La Astra pozitiile sunt pe alta oglinda fata de faza scurta si vine melteanul si vede 4 faruri si are impresia ca am faza lunga. Colac peste pupaza, pe pozitie mi-am pus niste becuri cu cate 9 SMD-uri.
Pe de alta parte (rog sa fiu corectat daca ma insel) am impresia ca AFL-ul mai are o setare implicita prin care pozitia farului e modificata in functie de viteza: cu cat e viteza mai mare cu atat se ridica fasciculul de lumina.
Da, exact:
- pana la 30 km/h e lumina pt pietoni, lumineaza scurt si mult in lateral
- pana in 50 km/h e lumina de oras, vede intersactiile si stie dupa colt si bate scurt si lateral pentru pietoni
- intre 5o-100 km/h e lumina de "country roads", adica bat mai lung iar farul din dreapta mai lung decat cel din stanga si in lateral
- peste 100 km/h e lumina de autostrada. Aici, desi ei spun ca nu e doar viteza, si ca farurile stiu sa faca diferenta intre drum extraurban si autostrada, eu aici cred ca ii omor pe aia din fata...la peste 100 km/h
In plus fata de mai sus, la viteza se modifica si puterea becurilor - de la 32 w pana la 38 w.
Aici explicatia.
AFL