M-tzu
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Buzau
- Masina: Omega 1998 x25dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Nov 2011
- Mesaj Privat
Buna seara!
sunt nou pe aici si nu stiu sigur daca am facut bine sau nu ca am deschis o discutie noua dar imi asum riscurile...deci pune-ti-ma la respect daca nu-s cuminte!
am doua probleme.....recunosc create de mine....
de meserie electronist.....dar dupa zicala cismarul merge cu bocancu rupt asa si eu...
am aveam ca tot detinatorul de opel pixeli morti la mid-ul ce il aveam de fabrica pe masina...
m-am apucat sa il repar fara sa iau alte sfaturi ci doar dupa propria experienta si numa` bine ca il reparasem cand sa il montez in cutia lui si apoi in bord, nu l-am pozitionat cum trebuie si am spart display-ul.....de reparat il reparasem prin inlocuirea acelui cauciuc cu o garnitura mai mare si mai groasa putin.....mergea, dar l-am spart....asta e!....
a doua problema si nu ultima e ca am stricat ceva pe la motor si nu imi dau seama ce....
imi curgea motorina pe la pompa de injectie(alta problema tipica dar de data asta a motorului 2.5td BMW) si intr-o dupa amiaza cu un amic am zis sa schimb garnitura capacului pompei sa scap de mizerie si de miros....
zis si facut....am dat cu un dorn 4 semne pe cate o latura a pompei si a capacului ca sa incerc macar sa pastrez acel reglaj din capacul pompei la fel, si cu ajutorul prietenului am reusit cu brio...
de la prima pornire dupa remedierea problemei motorul cam la 10 15 sec are o trepidatie ciudata.......aleatoriu....doar cand e rece.....repet doar capacul pompei l-am desfacut.....
prima oara am dat vina pe faptul ca nu mai aveam prea multa motorina....dar nicidecum nu era de la asta....masina se comporta la fel de o luna de zile
pana cand ajunge la 95 de C are acea trepidatie
uneori chiar si la 95
tot imediat at am obs pe mid-ul spart asa pe care inca se mai vedea ca nu imi mai indica consumul la relanti.....pana at era 0,8/0,9 l/h si acum este 0,0/l.......pana at cand o dadeam in DRIVE crestea de la 0,8 la 1L/h acum cand o dau in DRIVE creste la 0,3L/h
....aseara dupa ce m-am inspirat la prietenul google si pe forum am purces la o schimbare a mid-ului....
....eu aveam mid cu 2 mufe una galbena(26 pini) si una neagra(12 pini)...
....am gasit mid in dezmembrari dar cu o singura mufa gri(32 pini) tot de omega si o pasarica mi-a soptit at ca o sa ii fac eu o adaptare(prima oara am sperat ca voi lua display-ul de la cel cu 32 si sa il pun in al meu)
....normal....socoteala din targ nu se potriveste cu cea de aks cand le-am pus pe masa si le-am desfacut...ce sa vad....2 mid-uri 2 mancari de peste.
....deci am purces sa caut si sa fac transbordarea mufelor....am facut-o si surpriza merge....da prost....(am sa pun niste poze)...am mishculat firele luand mufele de pe cel spart si le-am lipit la cablurile unei mufe de floppy ce a intrat perfect in mufa de 32 de pini....m-am inspirat de aici http://www.vauxhallownersne...-wiring....useful
....am inteles ca trebuie programat pe motorul meu si ca trebuie schimbat naibili din galoane in litri...dar! daca pe cel vechi imi indicau toate fara alte fire asta de ce nu simte nimic si nu face mai nimic....pozele o sa vb....imi da numai erori...
da...prima poza e cu cel spart iar restul sunt cu erorile....
intrebarea mea este: cum cel vechi primea toate semnale ca sa calculeze range si consum....iar cel nou dupa ce ca i-am mai tras si fir seprat de la turometru tot nu ii ajunge.......
as vrea sa vb cu domnul Maiandrei pt ca am vazut ca este ft priceput dar nu prea stiu cum sa fac.....sunt si nou pe aici.....cred ca el m-ar putea sa ma ajute si cu niste sfaturi cu programarea mid-ului....
MILIOANE DE MULTUMIRI ANTICIPATE !
sunt nou pe aici si nu stiu sigur daca am facut bine sau nu ca am deschis o discutie noua dar imi asum riscurile...deci pune-ti-ma la respect daca nu-s cuminte!
am doua probleme.....recunosc create de mine....
de meserie electronist.....dar dupa zicala cismarul merge cu bocancu rupt asa si eu...
am aveam ca tot detinatorul de opel pixeli morti la mid-ul ce il aveam de fabrica pe masina...
m-am apucat sa il repar fara sa iau alte sfaturi ci doar dupa propria experienta si numa` bine ca il reparasem cand sa il montez in cutia lui si apoi in bord, nu l-am pozitionat cum trebuie si am spart display-ul.....de reparat il reparasem prin inlocuirea acelui cauciuc cu o garnitura mai mare si mai groasa putin.....mergea, dar l-am spart....asta e!....
a doua problema si nu ultima e ca am stricat ceva pe la motor si nu imi dau seama ce....
imi curgea motorina pe la pompa de injectie(alta problema tipica dar de data asta a motorului 2.5td BMW) si intr-o dupa amiaza cu un amic am zis sa schimb garnitura capacului pompei sa scap de mizerie si de miros....
zis si facut....am dat cu un dorn 4 semne pe cate o latura a pompei si a capacului ca sa incerc macar sa pastrez acel reglaj din capacul pompei la fel, si cu ajutorul prietenului am reusit cu brio...
de la prima pornire dupa remedierea problemei motorul cam la 10 15 sec are o trepidatie ciudata.......aleatoriu....doar cand e rece.....repet doar capacul pompei l-am desfacut.....
prima oara am dat vina pe faptul ca nu mai aveam prea multa motorina....dar nicidecum nu era de la asta....masina se comporta la fel de o luna de zile
pana cand ajunge la 95 de C are acea trepidatie
uneori chiar si la 95
tot imediat at am obs pe mid-ul spart asa pe care inca se mai vedea ca nu imi mai indica consumul la relanti.....pana at era 0,8/0,9 l/h si acum este 0,0/l.......pana at cand o dadeam in DRIVE crestea de la 0,8 la 1L/h acum cand o dau in DRIVE creste la 0,3L/h
....aseara dupa ce m-am inspirat la prietenul google si pe forum am purces la o schimbare a mid-ului....
....eu aveam mid cu 2 mufe una galbena(26 pini) si una neagra(12 pini)...
....am gasit mid in dezmembrari dar cu o singura mufa gri(32 pini) tot de omega si o pasarica mi-a soptit at ca o sa ii fac eu o adaptare(prima oara am sperat ca voi lua display-ul de la cel cu 32 si sa il pun in al meu)
....normal....socoteala din targ nu se potriveste cu cea de aks cand le-am pus pe masa si le-am desfacut...ce sa vad....2 mid-uri 2 mancari de peste.
....deci am purces sa caut si sa fac transbordarea mufelor....am facut-o si surpriza merge....da prost....(am sa pun niste poze)...am mishculat firele luand mufele de pe cel spart si le-am lipit la cablurile unei mufe de floppy ce a intrat perfect in mufa de 32 de pini....m-am inspirat de aici http://www.vauxhallownersne...-wiring....useful
....am inteles ca trebuie programat pe motorul meu si ca trebuie schimbat naibili din galoane in litri...dar! daca pe cel vechi imi indicau toate fara alte fire asta de ce nu simte nimic si nu face mai nimic....pozele o sa vb....imi da numai erori...
da...prima poza e cu cel spart iar restul sunt cu erorile....
intrebarea mea este: cum cel vechi primea toate semnale ca sa calculeze range si consum....iar cel nou dupa ce ca i-am mai tras si fir seprat de la turometru tot nu ii ajunge.......
as vrea sa vb cu domnul Maiandrei pt ca am vazut ca este ft priceput dar nu prea stiu cum sa fac.....sunt si nou pe aici.....cred ca el m-ar putea sa ma ajute si cu niste sfaturi cu programarea mid-ului....
MILIOANE DE MULTUMIRI ANTICIPATE !
- boditza
- ***
- 765 mesaje
- din 28 Sep 2006
- Dolj
boditza
- Mesaje scrise: 765
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2006
- Mesaj Privat
M-tzu
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Buzau
- Masina: Omega 1998 x25dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Nov 2011
- Mesaj Privat
- boditza
- ***
- 765 mesaje
- din 28 Sep 2006
- Dolj
boditza
- Mesaje scrise: 765
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2006
- Mesaj Privat
M-tzu
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Buzau
- Masina: Omega 1998 x25dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Nov 2011
- Mesaj Privat
- cata
- **
- 292 mesaje
- din 06 Jun 2007
cata
- Mesaje scrise: 292
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2007
- Mesaj Privat
Si eu am cam aceeasi meserie ca tine , si eu am vrut sa repar mid ul si l am spart la montaj in bord , si eu am cumparat un alt MID cu mufa alba de linga tine de la Maracineni , ca si tine si MID ul meu afisa galoane , mile si alte balarii . Pina aici am facut amindoi aceleasi prostii Mai departe difera insa . Mid ul cu mufa alba este perfect compatibil cu cel cu mufa galbena , de fapt 2 mufe . poti folosi fara probleme mufa de HDD sau floppy , care are acelasi pas la pini . trebuie mare atentie la respectarea semnificatiei pinilor la reculotare . vezi ca se folosesc si unele fire din mufa mica galbena . Chiar daca Mid ul nou pe care l ai luat nu este programat pe tipul tau de motor , daca este bine conectat trebuie sa afiseze toate functiile inclusiv Range . Consum instant etc , dar eronat . in cazul tau parca am vazut ca afiseaza F deci nu are conexiune . Programarea Mid ului se face numai cu tech 2 , si eu personal am facut o la Maiandrei . IN ce priveste pompa de injectie parca ti am raspuns in alt topic
- micky001
- ****
- 1,319 mesaje
- din 26 Dec 2007
- Omega 1997 x20se
- Constanta
micky001
- Mesaje scrise: 1,319
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 1997 x20se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Dec 2007
- Mesaj Privat
M-tzu a scris:Buna seara!...
....deci am purces sa caut si sa fac transbordarea mufelor....am facut-o si surpriza merge....da prost....(am sa pun niste poze)...am mishculat firele luand mufele de pe cel spart si le-am lipit la cablurile unei mufe de floppy ce a intrat perfect in mufa de 32 de pini....m-am inspirat de aici http://www.vauxhallownersne...-wiring....useful
....deci am purces sa caut si sa fac transbordarea mufelor....am facut-o si surpriza merge....da prost....(am sa pun niste poze)...am mishculat firele luand mufele de pe cel spart si le-am lipit la cablurile unei mufe de floppy ce a intrat perfect in mufa de 32 de pini....m-am inspirat de aici http://www.vauxhallownersne...-wiring....useful
Salut!Am vazut indicatiile de unde te-ai inspirat,si se pare ca ai cam incurcat niste terminali.Nu din vina ta,din greseala respectivului.Si in topicul respectiv erau ceva reclamatii daca citeai atent referitor la consum si range.Se pare ca firele respective trebuie sa le remufezi.Exista si la "noi" un topic mult mai explicit si daca-l urmaresti gasesti tot ce-ti trbuie:
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=755
Mai verifica o data.
Cel putin 2, la mufa de 32, pinul12 este odometer signal(ABS, albastru/rosu,tot pin 12 din mufa galbena) pt .viteza, iar la pinul 26 trebuie sa fie "fuel supply"(de la pinul 8 mufa neagra)
Nu mai stau sa verific si alte incurcaturi din indicatiile respectivului,dar e...varza!
Demonteaza si urmareste schema de la noi.Este verificata,cu ajutorul ei,si multumesc baietilor cu ocazia asta,am facut peste 10 modari 26/12-32 si 26-32,ori nici una nu mi-a dat de furca.
M-tzu
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Buzau
- Masina: Omega 1998 x25dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Nov 2011
- Mesaj Privat
ufff....stau de azi dimineatza si citesc prin topicul respectiv si nu am inteles mai nimic.....adevarat este alta configurare a pinilor in poza pusa de tine....DAR....acolo se face transferul de la mufa de 26 la 32 si atat,,,,iar mie imi trebuie de la mufa de 26 galbena plus mufa de 12 neagra la cea de 32 pini gri......amandoua mid-urilor fiind de omega...pt ca am vzt ca sunt totusi diferite de la masina la masina....adik de la omega la vectra etc...nu sunt inca decis sa ma apuc sa fac vreo modificare....pt ca nu sunt sigur pe nimic.....daca ma mai puteti ajuta....as fi tare recunoscator!
- micky001
- ****
- 1,319 mesaje
- din 26 Dec 2007
- Omega 1997 x20se
- Constanta
micky001
- Mesaje scrise: 1,319
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 1997 x20se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Dec 2007
- Mesaj Privat
Daca urmaresti topicul din link-ul pe care l-am trimis,ai sa gasesti si ordinea functiilor pinilor de la mufa 26/12.Eu tot la omega am facut modarea,mufele sunt diferite dar tu trebuie sa arunci functiile de pe mufele vechi 26/12 pe cea de 32
In partea dreapta ai explicativ mufa galbena si mufa neagra,pe a 3-a coloana.Pe a 2-a ai traducerea la culori.Fiecare din functii se translateaza la mufa de 32.Eu la 2 nici nu am mai facut adaptor,efectiv am scos pinii din mufe si i-am translatat la mufa de 32(aveam si o mufa male de 32)Cert este ca le-ai sucit consumul cu viteza si de aia arata F,adica eroare.Alea sunt inversate.Chiar si inainte de resoftare,arata viteza,doar consumul la unele este eronat diferind motorizarile.La altele arata in galoane,de provenienta Vauxhall,dar arata.Ceea ce vezi tu este eroare.Respecta functia care pleaca de la mufele 26/12 sa ajunga la aceeasi functie pe 32 si ai sa vezi ca este ok.
Astea sunt mufele 26/12
In partea dreapta ai explicativ mufa galbena si mufa neagra,pe a 3-a coloana.Pe a 2-a ai traducerea la culori.Fiecare din functii se translateaza la mufa de 32.Eu la 2 nici nu am mai facut adaptor,efectiv am scos pinii din mufe si i-am translatat la mufa de 32(aveam si o mufa male de 32)Cert este ca le-ai sucit consumul cu viteza si de aia arata F,adica eroare.Alea sunt inversate.Chiar si inainte de resoftare,arata viteza,doar consumul la unele este eronat diferind motorizarile.La altele arata in galoane,de provenienta Vauxhall,dar arata.Ceea ce vezi tu este eroare.Respecta functia care pleaca de la mufele 26/12 sa ajunga la aceeasi functie pe 32 si ai sa vezi ca este ok.
Astea sunt mufele 26/12
M-tzu
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Buzau
- Masina: Omega 1998 x25dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Nov 2011
- Mesaj Privat
- cata
- **
- 292 mesaje
- din 06 Jun 2007
cata
- Mesaje scrise: 292
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2007
- Mesaj Privat
Asta este tot ce ai nevoie . In stinga ai pinii de a mufa de 26 iar in dreapta cea de 32 de pini .Maparea de la mufa de 26Pini la mufa de 32Pini
1 Battery positive (terminal 30) -> 5
2 Ground (terminal 31) -> 1
3 Ambient temperature sensor (ground) -> 2
4 Ambient temperature sensor -> 3
5 Ignition ON (terminal 15) -> 4
6 Engine speed signal-> 6
7 Terminal 58 (illumination) -> 7
8 Terminal AA (radio "ON")-> 8
9 SCL (Serial Clock Line) -> 9
10 MRQ (Master Request Line) -> 10
11 SDA (Serial Data Line) -> 11
12 Odometer signal -> 12
13 Oil residue sensor-> 13
14 Diagnostic lead -> 14
15 Brake lamp switch->15
16 Brake lamp fuse-> 16
17 Driving lamps/rear lamps sensor->17
18 Brake lamp sensor->18
19 Brake lining wear sensor ->19
20 Coolant residue sensor -> 31
21 Reset button ->23
22 Function selection button->24
23 Malfunction in automatic transmission->21
24 Fuel supply sensor ->26
25 Fuel consumption signal ->27
26 Washer fluid residue sensor->22
*pini folositi de TID, deja montati in mufa de 26
Pinii necesari pt MID, in afara de cei 13 de la TID:
Rezervor:
Pin24 (Fuel supply sensor) se conecteza la firul care indica nivelul din rezervor. Firul se afla in mufa din spatele bordului pe pozitia 1, are diametrul .35mm si culoarea albastra/negra
mufa din spatele bordului in pozitia originala
conectarea firului pt Pin24 in spatele mufei
RPM:
Pin6 (Engine speed signal) se conecteaza la firul care indica RPM. Firul se afla in mufa din spatele bordului pe pozitia 3, are diametrul .75mm si culoarea verde. Firul se conecteaza la fel ca la rezervor.
Consum:
Pin25(Fuel consumption signal) trebuie conectat la pinul corestunzator al ECU care indica consumul. Acesta depinde de motorizare si trebuie indentificat folosind diagrama electrica specifica fiecarui model. In cazul X18XE-1 acesta este pinB5 iar la X18X este pin21. Daca ECU este montat pe motor (la motoarele mai noi) mufele sunt foarte bine facute si extrem de greu de desfacut si chiar mai greu de reansamblat. In aceasta mufa trebuie introdus un pinMama pe pozitia indentificata.
mufa ECU pt Simtec70 (engine-mounted)
1 Battery positive (terminal 30) -> 5
2 Ground (terminal 31) -> 1
3 Ambient temperature sensor (ground) -> 2
4 Ambient temperature sensor -> 3
5 Ignition ON (terminal 15) -> 4
6 Engine speed signal-> 6
7 Terminal 58 (illumination) -> 7
8 Terminal AA (radio "ON")-> 8
9 SCL (Serial Clock Line) -> 9
10 MRQ (Master Request Line) -> 10
11 SDA (Serial Data Line) -> 11
12 Odometer signal -> 12
13 Oil residue sensor-> 13
14 Diagnostic lead -> 14
15 Brake lamp switch->15
16 Brake lamp fuse-> 16
17 Driving lamps/rear lamps sensor->17
18 Brake lamp sensor->18
19 Brake lining wear sensor ->19
20 Coolant residue sensor -> 31
21 Reset button ->23
22 Function selection button->24
23 Malfunction in automatic transmission->21
24 Fuel supply sensor ->26
25 Fuel consumption signal ->27
26 Washer fluid residue sensor->22
*pini folositi de TID, deja montati in mufa de 26
Pinii necesari pt MID, in afara de cei 13 de la TID:
Rezervor:
Pin24 (Fuel supply sensor) se conecteza la firul care indica nivelul din rezervor. Firul se afla in mufa din spatele bordului pe pozitia 1, are diametrul .35mm si culoarea albastra/negra
mufa din spatele bordului in pozitia originala
conectarea firului pt Pin24 in spatele mufei
RPM:
Pin6 (Engine speed signal) se conecteaza la firul care indica RPM. Firul se afla in mufa din spatele bordului pe pozitia 3, are diametrul .75mm si culoarea verde. Firul se conecteaza la fel ca la rezervor.
Consum:
Pin25(Fuel consumption signal) trebuie conectat la pinul corestunzator al ECU care indica consumul. Acesta depinde de motorizare si trebuie indentificat folosind diagrama electrica specifica fiecarui model. In cazul X18XE-1 acesta este pinB5 iar la X18X este pin21. Daca ECU este montat pe motor (la motoarele mai noi) mufele sunt foarte bine facute si extrem de greu de desfacut si chiar mai greu de reansamblat. In aceasta mufa trebuie introdus un pinMama pe pozitia indentificata.
mufa ECU pt Simtec70 (engine-mounted)
M-tzu
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Buzau
- Masina: Omega 1998 x25dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Nov 2011
- Mesaj Privat
eu ori sunt prost ori sunt prost ori nu inteleg.......prima intrebare a mea a fost asa.....cum de mid vechi ca tot mid aveam imi indica si consum si tot cu firele care le avea pe mufele gaben respectiv negru si asta cu mufa gri ii mai trebuie si altceva....gen rpm speed signal si fuel supply ?
si tot nu inteleg unde sunt cei 32 de pini ca in explicatia de acolo nu vad ca apare in plus decat 27 si 31....restu 28 29 30 32? in aer?
si eu nu mai folosesc ce imi venea pe mufa neagra? si trag alte fire? ca nu inteleg....
vreau sa ma lamuresc inainte sa fac ceva......sper ca nu deranjez.....
si tot nu inteleg unde sunt cei 32 de pini ca in explicatia de acolo nu vad ca apare in plus decat 27 si 31....restu 28 29 30 32? in aer?
si eu nu mai folosesc ce imi venea pe mufa neagra? si trag alte fire? ca nu inteleg....
vreau sa ma lamuresc inainte sa fac ceva......sper ca nu deranjez.....
- cata
- **
- 292 mesaje
- din 06 Jun 2007
cata
- Mesaje scrise: 292
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2007
- Mesaj Privat
in aceasta diagrama se face referire la unii pini nefolositi de catre afisajul TID care nu foloseste informatia de consum instant , cantitate motorina rezervor si turatie motor intrucit acest afisaj nu are nevoie de ele intrucit nu stie sa faca asa ceva . Trebuie sa te rezumi doar in a conecta pinii specificati im partea dreapta mufa cu 32 la pozitia corespunzatoare din partea stinga mufa cu 26 , deci ignora referirile la afisajul TID
M-tzu
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Buzau
- Masina: Omega 1998 x25dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Nov 2011
- Mesaj Privat
- cata
- **
- 292 mesaje
- din 06 Jun 2007
cata
- Mesaje scrise: 292
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2007
- Mesaj Privat
- cata
- **
- 292 mesaje
- din 06 Jun 2007
cata
- Mesaje scrise: 292
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2007
- Mesaj Privat
M-tzu
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Buzau
- Masina: Omega 1998 x25dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Nov 2011
- Mesaj Privat
- cata
- **
- 292 mesaje
- din 06 Jun 2007
cata
- Mesaje scrise: 292
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2007
- Mesaj Privat
M-tzu
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Buzau
- Masina: Omega 1998 x25dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Nov 2011
- Mesaj Privat
sa nu intelegeti ca sunt chiar idiot....eu m-am inspirat de aici pt ca este singurul loc unde am gasit o modificare ca a mea....adik din DOUA mufe UNA GALBENA26 SI UNA NEAGRA12 la UNA SINGURA DE 32GRI...
http://www.vauxhallownersne...-wiring....useful
acum am primit poza asta unde sunt la fel pinii pt cele doua mufe ca reprezentatie
ca sa intelegeti si mai bine ce am facut eu....pun si pozele cu cele doua mid-uri....
eu am gandit si putin logic.....26 + 12 = 38 deci doi pini in plus...nicidecum in minus adik sa mai trag eu cine stie de pe unde....rpm, speed si altele....mi se pare aberant si in plus cel vechi calcula consum tot din firele alea nu?
http://www.vauxhallownersne...-wiring....useful
acum am primit poza asta unde sunt la fel pinii pt cele doua mufe ca reprezentatie
ca sa intelegeti si mai bine ce am facut eu....pun si pozele cu cele doua mid-uri....
eu am gandit si putin logic.....26 + 12 = 38 deci doi pini in plus...nicidecum in minus adik sa mai trag eu cine stie de pe unde....rpm, speed si altele....mi se pare aberant si in plus cel vechi calcula consum tot din firele alea nu?
- cata
- **
- 292 mesaje
- din 06 Jun 2007
cata
- Mesaje scrise: 292
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2007
- Mesaj Privat
Aceste diferente le am sesizat si eu acesta cred ca datorita diferitelor modele de afisaje folosite de Opel ,am vazut chiar modele MID cu 26 pini fara mufa neagra . Trebuie sa te rezumi la cazul tau sa vezi daca masina avea cablati toti pinii in mufa de 26 , daca da trebuiesc cablati ca in schema , daca nu trebuiesc folositi si unii pini din mufa cu 12 . Oricum nu este nevoie sa tragi nici un fir , ai tot ce este nevoie pt MID