ovymme- Mesaje scrise: 44
- Locatie: Alba Iulia
- Masina: GT 1998
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Feb 2007
- Mesaj Privat
sincer ma dezamagiti deoarece de cateva luni am achizitionat un opel tigra cu care am parcurs aprox 25000km ea avand acum 127000km si in afara sa ii schimb uleiul nu iam facut nimik.Aud povesti ca ar fi un corsa dar sa fim seriosi cu masinutza mea am mancat bmw 320, bmw 318, audi a4 de 1,9 ,omega de 2,2 si lista poate sa continue,nu stiu cum merge cea de 1,4 dar a mea de 1,6 106cp e ff sprintena la un consum relativ redus in functie de talpa.Cei care vb tampenii despre masina asta ori nu au fost niciodata cu ea ori o fac din rautate,garantez ca fac cu ea orice opel pana in vreo 150cp sa zicem si chiar nu aberez la faza asta,spre exemplu de curand am dat in alba cu un vectra gts si finalul a fost ca chiar daca la start am fost apropiati a mea spre finish sa detasat.si toate astea la 106cp imaginativa sa ii pun si eu un cip o toba sport si un filtru de aer sport mai performant.E O MASINA SENZATIONALA IN BANII DE ACHIZITIE!!!!
- bertone
- ****
- 2,294 mesaje
- din 13 Jun 2005
- buzau
bertone
- Mesaje scrise: 2,294
- Locatie: buzau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2005
- Mesaj Privat
ovymme- Mesaje scrise: 44
- Locatie: Alba Iulia
- Masina: GT 1998
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Feb 2007
- Mesaj Privat
- bertone
- ****
- 2,294 mesaje
- din 13 Jun 2005
- buzau
bertone
- Mesaje scrise: 2,294
- Locatie: buzau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2005
- Mesaj Privat
OK . Nu sunt ironic . Fii atent :
Opel Tigra ; produsa din 1994 , motor 1.6 ( 106 CP ) Cuplu Max ( 4000 ) ; Putere maxima ( 6000 ) .
Acc 0-100 km/h = 10.5 sec.
BMW 318 CI ( 150 CP ) ; Acc 0-100 km/h = 9.3 sec
Audi A4 ( 2.TDi - 140 CP ) ; Acc 0- 100 = 9.7 sec
Skoda Octavia 1.8T ( 150 CP ) Acc 0-100 = 8.5 sec.
Opel Vectra GTS 1.9 CDTi ; Acc 0-100 = 9.8 sec
Opel Vectra GTS 2.2 DTi ( 125 CP ) ; Acc 0-100 km/h = 10.8 sec
Si nu in ultimul rand :
Astra GTC 1.8 ( 125 CP ) 0-100 km/h = 10 sec
Surse :
globalautoindex.com
carfolio.com
parkers.co.uk
Ce vreau sa-ti zic este ca n-ai nimerit vreunul care sa-i dea in masina. Tigra este o masina buna , insa este conceptie 93 . Atunci avea alti concurenti ,. Acum luicrurile s-au mai schimbat . O Leganza din 2000 are 10.5 sec pana la suta . Mai conteaza si soefrul .
Insa ce ti-am scris sus nu prea sunt masini turbo pe benzina . Te-ai pus cu o Octavia turbo benzina ? Eu da . Si n-am nici o sansa . Am o secunda dupa ea.Fuge barca de mananca pamantul.Chiar daca arata cuminte .
Opel Tigra ; produsa din 1994 , motor 1.6 ( 106 CP ) Cuplu Max ( 4000 ) ; Putere maxima ( 6000 ) .
Acc 0-100 km/h = 10.5 sec.
BMW 318 CI ( 150 CP ) ; Acc 0-100 km/h = 9.3 sec
Audi A4 ( 2.TDi - 140 CP ) ; Acc 0- 100 = 9.7 sec
Skoda Octavia 1.8T ( 150 CP ) Acc 0-100 = 8.5 sec.
Opel Vectra GTS 1.9 CDTi ; Acc 0-100 = 9.8 sec
Opel Vectra GTS 2.2 DTi ( 125 CP ) ; Acc 0-100 km/h = 10.8 sec
Si nu in ultimul rand :
Astra GTC 1.8 ( 125 CP ) 0-100 km/h = 10 sec
Surse :
globalautoindex.com
carfolio.com
parkers.co.uk
Ce vreau sa-ti zic este ca n-ai nimerit vreunul care sa-i dea in masina. Tigra este o masina buna , insa este conceptie 93 . Atunci avea alti concurenti ,. Acum luicrurile s-au mai schimbat . O Leganza din 2000 are 10.5 sec pana la suta . Mai conteaza si soefrul .
Insa ce ti-am scris sus nu prea sunt masini turbo pe benzina . Te-ai pus cu o Octavia turbo benzina ? Eu da . Si n-am nici o sansa . Am o secunda dupa ea.Fuge barca de mananca pamantul.Chiar daca arata cuminte .
ovymme- Mesaje scrise: 44
- Locatie: Alba Iulia
- Masina: GT 1998
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Feb 2007
- Mesaj Privat
in fine asa o fi dar nu crezi ca cel mai important e practica si nu teoria la urma urmei parerea mea e ca conteaza si soferul iar faza e ca un bmw 318 pana sa zicem prin 2002,2003 nu are cum sa ma faca am incercat e 1,8diesel 116cp iar la a4 ma refer la cel de 1,9 tdi 101cp care e cam puturos normal ca nu ma refeream la motoare de 2000benzina 150,a40cp ca la alea nu prea ai ce le face.Si sa iti mai zic o faza la masinile astea gen bmw audi vw etc. intervin sistemele de siguranta care iti cam mananca din demaraj,deci in concluzie teoria e una si practica e alta iar inca o faza ar mai fi ca acele date care mi le dai u sun luate in urma unor teste facute cu viteza schimbata la 3000 4000turatii in nici un caz pe rosu asa ca factoru decisiv e tot soferu,PAREREA MEA
CE ZICI DE POZA ASTA?
CE ZICI DE POZA ASTA?
florinike- Suspendat
- 1,582 mesaje
- din 22 Feb 2005
- Astra 2001 Z20LET
- Bucuresti
florinike- Mesaje scrise: 1,582
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2005
- Mesaj Privat
- love4cars
- ****
- 1,440 mesaje
- din 24 Sep 2005
- Astra Z14XEP
- Bucuresti
love4cars
- Mesaje scrise: 1,440
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2005
- Mesaj Privat
Mi se pare de poveste topicul asta
Cred ca cei cu care te-ai tras nu au sesizat intentia ta si au mers in continuare in limitele legii
Nu compara masina ta care are ceva ani cu masini din perioda 2000, perioada in care masinile au atins un alt nivel. Si da, tigra este o masina facuta din aceeasi compozitie ca si corsa dar asta nu este motiv de rusine daca si faptul ca ai un opel nu te face sa-ti fie rusine.
Cred ca cei cu care te-ai tras nu au sesizat intentia ta si au mers in continuare in limitele legii
Nu compara masina ta care are ceva ani cu masini din perioda 2000, perioada in care masinile au atins un alt nivel. Si da, tigra este o masina facuta din aceeasi compozitie ca si corsa dar asta nu este motiv de rusine daca si faptul ca ai un opel nu te face sa-ti fie rusine.
ovymme- Mesaje scrise: 44
- Locatie: Alba Iulia
- Masina: GT 1998
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Feb 2007
- Mesaj Privat
da in fine nu te contrazic dar practica e mama invataturii in conceptia mea si nu teoria iar cand ziceam bmw 318 ma refeream a cel de 116 cp nu la 150cp cati ai scris u iar la cel 320 ma refer la 150cp diesel ambele.La omega ma refer la 2,2dti si iti garantez ca toti acestia leau dat blana a si ca uitasem ziceam de audi a4 model 2003 1,9tdi 101cp si ar mai fi un vwpassat fabricatie 2002 1,6 benzina 101cp si mai sunt ele dar nu imi aduc acum exact aminte lista oricum continua........
ovymme- Mesaje scrise: 44
- Locatie: Alba Iulia
- Masina: GT 1998
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Feb 2007
- Mesaj Privat
iti garantez ca au sesizat oricum nu ma deranjeaza remarcile tale ironice la adresa tigrei dat fiind ca in curte mai am si alte masini mai noi si mai scumpe si.....da in fine nu vreau sa o dau in laude oricum ideea e ca nu ma asteptam sa mearga asa bine masina asta la 5500cat am dat pe ea am luato pt naveta la cluj la facultate si sincer nu as mai dao prea curand,iar pt cei care o compara cu un corsa am o intrebare CATI CP ARE CORSA SI CE MOTORIZARI ARE SI AICI MA REFER LA CEA DIN 98 MAX 99.IDEEA ERA ESTE SI VA FI CA DACA II VOI RIDICA MOTORUL DE 1,6 LA 150CP LA GREUTATEA DE 1T VA MERGE F INTERESANT ZIC EU,NU?
- bertone
- ****
- 2,294 mesaje
- din 13 Jun 2005
- buzau
bertone
- Mesaje scrise: 2,294
- Locatie: buzau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2005
- Mesaj Privat
LLV
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1993 c20 xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jun 2006
- Mesaj Privat
Tigra 1.6 106 CP de fabrica
Modificari aduse: 1.Ceramica din catalizator scoasa plus o toba finala directa
2.Filtru conic K&N mare
3.Regulator de presiune de la 2,5-3,5 bari
4.Unichip(este un mic computer care se conecteaza la cel al masinii si poti modifica orice parametru al injectie in timp real direct pe Dynotest)
5.Sistemul de recirculare a gazelor EGR anulat(iti fura in jur de 5-6 cp)
Rezultatul final: 154 Cp masurati pe Dynotest.
Cateva victime: ursulet 2.5 170 cp(8,5 0-100) dat de fabrica.
vectra a 2000 16v sfi 150cp
In general mi-am luat bataie de la masini care faceau suta sub 7,5.
Daca chiar iti place masina merita sa faci modificarile astea.Pe mine m-a costat toata treaba in jur de 1200 de euro.
Consumul s-a marit cu un litru la suta de km.Mers usor in loc de 9,5 imi ia 10 si ceva.
Modificari aduse: 1.Ceramica din catalizator scoasa plus o toba finala directa
2.Filtru conic K&N mare
3.Regulator de presiune de la 2,5-3,5 bari
4.Unichip(este un mic computer care se conecteaza la cel al masinii si poti modifica orice parametru al injectie in timp real direct pe Dynotest)
5.Sistemul de recirculare a gazelor EGR anulat(iti fura in jur de 5-6 cp)
Rezultatul final: 154 Cp masurati pe Dynotest.
Cateva victime: ursulet 2.5 170 cp(8,5 0-100) dat de fabrica.
vectra a 2000 16v sfi 150cp
In general mi-am luat bataie de la masini care faceau suta sub 7,5.
Daca chiar iti place masina merita sa faci modificarile astea.Pe mine m-a costat toata treaba in jur de 1200 de euro.
Consumul s-a marit cu un litru la suta de km.Mers usor in loc de 9,5 imi ia 10 si ceva.
LLV
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1993 c20 xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jun 2006
- Mesaj Privat
ovymme- Mesaje scrise: 44
- Locatie: Alba Iulia
- Masina: GT 1998
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Feb 2007
- Mesaj Privat
mersi pt detaliile care mi le-ai dat pt ca la noi in alba nu prea sunt multi priceputi intr-ale masinilor.Sincer 650euro nu mi se pare o suma f mare pt a duce masina la 150cp pt ca la greutatea ei cu niste roti late cel putin de cat le am eu 205 cred ca masina va merge extraordinar,daca stai sa te gandesti iei o tigra cu vreo 5000de euro 5500 sa fie cat de cat la care mai adaugi inca 700euro ajungi putin peste 6000,dar in bani astia ai o masina care intradevar rivalizeaza cu multe altele mult mai pretentioase si mai scumpe,INTERESANT NU.
apropo LLV in pretul dat de tine 650e intra si manopera sau doar piesele sunt atata,in caz ca nu cu mnopera cat ar costa?
apropo LLV in pretul dat de tine 650e intra si manopera sau doar piesele sunt atata,in caz ca nu cu mnopera cat ar costa?
LLV
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1993 c20 xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jun 2006
- Mesaj Privat
Cyclops- Suspendat
- 243 mesaje
- din 22 Jan 2007
- Manta 1977 16N
- Bucuresti
Cyclops- Mesaje scrise: 243
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Manta 1977 16N
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jan 2007
- Mesaj Privat
- bertone
- ****
- 2,294 mesaje
- din 13 Jun 2005
- buzau
bertone
- Mesaje scrise: 2,294
- Locatie: buzau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2005
- Mesaj Privat
- love4cars
- ****
- 1,440 mesaje
- din 24 Sep 2005
- Astra Z14XEP
- Bucuresti
love4cars
- Mesaje scrise: 1,440
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2005
- Mesaj Privat
- bertone
- ****
- 2,294 mesaje
- din 13 Jun 2005
- buzau
bertone
- Mesaje scrise: 2,294
- Locatie: buzau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2005
- Mesaj Privat
Iti dai seama love4cars ca astia de la opel au reusit si ei 140 de cp din 1.8. Eu nici cu cipul nu sunt de acord . Adica daca e vreo mare gaselnita de ce nu l-au puis din fabrica tata ?
Iti dai seama Z18XE cu 137 CP si consum de 10% in oras ? Mare meserie...Asa cu 125 de cp cu 11.3%
Eu totusi cred si raman la parerea ca daca vrei sa faci o treaba iti pui o turbin aftermarket ( dogtuning.ro ) , costa ceva bani , insa ai o masina care fuge . Si senzatii si cuplu si crestere semnificativa de putere . Pana la urma 25 de CP ai din cea mai amarata de turbina .
Iti dai seama Z18XE cu 137 CP si consum de 10% in oras ? Mare meserie...Asa cu 125 de cp cu 11.3%
Eu totusi cred si raman la parerea ca daca vrei sa faci o treaba iti pui o turbin aftermarket ( dogtuning.ro ) , costa ceva bani , insa ai o masina care fuge . Si senzatii si cuplu si crestere semnificativa de putere . Pana la urma 25 de CP ai din cea mai amarata de turbina .
- love4cars
- ****
- 1,440 mesaje
- din 24 Sep 2005
- Astra Z14XEP
- Bucuresti
love4cars
- Mesaje scrise: 1,440
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2005
- Mesaj Privat
Cyclops- Suspendat
- 243 mesaje
- din 22 Jan 2007
- Manta 1977 16N
- Bucuresti
Cyclops- Mesaje scrise: 243
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Manta 1977 16N
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jan 2007
- Mesaj Privat
Off-topic:
@bertone: sa-ti pui turbina oricum implica o remapare masiva a ECU
@love4cars: e indicat sa apelezi la firma de tuning pt turbina, dar daca nu esti atehnic se poate face si in regie proprie... e adev ca evacuarea si admisia tre sa ti-o faca cineva, dar montajele si proiectul in cateva luni de studiu pe net si convorbiri cu baietii din tzara si de afara poti sa ti le faci singur
@bertone: sa-ti pui turbina oricum implica o remapare masiva a ECU
@love4cars: e indicat sa apelezi la firma de tuning pt turbina, dar daca nu esti atehnic se poate face si in regie proprie... e adev ca evacuarea si admisia tre sa ti-o faca cineva, dar montajele si proiectul in cateva luni de studiu pe net si convorbiri cu baietii din tzara si de afara poti sa ti le faci singur