Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • 34KLA

  • Mesaje scrise: 4,360
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Sep 2004

  • Mesaj Privat
@mariano stie Smile
Skip ads

  • Maverick

  • Mesaje scrise: 1,185
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Am avut si eu aceeasi problema in iarna. POrnea, mergea 5 secunde si murea. Dupa pornire scotea fum alb si mergea neregulat la relanti. Alteori dupa pornirea de 5 secunde, nu mai pornea deloc sau f f f greu. Dupa pornire si dupa ce se incalzea timp de doua trei minute mergea normal. Problema a disparut odata cu caldura dar a ramas o eroare in calc - trebuie sa schimb bujiile!
Le voi schimba si astept frigul sa vedem ce se mai intampla
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,676
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Am impresia ca y20dth e cel mai pacatos la pornire, dar odata pornit................... Very Happy

Multi nu ati citit in detaliu simptomele MASINA PORNESTE, APOI SE OPRESTE, dau la AUTOMAT CATEVA SECUNDE BUNE, PORNESTE cu mult fum alb, aceste simptome se intampla dupa 8-10 ore minim de la ultima pornire. Problema este temporar rezolvata.
  • 34KLA

  • Mesaje scrise: 4,360
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Sep 2004

  • Mesaj Privat
noi am citit, tu nu vrei sa recunosti ca a tine masina cu botul in jos este solutia pana skimbi ce e de skimbat
  • deleted-5277

  • Mesaje scrise: 440
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2007

  • Mesaj Privat
pare o dezamorsare pe partea de filtru, dupa ce porneste ajunge aerul in pompa si mai dureaza cateva chei pana iese, pe de alta parte posibil sa fie vorba si de motorina gelatinoasa, la 2.0 dth filtrul parca e incalzit, ar putea fi si aici ceva probleme.
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,676
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Preincalzirea filtrului nu are nici o treba in toata ecuatia, aceasta preincalzire functioneaza sub valoarea de 5 grade temperatura externa. Chiar si nefunctionarea acesteia nu ar influenta mult mersul motorului.
Cum scriam mai sus, problema a fost depistata, tragea aer pe la filtrul de motorina.


PS: Vazand topicul mi-am adus aminte ca am filtru de VW acum. Trebui sa iau masuri, sa vad ce e de schimbat la al meu si sa-l montez, asta daca imi aduc aminte pe unde l-am pus.
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,449
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
incerca sa cureti senzorul de rotatie de pe vibrochen(crankshaft)
  • kostas008

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2010

  • Mesaj Privat
DB77AAA a scris:Problema la mine este ca trage aer foarte putin pe la filtrul de motorina, dupa 8-10 ore ducand la dezamorsare. In mers nu am scurgeri de motorina(ce ciudat suna Very Happy), ci doar trage foarte putin aer, lucru care duce la o functionare normala, nefiind mult aer.
Pentru rezolvarea temporara problemei, am anulat filtrul de motorina, implicit si carcasa, punand un alt filtru(de VW de prin '90) capsulat.
Ca tema in viitorul apropiat este sa verific filtrul original de eventuale fisuri, schimbat oringuri si cartusul + garnituri, pentru ca este important ca iarna sa merg cu cel original, altfel imi nu imi va incalzi motorina si implicit imi va da erori la temperaturi sub 5 grade.

am si yo aceeasi problema. ea provine mai mult ca sigur de la carcasa filtrului de motorina, oringurile si garniturile presupun ca sunt de proasta calitate, eu inschimb am montat o pompa de amorsare{de logan} inainte de filtru singurul lucru jenant e ca dupa 12 ore cat stau la munca .ca doar atunci face figuritrebuie sa ridic capota si sa verific sa vad daca are aer pe instalatie...
  • deleted-5277

  • Mesaje scrise: 440
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2007

  • Mesaj Privat
daca nu vrea sa stea pornita sub nicio forma dupa nspe chei .... la mine a fost calculatorul pompei de injectie, l-am schimbat si totul a fost ok
200E calculatorul si 50E resoftarea, schimbatul calculatorului de catre meseriasi ar mai fi costat 350 lei daca vroiam sa stau cu mainile in buzunar dar pentru 4 fire si 4 suruburi am considerat ca nu merita.
  • marinita

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jul 2011

  • Mesaj Privat
buna seara....am mai postat pe aici de cateva ori, din pacate tot mereu cu alte si alte probleme...am o vectra c diesel din 2003 cu motor Y20 DTH / de cand am cumparat o (iunie ac) a a avut diverse probleme de pornire........care s au rezolvat mai mult sau mai putin....acum am avut conducta nr. 3 de la pompa de injectie fisurata ...si bineinteles ca a trebuit data jos si sudata....peoblema este ca dupa ce a montat o la loc masina nu mai merge...adica porneste , merge 10 secunde si se opreste singura....ce ar putea avea? sa se fi intamplat ceva din cauza motorinei care tasnea ca de la arteziana cat a fost conducta sparta si care a udat tot - tot, inclusiv fire, cabluri, mufe, etc ? sau pe undeva prinde aer?
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,676
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Pe undeva sigur prinde aer. Eu zic ca pe la carcasa filtrului de motorina.
  • marinita

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jul 2011

  • Mesaj Privat
multumesc pentru raspuns....as vrea sa iau legatura cu maiandrei dar nu stiu cum si daca pot vorbii cu el pe forum....deocamdata, ca vreau sa ajung neeaparat la el la service....masina asta pe cat de mult imi place pe atat imi da batai de cap....cel putin sotul, pe mine ma acuza, ca mie mi a placut ....si cand se strica, cica sa ma spal cu ea pe cap....
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,676
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Ohhhh, dar nu prea e o masina de doamna.
Pune un filtru ca in poza de mai jos si vezi ce zice. Apropo, daca desfaci capacul filtrului de motorina, e pe jumatate plin, sau complet?

Mai verifica/schimba si furtunasele de retur.

Corect, la Targoviste nu prea ai la ce service sa apelezi. De pe forum incearca la Maiandrei sau MariusNapcorni, le dai un PM si probabil iti vor raspunde, acum ai deja 10 posturi si poti da mesaj privat. Problema care o vad e ca va trebui sa lasi masina acolo peste noapte... De aceea e mai elegant ca tu sau sotul sa montati filtrul de care vorbeam mai sus.

De dragul discutiei, masina e a unei doamne si o repara sotul sau e a familiei si o repara doamna.? Cool

PS: nu uita ca in Targoviste se tin intalniri ClubOpel si esti binevenita, ba chiar mai mult, se gasesc destul de multe sfaturi utile, dar recomand totusi sa vi si cu sotul dupa tine Laughing
  • marinita

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jul 2011

  • Mesaj Privat
pai in targoviste am mers la service ul unui domn gabriel, la valea voievozilor si am fost multumiti cat de cat...dansul a lucrat ca ing. electrician la reprezentanta opel si acum are serrvice ul lui....problema este ca la mine nu prea are cine sa se ocupe.... sotul meu lucreaza pe tir si este mai mult plecat...vectra aceasta am luat o la schimb plus diferenta cu o astra G care era un cadou pt. mine....deci este cam a mea....mai avem o astra F mai veche care a mers de cand am luat o fara prea mari reparatii si sotul face comparatie .......vrea si aceasta sa mearga ca si cealalta dar nu pune la socoteala ca este diferenta mare ....in fine....referitor la verificarea filtrelor etc.....vreau sa ti spun ca nici nu stiu unde sunt....nu ma pricep deloc....am sa rog pe mecanicul care ne lucra la vechiul opel sa se uite dar l am rugat deja si nu mai vrea sa se bage....el este destul de bun fata de cel care ne a sudat conducta dar n are atelier din pacate si n avea aparat din acela special pt. alamit....multumesc f. mult pt raspuns....
  • marinita

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jul 2011

  • Mesaj Privat
aaaaaaaaa si de ce nu este o masina pt. o doamna?! mie imi place enorm si o conduc destul de usor........
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,676
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Mda, la acel atelier presupun ca lucreaza un nene Leanca cu un tester Delphi. De multe ori verdictul lui a fost de genul schimba pompa de injectie pentru o banala dezamorsare sau un amarat de senzor de turatie. De noi cel mai apropiat atelier ce stie ce face la injectia diesel si nu numai este la Ploiesti.
Off topic: Am tot Vectra C, si crede-ma, nu-i o masina de oras si nu se conduce usor. Pentru parcari in Targoviste eu unu simt nevoia de senzori de parcare si pe fata, nu numai pe spate. O conduce si sotia si nu comenteza. Se pare ca voi doamnele va descurcati ok cu Vectra C Laughing
  • marinita

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jul 2011

  • Mesaj Privat
da probabil ca si sotiei ii place , de asta nu comenteaza.......punand in balanta avantajele cu dezavantajele......conduce cu brio la avantaje.......da.....intr adevar a zis sa inlocuim pompa.....noi am fost la buzau la un service specializat in reparare pompe....am fost de 3 ori acolo.....prima data reparatie cap hidraulic pompa.....apoi lipituri fire la calc. , apoi inlocuire calc....dar au fost de treaba si am avut si garantie.......insa un senzor la calc. a fost inlocuit si la de dl. de la valea voievozilor si a fost ok pt. 1 luna, apoi iar facea figuri la pornire........adica nu se aprinde mereu la bord bujia si cand nu se aprinde....nu porneste.........face clic si atat nici nu invarte. ( vi s a intamplat vreodata asta ?) ......am sunat la dl gabriel si a zis sa revenim ca e in garantie dar n a mai avut sotul timp sa mearga si acum am avut problema aceasta........nu stiu ce sa mai zic......i am scis lui maiandrei.........sper sa mi raspunda.........imi pare bine ca am cu cine vb. despre asta, va multumesc mult........
  • marinita

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jul 2011

  • Mesaj Privat
scuze ca insist, dvs unde va reparati vectra c in zona noastra, cand aveti probleme? maine va intra sotul in tara si sambata sau luni se va ocupa de vectra dar unde sa se duca? am trimis mesaj la maiandrei si nu mi a raspuns, probabil este f.ocupat...
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,676
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Mi-o repar singur pe a mea in general...
In cazul in care ma depaseste, apelez la Marius Napcori
  • marinita

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jul 2011

  • Mesaj Privat
ok, multumesc mult...
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR