MotoSadik
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Mures
- Masina: Combo 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2011
- Mesaj Privat
Am de curand un Opel Combo cu motor 1.7 TDCI de 100 Cp din 2005.
Problema este la pornirea la rece:
Porneste usor, dar, imediat cade relantiul si daca nu apas pedala de acceleratie moare motorul.
Daca tin apasata acceleratia vreo 2 min. se linisteste si sta la relanti daca motorul e cat de cat cald.
Daca dupa cele 2 minute bag un consumator electric in functiune moare , dar daca e incalzita bine ( 5 min de mers) nu mai moare sub nici o forma.
De mers in rest merge foarte bine , porneste usor (la cald) trage sanatos ... nu are sunete si nici fum sau altceva.
Multumesc anticipat pt. sugestii si idei.
Problema este la pornirea la rece:
Porneste usor, dar, imediat cade relantiul si daca nu apas pedala de acceleratie moare motorul.
Daca tin apasata acceleratia vreo 2 min. se linisteste si sta la relanti daca motorul e cat de cat cald.
Daca dupa cele 2 minute bag un consumator electric in functiune moare , dar daca e incalzita bine ( 5 min de mers) nu mai moare sub nici o forma.
De mers in rest merge foarte bine , porneste usor (la cald) trage sanatos ... nu are sunete si nici fum sau altceva.
Multumesc anticipat pt. sugestii si idei.
- adware_man
- ****
- 1,724 mesaje
- din 01 Oct 2008
- Astra 2002 Y20DTH
- Bucuresti
adware_man
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2008
- Mesaj Privat
Sa traiesti!
In primul rand, nu mai accelera diseselul imediat dupa pornire. Ii faci rau. Fara spritzuri.
In al doilea rand, sigur ca problema poate fi din mai multe directii. bujii incandescente ar fi o varianta, desi nu foarte plauzibila. Martor in bord ai?
Daca da, n-ar strica sa citesti eroarea pe tester.
In primul rand, nu mai accelera diseselul imediat dupa pornire. Ii faci rau. Fara spritzuri.
In al doilea rand, sigur ca problema poate fi din mai multe directii. bujii incandescente ar fi o varianta, desi nu foarte plauzibila. Martor in bord ai?
Daca da, n-ar strica sa citesti eroarea pe tester.
MotoSadik
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Mures
- Masina: Combo 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2011
- Mesaj Privat
adware_man a scris:Sa traiesti!
In primul rand, nu mai accelera diseselul imediat dupa pornire. Ii faci rau. Fara spritzuri.
In al doilea rand, sigur ca problema poate fi din mai multe directii. bujii incandescente ar fi o varianta, desi nu foarte plauzibila. Martor in bord ai?
Daca da, n-ar strica sa citesti eroarea pe tester.
In primul rand, nu mai accelera diseselul imediat dupa pornire. Ii faci rau. Fara spritzuri.
In al doilea rand, sigur ca problema poate fi din mai multe directii. bujii incandescente ar fi o varianta, desi nu foarte plauzibila. Martor in bord ai?
Daca da, n-ar strica sa citesti eroarea pe tester.
Martorul de bujie incandescenta se stinge destul de repede ... in rest nu imi apar alte "erori" pe bord.
Problema e ca daca nu o accelerez un pic , moare si de 10 ori ...
Ce am mai observat ieri e ca indicatorul la temp. apei nu e prea constant in "afirmatii"
O data arara 60 si dupa 2 min arata 80 si dupa ce ma opresc 2 min, iar 60 ...
- alx78
- ***
- 604 mesaje
- din 26 Apr 2010
- Astra 2001 y17dt
- Buzau
alx78
- Mesaje scrise: 604
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Apr 2010
- Mesaj Privat
MotoSadik
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Mures
- Masina: Combo 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2011
- Mesaj Privat
- Mentos
- **
- 210 mesaje
- din 04 Jan 2007
- Astra 2001 y17dt
- Cluj
Mentos
- Mesaje scrise: 210
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jan 2007
- Mesaj Privat
dan_dan
- Mesaje scrise: 74
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 1997 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2008
- Mesaj Privat
MotoSadik
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Mures
- Masina: Combo 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2011
- Mesaj Privat
- tannu
- ***
- 773 mesaje
- din 07 Dec 2007
- Vectra
- Bucuresti
tannu
- Mesaje scrise: 773
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Dec 2007
- Mesaj Privat
adware_man a scris:Sa traiesti!
In primul rand, nu mai accelera diseselul imediat dupa pornire. Ii faci rau. Fara spritzuri.
In al doilea rand, sigur ca problema poate fi din mai multe directii. bujii incandescente ar fi o varianta, desi nu foarte plauzibila. Martor in bord ai?
Daca da, n-ar strica sa citesti eroarea pe tester.
In primul rand, nu mai accelera diseselul imediat dupa pornire. Ii faci rau. Fara spritzuri.
In al doilea rand, sigur ca problema poate fi din mai multe directii. bujii incandescente ar fi o varianta, desi nu foarte plauzibila. Martor in bord ai?
Daca da, n-ar strica sa citesti eroarea pe tester.
Spriturile dupa pornire nu fac bine nici la diesel, nici la benzina.
Bujiile la diesel sunt pentru pornire, nu pentru ralanti. Probabil la el este vreo problema cu socul.
MotoSadik
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Mures
- Masina: Combo 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2011
- Mesaj Privat
tannu a scris:
Spriturile dupa pornire nu fac bine nici la diesel, nici la benzina.
Bujiile la diesel sunt pentru pornire, nu pentru ralanti. Probabil la el este vreo problema cu socul.
adware_man a scris:Sa traiesti!
In primul rand, nu mai accelera diseselul imediat dupa pornire. Ii faci rau. Fara spritzuri.
In al doilea rand, sigur ca problema poate fi din mai multe directii. bujii incandescente ar fi o varianta, desi nu foarte plauzibila. Martor in bord ai?
Daca da, n-ar strica sa citesti eroarea pe tester.
In primul rand, nu mai accelera diseselul imediat dupa pornire. Ii faci rau. Fara spritzuri.
In al doilea rand, sigur ca problema poate fi din mai multe directii. bujii incandescente ar fi o varianta, desi nu foarte plauzibila. Martor in bord ai?
Daca da, n-ar strica sa citesti eroarea pe tester.
Spriturile dupa pornire nu fac bine nici la diesel, nici la benzina.
Bujiile la diesel sunt pentru pornire, nu pentru ralanti. Probabil la el este vreo problema cu socul.
Bujiile sunt Ok. Acum am pus.o pe alt tester si mi.a da ca presiunea la rece a motorinei catre injectoare ar fi prea mica. Si de ce draci la cald e Ok?
TITI2
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 1994 1.7DR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jan 2009
- Mesaj Privat
Este posibil sa fie senzorul socului.Eu am avut aceeasi problema dar am rezolvat-o prin curatarea acestuia.Am o astra f 1.7DR.Am procedat astfel:se deconecteaza racordurile de la vacuum,se introduce printr_un orificiu a senzorului spray multifunctional(celalalt se blocheaza) si se pulverizeaza pana rezulta un lichid curat.La mine acest senzor este amplasat langa corpul termostatului(pentru a prelua temperatura lichidului de racire),fiind conditionat de parametrii de temperatura a acestuia pentru o functionare normala.Ansamblul senzorului este compus din corp si invelis care prezinta un orificiu pentru suplimentarea cantitatii de aer atunci cand motorul este rece,aceasta explicand cresterea turatiei la mediu rece(temp. lichid de racire pana la 20gr.).Cand temperatura ajunge la aprox.20gr.corpul senzorului se dilata si se blocheaza suplimentarea cu aer. Acesta este sistemul de functionare a senzorului care,creaza atatea probleme iarna.
vaporash
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Harghita
- Masina: Vectra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jan 2012
- Mesaj Privat
TITI2 a scris:Este posibil sa fie senzorul socului.Eu am avut aceeasi problema dar am rezolvat-o prin curatarea acestuia.Am o astra f 1.7DR.Am procedat astfel:se deconecteaza racordurile de la vacuum,se introduce printr_un orificiu a senzorului spray multifunctional(celalalt se blocheaza) si se pulverizeaza pana rezulta un lichid curat.La mine acest senzor este amplasat langa corpul termostatului(pentru a prelua temperatura lichidului de racire),fiind conditionat de parametrii de temperatura a acestuia pentru o functionare normala.Ansamblul senzorului este compus din corp si invelis care prezinta un orificiu pentru suplimentarea cantitatii de aer atunci cand motorul este rece,aceasta explicand cresterea turatiei la mediu rece(temp. lichid de racire pana la 20gr.).Cand temperatura ajunge la aprox.20gr.corpul senzorului se dilata si se blocheaza suplimentarea cu aer. Acesta este sistemul de functionare a senzorului care,creaza atatea probleme iarna.
Salut,
Eu am o vectra C din 2003 diesel cu 75 kW si am aceeasi problema la relanti. De ceva vreme aveam pb cu motorul nu tragea zici ca aveam 50 de cp si am fost la un tester si am descoperit ca un furtun de la vacuum din alea doua nu era bagat. Apoi a mers fara pb dar acum iar am pb apare cheitza de service cateodata si nu mai trage motorul sau nu porneste. Dar uneori e ok. De la ce o fi? Oare senzorul ala sa fie stricat cum a mers mult cu un furtun neconectat? Scz pt eventualele gafe sunt un novice in domeniu
cozmin86
- Mesaje scrise: 55
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jul 2009
- Mesaj Privat
- Andrei Constantin
- **
- 202 mesaje
- din 28 Dec 2011
- Astra 2006 Z13CDTI
- Bucuresti
Andrei Constantin
- Mesaje scrise: 202
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z13CDTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2011
- Mesaj Privat
Am avut o problema asemanatoare la un opel astra h 2006 1.3 90cp, a mers foarte bine pana la un moment dat cand, la interval de 3 ore dupa ce am mers cu ea, cand am vrut sa o pornesc nu a mai vrut sub nici o forma sa porneasca. Pornea si dupa 5 sec murea. Porneam iar si la fel, dar... la mine nu mergea nici acceleratia. Am avut EGR blocat. Asta a cauzat aceasta problema.Verifica tot incepand de la bujii,baterie plus GALERIE ADMISIE,SENZOR ADMISIE, EGR. Dar si o diagnoza buna te poate ajuta.
Bafta!
Bafta!
shakwano
- Mesaje scrise: 99
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2014 A16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2008
- Mesaj Privat
Salutare domnilor,
ModoSadik a descris bine ceea ce intampin si eu la Astra mea cu motor Y20DTH de circa o luna. Prima data am observat pe data de 2 ianuarie. Trebuia sa plec dintr-o localitate unde imi petrecusem revelionul si am pornit motorul sa se incalzeasca, pana puneam bagajele in masina. A pornit ca de obicei, de la prima cheie, apoi dupa cateva secunde au scazut turatiile la relanti destul de mult, dar nu intr-atat cat se se opreasca. Dupa inca cateva secunde si-a revenit si a inceput sa toarca normal, asa cum face un diesel la rece, mai zgomotos pana incepe sa se incalzeasca. Temperatura cred ca era -2 sau -3 grade.
De vreo 2 saptamani insa porneste din prima si in cateva secunde isi pierde turatiile pana moare motorul, apoi nu reusesc sa o pornesc decat la a 5-6 cheie si asa foarte greu. Apoi dupa ce se incalzeste motorul nu mai aceasta problema.
Azi fiind ger afara am incercat sa o pornesc sa mai incarc bateria. A bagat cheia, s-au aprins martorii, cel de bujii a stat mai mult ca de obicei, semn ca bujiile se incalzeau, dupa ce s-a stins, am dat cheie si a pornit din prima. Aceeasi poveste, in cateva secunde am ramas cu motorul mort, fara sa reusesc de data asta sa-l repornesc.
Care o fi cauza. Exclud bujiile, se pare ca ele isi fac treaba deoarece masina porneste bine. Si stiu care sunt simptomele atunci cand ai bujiile moarte, nu porneste motorul deloc sau extrem de greu. Deci varianta bujii cade in opinia mea.
E ca si cand ceva ii taie alimentarea cu motorina. Cel putin asa mi se pare. Sau poate fi o chestiune electrica, de bateria?
In bord nu mi s-a aprins niciun altfel de martor.
Poate sa ma ajute cineva?
ModoSadik a descris bine ceea ce intampin si eu la Astra mea cu motor Y20DTH de circa o luna. Prima data am observat pe data de 2 ianuarie. Trebuia sa plec dintr-o localitate unde imi petrecusem revelionul si am pornit motorul sa se incalzeasca, pana puneam bagajele in masina. A pornit ca de obicei, de la prima cheie, apoi dupa cateva secunde au scazut turatiile la relanti destul de mult, dar nu intr-atat cat se se opreasca. Dupa inca cateva secunde si-a revenit si a inceput sa toarca normal, asa cum face un diesel la rece, mai zgomotos pana incepe sa se incalzeasca. Temperatura cred ca era -2 sau -3 grade.
De vreo 2 saptamani insa porneste din prima si in cateva secunde isi pierde turatiile pana moare motorul, apoi nu reusesc sa o pornesc decat la a 5-6 cheie si asa foarte greu. Apoi dupa ce se incalzeste motorul nu mai aceasta problema.
Azi fiind ger afara am incercat sa o pornesc sa mai incarc bateria. A bagat cheia, s-au aprins martorii, cel de bujii a stat mai mult ca de obicei, semn ca bujiile se incalzeau, dupa ce s-a stins, am dat cheie si a pornit din prima. Aceeasi poveste, in cateva secunde am ramas cu motorul mort, fara sa reusesc de data asta sa-l repornesc.
Care o fi cauza. Exclud bujiile, se pare ca ele isi fac treaba deoarece masina porneste bine. Si stiu care sunt simptomele atunci cand ai bujiile moarte, nu porneste motorul deloc sau extrem de greu. Deci varianta bujii cade in opinia mea.
E ca si cand ceva ii taie alimentarea cu motorina. Cel putin asa mi se pare. Sau poate fi o chestiune electrica, de bateria?
In bord nu mi s-a aprins niciun altfel de martor.
Poate sa ma ajute cineva?
- catalinemil
- **
- 155 mesaje
- din 07 Sep 2009
- Vectra 2006 z19dt
- Buzau
catalinemil
- Mesaje scrise: 155
- Locatie: Buzau
- Masina: Vectra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Sep 2009
- Mesaj Privat
salut!ne lovim de aceiasi problema....la mine porneste dimineata la prima cheie -face ca un tractor dar porneste la-14grade.am plecat azi la serv dimineata si temp lichid racire(antigel)avea 68grade la ora 8 dimineata si erau -6 grade azi.la ora 14 azi am pornito si a pornit la fel din prima.a mers motorul vreo 5 minute si l-am oprit.dupa o ora cand sa pornesc sa plec acasa a venit si beleaua...a pornit si imediat s-a oprit si a facut asta de 3 ori.a 4 a pornit.am fost sa verific injectoare si mi-au spus ca sunt perfecte,dau motorina pe retur in aceiasi cantitate,nu unul mai mult si altul mai putin.mi-au spus ca exista un senzor in rampa care face figuri,nu citeste bine cateodata.am si un trenurat la relanti in volan,in toata masina de fapt si nu stiu de la ce vine.bateria e cam dusa si ea si e posibil sa fie si ea de vina.chestia e ca azi s-a intamplat ceva cand am pornito la ora 14 si a mers doar 5 minute si apoi dupa o ora mi-a creat probleme.sincer am observat ca daca e frig si o pornesc si merg putin cu ea si nu are timp sa se incalzeasca bine,la urmatoarea pornire porneste greu.ma gandesc ca e vreun senzor ceva sau calculatorul care citeste o anumita temperatura si daca e oprit motorul si repornit dupa o perioada scurta nu mai citeste aceiasi temperatura cum mi s-a spus azi.... nu sunt expert,spun ce am auzit azi...eu sincer zic ca e ceva cu presiunea data din rampa catre injectoare.acum astept sa-i fac un test amanuntit sa vad care e problema.bafta si vorbim...
cozmin86
- Mesaje scrise: 55
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jul 2009
- Mesaj Privat
shakwano
- Mesaje scrise: 99
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2014 A16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2008
- Mesaj Privat
In cazul meu e clar ca nu e de la uleiul din cutie. Problema, din cate am mai citit pe forum, poate avea cauze multiple insa legate in principal de circuitul de motorina: furtunurile de retur, cele de la filtrul de motorina, oringuri, simeringuri sau in cel mai rau caz pompa. Din pacate pe mine m-a lasat si bateria tot incercand, asa ca probabil trebuie sa apelez la un prieten sa vin cu masina sa iau curent, ca redresor nu am. Si pe frigul asta nu prea imi vine sa stau cu nasul in motor, mai ales ca nu stiu exact ce sa verific. Daca stiam, as sta.
MotoSadik
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Mures
- Masina: Combo 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2011
- Mesaj Privat
TITI2 a scris:Este posibil sa fie senzorul socului.Eu am avut aceeasi problema dar am rezolvat-o prin curatarea acestuia.Am o astra f 1.7DR.Am procedat astfel:se deconecteaza racordurile de la vacuum,se introduce printr_un orificiu a senzorului spray multifunctional(celalalt se blocheaza) si se pulverizeaza pana rezulta un lichid curat.La mine acest senzor este amplasat langa corpul termostatului(pentru a prelua temperatura lichidului de racire),fiind conditionat de parametrii de temperatura a acestuia pentru o functionare normala.Ansamblul senzorului este compus din corp si invelis care prezinta un orificiu pentru suplimentarea cantitatii de aer atunci cand motorul este rece,aceasta explicand cresterea turatiei la mediu rece(temp. lichid de racire pana la 20gr.).Cand temperatura ajunge la aprox.20gr.corpul senzorului se dilata si se blocheaza suplimentarea cu aer. Acesta este sistemul de functionare a senzorului care,creaza atatea probleme iarna.
Merci inca o data. O sa incerc faza aia, acum cand e frig rau ... E si mai rau.
Se incalzeste f. Greu si din ce in ce mai greu sta la relnti , si ccand sta nu e prea rotund
De tras in contiunare trage bine, dar ieri la minus 20 nu a vrut sa porneasca,.
I-am dat curent tot nimic.
Pana la urma am luat un spray de pornire si a luat-o la sfert de cheie.
O sa vad cabd am un pic de timp de senzorul de relanti, daca nu e ala atunci sigur e debitul
De motorina prea mic la rece.
MotoSadik
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Mures
- Masina: Combo 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2011
- Mesaj Privat
cozmin86 a scris:daca nu mai trage si iti apare martorul in bord e posibil sa fie se de la debitmetru de aer la mine asta era
De tras trage f. Bine, dar acum ºi la cald nu îi place sã stea la relanti.
In fine am pus-o pe un tester mai bun ºi a dat cã de vinã e senzorul pompei de presiune.
Care costã cam o mie de lei.
Are cineva vreo propunere de unde aº putea sã iau aceastã piesã mai ieftin?
Si în altã dezordine de idei.... Accumulatorul e pe ducã. Pe ea are acum unul de 55 amperi.
Avand in vedere cã e diesel nu ar trebui sã pun unul cu amperaj mai mare?
Mulþumesc ºi scuze dacã sunt un pic off-topic.