- malekAdi2
- OP
- 176 mesaje
- din 05 Apr 2006
- Vectra 2004 Z19DT
- Ploiesti
malekAdi2
- Mesaje scrise: 176
- Locatie: Ploiesti
- Masina: Vectra 2004 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2006
- Mesaj Privat
florinike- Suspendat
- 1,582 mesaje
- din 22 Feb 2005
- Astra 2001 Z20LET
- Bucuresti
florinike- Mesaje scrise: 1,582
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2005
- Mesaj Privat
Pai...ce vrei sa faci......ca asa o comparatie cred ca iti dai si tu seama singur.
Corsa 1.4-90 de cai, benzina , merge forja mai ales la raport greutate/putere
Corsa diesel-70/75 de cai, motorina, super consum...nu prea vad de ce sa iti iei diesel sa ii dai forja
Stabilitate:pe amandoua poti pune jante mai late, talon la cauciucuri mai mic, suspensii sport.....dar...asta doar in cazul in care vrei intr-adevar asa ceva.
Tinuta de drum:e aceasi corsa
Concluzia
Corsa 1.4-90 de cai, benzina , merge forja mai ales la raport greutate/putere
Corsa diesel-70/75 de cai, motorina, super consum...nu prea vad de ce sa iti iei diesel sa ii dai forja
Stabilitate:pe amandoua poti pune jante mai late, talon la cauciucuri mai mic, suspensii sport.....dar...asta doar in cazul in care vrei intr-adevar asa ceva.
Tinuta de drum:e aceasi corsa
Concluzia
- malekAdi2
- OP
- 176 mesaje
- din 05 Apr 2006
- Vectra 2004 Z19DT
- Ploiesti
malekAdi2
- Mesaje scrise: 176
- Locatie: Ploiesti
- Masina: Vectra 2004 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2006
- Mesaj Privat
kata- Suspendat
- 586 mesaje
- din 06 Jul 2004
kata- Mesaje scrise: 586
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jul 2004
- Mesaj Privat
Diferenta este si urmatoarea : Diesel de 1.7 = 90 Cai, dar poti sa-i faci cip tuning si sa o duci pana la 120 Cai. La benzina nu prea poti sa faci, si oricum : nu o poti duce mai sus de 110 Cai. Costul de chip tuning e de 300 - 400 EUR.
Consumul este oricum mai moc la diesel ... chit ca dai foja sau nu, iar puterea o ai de mai jos pe diesel ...
Consumul este oricum mai moc la diesel ... chit ca dai foja sau nu, iar puterea o ai de mai jos pe diesel ...
- LEXXX
- ****
- 1,019 mesaje
- din 25 Jan 2005
- Astra 2004 Z18XE
- Bucuresti
LEXXX
- Mesaje scrise: 1,019
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2005
- Mesaj Privat
kata- Suspendat
- 586 mesaje
- din 06 Jul 2004
kata- Mesaje scrise: 586
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jul 2004
- Mesaj Privat
florinike- Suspendat
- 1,582 mesaje
- din 22 Feb 2005
- Astra 2001 Z20LET
- Bucuresti
florinike- Mesaje scrise: 1,582
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2005
- Mesaj Privat
kata a scris:O avea el 75 cai, dar motorul este acelasi ca cel de pe Astra H .. asta referitor la cel de 1.7 . Asta inseamna ca se poate face cip tuning la el, la fel ca pe H . Daca e vorba de cel de 1.3, poate sa scoata maxim 90 caluti din el.
Kata ...nush ce zici tu acolo....dar ....motorul de pe corsa cel de 1.3 are 70 de cai sau varianta cu 6 trepte in 90 de cai. Motorul de 1.7 are fix 75 de cai. Nush cum e cu asta nou....dar am impresia ca foarte mare putere nu o sa aiba.Asteptam si vedem.
- LEXXX
- ****
- 1,019 mesaje
- din 25 Jan 2005
- Astra 2004 Z18XE
- Bucuresti
LEXXX
- Mesaje scrise: 1,019
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2005
- Mesaj Privat
De 1.7 120 de cai ce ziceti....??? asta e unul din noile motoare CDTI care probabil o sa intre pe piata in toamna asta....
In fine...omu incerca sa compare direct cele doua motoare, e clar ca dieselul standard e mai "puturos", dar consuma mai putin, pe de alta parte dieselul se poate chip-ui cu 250-300 de euro si sare pana pe la 90 de cai, dar aceeasi chestie se poate face si la benzinarul de 90 care cu un chip si un filtru de aer mai "destept", sare (nu la fel de spectaculos insa, fiind aspirat) pe la 97-98 de cai, deci tot in fata diesel-ului in ceea ce priveste performantele. Daca e sa ne legam de consum insa, situatia nu are nevoie de comentarii, dieselul e diesel si asta-i tot.
La dinamica masinii in miscare, e posibil ca diferenta de greutate dintre cele 2 motoare, benzinarul fiind semnificativ mai usor sa imprime masinii o traiectorie mai echilibrata in curbe, masina fiind mai usoara pe fatza.
In fine...omu incerca sa compare direct cele doua motoare, e clar ca dieselul standard e mai "puturos", dar consuma mai putin, pe de alta parte dieselul se poate chip-ui cu 250-300 de euro si sare pana pe la 90 de cai, dar aceeasi chestie se poate face si la benzinarul de 90 care cu un chip si un filtru de aer mai "destept", sare (nu la fel de spectaculos insa, fiind aspirat) pe la 97-98 de cai, deci tot in fata diesel-ului in ceea ce priveste performantele. Daca e sa ne legam de consum insa, situatia nu are nevoie de comentarii, dieselul e diesel si asta-i tot.
La dinamica masinii in miscare, e posibil ca diferenta de greutate dintre cele 2 motoare, benzinarul fiind semnificativ mai usor sa imprime masinii o traiectorie mai echilibrata in curbe, masina fiind mai usoara pe fatza.
kata- Suspendat
- 586 mesaje
- din 06 Jul 2004
kata- Mesaje scrise: 586
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jul 2004
- Mesaj Privat
LEXXX a scris:De 1.7 120 de cai ce ziceti....??? asta e unul din noile motoare CDTI care probabil o sa intre pe piata in toamna asta.
Pai asta am spus si eu mai sus .. o sa fie acelasi motor, dar cu alta matrice in Calculator .. nu e o noua inovatie, ci vine cu Cip tuning direct din fabrica.
Mishto e insa motorul de 1,6 TwinPort ( benzinar ) care o sa vina pe Meriva si / sau Noua Corsa, de 180 Cai asta da, inovatie noua ...
- obiwankenobi
- **
- 182 mesaje
- din 19 Oct 2005
- Astra 2008 y17dth
- Brasov
obiwankenobi
- Mesaje scrise: 182
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2008 y17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2005
- Mesaj Privat
Motorul 1.7CDTI are 75KW/100CP stock.Partea proasta este ca se livrea-za (sau se livra ) numai la versiunea de de virf a Corsei si daca imi aduc aminte eu pretul era undeva pe la 13350 DDP.
Eu merg cu motorul de 1.3CDTI/70cp si iti spun ca in oras nu ai nevoie de mai mult.In cea ce priveste mersul in afara orasului 70 cp sint acceptabili dar sint momente cind mi-as dori cei 100cp.
Nu stiu cum este cu remap-ul la 1.7CDTI sau 1.7DTI (varianta veche).
Daca ar fi primesc cadou miine o Corsa si as putea alege motorul as alege clar motorul 1.7CDTI in locul celui 1.4 benzina.
Eu merg cu motorul de 1.3CDTI/70cp si iti spun ca in oras nu ai nevoie de mai mult.In cea ce priveste mersul in afara orasului 70 cp sint acceptabili dar sint momente cind mi-as dori cei 100cp.
Nu stiu cum este cu remap-ul la 1.7CDTI sau 1.7DTI (varianta veche).
Daca ar fi primesc cadou miine o Corsa si as putea alege motorul as alege clar motorul 1.7CDTI in locul celui 1.4 benzina.
- sabin
- **
- 199 mesaje
- din 23 Jul 2006
- Corsa 2002 Y17DT
- Bucuresti
sabin
- Mesaje scrise: 199
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2006
- Mesaj Privat
corsa 1.7 dti - 75 cai - tuning se face...mai mult de 100 nu scoti pe ea (e vb de flash tuning) - de infipt se infige bine - mai ales la munte nu are probleme...urca de rupe + te ajuta in depasiri...buna treaba cu turbina asta si consum redus. viteza max; 170..mai mult nu poate saracuta. Poti pune roti mai late nu zice nimeni nimik...atata tot sa nu le maresti in diametru...de la 14 sa le faci 15 ...din pakate nu tine directia...si asha caseta aia e vai de capu ei...mai ales la drumurile noastre...grupu eps la fel... Per total masina e super buna si sunt multumit de ea...chiar cu micile probleme...de ....aku...toate au )
- sabin
- **
- 199 mesaje
- din 23 Jul 2006
- Corsa 2002 Y17DT
- Bucuresti
sabin
- Mesaje scrise: 199
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2006
- Mesaj Privat
- foca montana
- ***
- 854 mesaje
- din 19 Mai 2005
- Vectra 2005 Z19DTH
- Bucuresti
foca montana
- Mesaje scrise: 854
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2005
- Mesaj Privat
- sabin
- **
- 199 mesaje
- din 23 Jul 2006
- Corsa 2002 Y17DT
- Bucuresti
sabin
- Mesaje scrise: 199
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2006
- Mesaj Privat
- mihai_b18
- **
- 440 mesaje
- din 07 Oct 2009
- Corsa 2004 Z13DT
- Bucuresti
mihai_b18
- Mesaje scrise: 440
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Oct 2009
- Mesaj Privat
- mihai_b18
- **
- 440 mesaje
- din 07 Oct 2009
- Corsa 2004 Z13DT
- Bucuresti
mihai_b18
- Mesaje scrise: 440
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Oct 2009
- Mesaj Privat
- Y-GreK
- ****
- 1,269 mesaje
- din 11 Jul 2007
- Insignia 2019 B15LFV
- Bucuresti
Y-GreK
- Mesaje scrise: 1,269
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019 B15LFV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2007
- Mesaj Privat
Despre ce motor vorbim?1.7DTI de 75 de cai sau 1.7CDTi de 101 cai?Am o cunostinta care a avut Corsa C 1.7DTi,a dat-o pe un 307 acum vreo 3 ani,dar si acum plange dupa ea .De obicei Corsele cu motoare de 1.7 sunt dotate destul de bine si fugeau destul de bine (acum dupa atatia ani,cine stie cum fug) .Daca stai sa te gandesti,motorul fiabil de 1.7 care face fata pe Astra Caravan si il ai pe o Corsa C,ce vrei mai mult?
Referitor la cel din urma de 101 cai,e criminal.Goneam un pic mai tare alaturi de un prieten cu un Passat 1.9TDI 2005 si cand deodata vine din spate un C Klass si o Corsa C furioasa de un gri stralucitor (frumoasa culoare pe Corsa) si trec razant pe langa noi,am apucat sa vad motorizarea 1.7CDTI si se tinea cu orice pret de Mercedes,probabil l-a si depasit,rechinul meu alb de 1.5 tone nu prea a avut nici-o sansa
Referitor la cel din urma de 101 cai,e criminal.Goneam un pic mai tare alaturi de un prieten cu un Passat 1.9TDI 2005 si cand deodata vine din spate un C Klass si o Corsa C furioasa de un gri stralucitor (frumoasa culoare pe Corsa) si trec razant pe langa noi,am apucat sa vad motorizarea 1.7CDTI si se tinea cu orice pret de Mercedes,probabil l-a si depasit,rechinul meu alb de 1.5 tone nu prea a avut nici-o sansa
- cimpianadryan
- **
- 84 mesaje
- din 09 Sep 2009
- Astra 2001 z20let
- Sibiu
cimpianadryan
- Mesaje scrise: 84
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2001 z20let
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2009
- Mesaj Privat
desi am benzinar pot sa zic ca dieselul e mai bun deoarece are cuplu mult mai mare si cuplu motor e mai imortant decat caii nu stiu ce sa zic la o liniuta dar un diesel cu turbo se poate resofta si poate chiar sa faca 1.4 benzina atat la demaraj viteza maxima cat si la consum si in primul rand motoarele diesel sunt mult mai confortabile la condus