- Bogdan Craciunescu
- OP
- 106 mesaje
- din 24 Nov 2009
- Zafira 2001 y20dth
- Dolj
Bogdan Craciunescu
- Mesaje scrise: 106
- Locatie: Dolj
- Masina: Zafira 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2009
- Mesaj Privat
Am cautat in toate topicurile si nu am gasit nimic.Va rog frumos sa ma ajutati cu o idee,sau un sfat. Am o zafira y20dth motorul. Cand merg constant cu ea intre 1800 si 2000 de ture merge in suturi.Asta la treptele de viteza 2,3 si 4,indiferent cat de cald este motorul. Am incercat si pe pilot automat ( am zis ca nu apas pedala suficient) si tot asa face.Am schimbat filtrele,am pus aditiv in motorina,am pus-o pe tester(nu am niciun cod de eroare)...si degeaba. Daca stie cineva ceva,va rog frumos,spuneti-mi si mie ce sa-i fac.multumesc
andy_ciprian- Suspendat
- 343 mesaje
- din 11 Sep 2011
- Zafira 2002 y20dth
- Iasi
andy_ciprian- Mesaje scrise: 343
- Locatie: Iasi
- Masina: Zafira 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2011
- Mesaj Privat
- COSTIY20DTH
- **
- 308 mesaje
- din 14 Dec 2009
- Zafira 2006 Z18XER
- Dolj
COSTIY20DTH
- Mesaje scrise: 308
- Locatie: Dolj
- Masina: Zafira 2006 Z18XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2009
- Mesaj Privat
mai dane detalii,ai verificat siatemul de vacum fultunase coturi ,ai ferificat furtunul de la interculer tot circuitul pana la supapa EGR.SI.. AI CURATIT VREODATA galeria de admisie?,
dar peste 2500-3000-3500 rpm ce face , cum merge ,ajunge la 4000 rpm?
de obicei la ce turatie schimbi vitezele.. mergi pe economic ..incarci catalizatorul
dar peste 2500-3000-3500 rpm ce face , cum merge ,ajunge la 4000 rpm?
de obicei la ce turatie schimbi vitezele.. mergi pe economic ..incarci catalizatorul
- Bogdan Craciunescu
- OP
- 106 mesaje
- din 24 Nov 2009
- Zafira 2001 y20dth
- Dolj
Bogdan Craciunescu
- Mesaje scrise: 106
- Locatie: Dolj
- Masina: Zafira 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2009
- Mesaj Privat
Am verificat fiecare furtunas,fiecare cot ....tin la aspiratie la limba.Supapa EGR nu are mai mult de 2 saptamani ( hai sa zic 1000 km facuti).Peste 2000 de turatii (tinuta constant) merge perfect,nu merge in...cocoloase.La 4000 ture nu a ajuns niciodata motorul.Schimb treptele de viteza intre 1500,1600 pana la 2500,2600 turatii cu motor rece sau cald.Cand merg in afara orasului le schimb si la 3000 si uneori o duc la 3200,dar mai rar.Galeria de admisie recunosc ca nu am curatat-o pana acum niciodata.Masina are 193.520 km si o am de la 152.000 nu stiu cat (noiembrie 2009) cu km reali.
- COSTIY20DTH
- **
- 308 mesaje
- din 14 Dec 2009
- Zafira 2006 Z18XER
- Dolj
COSTIY20DTH
- Mesaje scrise: 308
- Locatie: Dolj
- Masina: Zafira 2006 Z18XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2009
- Mesaj Privat
Bogdan, macar pentru linistea mea clapetele de admisie aer se misca cu mana ..?
In Craiova avem 2-3 parcuri de dezmembrari opel si la y20dth singura piesa care nu am studiato este pompa de injectie..a...si susapa EGR nu lucreaza decat la relanti, atunci da drumul gazelor nearse sa recircule prin galeria de admisie .
1800-2000 rpm este plaja unde ar trebui sa intre turbina ...DA ..DA DA schimba electrovalva de vacum de la turbina cu una de langa baterie cu acelasi cod, iti ia 20 min iti tre o tubulara de 10.
langa baterie sunt doua electrovalve de vac. una pt. EGR si una pt clapete aer.cea pt EGR are cod diferit .
Tinema la curent ,nu am avut problema asta dar nu se stie niciodata..
In Craiova avem 2-3 parcuri de dezmembrari opel si la y20dth singura piesa care nu am studiato este pompa de injectie..a...si susapa EGR nu lucreaza decat la relanti, atunci da drumul gazelor nearse sa recircule prin galeria de admisie .
1800-2000 rpm este plaja unde ar trebui sa intre turbina ...DA ..DA DA schimba electrovalva de vacum de la turbina cu una de langa baterie cu acelasi cod, iti ia 20 min iti tre o tubulara de 10.
langa baterie sunt doua electrovalve de vac. una pt. EGR si una pt clapete aer.cea pt EGR are cod diferit .
Tinema la curent ,nu am avut problema asta dar nu se stie niciodata..
- Bogdan Craciunescu
- OP
- 106 mesaje
- din 24 Nov 2009
- Zafira 2001 y20dth
- Dolj
Bogdan Craciunescu
- Mesaje scrise: 106
- Locatie: Dolj
- Masina: Zafira 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2009
- Mesaj Privat
- Bogdan Craciunescu
- OP
- 106 mesaje
- din 24 Nov 2009
- Zafira 2001 y20dth
- Dolj
Bogdan Craciunescu
- Mesaje scrise: 106
- Locatie: Dolj
- Masina: Zafira 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2009
- Mesaj Privat
- COSTIY20DTH
- **
- 308 mesaje
- din 14 Dec 2009
- Zafira 2006 Z18XER
- Dolj
COSTIY20DTH
- Mesaje scrise: 308
- Locatie: Dolj
- Masina: Zafira 2006 Z18XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2009
- Mesaj Privat
- Bogdan Craciunescu
- OP
- 106 mesaje
- din 24 Nov 2009
- Zafira 2001 y20dth
- Dolj
Bogdan Craciunescu
- Mesaje scrise: 106
- Locatie: Dolj
- Masina: Zafira 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2009
- Mesaj Privat
pot spune ca azi am rezolvat-o....am incalzit motorul ( 90 grade) si am mers in treapta a doua la 4000 ture in afara orasului cam 10 km constant.am zis ca daca crapa motorul..crapa,o iau remorcata si tot o fac la loc. La inceput nu pot spune daca in spatele meu era ceva pt ca nu se vedea decat o ceata neagra,insa dupa 2,5-3 km....ceta s-a disipat incet....si acuma merge perfect.ce-o fi fost infundat....galerii,evacuare....Dumnezeu cu mila,pot spune ca acuma numai vad fum negru in retrovizoare
- COSTIY20DTH
- **
- 308 mesaje
- din 14 Dec 2009
- Zafira 2006 Z18XER
- Dolj
COSTIY20DTH
- Mesaje scrise: 308
- Locatie: Dolj
- Masina: Zafira 2006 Z18XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2009
- Mesaj Privat
- marius1983
- *
- 9 mesaje
- din 17 Mar 2011
- Zafira 2001 y20dth
- Iasi
marius1983
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Iasi
- Masina: Zafira 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mar 2011
- Mesaj Privat
- sorinel-IS
- **
- 133 mesaje
- din 27 Nov 2010
- Vectra 2001
- Iasi
sorinel-IS
- Mesaje scrise: 133
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2010
- Mesaj Privat
marius1983 a scris:AM SI EU O MARE PROBLEMA,NU AM ACCELERATIE DELOC ,NU TRECE DE 2000 RPM.AM FOST LA TREI TESTERE NIMENI NU MIA ZIS CEVA CONCRET. AM O ZAFIRA Y20DTH
Vezi sa nu ai vreun furtunas de la vacuum sarit sau imbatranit si sa prinda aer,scoate mufa de la debitmetru si da o tura fara el si sa vezi atunci dak merge la fel sau mai rau, asa iti dai seama daca ii bun sau defect partial. Ai ceva aprins in bord? La tester nu ti-a zis de nici-o eroare nimik?
- marius1983
- *
- 9 mesaje
- din 17 Mar 2011
- Zafira 2001 y20dth
- Iasi
marius1983
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Iasi
- Masina: Zafira 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mar 2011
- Mesaj Privat
- COSTIY20DTH
- **
- 308 mesaje
- din 14 Dec 2009
- Zafira 2006 Z18XER
- Dolj
COSTIY20DTH
- Mesaje scrise: 308
- Locatie: Dolj
- Masina: Zafira 2006 Z18XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2009
- Mesaj Privat
andy_ciprian- Suspendat
- 343 mesaje
- din 11 Sep 2011
- Zafira 2002 y20dth
- Iasi
andy_ciprian- Mesaje scrise: 343
- Locatie: Iasi
- Masina: Zafira 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2011
- Mesaj Privat
- lucian wmw
- **
- 115 mesaje
- din 03 Oct 2010
- Vectra 2001 Y20DTH
- Prahova
lucian wmw
- Mesaje scrise: 115
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Oct 2010
- Mesaj Privat
aceiasi eroare o am si eu andy:| egr e curatat sa fie vre-o electrovalva? de bazaiat baziae vacum tin furtunele acum nuj nu am facu operatia sa le scimb intre ele ma ajutat colegul [editat] am ifersat furtunele intre ele acelea de lenga baterie a mers o sapt ok acum iar aceiasi eroare si mi-se aprinde martorul in bord dac merg cu ea intre 1800-2100 se parinde dac merg 3000 4000 nu se parinde dar nu mai trage cum trage inainte sa fie arsa vre-o electrovalva merg curatate/reparate? ast ideeii aa e vb de vectra b y20dth
andy_ciprian- Suspendat
- 343 mesaje
- din 11 Sep 2011
- Zafira 2002 y20dth
- Iasi
andy_ciprian- Mesaje scrise: 343
- Locatie: Iasi
- Masina: Zafira 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2011
- Mesaj Privat
- lucian wmw
- **
- 115 mesaje
- din 03 Oct 2010
- Vectra 2001 Y20DTH
- Prahova
lucian wmw
- Mesaje scrise: 115
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Oct 2010
- Mesaj Privat
ms mult andy am verifica electrovalveele functioneaza acum de cateva zile nu a mai facut figur dar mai am o probleme cu trepidatiile intre 1800-2000 rot discutia este si pe celalat topic cu zafira nuj ce sa ii mai fac cred ca problema este din calculatorul de la injectie. mai multe persoane mi-au spui sa-i fac spalari la injectie i-am facu si nimic tot asa astept parerile voastre sa vad ce ii fac si eu. crd ca solutia este alta pompa din dezmemb ne umblata
andy_ciprian- Suspendat
- 343 mesaje
- din 11 Sep 2011
- Zafira 2002 y20dth
- Iasi
andy_ciprian- Mesaje scrise: 343
- Locatie: Iasi
- Masina: Zafira 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2011
- Mesaj Privat
Lucian problema cu trepidatiile se datoreaza intradevar unui defect mecanic al pompei de injectie, mai exact pistonasul de avans prezinta urme de gripaj, dar stai linistit ca mai merge inca 100000km de acum incolo pana vei ajunge sa nu o poti tine accelerata pe loc din pedala pe plaja 1000-2200rpm si la schimbarea treptelor dupa ce ei piciorul de pe acceleratie sa mai dureze 1-2sec pana incepe sa se reduca turatia motorului. La mine asa s-a manifestat acest simptom si cam atata a mai mers dupa aparitie, pana am demontat pompa de injectie si am facut-o.