- valiczc
- OP
- 119 mesaje
- din 19 Sep 2011
- Corsa 2002 Z10XE
- Timis
valiczc
- Mesaje scrise: 119
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2002 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2011
- Mesaj Privat
blughost
- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2001 1.2 16v
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Apr 2008
- Mesaj Privat
- valiczc
- OP
- 119 mesaje
- din 19 Sep 2011
- Corsa 2002 Z10XE
- Timis
valiczc
- Mesaje scrise: 119
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2002 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2011
- Mesaj Privat
- valiczc
- OP
- 119 mesaje
- din 19 Sep 2011
- Corsa 2002 Z10XE
- Timis
valiczc
- Mesaje scrise: 119
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2002 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2011
- Mesaj Privat
Sa va explic mai pe larg patania mea , sa fiti pregatiti sau eventual sa preveniti problema.
Deci...
Am plecat dimineata cand erau vre-o -3 grade....(peste noapte au fost si mai multe cu minus), am pornit masina, nimic ciudat...am mers vre-o 2 km punand vre-o 10 frane , masina deja se incalzise, cand deodata mergeam cu 40-45-km/h si ma apropiam de o coloana si eram in panta, intentionez sa pun frana dar pedala era foarte rigida si avea cursa foarte scurta...m-am descurcat eu pentru a evita un accident punand frana de motor si frana de mana pana cand m-am oprit periculos de aproape de ultima masina din coloana... incerc sa apas frana dar era la fel. Opresc masina, apas pedala fara a porni motorul, din nou la fel...pornesc motorul....pedala la fel... ...si pe langa asta displayul din bord scadea in luminozitate si revenea...in bord nu s-a aprins nici un beculet (martor)....la relanti motorul tremura foarte tare si se auzea urat in sensul ca parca nu mergea rotund.
Conducta incercuita cu rosu din imagine a fost problema....din cauza trecerilor de la rece la cald s-a fisurat din mufa si s-a rupt din galerie ( unde este X -ul rosu)....am inteles ca aceea ar fi o conducta de la servo frana.
Sfatul meu este sa verificati din timp acea conducta pentru a nu avea pe viitor probleme de genul...este destul de periculos sa ramaneti fara frana.
Deci...
Am plecat dimineata cand erau vre-o -3 grade....(peste noapte au fost si mai multe cu minus), am pornit masina, nimic ciudat...am mers vre-o 2 km punand vre-o 10 frane , masina deja se incalzise, cand deodata mergeam cu 40-45-km/h si ma apropiam de o coloana si eram in panta, intentionez sa pun frana dar pedala era foarte rigida si avea cursa foarte scurta...m-am descurcat eu pentru a evita un accident punand frana de motor si frana de mana pana cand m-am oprit periculos de aproape de ultima masina din coloana... incerc sa apas frana dar era la fel. Opresc masina, apas pedala fara a porni motorul, din nou la fel...pornesc motorul....pedala la fel... ...si pe langa asta displayul din bord scadea in luminozitate si revenea...in bord nu s-a aprins nici un beculet (martor)....la relanti motorul tremura foarte tare si se auzea urat in sensul ca parca nu mergea rotund.
Conducta incercuita cu rosu din imagine a fost problema....din cauza trecerilor de la rece la cald s-a fisurat din mufa si s-a rupt din galerie ( unde este X -ul rosu)....am inteles ca aceea ar fi o conducta de la servo frana.
Sfatul meu este sa verificati din timp acea conducta pentru a nu avea pe viitor probleme de genul...este destul de periculos sa ramaneti fara frana.