Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • octavianvarzaru

  • Mesaje scrise: 199
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jul 2009

  • Mesaj Privat
Am verificat bujiile si cu multimetru si cu becul. Totul este in regula. Ar putea totusi sa se defecteze una sau mai multe bujii in asa scurt timp? Cand le-am schimbat si le-am pus pe acestea tot din aceeasi cauza le-am schimbat.
Skip ads

  • jE

  • Mesaje scrise: 8,416
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
hm, nu ii faci mai bine o vizita lui maiandrei?
  • octavianvarzaru

  • Mesaje scrise: 199
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jul 2009

  • Mesaj Privat
Am observat ca daca diminieata la prima pornire nu aprind farurile sau alti consumatori, nu se mai aprinde martorul masinuta cu cheita. Sa fie oare de la incarcare/alternator?
Incarcarcarea o am la 14V.

S-a mai confruntat vreun coleg cu asa ceva?
  • mabzii

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2010

  • Mesaj Privat
salutare
detin una bucata astra g motorizare z16 se si mentionez ca atunci cand semnalizez imi palpaie lumina in bord!
bateria este buna dar am observat ca incarcarea fluctueaza!
daca se poate sa ma indrumati catre cineva priceput si evident mai ieftin.
multumesc

PS:nu pot raspunde PM-urilor!
  • el_cid

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Salut,
Am un opel asta h din 2005, motorizare z17dth. Problema care o am este ca nu incepe sa imi incarce alternatorul decat daca accelerez peste 3000 rpm, iar daca nu accelerez se aprinde martorul de baterie. Primul lucru care l-am facut a fost sa schimb alterantorul, asa ca am luat unul s h si am aceeasi problema. Urmatorul lucru care l-am facut a fost sa ma duc la o diagnoza a masini, iar rezultatul a fost ca am probleme cu un fir care se duce de la motor catre bordul masinii, adica acel fir are un contact imperfect sau e retezat pe undeva prin instalatia electrica.
Mai departe nu stiu ce sa fac asa ca am apelat la voi. Daca a mai avut cineva problema asta si poate sa imi spuna ce e de facut in continuare. Dau o bere!
  • marianu marian alin

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Satu Mare
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jul 2011

  • Mesaj Privat
a venit si randul meu:-). am schimbat bujiile si una s-a rupt. ok, zic: nui grav ca merge si asa motorul. a doua zi dimineata la pornire luminile din bord fluctueaza(palpaiesc bine). si imediat imi apare martorul cu cheia ca am problema, citesc codul 0380 si stiam deja bujie arsa. cand motorul este cald si pornesc , nu am mai observat fluctuatia si nici martorul cu cheita nu se mai aprinde sa imi spuna ca am o bujie arsa. toate par ok. am sa masor tensiunea pe baterie si apoi cu masina pornita si apoi cu consumatorii si o sa revin. poate e din cauza bujiei rupte. alternatorul a fost schibat complet nou in urma cu vreun an, ca nu a incarcat si am avut tot felu de becuri aprinse in bord si nici nu mergea servodirectia si abia am ajuns la service pe curentul din baterie.
  • marianu marian alin

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Satu Mare
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jul 2011

  • Mesaj Privat
am uitat...astra g y17dt 2001 180m.km
  • cristyliviu

  • Mesaje scrise: 1,025
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 y1.7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Stai calm! Din cauza bujiei lipsa sau arse, fura mai mult curent, si nici pornirea nu e usoara, si de aici caderea de tensiune! Daca vremea se incalzeste, nu o sa ai probleme, dar din toamna - iarna anu asta, tre sa remediezi situatia cu bujiile, astfel o sa termini bateria=electromotor cu pornirile greoaie!
  • alexakonstantin

  • Mesaje scrise: 109
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2012

  • Mesaj Privat
Mda interesanta varianta lui mecaNIK ,,verificati incarcarea numai in service specializat" si el lucreaza intr-un astfel de service sa inteleg. Totusi nu are habar intre ce limite trebuie sa fie curentul de incarcare, pai hotaraste-te esti mecanic sau electrician?! sau nu te-ai hotarat Smile si nu mai umbla cu bajbaiala ca daca e 13,5V ai pb si daca e intre 14-15V e ok. Curentul de incarcare trebuie sa se situeze la valoarea de 14,1V+-0,3V deci intre13,8-14,4V asta ca sa stii pe viitor.
Cat priveste interventia lui Bunicu, omul a avut dreptate de la inceput numai ca in loc sa te documentezi a fost mai usor sa bati din gura. Asa este dupa pornire bujiile sunt alimentate un timp cu un curent pulsatoriu.
Mai citeste si documenteaza-te si daca nu te pricepi macar taci din gura decat sa vb prostii si sa pui oamenii in dileme!
  • marianu marian alin

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Satu Mare
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jul 2011

  • Mesaj Privat
multumesc Cristyliviu pentru sfat.
bateria are 12.6v cu motorul oprit.
cu motorul pornit are 13.9 si apoi se stabilizeaza dupa putin timp pana la 14.35v.
cu motorul pornit plus faza scurta plus radio plus aeroterma 14.24v.
am sa vad dupa ce remediez bujia.
bateria are 4ani, nu stiu exact, da nu as crede deocamdata ca tre sa o schimb, pt ca acum o luna a fost foarte harnica si a invartit in prostie motoru cand incercam sa il pornesc , dar era dus EDU.
va mai scriu cand fac vreo schimbare sau constatare
  • kappy666

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Oct 2014

  • Mesaj Privat
a tot curs cerneala in acest topic despre posibilele cauze...
anul trecut, mi-a aparut eroarea 38008(bujie/bujii arsa/e),masinuta cu cheie aferenta,palpait becuri
Baiat sarac,am tot amanat schimbarea si am mers asa iarna trecuta si vara aceasta,verificand totusi incarcarea atat in BC cat si la service:
-la relanti fara consumatori (13,8v-14,2),cu consumatori 13,5-13,7V
-in turatie cu consumatori(faruri,AC) 13,7-13,9V daca pornesc si dezaburirea scade pe la 13,4-13,5v
La pornire imi palpaiau toate becurile,bordul de parca eram pom de craciun.Am schimbat bateria mea(veche de 4 ani)cu a unui prieten,palpaiala nu a disparut
am schimbat bujia(a disparut masinuta cu cheie) cat si palpaitul,incarcarea este in continuare in limitele de mai sus.
se prea poate sa ma pasca un releu,punte diode dar eu sunt multumit;masina are 230000 km,inmatriculata in 2005,la mine din 2007 si deoacamdata nu am umblat la alternator.
ps:am o usoara palpaire(insesizabila), la prima pornire, dupa o perioada de cca 10-12 ore in care masina sta
  • ionutzzz81

  • Mesaje scrise: 191
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2005 1.7 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Si la mine am vzut ca palpaie putin, un mecanic a vazut nu stiu ce cod de eroare care cica ar insemna curent slab baterie si sa ma pregatesc de baterie. In meniul ascuns am 2 erori 8000 si 8005. In meniul ascuns tensiunea este la 14.1 iar cad aprind farurile scade la 13.7 iar apoi se stabilizeaza la 14.1-14-13.9 fluctuatii asta la relanti turata nu mai fluctueaza sta la 14.1
  • Steliane

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2017

  • Mesaj Privat
Va salut!
Cam vechi mesajele pe aici dar sper sa mai am cu cine vorbi pe acest topic.
Am un Astra H 2004 disel si astazi am observat ca palpaie luminile. Acum cateva zile cred ca am sesizat putin aceasta palpaire, dar acum este foarte accentuata. Am citit discutia de pe acest forum si maine voi verifica firele de la alternator. Masina a avut probleme constante cu alternatorul, fiind schimbat de 2 ori pana acum in ultimii 4 ani. Nu inteleg de ce acest model are probleme cu alternatorul dar iau lucrurile asa cum sunt. Am intrat mai mult ca sa va spun ca am pornit masina acum 10 minute si palpaiala este evidenta, dar mi se pare ciudat ca in momentul in care folosesc mai mult curent acesta palpaiala sa se rareasca pana ce se opreste de tot daca am pe consum faruri faruri si aeroterma la maxim. de la cateva palpaieli pe secunda fara consumatori se ajunge treptat la o palpaiala pe secunda cu farurile aprinse si aeroterma la 3 si se opresc cand aeroterma este la maxim (4). Incerc intotdeauna sa inteleg cum functioneaza ceva, dar nu vad logica opririi palpaielilor la consum mai mare. Nu-mi explic cum un fir care nu face contact prea bine, la un consum mai mare sa nu mai prezinte acesta problema. Logic ar fi exact invers. Dar totusi voi caut amaine un asemenea contact imperfect.
O zi frumoasa va doresc!
  • beki

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2013

  • Mesaj Privat
bateria se satureaza repede probabil este pre veche sau di categoria ieftin si prost made in ro acea palpaier indica ca bateria nu mai primeste curent
  • Steliane

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2017

  • Mesaj Privat
Bateria este Bosh silver 5* si are mai putin de un an. Sad
  • CBlanaru785

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2018

  • Mesaj Privat
Buna ziua , poate sa spuna cineva care punte de diode de y 17 dtl este mai buna am cautat pe forum dar nu am gasit raspuns sau nu am cautat unde trebuie va multumesc .
  • crysty83

  • Mesaje scrise: 121
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra 2005 Z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Apr 2011

  • Mesaj Privat
Salutare! Am o vectra c 1.9 cdti,120cp! De curand s-a prajit puntea de diode la alternator! Am demontat alternatorul,am schimbat puntea de diode si m-am luat dupa sfaturile prietenilor si a colegilor opelisti si am schimbat si releul de incarcare! Acum imi palpaie luminile iar incarcarea este 13.8-14 ,o perioada de timp dupa pornirea motorului,iar dupa aceea intre 14v pana la 15v fluctuanta! Eu cred ca poate fi releul nou care l-am pus! O parere,un sfat mi-ar prinde bine! Multumesc!
  • gabimilo1

  • Mesaje scrise: 2,268
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2010

  • Mesaj Privat
salut
daca ajungi sa dai jos alternatorul verifica inelele pe care calca carbunii sa nu-si fi facut santuri.

eu banuiesc acest lucru, la vechiul releu de incarcare probabil carbunii lui calcau foarte bine pe acele santuri facute de ei, cel nou are carbuni care probabil nu mai calca bine.

poate fi o cauza, nu zic ca e obligatoriu asta.
  • crysty83

  • Mesaje scrise: 121
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra 2005 Z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Apr 2011

  • Mesaj Privat
O sa verific! Mersi !
  • crysty83

  • Mesaje scrise: 121
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra 2005 Z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Apr 2011

  • Mesaj Privat
S-a rezolvat! Am demontat alternatorul si am gasit la borna+ al platoului de diode ,unde se prinde borna releului de incarcare,contact slab! Dupa ce se monteaza releul,vine o bucsa,apoi o saiba grover,apoi o piulita.(prima,care era slaba) Intre prima piulita(care este mai subtire) si cea de a doua,vine strans papucul(+) care pleaca la baterie(papuc,care era strans bine intre cele doua piulite) Am schimbat ,totusi releul(l-am pus pe cel vechi) si am strans bine ,de data asta si prima si a doua piulita! In poza este borna + a releului care era slaba!
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR