iliesabin
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2006 z13dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Dec 2008
- Mesaj Privat
Am un opel astra h 1,3 cdtidin 2006, si pt ca merg deja cui ea de un an jumate nu am umblat deloc la distributie, ce se schimba mai exact acolo si cum se numesc piesele respective mai exact? se stie ca masina are lant in componenta distributiei, il schimb si pe acesta daca tot umblu acolo?am 145 oookm cu masina cumparata la 125 000, nu stiu citi de corecti sunt, apropos de asta, tipul de la reprezentanta opel din pitesti cind i-am facut constatarea masinii de am cumparat/o atunci mi-a spus ca el crede ca sunt corecti km, nu am realiyat pe moment gafa acestuia, se pot afla km la tipul asta de masinâ sau nu? Eu traiesc in Austria si vreau sa va spun ca de un an jumatate de cind am fierul asta nu ma lasat absolut nici o piesâ si merg zi de zi cu ea, ba i/am luat si remorca dupa mne, sunt f.f. multumit de ea, de aceea zic sa ii schimb distributia asta cu tot ce tine de ea, bujiile, ce ar mai trebui, trebe sa va spun ca schimbul de filtre si ulei il fac la 7 mii, ulei 5w/40, fara pic de completare intre schimburi, bujii sa le schimb si pe acestea?si mai ce, astept raspunsuri adecvate din partea voastra, merci mult si va salut de aici din graz.
- gabiopel
- *******
- 5,583 mesaje
- din 23 Sep 2007
- Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Buzau
gabiopel
- Mesaje scrise: 5,583
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Sep 2007
- Mesaj Privat
Sa o stapinesti sanatos. Este unul dintre cele mai bune motoare cdti daca nu vrei performante mari(viteza...) . un motor rezistent si fara prea mari probleme .
Ai distributie pe lant asa ca las-o in pace .
Km se pot afla la cdti chiar si cu un op-com si nu neaparat cu tech-2
verifica i antigelul sa fie in parametri , schimba lichid servo si lichid frana pt ca se schimba la 2 ani sau 60000 km, fai o curatare a admisiei la turbo si in rest km multi fara probleme .
Bujiile se schimba doar atunci cand una sau mai multe sau ars . si bine este sa le schimbi pe toate odata si vei sta linistit .
Ai distributie pe lant asa ca las-o in pace .
Km se pot afla la cdti chiar si cu un op-com si nu neaparat cu tech-2
verifica i antigelul sa fie in parametri , schimba lichid servo si lichid frana pt ca se schimba la 2 ani sau 60000 km, fai o curatare a admisiei la turbo si in rest km multi fara probleme .
Bujiile se schimba doar atunci cand una sau mai multe sau ars . si bine este sa le schimbi pe toate odata si vei sta linistit .
iliesabin
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2006 z13dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Dec 2008
- Mesaj Privat
merci mult Gabi, atunci tre sa fiu mai atent daca o sa mai cumpar masina din romania cu repreyentantele astea, ca ala de acolo nu sia dat decit cu parerea asupra masini, de ce am mai facut constatare la ei? sau asa se face?, ma rog, chestia asta cu admisia e operatie grea? demontez masina toata ?nu de bani e prob, dar nu vrau sa i-mi treice vreunu concediu de iarna in tara?, nu dau cu paru, numai intreb si eu, incâ ceva, sa nu ii schimb pompa de apa, sau rolele de care or fi ele pe acolo la distributie? cum poate sa imi verifice totusi un mecanic bujiile daca sunt in ordine sau nu? strica daca le desurubeaza mecanicu si le stringe la loc?, merci mult colegii, si nu i-mi trebe viteza, ca aici in localitati se merge cu 30 la ora, iar pe autobanda daca ii ciup a 5 sau a 6 e de ajuns 140, va pup, si merci mult colegii, guten abend.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Citeste la sectiunea Corsa despre distributie, EGR, admisie, ulei la Z13DT si restul neamului cel adormit. Lucrarea o faci in tara ca e mai ieftin si unii de la noi stiu mai multe decat un austriac. Grija la cine faci ca toti se bat cu pumnul in piept si nu au mai facut asa motoare, baia e lipita si daca nu stii sa o scoti o indoi (unele reprezentante, repet reprezentante o inlocuiesc), EGR si admisie e chinul dracului la astea si tot asa. In locul tau as face programare la maiandrei sa aiba toate piesele, duc masina si i-o las 2-3 zile. In timpul asta ma duc la rude in vizita, ma duc la munte, ma duc acasa, ma suna daca mai gaseste ceva aiurea si imi cere acceptul daca sa faca sau nu. De exemplu de EGR si admisie la ele nici nu vreau sa mai aud, sa faca altii si sa-si beleasca degetele.
Bujiile e bine sa le schimbi cat le mai poti desface ca si aici e cu dichis, daca ai sectionato sau belit filet ai treaba nu gluma, nu se ard dar nu mai incalzesc normal, doar varful se mai inroseste la cele batrane.
Pompa de apa o lasi in pace, o schimbi doar daca pui originala ca cele aftermarket nu tin si nu ai baza in ele.
Deci citeste la Corsa sa ai temele facute, doar asa faci ceva bun.
gabiopel la astea se schimba distributia , nu e ca la motorul tau. Daca mergi pe principiul ca e lant o sa faca ca tractorul dupa care poc si gata cu el.
Bujiile e bine sa le schimbi cat le mai poti desface ca si aici e cu dichis, daca ai sectionato sau belit filet ai treaba nu gluma, nu se ard dar nu mai incalzesc normal, doar varful se mai inroseste la cele batrane.
Pompa de apa o lasi in pace, o schimbi doar daca pui originala ca cele aftermarket nu tin si nu ai baza in ele.
Deci citeste la Corsa sa ai temele facute, doar asa faci ceva bun.
gabiopel la astea se schimba distributia , nu e ca la motorul tau. Daca mergi pe principiul ca e lant o sa faca ca tractorul dupa care poc si gata cu el.
iliesabin
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2006 z13dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Dec 2008
- Mesaj Privat
Merci mult D/le Dan, asa este te-ai prins, in tara vreau sa fac toate astea, astia de aici din service i-ti schimba tot absolut daca ai ceva problema, nu bijbiie ca romanii ce are, nu stau astia sa caute defectul cel maim ic, schimba piese noi la greu, ce e mai avantajos sunt piesele pe care vreau sa le iau de aici ca sunt mai ieftine ca in tara, unde are Maiandrei serviceul auto mai exact, in bucuresti? sa nu schimb pompa de apa? nici macar rolele intinzatoare sau cum naiba le zice? cureaua de accesorii iar nu ar trebui? calatoresc cu copil mic in masina cind vin in tara si cind plec si de aceea insist ca nu vreau pe timpul asta sa am probleme pe drum, in rest multe multumiri si succesuri de asemenea pt. toti romanasii mei, pa pa.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
In Austria dar si restul Europei daca nu stii de unde sa cumperi dai mai mult ca in tara pe piese. Cureaua de accesorii se inlocuieste, role doar daca prezinta uzura. Service-ul lui maiandrei nu stiu exact unde este, vezi la publicitate poate are harta sau mai simplu pune pe GPS strada si te duce el.
iliesabin
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2006 z13dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Dec 2008
- Mesaj Privat
in Austria preturile sunt cam la fel la piese auto, e concurenta mare,ex., am luat acum aprox, 2 ani un egr de z16se unde am dat pe el 90 E, si asta de la reprezentanta opel din graz, stiti cit mi-a cerut in pitesti baiatul de la receptie sa i-mi schimbe valva asta egr? nu o sa ma creada nimeni, 25 mil, am scris pe un forum auto la momentul acela, pot sa caut sa dovedesc comentariul facut la vremea aceea, iar in privinta distributiei poate mecanicul sa dea cu ochiul acolo la role si sa i-mi spuna daca sa le schimb sau nu?merci frumos, papa
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
iliesabin
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2006 z13dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Dec 2008
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
@iliesabin - sfatul meu este urmatorul: incearca sa iei legatura cu maiandrei de pe forum si sa iti programezi o vizita la el la service si ii spui ca vrei o analiza completa a masinii. Iti rezolvi cumva sa lasi masina la el 1-2 zile si iti va schimba ce trebuie schimbat (cu acordul tau) si apoi sti ca nu ai nici o problema. Cat despre DPF pe masina ta trebuie sa te uiti sub masina si daca la mijlocul masinii mai ai ca o toba intermediara atunci ai DPF daca este doar o toba la motor si una in spate iar pe mijlocul masinii ai doar teava ce duce in spate atunci nu ai DPF. Cat despre piesele de schimb vorbesti cu maiandrei dar eu iti recomand sa le iei direct de la el ca asa nu ai problema cu garantia pieselor altfel e mai complicat.
iliesabin
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2006 z13dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Dec 2008
- Mesaj Privat
asa este d-le Dan, am diesel 1,3 cdti acum am cu ea 150 mii, nu am schimbat nimic, merge ca si nouã, n-ai vazut asa ceva, vreau sa spun ca sunt f. multumit de ea, asadar, ce inteleg eu din discutiile de mai sus? cã modelele astea de motoare unele au DPF si altele nu? eu credeam cã ori are ori nu, d/le Miki asa mult as vrea sa pot ajunge la d-ul Maiandrei, asa ce il laudã lumea ceva de speriat, numai ca nu am timp intr-o sapt. de stat in tara sa fac un drum de Buc., asadar, daca are se regenereaza singur? cum? cind? sau trebuie curatat la un anumit timp? e grea operatia in sine, va multumesc tuturor, nu e seara sa nu va citesc aproape, chiar daca nu prea scriu sunt cu ochii pe site mereu, ciao ciao.
- dj77nio
- **
- 202 mesaje
- din 16 Nov 2011
- Astra 2001 **
- Dolj
dj77nio
- Mesaje scrise: 202
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2001 **
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2011
- Mesaj Privat