100 km, de frica sa nu se strice si sa ma lase in drum;
-s-a stins la un moment dat, dar apoi a aparut iar;
-parca se simtea ca nu ar mai trage cum ar fi trebuit
am vazut cateva postari pe forum, si intreb si eu care sa fie cauza?
-sa trebuiasca curatata supapa EGR ?
-la ultimul tester, aceasta functiona in parametri normali
ma poate ajuta cineva cu un sfat?
multumesc si astept un raspuns.
gabi11dog
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2008
- Mesaj Privat
salut,
astazi,
am incercat testul cu pedalele si nu a clipit nimic;
-am pornit masina si am plecat cu ea la niste probe;
-martorul "masinuta cu cheita s-a stins;
-am accelerat si am schmbat vitezele la peste 2500 turatii, apoi am mers cu a 3-a la peste 3000 turatii, sa fac acea curatare (nu stiu cat de bine am procedat);
-nu s-a mai aprins acel martor, dar sa vedem daca mai se aprinde la viteze de peste 120km/h.
pana la urma e posibil sa fie de la EGR ?
Astept raspunsuri.
multumesc
astazi,
am incercat testul cu pedalele si nu a clipit nimic;
-am pornit masina si am plecat cu ea la niste probe;
-martorul "masinuta cu cheita s-a stins;
-am accelerat si am schmbat vitezele la peste 2500 turatii, apoi am mers cu a 3-a la peste 3000 turatii, sa fac acea curatare (nu stiu cat de bine am procedat);
-nu s-a mai aprins acel martor, dar sa vedem daca mai se aprinde la viteze de peste 120km/h.
pana la urma e posibil sa fie de la EGR ?
Astept raspunsuri.
multumesc
- octavianvarzaru
- **
- 201 mesaje
- din 01 Jul 2009
- Astra 2005 Z17DTL
- Bucuresti
octavianvarzaru
- Mesaje scrise: 201
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jul 2009
- Mesaj Privat
- CosmineLis
- **
- 359 mesaje
- din 13 Aug 2008
- Astra 2003 y17dt
- Iasi
CosmineLis
- Mesaje scrise: 359
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2003 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Aug 2008
- Mesaj Privat
Am patit la fel cu Astra G din 2003 Y17DT. Cum o calcam peste 120-130 se aprinde check motor iar cand o lasam mai usor se stingea dar dupa ce opream masina, puneam contactul iar masinuta cu cheita ramanea aprinsa cat era contactul pus si se stingea cand porneam motorul. In acest caz problema a disparut momentan dar eroarea a ramas stocata in ECU.
Motivul : Undeva deasupra in spatele motorului catre parbriz este un "T" din care era sarit un furtun subtire iar un alt capat al T-ului trebuia infundat.
Succes.
Motivul : Undeva deasupra in spatele motorului catre parbriz este un "T" din care era sarit un furtun subtire iar un alt capat al T-ului trebuia infundat.
Succes.
- Blebeanu Lorin
- ****
- 1,077 mesaje
- din 04 Aug 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Constanta
Blebeanu Lorin
- Mesaje scrise: 1,077
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Aug 2010
- Mesaj Privat