Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
Soluție
  • GabiB77

  • Mesaje scrise: 2,358
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2011 A12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jul 2005

  • Mesaj Privat
N-am mai avut de mult probleme la masina si de 2 dimineti am urmatorul simptom: Pornesc masina (porneste un pic mai greu), merge un pic sacadat si mi se aprinde "Check Engine"... dupa 1 minut-doua se stinge si totul merge bine tot timpul zilei... (deci problema apare numai la motor rece)

Pun laptpul, citesc eroarea si : P1635

P1635 Glow plug control module, control signal - circuit malfunction Wiring short to positive/earth, open circuit, glow plug control module

Nu-mi dau seama ce e "glow plug"... E cumva vorba de vreo bujie incandescenta, sau ma insel? Parca astea se verifica, nu? (sa vad care e aia moarta)

Această discuție are un răspuns marcat ca Soluție la problema expusă.
Sari direct la Soluție



Ultima modificare făcută de GabiB77 la Vin 28 Dec, 2007 11:19 pm, modificat de 2 ori în total
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
https://www.clubopel.com/vie...ghlight=glow+plug
https://www.clubopel.com/vie...ghlight=glow+plug
Cu un aparat de masura te apuci de treaba.
Indicat ar fi sa le schimbi pe toate, nu merg "combinate" si cel mai important risti sa nu le mai poti scoate !
Vezi si releul daca ii da tensiune, poate este el...
Daca vrei sa te distrezi citeste problema similara :
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=12715
  • GabiB77

  • Mesaje scrise: 2,358
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2011 A12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jul 2005

  • Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=4674&highlight=glow+plug
https://www.clubopel.com/vie...ghlight=glow+plug
Cu un aparat de masura te apuci de treaba.
Indicat ar fi sa le schimbi pe toate, nu merg "combinate" si cel mai important risti sa nu le mai poti scoate !
Vezi si releul daca ii da tensiune, poate este el...
Daca vrei sa te distrezi citeste problema similara :
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=12715


Mda, ai si tu dreptate, ca scrie "Glow plug control module", dar unde e releul la Astra G Y20DTH? (ca in manual vad ca nu scrie) din cate am citi, pare sa fie in cutia din compartimentul motor, deasupra de baterie, dar acolo sunt cam multe, are cineva o poza cu ele si care sunt?

Cu toate ca eu tind sa cred ca tot de la bujii ar fi pentru ca arcul acela in bord mi se aprinde... (daca nu ar mai merge releul eu zic ca nu s-ar aprinde nici arcul acela in bord, deasupra de check engine...)

Alte pareri ?
  • senatorC30SE

  • Mesaje scrise: 99
  • Locatie: ARAD
  • Masina: Omega 2002 y32se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jan 2006

  • Mesaj Privat
Salut.Verifica bujiile pt ca este una arsa sau are rezistenta slabita.Ai grija la demontare sa nu se rupa.
  • BAC

  • Mesaje scrise: 255
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Lasa releele si alte alea, verifica prima data bujiile. Dar mai bine povesteste cum conetezi tu calculatorul la masina, de unde ai mufa, interfata, etc...? Vreau sa pun si eu laptopul pe ea, sa vad ce zice!
  • GabiB77

  • Mesaje scrise: 2,358
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2011 A12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jul 2005

  • Mesaj Privat
BAC a scris:Lasa releele si alte alea, verifica prima data bujiile. Dar mai bine povesteste cum conetezi tu calculatorul la masina, de unde ai mufa, interfata, etc...? Vreau sa pun si eu laptopul pe ea, sa vad ce zice!


Simplu... am interfata... vezi ca avea ISO de vanzare pe aici pe forum.. Pana una-alta zi-mi si mie cum se scot fisle de la bujii ca vad ca ai acelasi motor ca mine, le-am invartit, le-am sucit, dar nu-mi dau seama cum lescot ca sa pot desuruba bujiile
  • ionutz2008

  • Mesaje scrise: 211
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra OPC 2005 Z28NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Fisele functioneaza pe principiul clestelui deci cauta pe marginea lor doua zone zimtate unde sa apesi dar iti trebuie ceva forta si apoi tragi .
  • chiciuc

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
vezi ca ti-am pus aici: http://autos.groups.yahoo.c...bOpel/files/Docs/ y20dth - p1635.pdf (cum se verifica dupa TIS)
  • GabiB77

  • Mesaje scrise: 2,358
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2011 A12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jul 2005

  • Mesaj Privat
merci... deocamdata am schimbat bujiile si am gasit una arsa... sper sa fie de acolo eroarea... voi vedea maine dimineata Very Happy
  • Luciani67

  • Mesaje scrise: 299
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2005

  • Mesaj Privat
stai linistit, sigur de acolo e....
  • chihuahua

  • Mesaje scrise: 159
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jan 2007

  • Mesaj Privat
ce pacat ca nu am gasit forumul asta mai devreme... poate imi salvam si eu bujia. in concluzie: cand schimbati bujiile faceti-o cand motorul este rece. nu de alta dar patiti ca mine, mi s-a rupt una dintre ele.
in fine, doua intrebari:
1.in afara de faptul ca fara ajutor de specialitate nu o mai pot scoate, afecteaza cu ceva motorul atat timp cat functioneaza in parametrii?
2.trebuie demontata chiuloasa ptr. a o scoate?

...enjoy!
  • Luciani67

  • Mesaje scrise: 299
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2005

  • Mesaj Privat
nu poti sa o scoti fara sa dai chiuloasa jos...in rest nu afecteaza functionarea motorului , eventual pornirea la rce....
  • chihuahua

  • Mesaje scrise: 159
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jan 2007

  • Mesaj Privat
cu groaza ma gandesc ca nu scap de demontare. aviz amatorilor: dai un ban si stai in fata!
  • GabiB77

  • Mesaje scrise: 2,358
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2011 A12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Am rezolvat problema... Am schimbat bujiile si eroarea a disparut... multumesc tutoror pentru sfaturi si explicatii...
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,682
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
azi toata ziua pe gheta si alte alea masina a mers si a pornit perfect, dar cand am terminat programul si am plecat spre casa aparu eroarea p1635
bujiile nu sunt in proportie de 98%(au fost schimbate recent)

sters codul - nu s-a mai aprins ........... pana acum, dar totusi sa vedem maine dimineata

sa fie cumva releul? sau ce aia masi sa fie?

ps raspundeti si voi urgent ca plec sa tai porcu maine..........
  • GabiB77

  • Mesaje scrise: 2,358
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2011 A12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jul 2005

  • Mesaj Privat
inainte sa-ti mai pui intrebari, scoate fisele, pune mana pe un fir, pune-l pe + de la baterie si daca da scanteie in capatul fiecarei bujii... (sau varinata 2, cu un firsi un bec legat la baterie si in capatul bujiei, becul trebuie sa se aprinda daca bujia e buna - nu trebuie sa ai contact pus in nici unul din cazuri) astfel sacapi de cei 2% incertitudine si dupa aia mai vedem...

la eroare P1635 nu se aprinde check-engine in timpul mersului ci doar la pornire pentru cateva secunde, aprox 1 min dupa care se stinge singur... bineinteles daca motorul e rece

Bafta!
  • pam

  • Mesaje scrise: 440
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 2001 y22dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2006

  • Mesaj Privat
In general la tipul asta de motor cand se arde o bujie incandescenta,imediat dupa ce a pornit motorul(numai daca cupleaza bujiile) se aprinde check engine si se stinge daca turezi motorul la 2000-2500 rot/m. Deci daca se stinge martorul dupa ce turezi motorul atunci ai bujie arsa,daca nu atunci ,probabil ,e ceva la releul de la bujii pe care il gasesti intr-o cutie deasupra sistemului ABS(langa pompa de frana) Bafta.
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,682
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
pam a scris:e ceva la releul de la bujii pe care il gasesti intr-o cutie deasupra sistemului ABS(langa pompa de frana


poti pune o poza, ceva sa vad exact care e releul? cum arata? un pret informativ pt acest releu.....

dimineata bujiile intra, se aprinde martorul de la bujii in bord, porneste usor, deci releul lucreaza, se poate sa lucreze doar cand pun contactul si apoi sa nu mai lucreze?

stiu cum se verifica bujiile incandescente, stiu simptomele pt o bujie arsa, numai ca la mine aproape sigur e releul......

mai sunt putin in dubii, pt ca am vazut ca am niste cabluri electrice care intra in filtrul de motorina, nu imi dau seama ce e dar........ poate fi ceva si de acolo?
  • pam

  • Mesaje scrise: 440
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 2001 y22dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Cablurile care intra in filtru de motorina sunt pentru preincalzirea combustibilului care din cate stiu functioneaza de la 5 grade C in jos.(releul bujiilor este cel din aluminiu)
  • lupu_sandu

  • Mesaje scrise: 599
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Uite aici unde este situat releul de bujii la VectraB:



Eu stiam ca chestia aia din filtru de motorina este un senzor
nicidecum instalatie de preincalzire (poate la y17dt).

@OFF: Porcu', porcu' a scapat porcu' dom'le?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR