- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
Poate reusim sa ne abtinem la a mai pune sare pe rana,daca citim cu atentie ce spune colegul nostru este inclusiv sa aducem solutii nu acuze,faptul e consumat,invatamintele trase iar banii mancati de escroc,neexistand la noi legislatie clara referitor la vicii ascunse la vanzarea unui bun ....rechinii vor face in continuare ce doresc cu banii necunoscatorilor.
Revenirea la starea initiala a instalatiei de A.C. nu-i mare dificultate daca masina a fost prevazuta din fabrica cu asa ceva ..probabil a fost avariata si la reparatie pentru a nu se mai da bani pe maruntisuri s-au anulat pur si simplu conducte,compresor,radiator....atat. E nevoie de un meserias dotat cu documentatie,aparat incarcare/verificare instalatie,set oringuri ....si cu ceva chef de munca nu japca.
Faptul ca are banuiesc partea de racire din bord cu relee,si butoane aferente inclusiv calculatorul e bine ramane de completat ce lipseste si incarcat /verificat instalatia ....daca se poate oferi si garantie scutim omul de un stres in plus o tine ori nu pana la vara?
Si ca sa nu credeti ca nu se poate pati si mai rau....a venit la mine un Audi A4 in vara ....domne nu baga rece cred ca lipseste freon,pregatesc aparatul deschid capota si surpriza nu erau cuplele,nu compresor,nici macar acea optiune ...doar butoanele din bord
Revenirea la starea initiala a instalatiei de A.C. nu-i mare dificultate daca masina a fost prevazuta din fabrica cu asa ceva ..probabil a fost avariata si la reparatie pentru a nu se mai da bani pe maruntisuri s-au anulat pur si simplu conducte,compresor,radiator....atat. E nevoie de un meserias dotat cu documentatie,aparat incarcare/verificare instalatie,set oringuri ....si cu ceva chef de munca nu japca.
Faptul ca are banuiesc partea de racire din bord cu relee,si butoane aferente inclusiv calculatorul e bine ramane de completat ce lipseste si incarcat /verificat instalatia ....daca se poate oferi si garantie scutim omul de un stres in plus o tine ori nu pana la vara?
Si ca sa nu credeti ca nu se poate pati si mai rau....a venit la mine un Audi A4 in vara ....domne nu baga rece cred ca lipseste freon,pregatesc aparatul deschid capota si surpriza nu erau cuplele,nu compresor,nici macar acea optiune ...doar butoanele din bord
Dinuro63
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Neamt
- Masina: Astra 2005 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Oct 2011
- Mesaj Privat
nika_nica a scris:Sincer imi pare rau pentru ceea ce ai facut, dar nu ai pus masina pe tester sa vezi ce si cum? acolo sigur iti zicea daca mai are s-au nu airbaguri.
Aveti dreptate toti,in viata "domnia si PROSTIA" sunt scumpe ! Asa cum am mai zis,am cumparat-o din targ,de unde tester,de unde stiinta cand eu am avut o dacie pana atunci ? Nu e o scuza,e doar un AVERTISMENT pt. eventuali creduli....
- cangri
- *******
- 5,412 mesaje
- din 24 Sep 2010
- Bucuresti
cangri
- Mesaje scrise: 5,412
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2010
- Mesaj Privat
Dinuro63
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Neamt
- Masina: Astra 2005 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Oct 2011
- Mesaj Privat
mecaNIK a scris:Poate reusim sa ne abtinem la a mai pune sare pe rana,daca citim cu atentie ce spune colegul nostru este inclusiv sa aducem solutii nu acuze,faptul e consumat,invatamintele trase iar banii mancati de escroc,neexistand la noi legislatie clara referitor la vicii ascunse la vanzarea unui bun ....rechinii vor face in continuare ce doresc cu banii necunoscatorilor.
Revenirea la starea initiala a instalatiei de A.C. nu-i mare dificultate daca masina a fost prevazuta din fabrica cu asa ceva ..probabil a fost avariata si la reparatie pentru a nu se mai da bani pe maruntisuri s-au anulat pur si simplu conducte,compresor,radiator....atat. E nevoie de un meserias dotat cu documentatie,aparat incarcare/verificare instalatie,set oringuri ....si cu ceva chef de munca nu japca.
Faptul ca are banuiesc partea de racire din bord cu relee,si butoane aferente inclusiv calculatorul e bine ramane de completat ce lipseste si incarcat /verificat instalatia ....daca se poate oferi si garantie scutim omul de un stres in plus o tine ori nu pana la vara?
Si ca sa nu credeti ca nu se poate pati si mai rau....a venit la mine un Audi A4 in vara ....domne nu baga rece cred ca lipseste freon,pregatesc aparatul deschid capota si surpriza nu erau cuplele,nu compresor,nici macar acea optiune ...doar butoanele din bord
Revenirea la starea initiala a instalatiei de A.C. nu-i mare dificultate daca masina a fost prevazuta din fabrica cu asa ceva ..probabil a fost avariata si la reparatie pentru a nu se mai da bani pe maruntisuri s-au anulat pur si simplu conducte,compresor,radiator....atat. E nevoie de un meserias dotat cu documentatie,aparat incarcare/verificare instalatie,set oringuri ....si cu ceva chef de munca nu japca.
Faptul ca are banuiesc partea de racire din bord cu relee,si butoane aferente inclusiv calculatorul e bine ramane de completat ce lipseste si incarcat /verificat instalatia ....daca se poate oferi si garantie scutim omul de un stres in plus o tine ori nu pana la vara?
Si ca sa nu credeti ca nu se poate pati si mai rau....a venit la mine un Audi A4 in vara ....domne nu baga rece cred ca lipseste freon,pregatesc aparatul deschid capota si surpriza nu erau cuplele,nu compresor,nici macar acea optiune ...doar butoanele din bord
Multumesc de incurajare,masina nu are radiatorul,conductele sunt ciupite,in rest are tot ce trebuie,problema e ca nu gasesc un meserias bun,toti cauta sa te "traga'si ca o paranteza,am fost la reprezentanta in Bacau,e un electrician tinerel dar se vede ca cunoaste meserie,dar e smecheras,pe langa faptul ca a primit si dreptul,a raportat la receptie ca nu am avut o siguranta la frane si deci prin urmare mergeam cu stopurile aprinse mereu (asta timp de aproape 9 luni ),am cerut sa se verifice dupa camerele de supraveghere si mi-au ras in nas,de fapt era o harmalaie de nedescris pe acolo,erau vreo 7 clienti si toti cu nemultumiri cam de acelas gen......Unul a iesit cu parbrizul crapat,si i s-a spus ca asa a adus-o.........jecmaneala pe fata ! Si nu vreau sa o iau ca pe o scuza,dar daca o sa priviti cu atentie pe parbriz e un insemn,"persoana cu handicap",deci prin urmare .................nu am facut banii nici ca ,capsunar nici nu-i castig la ruleta ,nu vreau mila nimanui,le multumesc celor care mi-au dat detalii si m-au incurajat,sper sa o rezolv odata.......
Dinuro63
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Neamt
- Masina: Astra 2005 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Oct 2011
- Mesaj Privat
mecaNIK a scris:Poate reusim sa ne abtinem la a mai pune sare pe rana,daca citim cu atentie ce spune colegul nostru este inclusiv sa aducem solutii nu acuze,faptul e consumat,invatamintele trase iar banii mancati de escroc,neexistand la noi legislatie clara referitor la vicii ascunse la vanzarea unui bun ....rechinii vor face in continuare ce doresc cu banii necunoscatorilor.
Revenirea la starea initiala a instalatiei de A.C. nu-i mare dificultate daca masina a fost prevazuta din fabrica cu asa ceva ..probabil a fost avariata si la reparatie pentru a nu se mai da bani pe maruntisuri s-au anulat pur si simplu conducte,compresor,radiator....atat. E nevoie de un meserias dotat cu documentatie,aparat incarcare/verificare instalatie,set oringuri ....si cu ceva chef de munca nu japca.
Faptul ca are banuiesc partea de racire din bord cu relee,si butoane aferente inclusiv calculatorul e bine ramane de completat ce lipseste si incarcat /verificat instalatia ....daca se poate oferi si garantie scutim omul de un stres in plus o tine ori nu pana la vara?
Si ca sa nu credeti ca nu se poate pati si mai rau....a venit la mine un Audi A4 in vara ....domne nu baga rece cred ca lipseste freon,pregatesc aparatul deschid capota si surpriza nu erau cuplele,nu compresor,nici macar acea optiune ...doar butoanele din bord
Revenirea la starea initiala a instalatiei de A.C. nu-i mare dificultate daca masina a fost prevazuta din fabrica cu asa ceva ..probabil a fost avariata si la reparatie pentru a nu se mai da bani pe maruntisuri s-au anulat pur si simplu conducte,compresor,radiator....atat. E nevoie de un meserias dotat cu documentatie,aparat incarcare/verificare instalatie,set oringuri ....si cu ceva chef de munca nu japca.
Faptul ca are banuiesc partea de racire din bord cu relee,si butoane aferente inclusiv calculatorul e bine ramane de completat ce lipseste si incarcat /verificat instalatia ....daca se poate oferi si garantie scutim omul de un stres in plus o tine ori nu pana la vara?
Si ca sa nu credeti ca nu se poate pati si mai rau....a venit la mine un Audi A4 in vara ....domne nu baga rece cred ca lipseste freon,pregatesc aparatul deschid capota si surpriza nu erau cuplele,nu compresor,nici macar acea optiune ...doar butoanele din bord
Cunosti vreun service prin zona moldovei de buna calitate ? Adica sa nu-si bata joc de lucrare si sa fie si meseriasi ?Spun asta deoarece am fost la cineva care avea cea mai moderna aparatura,(era ceva cu caritasul)dar nu stia sa umble cu ea,el tot cu lampa de control si cu atinsul firelor........Eu sunt din Roman jud Neamt,stii ceva prin Bacau,Iasi........Multumesc mult !
Ultima modificare făcută de Dinuro63 la Dum 16 Oct, 2011 5:45 pm
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
Nu imi pare rau .... lucrarea este ceva mai dificila,nu imposibila ..si nici sa coste o caruta de bani,sfatul meu este sa incepi cu o constatare cat mai amanuntita facut necesarul de piese si purces la treaba ca sa fiu si mai exact se scrie de catre cel care va executa lucrarea pe hartie ce are nevoie ,radiator,suporti(eventual)furtune,compresor,curea,Oring-uri etc ....si poti avea surpriza ca dupa umplere sa mai apara scurgeri poate pe la tevile indoite...dar se remediaza ,mai greu era sa fie evoie de demontat bord sau altele,ce merge lucrat pe la compartimentul motor e floare la ureche,lasa pe mana meseriasului sa faca necesarul sa-l poti trage la raspundere in cazul in care mai vrea una alta dupa ce se apuca de lucru.
Despre service in zona Iasi gasesti aici pe forum multe informatii...e activa si valoroasa zona aia la capitolul meseriasi.
Despre service in zona Iasi gasesti aici pe forum multe informatii...e activa si valoroasa zona aia la capitolul meseriasi.
Dinuro63
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Neamt
- Masina: Astra 2005 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Oct 2011
- Mesaj Privat
mecaNIK a scris:Nu imi pare rau .... lucrarea este ceva mai dificila,nu imposibila ..si nici sa coste o caruta de bani,sfatul meu este sa incepi cu o constatare cat mai amanuntita facut necesarul de piese si purces la treaba ca sa fiu si mai exact se scrie de catre cel care va executa lucrarea pe hartie ce are nevoie ,radiator,suporti(eventual)furtune,compresor,curea,Oring-uri etc ....si poti avea surpriza ca dupa umplere sa mai apara scurgeri poate pe la tevile indoite...dar se remediaza ,mai greu era sa fie evoie de demontat bord sau altele,ce merge lucrat pe la compartimentul motor e floare la ureche,lasa pe mana meseriasului sa faca necesarul sa-l poti trage la raspundere in cazul in care mai vrea una alta dupa ce se apuca de lucru.
Despre service in zona Iasi gasesti aici pe forum multe informatii...e activa si valoroasa zona aia la capitolul meseriasi.
Despre service in zona Iasi gasesti aici pe forum multe informatii...e activa si valoroasa zona aia la capitolul meseriasi.
Crede-ma,am fost la "N"meseriasi (de aici si angoasa fata de ei) si nu au fost 2 pareri identice,fiecare avea varianta lui......Eu vreu pe cineva care sa-mi spuna,atat costa,vii in 2,3 zile si-ti ridici masina,sa nu ma mai intereseze de restul. Iti spun asta deoarece si eu la randul meu sunt tot pe meserie ,e adevarat alta,dar cand am luat o lucrare,chit ca am gasit si alte probleme ,datorita faptului ca nu le-am constatat,pe client nu l-a mai costat nimic,a ramas asa cum ne-am inteles. Si ca sa nu fii in dubii iti spun si meseria pe care am practicat-o si o mai practic,ceasornicar,specializat pe ceasuri mecanice si in special automate !
- moshu1
- ***
- 977 mesaje
- din 21 Jun 2009
- Iasi
moshu1
- Mesaje scrise: 977
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jun 2009
- Mesaj Privat
Cred ca sunt colegi in Iasi care ar putea sa te indrume spre un service bun. Arunca o privire aici : Discutii libere ClubOpel Iasi (2) si aici Service Iasi
- mumus
- ***
- 618 mesaje
- din 26 Aug 2010
- Brasov
mumus
- Mesaje scrise: 618
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2010
- Mesaj Privat
Eu iti zic atat....chiar daca ai luat masina din targ...ai dreptul legal sa il dai in judecata..si avand in vedere ca e samsar o sa si castigi, am caz concret...totul e sa te misti repede si sa nu fu trecut mai mult de 6 luni sau un an de cand ai luat-o, repet, cunosc caz in care unu a fost tepuit...in sensul ca la 0 saptamana ia cazut calculatorul motor si la service autorizat sa constatat ca a fost carpit inainte de vanzare, omul a dat samsarul in judecata, a primit banii inapoi si daune morale... era vorba de un peugeot 307.
Eu zic sa aduni probe si dai bice. Daca scoti hartie de la service ca nu are ac si altele ce apareau in dotarile originale...o sa castigi.
ps: am un seiko automat...o ia inainte c-am 5 minute pe saptamana...mi sa zis ca e normal....se poate face ceva sa fie precis? raspuns prin pm te rog.
Eu zic sa aduni probe si dai bice. Daca scoti hartie de la service ca nu are ac si altele ce apareau in dotarile originale...o sa castigi.
ps: am un seiko automat...o ia inainte c-am 5 minute pe saptamana...mi sa zis ca e normal....se poate face ceva sa fie precis? raspuns prin pm te rog.
Dinuro63
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Neamt
- Masina: Astra 2005 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Oct 2011
- Mesaj Privat
mumus a scris:Eu iti zic atat....chiar daca ai luat masina din targ...ai dreptul legal sa il dai in judecata..si avand in vedere ca e samsar o sa si castigi, am caz concret...totul e sa te misti repede si sa nu fu trecut mai mult de 6 luni sau un an de cand ai luat-o, repet, cunosc caz in care unu a fost tepuit...in sensul ca la 0 saptamana ia cazut calculatorul motor si la service autorizat sa constatat ca a fost carpit inainte de vanzare, omul a dat samsarul in judecata, a primit banii inapoi si daune morale... era vorba de un peugeot 307.
Eu zic sa aduni probe si dai bice. Daca scoti hartie de la service ca nu are ac si altele ce apareau in dotarile originale...o sa castigi.
ps: am un seiko automat...o ia inainte c-am 5 minute pe saptamana...mi sa zis ca e normal....se poate face ceva sa fie precis? raspuns prin pm te rog.
Eu zic sa aduni probe si dai bice. Daca scoti hartie de la service ca nu are ac si altele ce apareau in dotarile originale...o sa castigi.
ps: am un seiko automat...o ia inainte c-am 5 minute pe saptamana...mi sa zis ca e normal....se poate face ceva sa fie precis? raspuns prin pm te rog.
Am masina de peste 3 ani,e modificata conform handicapului de care sufar,deci.......si sa stii ca sunt foarte multumit de ea,mai putin vara cand te coci in ea.
5 min. pe saptamana ? De regula spiralul balansorului reactioneaza ca orisice metal la influienta vremii,la caldura se dilata la frig se contracta,de aici si diferenta,dar se poate rezolva,daca mai gasesti pe cineva care sa aiba un atelier de reparat ceasuri si sa fie si dotat cu un regloscop,atunci se poate !
Dinuro63
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Neamt
- Masina: Astra 2005 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Oct 2011
- Mesaj Privat
Raport de diagnosticare:
OP-COM 100219a
hkj
**********************început de identificare ECU**********************
Adresã sursã: CIM
Adresa sursã: 0x00000245
Identificare:0x010A
Numãr ºasiu: W0L0AHL3552041204
Denumire sistem: VALEO A3300 CIM
Numãr hard:13197721
Numãr piesã:13197721
Nr.versiune soft: M:70.42 S:01.00A
Denumire sistem: VALEO0400
Hardware key number: 58FAVG
Programming Date: FFFFFFFF
Cod Alpha: ÿÿÿ
Data de fabricare: 20041007
Code Index and version: ÿÿÿ ÿÿ
Numãrul codurilor:1
B3055 - Problemã la transponderul cheii
(00) - Nu e prezent
**********************sfârºit identificare ECU**********************
**********************început de identificare ECU**********************
Adresã sursã: ECM
Adresa sursã: 0x000007E0
Identificare:0x0221
Denumire sistem: Z18XE
Numãr ºasiu: W0L0AHL3552041204
Numãr hard:2001000
Numãr piesã:55557472
Nr.versiune soft: 6577465108
Denumire sistem: SIEM 0100
Nr.aprobare: S05010
Hardware key number: ÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿ
Programming Date: FFFFFFFF
Cod Alpha:
Software version: O465301C
ECU variant coding: 0x000014C5
Numãrul codurilor:8
P0100 - Circuit pentru masã-/debit aer - semnal prea mic
(06) - Prezent
P0530 - <cod necunoscut>
(06) - Prezent
P1110 - <cod necunoscut>
(06) - Prezent
P0135 - Circuitul încãlzitorului senzorului O2 este deschis (B1 S1)
(04) - Prezent
P0141 - Tenisune micã pe circuitul încãlzire senzorului O2 (B1 S2)
(02) - Prezent
P0130 - Interval/performanþã a circuitului senzorului O2 (B1 S1)
(04) - Prezent
U2103 - CAN-Bus - nu este comunicare
(70) - Nu e prezent
P0460 - Datele primite de la REC sunt nevalide (centrul electric din spate)
(71) - Nu e prezent
**********************sfârºit identificare ECU**********************
**********************început de identificare ECU**********************
Adresã sursã: ABS/TC/ESP
Adresa sursã: 0x00000243
Identificare:0x0488
Numãr ºasiu: W0L0AHL3552041204
Denumire sistem: ESP MK60
Numãr hard:16010000
Numãr piesã:13157577
Nr.versiune soft: D4_REL00329
Denumire sistem: TEVES0300
Hardware key number:
Programming Date: 00000000
Cod Alpha:
Data de fabricare: 00000000
ECU variant coding: 0x00004243
Numãrul codurilor:2
C0244 - <cod necunoscut>
(71) - Prezent
U2105 - <cod necunoscut>
(00) - Prezent
**********************sfârºit identificare ECU**********************
**********************început de identificare ECU**********************
Adresã sursã: IPC
Adresa sursã: 0x00000255
Identificare:0x1000
Numãr ºasiu: W0L0AHL3552041204
Denumire sistem: BCM/KOMBI-A3300
Numãr piesã:13172018
Nr.versiune soft: 4.405 11/04
Denumire sistem: SIEM 0400
Hardware key number: 0000000000
Programming Date: 00000000
Cod Alpha: RJ
Data de fabricare: 20041007
Code Index and version: 002 02
Numãrul codurilor:1
B0670 - Eroare circuit martor airbag
(00) - Prezent
**********************sfârºit identificare ECU**********************
**********************început de identificare ECU**********************
Adresã sursã: AIRBAG SDM
Adresa sursã: 0x00000257
Identificare:0x0202
Numãr ºasiu: W0L0AHL3552041204
Denumire sistem: MRSZ-Temic
Numãr piesã:13137906
Nr.versiune soft: OPEL3300 V 3.3.0
Hardware key number: ÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿ
Cod Alpha: FU
Data de fabricare: 20040A05
Numãrul codurilor:6
B0051 - Airbag explodat
(00) - Prezent
B0019 - Circuit dispozitiv pirotehnic airbag pasager (faza 1) deschis
(04) - Prezent
B0012 - Circuit dispozitiv pirotehnic airbag ºofer (faza 1) deschis
(04) - Prezent
B0022 - Circuitul pretensioner de centurã pasasger - deschis
(04) - Prezent
B0015 - Circuit deschis dispozitiv pretensioner centurã ºofer
(04) - Prezent
B0670 - Eroare circuit martor airbag
(00) - Prezent
**********************sfârºit identificare ECU**********************
**********************început de identificare ECU**********************
Adresã sursã: UEC
Adresa sursã: 0x00000250
Identificare:0x0103
Numãr ºasiu: W0L0AHL3552041204
Denumire sistem: FZM INTEDIS
Numãr piesã:13191126
Nr.versiune soft: FZM 7.14
Hardware key number: ÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿ
Cod Alpha: FC
Data de fabricare: 20041007
Nu sunt coduri memorate
**********************sfârºit identificare ECU**********************
**********************început de identificare ECU**********************
Adresã sursã: REC
Adresa sursã: 0x00000251
Identificare:0x0104
Numãr ºasiu: W0L0AHL3552041204
Denumire sistem: RZM INTEDIS
Numãr piesã:13180772
Nr.versiune soft: RZM 7.27/
Hardware key number: ÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿ
Cod Alpha: DH
Data de fabricare: 20040708
Numãrul codurilor:3
B0525 - Defecþiune semnal lampã de semnalizare din dreapta spate
(00) - Nu e prezent
B0530 - Defecþiune semnal lampã de semnalizare din stânga spate
(00) - Nu e prezent
U2139 - CAN bus nu comunicã cu CIM (modul coloanã de direcþie)
(00) - Nu e prezent
**********************sfârºit identificare ECU**********************
**********************început de identificare ECU**********************
Adresã sursã: EHU
Adresa sursã: 0x00000241
Identificare:0x0201
Denumire sistem: CD 30 MP3
Numãr hard:13153533
Numãr piesã:13154304
Nr.versiune soft: 03.36/-----
Denumire sistem: BOSCH0400
Cod Alpha: AZ
Data de fabricare: 20040831
Code Index and version: 002 04
Audio Index and version: 024 01
Nu sunt coduri memorate
**********************sfârºit identificare ECU**********************
**********************început de identificare ECU**********************
Adresã sursã: DIS
Adresa sursã: 0x00000246
Identificare:0x1101
Denumire sistem: BID Delta
Numãr hard:13111165
Numãr piesã:13111165
Nr.versiune soft: 3339a/-----
Denumire sistem: BORG 0400
Cod Alpha: Kÿ
Code Index and version: 002 02
Numãrul codurilor:1
U2201 - <cod necunoscut>
(00) - Nu e prezent
**********************sfârºit identificare ECU**********************
Astea sunt datele de pe tester,poate cineva sa ma ajute ,sa-mi spuna ce inseamna NR. codurilor,si ce se poate rezolva ?
Multumesc mult !
OP-COM 100219a
hkj
**********************început de identificare ECU**********************
Adresã sursã: CIM
Adresa sursã: 0x00000245
Identificare:0x010A
Numãr ºasiu: W0L0AHL3552041204
Denumire sistem: VALEO A3300 CIM
Numãr hard:13197721
Numãr piesã:13197721
Nr.versiune soft: M:70.42 S:01.00A
Denumire sistem: VALEO0400
Hardware key number: 58FAVG
Programming Date: FFFFFFFF
Cod Alpha: ÿÿÿ
Data de fabricare: 20041007
Code Index and version: ÿÿÿ ÿÿ
Numãrul codurilor:1
B3055 - Problemã la transponderul cheii
(00) - Nu e prezent
**********************sfârºit identificare ECU**********************
**********************început de identificare ECU**********************
Adresã sursã: ECM
Adresa sursã: 0x000007E0
Identificare:0x0221
Denumire sistem: Z18XE
Numãr ºasiu: W0L0AHL3552041204
Numãr hard:2001000
Numãr piesã:55557472
Nr.versiune soft: 6577465108
Denumire sistem: SIEM 0100
Nr.aprobare: S05010
Hardware key number: ÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿ
Programming Date: FFFFFFFF
Cod Alpha:
Software version: O465301C
ECU variant coding: 0x000014C5
Numãrul codurilor:8
P0100 - Circuit pentru masã-/debit aer - semnal prea mic
(06) - Prezent
P0530 - <cod necunoscut>
(06) - Prezent
P1110 - <cod necunoscut>
(06) - Prezent
P0135 - Circuitul încãlzitorului senzorului O2 este deschis (B1 S1)
(04) - Prezent
P0141 - Tenisune micã pe circuitul încãlzire senzorului O2 (B1 S2)
(02) - Prezent
P0130 - Interval/performanþã a circuitului senzorului O2 (B1 S1)
(04) - Prezent
U2103 - CAN-Bus - nu este comunicare
(70) - Nu e prezent
P0460 - Datele primite de la REC sunt nevalide (centrul electric din spate)
(71) - Nu e prezent
**********************sfârºit identificare ECU**********************
**********************început de identificare ECU**********************
Adresã sursã: ABS/TC/ESP
Adresa sursã: 0x00000243
Identificare:0x0488
Numãr ºasiu: W0L0AHL3552041204
Denumire sistem: ESP MK60
Numãr hard:16010000
Numãr piesã:13157577
Nr.versiune soft: D4_REL00329
Denumire sistem: TEVES0300
Hardware key number:
Programming Date: 00000000
Cod Alpha:
Data de fabricare: 00000000
ECU variant coding: 0x00004243
Numãrul codurilor:2
C0244 - <cod necunoscut>
(71) - Prezent
U2105 - <cod necunoscut>
(00) - Prezent
**********************sfârºit identificare ECU**********************
**********************început de identificare ECU**********************
Adresã sursã: IPC
Adresa sursã: 0x00000255
Identificare:0x1000
Numãr ºasiu: W0L0AHL3552041204
Denumire sistem: BCM/KOMBI-A3300
Numãr piesã:13172018
Nr.versiune soft: 4.405 11/04
Denumire sistem: SIEM 0400
Hardware key number: 0000000000
Programming Date: 00000000
Cod Alpha: RJ
Data de fabricare: 20041007
Code Index and version: 002 02
Numãrul codurilor:1
B0670 - Eroare circuit martor airbag
(00) - Prezent
**********************sfârºit identificare ECU**********************
**********************început de identificare ECU**********************
Adresã sursã: AIRBAG SDM
Adresa sursã: 0x00000257
Identificare:0x0202
Numãr ºasiu: W0L0AHL3552041204
Denumire sistem: MRSZ-Temic
Numãr piesã:13137906
Nr.versiune soft: OPEL3300 V 3.3.0
Hardware key number: ÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿ
Cod Alpha: FU
Data de fabricare: 20040A05
Numãrul codurilor:6
B0051 - Airbag explodat
(00) - Prezent
B0019 - Circuit dispozitiv pirotehnic airbag pasager (faza 1) deschis
(04) - Prezent
B0012 - Circuit dispozitiv pirotehnic airbag ºofer (faza 1) deschis
(04) - Prezent
B0022 - Circuitul pretensioner de centurã pasasger - deschis
(04) - Prezent
B0015 - Circuit deschis dispozitiv pretensioner centurã ºofer
(04) - Prezent
B0670 - Eroare circuit martor airbag
(00) - Prezent
**********************sfârºit identificare ECU**********************
**********************început de identificare ECU**********************
Adresã sursã: UEC
Adresa sursã: 0x00000250
Identificare:0x0103
Numãr ºasiu: W0L0AHL3552041204
Denumire sistem: FZM INTEDIS
Numãr piesã:13191126
Nr.versiune soft: FZM 7.14
Hardware key number: ÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿ
Cod Alpha: FC
Data de fabricare: 20041007
Nu sunt coduri memorate
**********************sfârºit identificare ECU**********************
**********************început de identificare ECU**********************
Adresã sursã: REC
Adresa sursã: 0x00000251
Identificare:0x0104
Numãr ºasiu: W0L0AHL3552041204
Denumire sistem: RZM INTEDIS
Numãr piesã:13180772
Nr.versiune soft: RZM 7.27/
Hardware key number: ÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿ
Cod Alpha: DH
Data de fabricare: 20040708
Numãrul codurilor:3
B0525 - Defecþiune semnal lampã de semnalizare din dreapta spate
(00) - Nu e prezent
B0530 - Defecþiune semnal lampã de semnalizare din stânga spate
(00) - Nu e prezent
U2139 - CAN bus nu comunicã cu CIM (modul coloanã de direcþie)
(00) - Nu e prezent
**********************sfârºit identificare ECU**********************
**********************început de identificare ECU**********************
Adresã sursã: EHU
Adresa sursã: 0x00000241
Identificare:0x0201
Denumire sistem: CD 30 MP3
Numãr hard:13153533
Numãr piesã:13154304
Nr.versiune soft: 03.36/-----
Denumire sistem: BOSCH0400
Cod Alpha: AZ
Data de fabricare: 20040831
Code Index and version: 002 04
Audio Index and version: 024 01
Nu sunt coduri memorate
**********************sfârºit identificare ECU**********************
**********************început de identificare ECU**********************
Adresã sursã: DIS
Adresa sursã: 0x00000246
Identificare:0x1101
Denumire sistem: BID Delta
Numãr hard:13111165
Numãr piesã:13111165
Nr.versiune soft: 3339a/-----
Denumire sistem: BORG 0400
Cod Alpha: Kÿ
Code Index and version: 002 02
Numãrul codurilor:1
U2201 - <cod necunoscut>
(00) - Nu e prezent
**********************sfârºit identificare ECU**********************
Astea sunt datele de pe tester,poate cineva sa ma ajute ,sa-mi spuna ce inseamna NR. codurilor,si ce se poate rezolva ?
Multumesc mult !
- Mihai Andrei Dan
- **
- 68 mesaje
- din 11 Oct 2009
- Vectra 1996 x16xel
- Salaj
Mihai Andrei Dan
- Mesaje scrise: 68
- Locatie: Salaj
- Masina: Vectra 1996 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Oct 2009
- Mesaj Privat
Prietene stai linistit ca nu esti singurul care a muscato asa, cunosc multe cazuri de masini aduse jumatati de afara si facute aici din 3 rupte una aproape intreaga, calculatoare carpite, martori stinsi in bord fara a se remedia problema (asa cum a fost si in cazul tau unde de fapt ti-a legat sigurante in locul in care trebuiau montate si legate airbagurile) si vandute ca masini cu fosti proprietari varstnici, femei etc in stare impecabila!
Nu ai ce face, se intampla si celor mai priceputi sa ia cate o plasa, pana si samsarii raman pe cap cu masini care nu se mai pot repara sau odata aduse in tara constata ca e mai grav decat credeau si o dau in dezmembrari sub pretul de achizitie. Atata timp cat masina a fost reparata corespunzator, merge drept pe drum, nu are lufturi si cel mai important functioneaza motorul bine si reusesti sa-i rezolvi problema cu radiatorul de clima e ok, lasa desteptii sa vorbeasca ca la noi asa e moda.. "eroi dupa razboi"
Si inca ceva, 90% dintre masinile de la samsari vin in tara lovite, rasturnate sau cu motorul defect pt ca nu se mai multumesc cu 100-200 de euro profit la o masina si nu au cum sa faca profit mai mare decat aducand masini care ajung in tara la 2000 de euro, mai investesc 1000-1500 si le vand cu 5000.. toate tipla si cu carte service facuta in vecini
Nu ai ce face, se intampla si celor mai priceputi sa ia cate o plasa, pana si samsarii raman pe cap cu masini care nu se mai pot repara sau odata aduse in tara constata ca e mai grav decat credeau si o dau in dezmembrari sub pretul de achizitie. Atata timp cat masina a fost reparata corespunzator, merge drept pe drum, nu are lufturi si cel mai important functioneaza motorul bine si reusesti sa-i rezolvi problema cu radiatorul de clima e ok, lasa desteptii sa vorbeasca ca la noi asa e moda.. "eroi dupa razboi"
Si inca ceva, 90% dintre masinile de la samsari vin in tara lovite, rasturnate sau cu motorul defect pt ca nu se mai multumesc cu 100-200 de euro profit la o masina si nu au cum sa faca profit mai mare decat aducand masini care ajung in tara la 2000 de euro, mai investesc 1000-1500 si le vand cu 5000.. toate tipla si cu carte service facuta in vecini
- luciraica
- ****
- 2,001 mesaje
- din 29 Oct 2011
- Astra 2006 Z16XEP
- Sibiu
luciraica
- Mesaje scrise: 2,001
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2011
- Mesaj Privat
poi daca masina mere bine poti sa fii multumit... Am prieten care a luat Ford Focus din Germania de la persoane cunoscute si e tot prin service cu el...ba computerul , ba chiuloasa...
AC este foarte bun vara.. da nu e capatul lumii daca n-ai.. Eu am luat o masina SH si mergea f. bine pana o lovit-o frontal fratele... cu 2500 ROn am schimbat toata fata: radiatoare, ventilatoare, capota, trager, bare... plus manopera si vopsit.. numai incarcarea cu freon a costat 180.. AC folosesc numai cand e f. cald prin oras sau cand merg pe autostrada.. cam 10% din tot parcursul. Daca lipseste numai compresorul si radiatorul cu ventilatorul de AC scapi ieftin.. si se pot monta si intr-un garaj
Cu Airbagurile e chestie de siguranta... Gasesti airbag de volan din dezmembrari foarte eftin ... dar trebuie sa vezi daca mai sunt senzorii in lonjeroane si daca mai este dispozitivul de tensionare a centurii in scaune..
poate fara airbag ciculi si mai atent.. lucru bun dealtminteri
AC este foarte bun vara.. da nu e capatul lumii daca n-ai.. Eu am luat o masina SH si mergea f. bine pana o lovit-o frontal fratele... cu 2500 ROn am schimbat toata fata: radiatoare, ventilatoare, capota, trager, bare... plus manopera si vopsit.. numai incarcarea cu freon a costat 180.. AC folosesc numai cand e f. cald prin oras sau cand merg pe autostrada.. cam 10% din tot parcursul. Daca lipseste numai compresorul si radiatorul cu ventilatorul de AC scapi ieftin.. si se pot monta si intr-un garaj
Cu Airbagurile e chestie de siguranta... Gasesti airbag de volan din dezmembrari foarte eftin ... dar trebuie sa vezi daca mai sunt senzorii in lonjeroane si daca mai este dispozitivul de tensionare a centurii in scaune..
poate fara airbag ciculi si mai atent.. lucru bun dealtminteri
- luciraica
- ****
- 2,001 mesaje
- din 29 Oct 2011
- Astra 2006 Z16XEP
- Sibiu
luciraica
- Mesaje scrise: 2,001
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2011
- Mesaj Privat
dupa erorile pe care le ai postat se pare ca lipsesc airbagurile iar dispozitivele de pretensionare a centurilor sunt decuplate, la fel si senzorii de impact... uita-te sub scaune lateral spre schimbatorul de viteza daca sunt dispozitivele acolo... arata ca niste cilindrii lunguieti.. Senzorii de impact sunt cu siguranta .. nu cred ca s-ai chinuit atat de mult sa-i scoata din lonjeroane
Dinuro63
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Neamt
- Masina: Astra 2005 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Oct 2011
- Mesaj Privat
luciraica a scris:dupa erorile pe care le ai postat se pare ca lipsesc airbagurile iar dispozitivele de pretensionare a centurilor sunt decuplate, la fel si senzorii de impact... uita-te sub scaune lateral spre schimbatorul de viteza daca sunt dispozitivele acolo... arata ca niste cilindrii lunguieti.. Senzorii de impact sunt cu siguranta .. nu cred ca s-ai chinuit atat de mult sa-i scoata din lonjeroane
Multumesc mult !
- vlad-OPC
- ****
- 1,073 mesaje
- din 23 Jan 2011
- Astra 2008 Z16XER
- Bucuresti
vlad-OPC
- Mesaje scrise: 1,073
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2011
- Mesaj Privat
Dinuro63
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Neamt
- Masina: Astra 2005 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Oct 2011
- Mesaj Privat
vlad-OPC a scris:Salut,
Ai mai reusit sa faci ceva la instalatia de AC ?
Ce piese iti mai lipsesc ?
Ai mai reusit sa faci ceva la instalatia de AC ?
Ce piese iti mai lipsesc ?
Nu,din pacate.....lipsa radiator,compresor si conducte care sunt ciupite si cica trebuie altele.....cine mai stie.........am gasit ceva la sh,dar vor niste preturi de te doare capul,asta e !
Multumesc oricum de intrebare !
- d3ath_sm0k3
- **
- 176 mesaje
- din 19 Dec 2010
- Vectra 2006 Z19DT
- Alta tara
d3ath_sm0k3
- Mesaje scrise: 176
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Dec 2010
- Mesaj Privat
leo24
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2004 16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Sep 2011
- Mesaj Privat