- Daniel Lefter
- OP
- 22 mesaje
- din 07 Mai 2006
- Astra 2000 1.6 16V XEL
Daniel Lefter
- Mesaje scrise: 22
- Locatie:
- Masina: Astra 2000 1.6 16V XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mai 2006
- Mesaj Privat
Salutare,
Poate ma ajuta si pe mine cineva
Dimineata cand dau contact motor sau cand plec de la munca, ma rog...ideea e ca dupa ceva timp (mai mult de 15 minute pt ca am testat deja) in momentul in care pornesc motorul toate ceasurile din bord se misca ciudat dupa care totul e perfect.Motorul porneste oricum, dar nu faceau asa ceasurile.
Am mai vazut chestia asta odata cand am ramas fara baterie si a facut doar odata pana am luat curent de la alta masina.Asta s-a intamplat la un gratar unde am cam exagerat cu muzica.
Oricum ideea e ca am verificat bateria si am bulina verde adica incarcata cel putin 60 la suta.
Nu stiu ce ar putea fi? Ma gandesc la un fel de resetare ?poate vreo baterie pe undeva de schimbat?Habar n-am ca la partea electrica sunt pe nicaieri.Poate a mai patit cineva.Sincer nu ma deranjeaza tare, dar ma gandesc ca nu e normal sa-mi faca asa la fiecare plecare si mai ales sa nu se strice altceva in timp (chain reaction)
O sa ma duc la OPEL Victoria vineri ca ma un prieten acolo, dar poate ma ajuta careva pana atunci.
Ma gandeam sa deconectez bateria (poate se reseteaza ceva?????), ca de masurat tensiune n-am cu ce Poate aveti ceva idei, daca nu o sa va zic dupa ce vin de la reprezentanta.
Multumesc
Poate ma ajuta si pe mine cineva
Dimineata cand dau contact motor sau cand plec de la munca, ma rog...ideea e ca dupa ceva timp (mai mult de 15 minute pt ca am testat deja) in momentul in care pornesc motorul toate ceasurile din bord se misca ciudat dupa care totul e perfect.Motorul porneste oricum, dar nu faceau asa ceasurile.
Am mai vazut chestia asta odata cand am ramas fara baterie si a facut doar odata pana am luat curent de la alta masina.Asta s-a intamplat la un gratar unde am cam exagerat cu muzica.
Oricum ideea e ca am verificat bateria si am bulina verde adica incarcata cel putin 60 la suta.
Nu stiu ce ar putea fi? Ma gandesc la un fel de resetare ?poate vreo baterie pe undeva de schimbat?Habar n-am ca la partea electrica sunt pe nicaieri.Poate a mai patit cineva.Sincer nu ma deranjeaza tare, dar ma gandesc ca nu e normal sa-mi faca asa la fiecare plecare si mai ales sa nu se strice altceva in timp (chain reaction)
O sa ma duc la OPEL Victoria vineri ca ma un prieten acolo, dar poate ma ajuta careva pana atunci.
Ma gandeam sa deconectez bateria (poate se reseteaza ceva?????), ca de masurat tensiune n-am cu ce Poate aveti ceva idei, daca nu o sa va zic dupa ce vin de la reprezentanta.
Multumesc
- ?opel
- **
- 105 mesaje
- din 28 Jan 2006
- Astra 1992 C14NZ
- ARAD
?opel
- Mesaje scrise: 105
- Locatie: ARAD
- Masina: Astra 1992 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jan 2006
- Mesaj Privat
liviu2004- Suspendat
- 2,323 mesaje
- din 28 Sep 2005
- Galati
liviu2004- Mesaje scrise: 2,323
- Locatie: Galati
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2005
- Mesaj Privat
- zafirul
- ****
- 1,443 mesaje
- din 22 Apr 2004
- Zafira 2001 Z18XE
- Bucuresti
zafirul
- Mesaje scrise: 1,443
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2004
- Mesaj Privat
Pyroman
- Mesaje scrise: 67
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 1.6 16V, 74 kw 101 CP,Z 16 XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jul 2006
- Mesaj Privat
Poate o fi ceva la alternator (cel mai probabil) sau releul de incarcare a bateriei (desi nu prea cred). Adik din moment ce electromotorul se invarte si porneste masina, nu cred sa fie de la baterie. Verifica conexiunea de masa de la alternator (am avut o problema similara la Dacie si m-am chinuit de mi-au sarit capacele sa-i dau de cap si pana la urma era surubul care prinde masa de alternator slabit)
- Daniel Lefter
- OP
- 22 mesaje
- din 07 Mai 2006
- Astra 2000 1.6 16V XEL
Daniel Lefter
- Mesaje scrise: 22
- Locatie:
- Masina: Astra 2000 1.6 16V XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mai 2006
- Mesaj Privat
Multumesc tuturor de sfaturi.
Dat peste cap = exact ce a spus zafirul.
Azi dimineata am dat ceva mai mult la cheie pana a plecat( am crezut ca nu mai pleaca)
BATERIA ERA LA FEL "verde"
Am masurat tensiunea azi la munca (un cunoscator) atat la relantiu cat si fara contact pus.A zis ca e perfecta. (14.4la incarcare si 12.8 fara contact) Mi-a verificat si mase=>OK, Nu am oxizi deloc pe borne iar suruburile sunt stranse beton)
PS: Nu mai inteleg nimik
Dat peste cap = exact ce a spus zafirul.
Azi dimineata am dat ceva mai mult la cheie pana a plecat( am crezut ca nu mai pleaca)
BATERIA ERA LA FEL "verde"
Am masurat tensiunea azi la munca (un cunoscator) atat la relantiu cat si fara contact pus.A zis ca e perfecta. (14.4la incarcare si 12.8 fara contact) Mi-a verificat si mase=>OK, Nu am oxizi deloc pe borne iar suruburile sunt stranse beton)
PS: Nu mai inteleg nimik
- eugen
- **
- 121 mesaje
- din 11 Jul 2006
- Astra 2001 Z18XE
- Bucuresti
eugen
- Mesaje scrise: 121
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2006
- Mesaj Privat
- zafirul
- ****
- 1,443 mesaje
- din 22 Apr 2004
- Zafira 2001 Z18XE
- Bucuresti
zafirul
- Mesaje scrise: 1,443
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2004
- Mesaj Privat
pe o bere ca e bateria...
esti si din BV si iernile "maninca" bateria
da bornele jos, stai citeva ore (vreo 2) si masoar-o atunci...
IN PLUS, daca faci o vizita la un centru BOSCH (sau altul specializat in baterii) acolo iti vor masura INCA ceva... si anume cit (procentual) a mai ramas din curentul de pornire. (am avut surpriza cind am facut o testare a bateriei mele care avea 3 ani si mai avea 58% ; se simtea dimineata ca porneste mai greu cu toate ca aveam si eu 14,3 incarcare si 12.7 normal)
Daca bateria e cea originala e destul de slabuta... are cam 400 A curentul de pornire (55Ah) fata de o baterie Bosch spre exemplu care la 60Ah are 600 curentul de pornire...
Repet, daca acea baterie are o virsta, combinat cu faptul ca esti din BV (conditii dure, frig prelungit pe o periaoda mai mare de timp) si - eventual- drumuri scurte, porniri dese e deja clar....
Daca ai cum imprumuta pt 2-3 zile o baterie de la un prieten si sint 90% convins ca nu o sa mai ai aceasta problema.
esti si din BV si iernile "maninca" bateria
da bornele jos, stai citeva ore (vreo 2) si masoar-o atunci...
IN PLUS, daca faci o vizita la un centru BOSCH (sau altul specializat in baterii) acolo iti vor masura INCA ceva... si anume cit (procentual) a mai ramas din curentul de pornire. (am avut surpriza cind am facut o testare a bateriei mele care avea 3 ani si mai avea 58% ; se simtea dimineata ca porneste mai greu cu toate ca aveam si eu 14,3 incarcare si 12.7 normal)
Daca bateria e cea originala e destul de slabuta... are cam 400 A curentul de pornire (55Ah) fata de o baterie Bosch spre exemplu care la 60Ah are 600 curentul de pornire...
Repet, daca acea baterie are o virsta, combinat cu faptul ca esti din BV (conditii dure, frig prelungit pe o periaoda mai mare de timp) si - eventual- drumuri scurte, porniri dese e deja clar....
Daca ai cum imprumuta pt 2-3 zile o baterie de la un prieten si sint 90% convins ca nu o sa mai ai aceasta problema.
- Daniel Lefter
- OP
- 22 mesaje
- din 07 Mai 2006
- Astra 2000 1.6 16V XEL
Daniel Lefter
- Mesaje scrise: 22
- Locatie:
- Masina: Astra 2000 1.6 16V XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mai 2006
- Mesaj Privat
Dragi posesori de OPEL si membri in acest club
‘Sunt fericitul castigator al unei baterii noi’
Hai sa concluzionam:
Dimineata (07.09.06) nu am mai pornit masina deloc si m-am rugat de un taximetrist sa-mi dea current, bineinteles ca am avut eu cabluri, dupa ce am patit-o la iarba verde a doua zi mi-am cumparat (normal).
Dupa ce am facut legaturile a luat-o din prima la sfert de cheie.
Si eu ma gandisem la chestia cu cablu intrerupt dar atunci ar fi trebuit sa nu mai porneasca deloc nici chiar cu ajutorul altei baterii (deci continuitate in cabluri exista).
Am lasat-o peste noapte la munca si azi (08.09.06) am masurat din nou tensiunea ca nu se lega bulina verde si tensiunea masurata cu o zi in urma .
Intr-adevar cu o zi in urma am avut tensiune OK dar am masurat-o dupa vreo ora , de la sosirea la munca si cred ca se incarcase putin.
Azi am avut tensiune in jur de 10 si in momentul in care am facut contact motor a scazut la 8.
Deci bulina aia cred ca e “hartie verde lipita” din fabricatie, ca si acuma e verdele ala este cat casa (glumesc bineinteles) .
Oricum nu va bazati pe sistemul asta visual de ca e de “rahat”
Bateria e originala, masina este 2000 Edition asa ca si-a facut treaba cu succes pana acum si ma intreb daca nu cumva toata treaba asta ar putea explica coborarea acului indicator de la turometru , ce e drept foarte rar si imediat (2 ,3 minute) dupa pornirea motorului (adica motor rece).O sa-mi dau seama cu o baterie noua daca a avut influenta.
Cred ca se poate inchide topicul.
Va multumesc tuturor de comentarii
‘Sunt fericitul castigator al unei baterii noi’
Hai sa concluzionam:
Dimineata (07.09.06) nu am mai pornit masina deloc si m-am rugat de un taximetrist sa-mi dea current, bineinteles ca am avut eu cabluri, dupa ce am patit-o la iarba verde a doua zi mi-am cumparat (normal).
Dupa ce am facut legaturile a luat-o din prima la sfert de cheie.
Si eu ma gandisem la chestia cu cablu intrerupt dar atunci ar fi trebuit sa nu mai porneasca deloc nici chiar cu ajutorul altei baterii (deci continuitate in cabluri exista).
Am lasat-o peste noapte la munca si azi (08.09.06) am masurat din nou tensiunea ca nu se lega bulina verde si tensiunea masurata cu o zi in urma .
Intr-adevar cu o zi in urma am avut tensiune OK dar am masurat-o dupa vreo ora , de la sosirea la munca si cred ca se incarcase putin.
Azi am avut tensiune in jur de 10 si in momentul in care am facut contact motor a scazut la 8.
Deci bulina aia cred ca e “hartie verde lipita” din fabricatie, ca si acuma e verdele ala este cat casa (glumesc bineinteles) .
Oricum nu va bazati pe sistemul asta visual de ca e de “rahat”
Bateria e originala, masina este 2000 Edition asa ca si-a facut treaba cu succes pana acum si ma intreb daca nu cumva toata treaba asta ar putea explica coborarea acului indicator de la turometru , ce e drept foarte rar si imediat (2 ,3 minute) dupa pornirea motorului (adica motor rece).O sa-mi dau seama cu o baterie noua daca a avut influenta.
Cred ca se poate inchide topicul.
Va multumesc tuturor de comentarii
- zafirul
- ****
- 1,443 mesaje
- din 22 Apr 2004
- Zafira 2001 Z18XE
- Bucuresti
zafirul
- Mesaje scrise: 1,443
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2004
- Mesaj Privat
bravo...
iar tre sa mai beau o bere... (la iarna la schi, pe valea ph...)
am descoperit ca treaba asta e un fel de "avertizare" asupra starii bateriei...
nu o sa mai faca...
bine ar fi sa nu ai problema pe care am avurt-o eu si anume ca acul turometrului sa nu mai stea pe zero din cauza "agitatiei" asteia cu datul peste cap...
trebuia sa deconectez bateria (cu toate cele ce decurg, reprogramarea geamurilor electrice, setarile audio la radio cass + ca pierdeam informatiile de pe comp de bord) ca sa-si revina.
adica motor rece
Fenomenul nu e datorat motorului rece ci pauzei in utilizare.. facea asa doar dimineata nu? apoi in cursul zilei nimic... chiar daca statea parcata la birou mai multe ore? eu cred ca raspunsul e da...
btw ce baterie ai luat?
- Daniel Lefter
- OP
- 22 mesaje
- din 07 Mai 2006
- Astra 2000 1.6 16V XEL
Daniel Lefter
- Mesaje scrise: 22
- Locatie:
- Masina: Astra 2000 1.6 16V XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mai 2006
- Mesaj Privat
@Zafirul
Coane daca treci prin BV serios ca dau o bere.
Ai avut dreptate nu 90 % ci 100%
Mi-am luat un BOSCH dar nu de 55 Ah ci putin mai mare 62Ah (600A) urmand sfatul tau bineinteles, dar recunosc ca am mai intrebat si pe altii...asta asa ca sa fiu eu sigur 100.
Ceasurile sunt OK inclusiv cel de la turometru (limba indicator), nu am problema care ai avut-o tu dar sfatul meu este sa se schimbe bateria imediat dupa ce aveti simptomele astea.Datul ala peste cap nu cred ca e prea sanatos pentru indicatori si eventual nu numai (instalatia electrica in general) ma refer si la piese mai scumpe (calc de bord, bla bla ..).Daca tu ai patit asta sper sa invete si altii de la tine (eu am mai invatat ceva) ca de..."OMUL CAT TRAIESTE INVATA" si nimeni nu s-a nascut destept.
PS:
Forumul asta e "FOARTE TARE FRATE"
trimite-mi un mesaj la danrolef@yahoo.com in cazul in care treci prin BV, sa te recompensez cu berea aia
Coane daca treci prin BV serios ca dau o bere.
Ai avut dreptate nu 90 % ci 100%
Mi-am luat un BOSCH dar nu de 55 Ah ci putin mai mare 62Ah (600A) urmand sfatul tau bineinteles, dar recunosc ca am mai intrebat si pe altii...asta asa ca sa fiu eu sigur 100.
Ceasurile sunt OK inclusiv cel de la turometru (limba indicator), nu am problema care ai avut-o tu dar sfatul meu este sa se schimbe bateria imediat dupa ce aveti simptomele astea.Datul ala peste cap nu cred ca e prea sanatos pentru indicatori si eventual nu numai (instalatia electrica in general) ma refer si la piese mai scumpe (calc de bord, bla bla ..).Daca tu ai patit asta sper sa invete si altii de la tine (eu am mai invatat ceva) ca de..."OMUL CAT TRAIESTE INVATA" si nimeni nu s-a nascut destept.
PS:
Forumul asta e "FOARTE TARE FRATE"
trimite-mi un mesaj la danrolef@yahoo.com in cazul in care treci prin BV, sa te recompensez cu berea aia
- florinadria
- *
- 2 mesaje
- din 30 Aug 2011
- Vectra 2001
- Gorj
florinadria
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Gorj
- Masina: Vectra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Aug 2011
- Mesaj Privat
Deci bulina aia cred ca e “hartie verde lipita” din fabricatie, ca si acuma e verdele ala este cat casa (glumesc bineinteles) .
Oricum nu va bazati pe sistemul asta visual de ca e de “rahat”
si eu am patit acelasi lucru cu o baterie Rombat, verde frumos si moarta fara alte semne intr-o dimineata cu temparatura pe plus, dar cu ceata groasa.
Oricum nu va bazati pe sistemul asta visual de ca e de “rahat”
si eu am patit acelasi lucru cu o baterie Rombat, verde frumos si moarta fara alte semne intr-o dimineata cu temparatura pe plus, dar cu ceata groasa.
- cangri
- *******
- 5,412 mesaje
- din 24 Sep 2010
- Bucuresti
cangri
- Mesaje scrise: 5,412
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2010
- Mesaj Privat
lenovor60- Mesaje scrise: 69
- Locatie: Teleorman
- Masina: Astra 2001 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Sep 2011
- Mesaj Privat