Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • Danelu

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jan 2010

  • Mesaj Privat
blitz a scris:Salut. am o mare nedumerire. am fost pana saptamana trecuta 2 saptamani in Romania si am alimentat doar de la OMV. Prin ultimele zile , inainte de a pleca inapoi in DE, am inceput sa aud un vajait ciudat din zona turbinei din cand in cand (tind sa cred ca daca o turez mai tare decat este deja turata sunetul tinde sa dispara). Termocupla nu este ca m-am uitat. cateodata dureaza mai mult cateodata dureaza doar 1-2 secunde. Putere de la motor nu pierd, trepidat nu trepideaza nimic. Acum ca sunt iar in DE incepe sa faca din ce in ce mai rar dar totusi inca mai face . ma puteti ajuta cumva va rog ? am o Insignia automatic de 160 PS cu 44.000 Km. pana sa vin acum in Ro nu am avut o problema cu ea. multumesc anticipat.
PS : sunetul mai sus amintit apare daor cand motorul este deja cald si indiferent ca sunt pe autostrada si rulez cu 180 Km/h sau stau la semafor


Se aude ca si cum masina ar fi turata chiar daca nu tii piciorul pe pedala de acceleratie,sunet care dispare daca atingi pedala de acceleratie?Daca da, este electrovalva.
Skip ads

  • blitz
  • **
  • 99 mesaje
  • din 27 Feb 2010
  • Insignia 2010 habar nu am. ala de 160 PS
  • Alta tara
  • blitz

  • Mesaje scrise: 99
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Insignia 2010 habar nu am. ala de 160 PS
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Merci mult. Am programare la Opel luni pt un diagnostic complet ca ma cam seaca. Problema e ca pe BC nu am primit nici o eroare niciodata.
  • rudareanu

  • Mesaje scrise: 87
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Vectra 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Apr 2006

  • Mesaj Privat
Salut.
Am si eu prima problema mai serioasa cu Insignia 2011, 2.0, 130 cp, 20.000 km.
Am discurile ovalizate, 0.9 stanga, 0.4 dreapta.
Si asta in intervalul 15.000 - 20.000km, ca nu am simtit nimic pana la 15k.
La franare puternica la 150 km/h, tremura volanul ca dracu.
Am fost la service unde au incercat sa ma lamureasca de faptul ca discurile sunt consumabile.
Le-am explicat ca ar putea fi consumabile daca se ovalizeaza la 100.000 km si nu la 20.000.
A fost o discutie mai aprinsa, iar intr-un final s-a concluzionat ca au totusi garantie pana la aprox 40.000 km, cu acceptul
directorului de service de zona.
Totusi, imi platesc eu placutele de frana, ca sa facem un compromis romanesc.
  • blitz
  • **
  • 99 mesaje
  • din 27 Feb 2010
  • Insignia 2010 habar nu am. ala de 160 PS
  • Alta tara
  • blitz

  • Mesaje scrise: 99
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Insignia 2010 habar nu am. ala de 160 PS
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2010

  • Mesaj Privat
@ Danelu. Amice esti belea. Ai pus punctul pe i. Am fost la Opel vineri si au zis exact la fel. Azi urmeaza adevaratul diagnostic. bravo bravo si mersi mult.
  • Danelu

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jan 2010

  • Mesaj Privat
blitz a scris:@ Danelu. Amice esti belea. Ai pus punctul pe i. Am fost la Opel vineri si au zis exact la fel. Azi urmeaza adevaratul diagnostic. bravo bravo si mersi mult.


Cu placere.Ma bucur daca am fost de ajutor.
  • pancea77

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Insignia
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Nov 2010

  • Mesaj Privat
rudareanu a scris:Salut.
Am si eu prima problema mai serioasa cu Insignia 2011, 2.0, 130 cp, 20.000 km.
Am discurile ovalizate, 0.9 stanga, 0.4 dreapta.
Si asta in intervalul 15.000 - 20.000km, ca nu am simtit nimic pana la 15k.
La franare puternica la 150 km/h, tremura volanul ca dracu.
Am fost la service unde au incercat sa ma lamureasca de faptul ca discurile sunt consumabile.
Le-am explicat ca ar putea fi consumabile daca se ovalizeaza la 100.000 km si nu la 20.000.
A fost o discutie mai aprinsa, iar intr-un final s-a concluzionat ca au totusi garantie pana la aprox 40.000 km, cu acceptul
directorului de service de zona.
Totusi, imi platesc eu placutele de frana, ca sa facem un compromis romanesc.







nu ar treebui sa platesti nimic.suna la opel romania si spunele de problema ta,si garantat o sa iti rezolvi problema fara sa platesti nimic.sint obligati sa le schimbe gratis.numai ca daca tu nu te iei de ei ,ei incearca sa te fraiereasca.eu am avut aceeasi problema,numai ca ale mele nu sau ovalizat,doar sau zgariat,si am sunat la opel espana si leau schimbat imediat fara sa platesc nimic.
  • x678001

  • Mesaje scrise: 162
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011 20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mai 2010

  • Mesaj Privat
In seara asta, stand la semafor, am mishcat usor de volan virand la stanga/dreapta ca intr-o joaca si... am constatat ca are o usoara vibratie cand ti mana pe volan si incepi sa rotesti de el, ca si cum ar veni de la (un) motor... Daca ti volanul pe loc nu se simt, cum incepi sa rotesti de el, cum incep vibratii usoare, ca si cum s-ar opune sensului...
De la ce o fi? Vibratii de la servo? (sau vb prosti?)
Pana azi n-am sesizat aceste vibratii... Sad

Apropo de volan, feeling si directie, cand stai pe loc si rotesti volanul la maxim, n-au gandit si ei un "opritor" mai silentios, parca dai fier pe fier cand ajungi la maxim cu rotziile fata? Sad
La fel e si la voi? Comportamentul asta l-am avut de cand am luat masina...
  • pancea77

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Insignia
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Nov 2010

  • Mesaj Privat
x678001 a scris:In seara asta, stand la semafor, am mishcat usor de volan virand la stanga/dreapta ca intr-o joaca si... am constatat ca are o usoara vibratie cand ti mana pe volan si incepi sa rotesti de el, ca si cum ar veni de la (un) motor... Daca ti volanul pe loc nu se simt, cum incepi sa rotesti de el, cum incep vibratii usoare, ca si cum s-ar opune sensului...
De la ce o fi? Vibratii de la servo? (sau vb prosti?)
Pana azi n-am sesizat aceste vibratii... Sad

Apropo de volan, feeling si directie, cand stai pe loc si rotesti volanul la maxim, n-au gandit si ei un "opritor" mai silentios, parca dai fier pe fier cand ajungi la maxim cu rotziile fata? Sad
La fel e si la voi? Comportamentul asta l-am avut de cand am luat masina...




chestia cu ,,opritorul,, asa este si la mine
  • crybabyro

  • Mesaje scrise: 696
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2010 A2DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Da este si la mine un zdang cand ajunge la maxim; nu cred sa fie o problema. Vibratii in volan nu am simtit dar i sa testez.
  • sebastian_dorca

  • Mesaje scrise: 155
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2010

  • Mesaj Privat
x678001 a scris:In seara asta, stand la semafor, am mishcat usor de volan virand la stanga/dreapta ca intr-o joaca si... am constatat ca are o usoara vibratie cand ti mana pe volan si incepi sa rotesti de el, ca si cum ar veni de la (un) motor... Daca ti volanul pe loc nu se simt, cum incepi sa rotesti de el, cum incep vibratii usoare, ca si cum s-ar opune sensului...
De la ce o fi? Vibratii de la servo? (sau vb prosti?)
Pana azi n-am sesizat aceste vibratii... Sad

Apropo de volan, feeling si directie, cand stai pe loc si rotesti volanul la maxim, n-au gandit si ei un "opritor" mai silentios, parca dai fier pe fier cand ajungi la maxim cu rotziile fata? Sad
La fel e si la voi? Comportamentul asta l-am avut de cand am luat masina...


Chestia asta cu volanul la maxim am sesizat-o si eu de ceva vreme si chiar ma gandeam sa ma duc la reprezentanta sa intreb daca e normal.
Evident ca o sa-mi spuna ca e normal Smile
  • cont-sters-27243

  • Mesaje scrise: 1,320
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Dragilor, la masinile cu servodirectie se recomanda a se evita virarea rotilor la maxim. La voi nu scrie asta in manualul de utilizare? Tineti-le voi virate la maxim si sa vedeti cum incepe caseta de directie sa faca "pipi".
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,654
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Vibratia aia pe loc cand virezi e foarte posibil sa fie de la rotile de iarna, mai ales daca sunt noi.
  • x678001

  • Mesaje scrise: 162
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011 20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mai 2010

  • Mesaj Privat
Da, am anvelope noi de iarna, dar nu cred ca de la anvelope, o simt ca vibratie de la un motorash, ceva.
Daca merg cu masina, nu se simte, asta poate ca e mana obijnuita cu vibratiile date de carosabil, plus ca in miscare nu sunt concentrat la ce vibratii usoare simt in volan, ci mai degraba sunt concentrat sa virez...
O sa mai analizez situatia.

Legat de viraj la maxim vs. cum scrie la manual, pana la urma producatorul trebuia sa ia in calcul ca o sa virez la maxim, in special cand sunt nevoit sa iau maxim (vezi parcari mall-uri, supermarket, etc) intr-un spatiu mic de manevra.
Doar nu conduc autotren ca sa fac viraj dreapta de pe banda 2-3.... Very Happy Plus sa stau cu grija, sa nu-mi curga nu stiu ce ulei din caseta...
Am avut 1,5 ani un X5 (model 2003) si la ala cand te apropiai de viraj maxim o faceai din ce in ce mai greu pe ultimele 10grade si-n final parca dadeai intr-un cauciuc...

O sa ma uit si la bidonul de ulei pentru directie.
@crybabyro, parca tu aveai ceva probleme cu bidonu ala de ulei, era de la directie? Vazusem in poza ca-ti murdarise motoru... Daca da, ti-a afectat cumva comportamentul directiei?

Thanks,
  • crybabyro

  • Mesaje scrise: 696
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2010 A2DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2010

  • Mesaj Privat
x678001 a scris:

O sa ma uit si la bidonul de ulei pentru directie.
@crybabyro, parca tu aveai ceva probleme cu bidonu ala de ulei, era de la directie? Vazusem in poza ca-ti murdarise motoru... Daca da, ti-a afectat cumva comportamentul directiei?


Nu in asa fel incat sa simt ceva. Cum zic insa, s-a uscat(poate la revizie au sters si eventual au strans mai bine capacul)
  • Eddie

  • Mesaje scrise: 497
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2006

  • Mesaj Privat
Azi am avut neplacuta surpriza sa constat ca priectoarele s-au aprins singure....si cu greu le-am oprit,dupa care se aprindeau din nou,cand vroiau ele....la un moment dat imi vedeam proiectoarele cum se aprind si se sting in masina din fata,la viteza mica,cand incetineam la un stop.Bineinteles ca se aprindeau si becurile de la bord corespunzatoare proiectoarelor).Apasam butonul de proiectoare,nu raspundea,cel de lampa ceata spate lafel,dupa aia,la o pornire noua,functiona din buton cum trebuie,dupa aia se aprindeau si se stingeau in mers...cand am oprit,apasam becul de proiectoare,nu functiona,neaprinzand nimic la apasari repetate,iar cel de pe spate aprindea si proiectoarele fata si spate,cu 2 becuri aprinse la bord(ceata si fata si spate).Toate astea se intamplau cu blocul de lumini setat pe toate pozitiile,pe auto, pe limina de zi si pe faza scurta.
S-a mai lovit careva din voi cu problema aceasta ? Ce sa fie oare ? Vreun scurt sau blocul de lumini ?
  • Danielj

  • Mesaje scrise: 221
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Sal . Si mie mi s-a intamplat o chestie asemanatoare : Pe DN 1 s-au aprins luminile automate in conditiile in care era insorit si nici vorba de tunel sau altceva asemanator , proiectoarele nu s-au aprins ca la tine . Singurul lucru cat de cat explicabil este ca era carosabilul umed si probabil masinile din fata imi murdareau parbrizul . Oare asta sa fie "dilema" ?
  • Eddie

  • Mesaje scrise: 497
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2006

  • Mesaj Privat
Azi dadeam faruri fara sa vreau unuia cu masina de scoala aflat la stop..... Surprised

Rezolvat:resoftare cu ultimul soft,au fost mai multe erori de-a lungul timpului,legate de lumini si climatronic.
  • Adi M

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jul 2009

  • Mesaj Privat
Domnilor, este cineva in masura sa imi confirme ca simte vreo diferenta intre cele trei moduri de condus al sistemului flexy ride (asa cum scrie in manual)? Eu nu simt nici o diferenta. Am masina de doi ani.
Cu multumiri.
  • Danielj

  • Mesaje scrise: 221
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Adi M a scris:Domnilor, este cineva in masura sa imi confirme ca simte vreo diferenta intre cele trei moduri de condus al sistemului flexy ride (asa cum scrie in manual)? Eu nu simt nici o diferenta. Am masina de doi ani.
Cu multumiri.
Sal. Vezi ca ai in CONFIG setari pentru modul sport si altele si apoi o sa vezi ca se simte ceva Idea
  • Eddie

  • Mesaje scrise: 497
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2006

  • Mesaj Privat
Toate cele rele in curu babei mele...Colac peste pupaza,in seara asta,cand am intrat in parcare,a inceput sa bage caldura de ziceai ca e phoen.Clima era setata pe auto si pe 22 de grade,nu am reusit sa scad nici temperatura, nici turatia,care chiar a crescut cand baiatul meu s-a grabit sa deschida usa inainte sa opresc motorul.Temperatura a scazut pe bord de la 90 la 80 in prima faza,am oprit si am repornit.Temperatuta lichidului de racire a scazut aproape de 70 de grade,dar baga in continuare caldura la greu....daca e s-o iau dupa feeling, ar fi termostatul,dar gandindu-ma la la resoftarea de acum 2 zile,nu stiu ce sa mai zic,maine sunt calare pe ei,nu plec de la ei pana nu o rezolv cumva....
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discuții similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR