- Glacius
- OP
- 129 mesaje
- din 27 Sep 2011
- Vectra 1996 X16SZR
- Alta tara
Glacius
- Mesaje scrise: 129
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 1996 X16SZR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Sep 2011
- Mesaj Privat
- este posibil ca antigelul sa ajunga in ulei crescandu i nivelul pe tija min max?
- daca intr o saptmana am pierdut tot antigelul din borcan avand in vedere ca pompa de apa a fost schimbata exact la inceputul saptamanii exista sansa sa fie problema tot cu ea sau cu un alt subansamblu?( cand mi a fost indusa o presiune prin borcanul de antigel se vedea cum curge vechea pompa de asta am schimbat o )
- daca pata care este jos pe beton ar fi pierdere de ulei, ar trebui sa am o scadere a nivelului de ulei pe tija min max corect? ori daca nu am o scadere a nivelului de ulei si am pierdut asa de mult antigel in mod clar e antigel cel de jos si poate sa antreneze impuritati ..? se aduna picurii exact pe fundul baii de ulei ..se vede caci scutul e dat jos.
- daca in borcanul de antigel am o dara negricioasa pe margini exista sansa ca uleiul sa ajunga in antigel indicand garnitura de chiuloasa cu probleme? tind sa mentionez ca nu am avut spume sau altceva in borcanul de antigel niciodata , insa pe capacul de ulei pe unde torni ulei in motor exista o pasta albicioasa ..avand in vedere ca uleiul e mai inchis la culoare in mod normal.
Va multumesc !
- florin baltatescu
- **
- 411 mesaje
- din 20 Jan 2011
- Astra 1996 X16XEL
- Neamt
florin baltatescu
- Mesaje scrise: 411
- Locatie: Neamt
- Masina: Astra 1996 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2011
- Mesaj Privat
- Glacius
- OP
- 129 mesaje
- din 27 Sep 2011
- Vectra 1996 X16SZR
- Alta tara
Glacius
- Mesaje scrise: 129
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 1996 X16SZR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Sep 2011
- Mesaj Privat
- deleted-29357
- **
- 80 mesaje
- din 04 Feb 2009
deleted-29357
- Mesaje scrise: 80
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Feb 2009
- Mesaj Privat
- este posibil ca antigelul sa ajunga in ulei crescandu i nivelul pe tija min max?
- daca intr o saptmana am pierdut tot antigelul din borcan avand in vedere ca pompa de apa a fost schimbata exact la inceputul saptamanii exista sansa sa fie problema tot cu ea sau cu un alt subansamblu?( cand mi a fost indusa o presiune prin borcanul de antigel se vedea cum curge vechea pompa de asta am schimbat o )
- daca pata care este jos pe beton ar fi pierdere de ulei, ar trebui sa am o scadere a nivelului de ulei pe tija min max corect? ori daca nu am o scadere a nivelului de ulei si am pierdut asa de mult antigel in mod clar e antigel cel de jos si poate sa antreneze impuritati ..? se aduna picurii exact pe fundul baii de ulei ..se vede caci scutul e dat jos.
- daca in borcanul de antigel am o dara negricioasa pe margini exista sansa ca uleiul sa ajunga in antigel indicand garnitura de chiuloasa cu probleme? tind sa mentionez ca nu am avut spume sau altceva in borcanul de antigel niciodata , insa pe capacul de ulei pe unde torni ulei in motor exista o pasta albicioasa ..avand in vedere ca uleiul e mai inchis la culoare in mod normal.
Va multumesc !
Nu este obligatoriu sa fie garnitura de chiulasa defecta,dar problemele tale cu siguranta se afla in chiulasa,unde antigelul alunge in ulei.Asa se explica spuma albicioasa pe care o ai langa busonul de umplere cu ulei.
Acum depinde si cata spuma este.In sezonul rece e normal sa apara putina,de la condens.
- Glacius
- OP
- 129 mesaje
- din 27 Sep 2011
- Vectra 1996 X16SZR
- Alta tara
Glacius
- Mesaje scrise: 129
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 1996 X16SZR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Sep 2011
- Mesaj Privat
- florin baltatescu
- **
- 411 mesaje
- din 20 Jan 2011
- Astra 1996 X16XEL
- Neamt
florin baltatescu
- Mesaje scrise: 411
- Locatie: Neamt
- Masina: Astra 1996 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2011
- Mesaj Privat
- livcro
- ******
- 4,590 mesaje
- din 22 Jul 2005
- Grandland X 2018 D20DT
- SIBIU-RM. VALCEA
livcro
- Mesaje scrise: 4,590
- Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
- Masina: Grandland X 2018 D20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2005
- Mesaj Privat
- Glacius
- OP
- 129 mesaje
- din 27 Sep 2011
- Vectra 1996 X16SZR
- Alta tara
Glacius
- Mesaje scrise: 129
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 1996 X16SZR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Sep 2011
- Mesaj Privat
Asta e bine de stiut ca nu trebuie aerisita.
Spuma care o am pe capacel nu e multa..e asa o dara, o sa fiu atent la un drum mai lung daca reapare, oricum fac o vizita la mecanic..numai ce am schimbat pompa pentru ca curgea..sunt curios.. garnitura de chiuleasa la acest model am inteles ca e metalica..deci se ciupeste cam greu..nu pot sa spun ca am facut vreo prostie incat sa o stric in asa hal..si cand am luat o nu curgea nimic..
- aiss
- ***
- 637 mesaje
- din 12 Dec 2010
- Astra 2000 Y17DT
- Braila
aiss
- Mesaje scrise: 637
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2000 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Dec 2010
- Mesaj Privat
1.Am zis ca e garnitura,n-a fost !
2.Am zis ca e chiuloasa fisurata,n-a fost !
3. Intr-un final dupa multi bani aruncati, am descoperit oring-urile de la teci(injectoare) ca erau pietrificate,si pe acolo imi baga antigel in ulei, de ajunsesem sa am cate 7-8 L de ulei+antigel.
4.Tecile pot fi scoase si fara sa dai chiuloasa jos.O seara buna !
- marin70
- ***
- 517 mesaje
- din 11 Aug 2009
- Astra 2002 y17dti
- Bacau
marin70
- Mesaje scrise: 517
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2002 y17dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Aug 2009
- Mesaj Privat
- aiss
- ***
- 637 mesaje
- din 12 Dec 2010
- Astra 2000 Y17DT
- Braila
aiss
- Mesaje scrise: 637
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2000 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Dec 2010
- Mesaj Privat
La mine din cauza oring-urilor pietrificate numai era etans, si apa cobora in ulei sau uleiul urca in apa...Daca teaca e fisurata atunci antigelul se duce in piston si apoi pe esapament... 😂
- marin70
- ***
- 517 mesaje
- din 11 Aug 2009
- Astra 2002 y17dti
- Bacau
marin70
- Mesaje scrise: 517
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2002 y17dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Aug 2009
- Mesaj Privat
- Glacius
- OP
- 129 mesaje
- din 27 Sep 2011
- Vectra 1996 X16SZR
- Alta tara
Glacius
- Mesaje scrise: 129
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 1996 X16SZR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Sep 2011
- Mesaj Privat
La mine din cauza oring-urilor pietrificate numai era etans, si apa cobora in ulei sau uleiul urca in apa...Daca teaca e fisurata atunci antigelul se duce in piston si apoi pe esapament... 😂
Oringurile la ce anume daca nu te superi? la termoflot sau chiuloasa? parea ca din zona termoflotului s ar fi prelins sa ajunga apoi pe marginea din spate a baii de ulei si apoi sa se prelinga pe ea in fata picurand jos..
- Glacius
- OP
- 129 mesaje
- din 27 Sep 2011
- Vectra 1996 X16SZR
- Alta tara
Glacius
- Mesaje scrise: 129
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 1996 X16SZR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Sep 2011
- Mesaj Privat
- deleted-29357
- **
- 80 mesaje
- din 04 Feb 2009
deleted-29357
- Mesaje scrise: 80
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Feb 2009
- Mesaj Privat
- marin70
- ***
- 517 mesaje
- din 11 Aug 2009
- Astra 2002 y17dti
- Bacau
marin70
- Mesaje scrise: 517
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2002 y17dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Aug 2009
- Mesaj Privat
DECI : O-ringurile de la tecile injectoarelor. Alea le-am schimbat. 8 bucati la numar, cate 2 pe teaca. Plus curatat tecile. Incearca cu o perie de sarma circulara, montata pe o masina de gaurit de banc. Nu confunda o-ringuri cu garnituri. O-ringurile sant micute, niste inele de cauciuc mici, ca cele de la racordurile de la bateria de apa de la chiuveta.
- Glacius
- OP
- 129 mesaje
- din 27 Sep 2011
- Vectra 1996 X16SZR
- Alta tara
Glacius
- Mesaje scrise: 129
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 1996 X16SZR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Sep 2011
- Mesaj Privat
Multe probleme au fost si sunt cu aceste motoare Isuzu y17dt,in special cele montate pe Astra G 2000-2001.Dar ulterior au fost remediate.
Usor de intretinut unde manopera e mai ieftina 😊, remediate in ce sens..ca proprietarii le au reparat pana la urma..sau ca cei de la Opel au rezolvat acele probl la modelele din 2002 2003..etc.
DECI : O-ringurile de la tecile injectoarelor. Alea le-am schimbat. 8 bucati la numar, cate 2 pe teaca. Plus curatat tecile. Incearca cu o perie de sarma circulara, montata pe o masina de gaurit de banc. Nu confunda o-ringuri cu garnituri. O-ringurile sant micute, niste inele de cauciuc mici, ca cele de la racordurile de la bateria de apa de la chiuveta.
Nu stiu exact unde sunt si daca le pot lua eu jos, o sa ma uit, deocamdata problema e la chiuloasa ..de acolo si pierderea mare de antigel ..uleiul putin marit in baie si scapand jos pe asfalt.. iti multumesc
bose
- Mesaje scrise: 50
- Locatie: CJ
- Masina: Astra 2000 y17dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2006
- Mesaj Privat
aproape toate y17dt-urile care au avut simptomele celebre cauzate de termoflotul ala nenorocit (pierdere antigel+cresterea nivelului in baie+spuma pe capacul de la baie) au fost rezolvate prin inlocuirea acestor ”minunate” creatii din aluminiu.
vestea proasta: aprox 200 ron/buc x4 + garnitura chiuloasa+ manopera si solutii de curatat si spalat+ulei, filtru si antigel=sanse reale sa treci de 1500 ron 😢
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
- aiss
- ***
- 637 mesaje
- din 12 Dec 2010
- Astra 2000 Y17DT
- Braila
aiss
- Mesaje scrise: 637
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2000 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Dec 2010
- Mesaj Privat
aproape toate y17dt-urile care au avut simptomele celebre cauzate de termoflotul ala nenorocit (pierdere antigel+cresterea nivelului in baie+spuma pe capacul de la baie) au fost rezolvate prin inlocuirea acestor ”minunate” creatii din aluminiu.
vestea proasta: aprox 200 ron/buc x4 + garnitura chiuloasa+ manopera si solutii de curatat si spalat+ulei, filtru si antigel=sanse reale sa treci de 1500 ron 😢
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
Da este vorba de tecile de la injectoare. Si eu am ajuns in final,dupa 2 garnituri de chiuloasa schimbate, nu erau fisurate am schimbat doar oring-urile,dupa multi bani cheltuiti.Daca au rezistat 11 ani,mai pot rezista macar 2 ani pana voi cumpara alt opel,poate vectra gts.
djfllo
- Mesaje scrise: 71
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Oct 2010
- Mesaj Privat