bismarc
- Mesaje scrise: 20
- Locatie:
- Masina: Astra 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2006
- Mesaj Privat
am un opel astra caravan 1,7 dty 2002 . am adus-o in tara in 2002 si sincer n-am avut probleme mari cu ea.
Am schimbat chiuloasa deoarece originala s-a fisurat ( am reparato si pe aceasta prin sudare , cine este interesat pot detalii)
Am avut o problema cu o bujie incandescenta( am schimbat-o);
Masina am luato cu 120000 Km si acum are 140000Km.
Acum a aparut o problema care ma tine pe dreapta. mergand de la serviciu a inceput un suierat mai puternic intre 1800- 2200. am mers la mecanic ( este mecanicul care mi-a verificat toata masina si care descoperit ca era umblata in ea la sosirea in tara , asa ca atentie) a demontat turbosuflanta si a observat ca bucsele nu mai erau centrate si pe radiadorul de la turbosuflanta era cu ulei. Mecanicul mi-a spus sa o trag pe dreapta si sa caut o durbosuflanta la mana a doua sau sa o reconditionez ( dar nu prea are incredere ) . VA ROG SA-MI SPUNETI DACA AVETI SAU STITI PE CINEVA CARE ARE O TURBOSUFLANTA LA MANA A DOUA . ESTE URGENT VREAU SA MERG IN CONCEDIU
Am schimbat chiuloasa deoarece originala s-a fisurat ( am reparato si pe aceasta prin sudare , cine este interesat pot detalii)
Am avut o problema cu o bujie incandescenta( am schimbat-o);
Masina am luato cu 120000 Km si acum are 140000Km.
Acum a aparut o problema care ma tine pe dreapta. mergand de la serviciu a inceput un suierat mai puternic intre 1800- 2200. am mers la mecanic ( este mecanicul care mi-a verificat toata masina si care descoperit ca era umblata in ea la sosirea in tara , asa ca atentie) a demontat turbosuflanta si a observat ca bucsele nu mai erau centrate si pe radiadorul de la turbosuflanta era cu ulei. Mecanicul mi-a spus sa o trag pe dreapta si sa caut o durbosuflanta la mana a doua sau sa o reconditionez ( dar nu prea are incredere ) . VA ROG SA-MI SPUNETI DACA AVETI SAU STITI PE CINEVA CARE ARE O TURBOSUFLANTA LA MANA A DOUA . ESTE URGENT VREAU SA MERG IN CONCEDIU
Dr.M
- Mesaje scrise: 44
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2005 Z 13 DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2006
- Mesaj Privat
- Octav
- **
- 245 mesaje
- din 05 Jun 2006
- Astra 2001 Y17DT
- Bucuresti
Octav
- Mesaje scrise: 245
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2006
- Mesaj Privat
hai sa-ti dau si eu un centru pt. asa ceva. Rugamintea e sa ne spui si noua ce ai rezolvat. SC. CT REPARATII TURBO SERV S.R.L. BUCURESTI -vanzari si reparatii turbosuflante (garantie 1 an) tel:0721.26.88.33 Cretu Marian - Director
Am luat acest fluturas le la un tip care comercializa turbinele lor. Poate e mai ieftin si fac lucru bun.
Bafta!
Am luat acest fluturas le la un tip care comercializa turbinele lor. Poate e mai ieftin si fac lucru bun.
Bafta!
bismarc
- Mesaje scrise: 20
- Locatie:
- Masina: Astra 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2006
- Mesaj Privat
am rezolvat problema. am fost la un meserias in bucuresti persoana fizica, a pus totul nou la turbosuflanta si m-a costat 400 euro. a dat garantie 10.000 km. sau 1 an . piesele sunt originale de opel. turbosuflanta mea era mitsubisi. tipul are atelierul in mogosoaia. Daca va intereseaza va dau numarul de telefon, dar nu-l am acum. Totul se rezolva int-o zi, dar trebuie sa-l anunti cu o zi doua inainte
cornel101
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Feb 2007
- Mesaj Privat
sunt nou pe aici,am un astra 2.0 dti, motor Y20DTH, luata de afara la 120.000km, am facut si eu cu ea 20.000km si am observat inca de cand am lut-o ca din turbina se duce ulei in intercooler(picura pe la colier). Mi s-a spus ca poate fi de la mersul cu mot. subturat , ba ca sunt lagarele de la axul turbinei,ba ca e de la ulei(am castrol gtd 10w-40), ba ca e ceva normal...nu mai stiu ce sa cred...oricum, nu mi se pare in regula sa mi se duca atata ulei in intercooler.E grav, sa-mi fac probleme, are cineva vre-o sugestie,a patit cineva la fel, va rog!
Va multumesc anticipat
Va multumesc anticipat
swordfish
- Mesaje scrise: 9
- Locatie:
- Masina: Astra 2001 Y 20 DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mai 2007
- Mesaj Privat
si eu am o astra cu motor Y 20 DTH, mie mi-au spus mecanicii ca nu merge turbosuflanta..
ca nu se aude nici un suierat..
masina nu are o zvacnire specifica turbo cand trece de 2000 turatii...
se simte ca trage ceva mai puternic, dar ei spun ca ar fii din cuplul motorului, care are 1995 cm cubi, ca ar merge ca un diesel fara turbo..
pa furtunul dintre turbosuflanta si radiatorul intercooler este putin ulei, nu foarte mult, dar este..
cu toate astea, masina trage f bine si o duc in 170 km/h fara probleme...
ce sa cred..am probleme sau nu cu turbina..?
trebuie sa se auda suierand?
ca nu se aude nici un suierat..
masina nu are o zvacnire specifica turbo cand trece de 2000 turatii...
se simte ca trage ceva mai puternic, dar ei spun ca ar fii din cuplul motorului, care are 1995 cm cubi, ca ar merge ca un diesel fara turbo..
pa furtunul dintre turbosuflanta si radiatorul intercooler este putin ulei, nu foarte mult, dar este..
cu toate astea, masina trage f bine si o duc in 170 km/h fara probleme...
ce sa cred..am probleme sau nu cu turbina..?
trebuie sa se auda suierand?
- calfianu
- ***
- 525 mesaje
- din 30 Mar 2006
- Astra 2001 Y20DTH
- Brasov
calfianu
- Mesaje scrise: 525
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mar 2006
- Mesaj Privat
Eu cred ca este normal sa fie putin ulei pe interiorul de la intercooler la Y20DTH tinind cont ca motorul are un "breather" care comunica cu admisia, inainte de compresor. Am un coleg care este foarte suparat pe chestia asta si el vrea sa scoata gazele de carter direct in atmosfera prelungind furtunul pana undeva jos. Colegul asta al meu este suparat de altfel si pe sistemul de reducere NOx prin metoda returnarii de CO2 din gazele arse in admisie. I se pare absurd sa fie necesar sa arda mai multa motorina pentru a reduce poluarea si incearaca sa mentina EGR mereu inchisa (gazele arse sa nu mai intre in colectorul de admisie) si sa pacaleasca senzorii astfel incat sa nu ii apara semnale la bord. El avea un Passat 1.9 TDI...
- petrache_adrian2005
- **
- 56 mesaje
- din 14 Mai 2007
- Astra 2011 A17DTR
- Arges
petrache_adrian2005
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2011 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mai 2007
- Mesaj Privat
swordfish
- Mesaje scrise: 9
- Locatie:
- Masina: Astra 2001 Y 20 DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mai 2007
- Mesaj Privat
- calfianu
- ***
- 525 mesaje
- din 30 Mar 2006
- Astra 2001 Y20DTH
- Brasov
calfianu
- Mesaje scrise: 525
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mar 2006
- Mesaj Privat
swordfish
- Mesaje scrise: 9
- Locatie:
- Masina: Astra 2001 Y 20 DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mai 2007
- Mesaj Privat
- gabipopescu
- *
- 5 mesaje
- din 18 Jun 2007
- Astra 2001 y 2.0 dth
- Brasov
gabipopescu
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2001 y 2.0 dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jun 2007
- Mesaj Privat
salut. am un astra y20dth.si am impresia ca nu mai lucreaza ventilatorul.in mers este ok.darc dupa ce am mers cam 1/2 ora si stau pe loc cu motorul pornit se ridica temperatura la apa si se aprinde masinuta cu cheita.temperatura imi arata pe bord ca e la 90 grade. va rog daca stie cineva cum porneste ventilatorul.multumesc
- jE
- *******
- 8,416 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,416
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
- ktapet
- **
- 485 mesaje
- din 13 Mai 2005
- Zafira 2007 Z19DT
- Ilfov
ktapet
- Mesaje scrise: 485
- Locatie: Ilfov
- Masina: Zafira 2007 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mai 2005
- Mesaj Privat
- deleted-5277
- **
- 440 mesaje
- din 18 Mar 2007
deleted-5277
- Mesaje scrise: 440
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mar 2007
- Mesaj Privat
am demontat de pe a mea, y22dtr (geometrie variabila), fratele mai mare al y20dth ului si pot spune ca a decurs normal dar e mult de munca, o gramada de suruburi, aparatori, spatiu incomod, pe undeva la conducta de ulei a turbinei sunt niste saibe de cupru, tre sa le cumperi ca pe urma iti da ulei pe la ele (fiind aplatizate dupa demontare) ca sa nu spun ca returul am uitat sa il infiletez si l-am observat la a 2-a demontare:D ca din prima nu am reusit sa imi bag nasul si la partea de evacuare sa vad paletele.
Daca nu ai o trusa de scule decenta cu niste prelungiri nu te apuca, e uimitor cum a reusit neamtul sa planifice tot, au fost cateva suruburi la care am ramas masca ca a ajuns cheia, tocmai cand ziceam ca la ele nu mai ajung cu sculele mele a fost uimitor cum printre atatea conducte si fire a ramas exact loc sa bag o tubulara prelungita.
toata operatiunea mi-a luat cam o sambata intreaga, joc in ax am avut dar consider ca in limite decente (asta o vezi numai desfacand furtunul ce pleaca din debitmetru), pe partea de aer palele au fost ok pe partea de evacuare au fost putin indoite, cateva pale din partea variabila mi s-au parut oarecum blocate, am bagat niste degripant iar apoi am curatat f mult cu motorina pana a ramas ca noua, la axul din mijloc am suflat iar la fel cu degripant bagat pe unde intra conductele de ulei.
Partea de evacuare a fost greu sa o desfac, degripant la greu, pusa pe menghina si sarutata cu o ranga pana cand in sfarsit a cedat putin, ai mare grija ca e fonta si plesneste repede. Inainte de a desface partea de evacuare (unde intra gazele de esapament) marcheaza cu un bomfaier pozitia ei, eu m-am incurcat putin avand in vedere ca supapa wastegate (cea care modifica geometria) era calibrata iar daca as fi pus la loc intr-o pozitie mai rotita s-ar fi pierdut calibrarea (lucru care oricum nu il neg), la tine parca nu e variabila dar oricum nu strica putina precautie.
La evacuare elicea a fost ok doar mici indoituri la unele varfuri, nu recomand desfacerea ei de pe ax, am inteles ca sunt echilibrate si e posibil sa o descentrezi de tot, la 100-200k rotatii o faci varza f repede, tot din cauza asta nu recomand nici montarea singur a unui kit de reparatie, e greu sa gasesti un aparat de echilibrat, o chestie cu 30k rotatii/s.
PS. nu, nu e nevoie de rampa sau alte chestii, doar de capota ridicata si o memorie buna pt suruburi (am ramas totusi cu unul pe afara : ) ) in conditiile in care neamtul le-a facut cam la fel pe toate deci cam greu sa te incurci, numai ca unele sunt de alama sau cupru pe partea de temperaturi mari, se vad mai galbene fata de rest.
Cred ca la mine a fost un surub cu problema si din cauza ca nu l-am putut desface decat pe menghina a trebuit sa desfac si o parte din galeria de evacuare, lucru f incomod, 4 gauri cu cate 2 suruburi fiecare, randul de sus e ok dar cel de jos e sinucidere.
Daca nu ai o trusa de scule decenta cu niste prelungiri nu te apuca, e uimitor cum a reusit neamtul sa planifice tot, au fost cateva suruburi la care am ramas masca ca a ajuns cheia, tocmai cand ziceam ca la ele nu mai ajung cu sculele mele a fost uimitor cum printre atatea conducte si fire a ramas exact loc sa bag o tubulara prelungita.
toata operatiunea mi-a luat cam o sambata intreaga, joc in ax am avut dar consider ca in limite decente (asta o vezi numai desfacand furtunul ce pleaca din debitmetru), pe partea de aer palele au fost ok pe partea de evacuare au fost putin indoite, cateva pale din partea variabila mi s-au parut oarecum blocate, am bagat niste degripant iar apoi am curatat f mult cu motorina pana a ramas ca noua, la axul din mijloc am suflat iar la fel cu degripant bagat pe unde intra conductele de ulei.
Partea de evacuare a fost greu sa o desfac, degripant la greu, pusa pe menghina si sarutata cu o ranga pana cand in sfarsit a cedat putin, ai mare grija ca e fonta si plesneste repede. Inainte de a desface partea de evacuare (unde intra gazele de esapament) marcheaza cu un bomfaier pozitia ei, eu m-am incurcat putin avand in vedere ca supapa wastegate (cea care modifica geometria) era calibrata iar daca as fi pus la loc intr-o pozitie mai rotita s-ar fi pierdut calibrarea (lucru care oricum nu il neg), la tine parca nu e variabila dar oricum nu strica putina precautie.
La evacuare elicea a fost ok doar mici indoituri la unele varfuri, nu recomand desfacerea ei de pe ax, am inteles ca sunt echilibrate si e posibil sa o descentrezi de tot, la 100-200k rotatii o faci varza f repede, tot din cauza asta nu recomand nici montarea singur a unui kit de reparatie, e greu sa gasesti un aparat de echilibrat, o chestie cu 30k rotatii/s.
PS. nu, nu e nevoie de rampa sau alte chestii, doar de capota ridicata si o memorie buna pt suruburi (am ramas totusi cu unul pe afara : ) ) in conditiile in care neamtul le-a facut cam la fel pe toate deci cam greu sa te incurci, numai ca unele sunt de alama sau cupru pe partea de temperaturi mari, se vad mai galbene fata de rest.
Cred ca la mine a fost un surub cu problema si din cauza ca nu l-am putut desface decat pe menghina a trebuit sa desfac si o parte din galeria de evacuare, lucru f incomod, 4 gauri cu cate 2 suruburi fiecare, randul de sus e ok dar cel de jos e sinucidere.
- GabiB77
- ****
- 2,357 mesaje
- din 05 Jul 2005
- Corsa 2011 A12XER
- Bucuresti
GabiB77
- Mesaje scrise: 2,357
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2011 A12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jul 2005
- Mesaj Privat
tncosmin
- Mesaje scrise: 96
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2000 y 20 dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mai 2007
- Mesaj Privat
am fost si eu in service mai demult ca nu-mi tragea motorul bine. la rece rupea, iar dupa ce se incalzea bine ma rugam de ea sa mearga. exact invers decum ar fi trebuit. meseriasul de la service mi-a spus ca e din senzorul de presiune de pe turbo, dar a facut tot posibilul sa ma scuteasca de 350 ron.
concret :
-curatit senzor presiune turbo - care a mai tinut vreo 3 luni apoi si-a dat obstescul sfirsit.
-curatit catalizator - taiat cu polidisc -curatit (a zis ca avea multa depunere in el) si sudat la loc
-curatit turbosuflanta - care a zis el cind a ascultat motorul ca nu merge mai deloc sau la turatii mari face zgomot - eu nefiind avizat nu am sesizat nimic.
Rezultatul pe masura
- o ia tipul de la service si dupa o testare cu testerul (sau ceva modificari - nu stiu exact ce a facut pe acolo) rezultat: 200km/ora a aratat pe bord si a zis ca mai avea pedala dar nu a mai avut unde sa-i dea.
apoi mi-a zis sa dau o tura si dupa aceea discutam de partea financiara daca sunt multumit.
ma sui la volan si parca mi-a dat alta masina. cind treceam de 2000rpm simteam si eu ca are vina in ea, te impingea putin in scaun cum ar fi si normal la masinile cu turbo.
au uitat sa zic ca atunci am auzit si eu suieratul specific pe care il au masinile cu turbosuflanta, pina atunci fiind absent.
costul a fost 150 ron cu totul.
am fost foarte multumit de lucrare.
concret :
-curatit senzor presiune turbo - care a mai tinut vreo 3 luni apoi si-a dat obstescul sfirsit.
-curatit catalizator - taiat cu polidisc -curatit (a zis ca avea multa depunere in el) si sudat la loc
-curatit turbosuflanta - care a zis el cind a ascultat motorul ca nu merge mai deloc sau la turatii mari face zgomot - eu nefiind avizat nu am sesizat nimic.
Rezultatul pe masura
- o ia tipul de la service si dupa o testare cu testerul (sau ceva modificari - nu stiu exact ce a facut pe acolo) rezultat: 200km/ora a aratat pe bord si a zis ca mai avea pedala dar nu a mai avut unde sa-i dea.
apoi mi-a zis sa dau o tura si dupa aceea discutam de partea financiara daca sunt multumit.
ma sui la volan si parca mi-a dat alta masina. cind treceam de 2000rpm simteam si eu ca are vina in ea, te impingea putin in scaun cum ar fi si normal la masinile cu turbo.
au uitat sa zic ca atunci am auzit si eu suieratul specific pe care il au masinile cu turbosuflanta, pina atunci fiind absent.
costul a fost 150 ron cu totul.
am fost foarte multumit de lucrare.
s0prran0
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Sep 2007
- Mesaj Privat
- cozmino
- ***
- 992 mesaje
- din 13 Mar 2007
- Corsa 2014
- Bucuresti
cozmino
- Mesaje scrise: 992
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2007
- Mesaj Privat
Raspunsul a venit !
Citeste regulamentul : https://www.clubopel.com/regulament.html .
Discutia ta trebuia postata la "Probleme tehnice" .
Foloseste https://www.clubopel.com/search.php .
Succes !
Citeste regulamentul : https://www.clubopel.com/regulament.html .
Discutia ta trebuia postata la "Probleme tehnice" .
Foloseste https://www.clubopel.com/search.php .
Succes !