varu_vyyp
- Mesaje scrise: 84
- Locatie: Neamt
- Masina: Kadett 1987
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2011
- Mesaj Privat
Am achizitionat de curand un kadett 1.6D si nu prea stiu mare lucru despe masinile diesel. Am mai multe probleme la masina: imi este intrerupt furtunasul de apa de la stergatoare, iar pe vasul de apa am doua motorase....nu stiu ce si cum ii acolo; nu porneste la rece, nu stiu ce bujii sa imi cumpar... Ce imi recomandat si la ce pret!
Va multumesc !...
Va multumesc !...
- blondu_kadett
- *
- 23 mesaje
- din 14 Nov 2009
- Kadett 1986
- Prahova
blondu_kadett
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Prahova
- Masina: Kadett 1986
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Nov 2009
- Mesaj Privat
- SUPERDRAGOS
- ****
- 2,664 mesaje
- din 24 Aug 2007
- Frontera 2001 3.O DI
- Bucuresti
SUPERDRAGOS
- Mesaje scrise: 2,664
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 2001 3.O DI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2007
- Mesaj Privat
varu_vyyp a scris:Am achizitionat de curand un kadett 1.6D si nu prea stiu mare lucru despe masinile diesel. Am mai multe probleme la masina: imi este intrerupt furtunasul de apa de la stergatoare, iar pe vasul de apa am doua motorase....nu stiu ce si cum ii acolo; nu porneste la rece, nu stiu ce bujii sa imi cumpar... Ce imi recomandat si la ce pret!
Va multumesc !...
Va multumesc !...
La vas ai 2 motorase ,fiecare cu geamul sau-fata/spate.
Pentru bujii poti incerca la un magazin de piese,sunt destul de ieftine.Si cum spunea si colegul mai sus,le poti verifica inainte sa investesti.Pe fiecare in parte,dupa ce scoti banda de cupru.
Acolo tb sa-ti vina curent vreo 15-20 sec depa ce pui contactul.In bord becul sta aprins mai putin decat stau de fapt bujiile.
- White Tzuly
- ***
- 628 mesaje
- din 21 Nov 2008
- Kadett 1981 13S
- Bucuresti
White Tzuly
- Mesaje scrise: 628
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1981 13S
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Nov 2008
- Mesaj Privat
gasesti piese pe:
unixauto.ro
ingaraj.ro
autokarma.ro
autodata - il iei de pe net.
chiar daca nu ai magazin in zona ta, magar gasesti codul de piesa si vezi pe urma ce si cum face sa le cumperi.
bujiile se testeaza in 2 feluri:
intai se dau jos. apoi legi un fir la capul cu piulita. firul il pui la (+), iar corpul bujiei pe masa (-). in cateva secunde ar trebui sa se inrosasca. daca nu, e dusa. a2a metoda este un multimetru dat pe functia sunet (verifica continuitatea). un fir pe corpul bujiei, iar altul pe capul cu piulita. daca nu piuie, e dusa.
spor.
unixauto.ro
ingaraj.ro
autokarma.ro
autodata - il iei de pe net.
chiar daca nu ai magazin in zona ta, magar gasesti codul de piesa si vezi pe urma ce si cum face sa le cumperi.
bujiile se testeaza in 2 feluri:
intai se dau jos. apoi legi un fir la capul cu piulita. firul il pui la (+), iar corpul bujiei pe masa (-). in cateva secunde ar trebui sa se inrosasca. daca nu, e dusa. a2a metoda este un multimetru dat pe functia sunet (verifica continuitatea). un fir pe corpul bujiei, iar altul pe capul cu piulita. daca nu piuie, e dusa.
spor.
varu_vyyp
- Mesaje scrise: 84
- Locatie: Neamt
- Masina: Kadett 1987
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2011
- Mesaj Privat
Am stat si eu mult pe ganduri, legat de motorasele de la vasul cu apa ptr geamuri.....sunt ptr fata si spate. Trebuie sa urmaresc pe unde merge furtunasul de la geamul din spate ptr ca nu ajunge furtunasul la vas.
Legat de bujii va multumesc ptr sfaturi....
Acum am o baterie de 55 Amperi si stiu ca e cam slabutza.....probabil ca la rece si asta este un motiv ptr care nu porneste. Am remarcat ca si socul e functional, chiar daca nu se tureaza motorul cand a pornit ( cum ii la motoarele pe carburator ).
Va multumesc ptr sfaturi !
Legat de bujii va multumesc ptr sfaturi....
Acum am o baterie de 55 Amperi si stiu ca e cam slabutza.....probabil ca la rece si asta este un motiv ptr care nu porneste. Am remarcat ca si socul e functional, chiar daca nu se tureaza motorul cand a pornit ( cum ii la motoarele pe carburator ).
Va multumesc ptr sfaturi !
- SUPERDRAGOS
- ****
- 2,664 mesaje
- din 24 Aug 2007
- Frontera 2001 3.O DI
- Bucuresti
SUPERDRAGOS
- Mesaje scrise: 2,664
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 2001 3.O DI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2007
- Mesaj Privat
Bateria de 55 Ah in mod sigur e mica..Ti-ar trebui de minim 70 ca sa-ti porneasca asa cum tb.Nu zic de 80-90,cum ar fi ideal.
La 55 Ah,daca mai ai si o bujie-doua bolnave,ai mai pierdut si ceva compresie,iar electromotorul e fara reductor (e din acela gros),sunt implinite toate conditiile sa porneasca greu spre deloc.Nemaipunand la socoteala starea bateriei insasi.
La 55 Ah,daca mai ai si o bujie-doua bolnave,ai mai pierdut si ceva compresie,iar electromotorul e fara reductor (e din acela gros),sunt implinite toate conditiile sa porneasca greu spre deloc.Nemaipunand la socoteala starea bateriei insasi.
varu_vyyp
- Mesaje scrise: 84
- Locatie: Neamt
- Masina: Kadett 1987
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2011
- Mesaj Privat
varu_vyyp
- Mesaje scrise: 84
- Locatie: Neamt
- Masina: Kadett 1987
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2011
- Mesaj Privat
Mai aveam o tara si desfaceam injectoarele in loc de bujii. Am reusit in final, sa le dau jos....
M-am uitat atent la bujiile demontate si am vazut ca 3 sunt aceeasi marca si una nu......aia una.....functioneaza....... si inca una din cele trei este functionala..... in concluzie doar doua bujii sunt functionale.
Verificarea am facut-o, cum srie pe acest forum, am asezat bujia pe borna plus cu partea de jos ( unde vine banda metalica de cupru ) si cu un fir infasurat in jurul filetului cu care am facut contact la borna (-) si am tintut deget pe partea de bujie care iese din motor si la bujiile bune m-au fript...la propriu si la cele rele .....nimick.
M-am uitat atent la bujiile demontate si am vazut ca 3 sunt aceeasi marca si una nu......aia una.....functioneaza....... si inca una din cele trei este functionala..... in concluzie doar doua bujii sunt functionale.
Verificarea am facut-o, cum srie pe acest forum, am asezat bujia pe borna plus cu partea de jos ( unde vine banda metalica de cupru ) si cu un fir infasurat in jurul filetului cu care am facut contact la borna (-) si am tintut deget pe partea de bujie care iese din motor si la bujiile bune m-au fript...la propriu si la cele rele .....nimick.
- White Tzuly
- ***
- 628 mesaje
- din 21 Nov 2008
- Kadett 1981 13S
- Bucuresti
White Tzuly
- Mesaje scrise: 628
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1981 13S
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Nov 2008
- Mesaj Privat
- White Tzuly
- ***
- 628 mesaje
- din 21 Nov 2008
- Kadett 1981 13S
- Bucuresti
White Tzuly
- Mesaje scrise: 628
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1981 13S
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Nov 2008
- Mesaj Privat
- SUPERDRAGOS
- ****
- 2,664 mesaje
- din 24 Aug 2007
- Frontera 2001 3.O DI
- Bucuresti
SUPERDRAGOS
- Mesaje scrise: 2,664
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 2001 3.O DI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2007
- Mesaj Privat
varu_vyyp a scris:Mai aveam o tara si desfaceam injectoarele in loc de bujii. ....................... si am tintut deget pe partea de bujie care iese din motor si la bujiile bune m-au fript...
Man,in juma”de an vei fi profesor...investeste,ia 4 bujii noi,si o baterie mai mare,si ai rezolvat 755 din problemele cu pornirea.
varu_vyyp
- Mesaje scrise: 84
- Locatie: Neamt
- Masina: Kadett 1987
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2011
- Mesaj Privat
Problema partial rezolvata. Am cumparat 4 jujii la pret de 84 de ron. Le-am inlocuit cu cele vrchi si o mare surpriza am avut.....am pus pe contact de 2 ouri iante sa dau la automan, a invartit motorul o data....greoi si gata bateria ( cu care pornesc dacia ).
Motivul banuiesc ca este consumul mare de curent al bujiilor si bateria slabuta care ii veche si nu are amperaj.
Ce baterii imi recomandati (pret si ce marca) ?
Inca o data va multumesc !
Motivul banuiesc ca este consumul mare de curent al bujiilor si bateria slabuta care ii veche si nu are amperaj.
Ce baterii imi recomandati (pret si ce marca) ?
Inca o data va multumesc !
- LGS
- **
- 156 mesaje
- din 29 Jun 2011
- Kadett 1988
- Buzau
LGS
- Mesaje scrise: 156
- Locatie: Buzau
- Masina: Kadett 1988
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jun 2011
- Mesaj Privat
Am opel kadett 1.6 d sunt student la facultate in brasov si va spun ca eu bujiile le am inbatranite au 4 sau 5 ani de zile, astazi dupa 1 sap in care nu am pornito (mentionez ca tin bateria in camera), am pus bateria si am pus contactul de 5 ori de fiecare data pana s-a stins bujia si a pornit sfert de cheie. Si eu trebuie sa schimb si bujiile si bateria dar momentan nu imi permit investitia asta eu fiind student. Deci las-o ba ca merge asa;)
- stefan_pn
- **
- 303 mesaje
- din 17 Jun 2011
- Astra 1994 C14NZ
- Neamt
stefan_pn
- Mesaje scrise: 303
- Locatie: Neamt
- Masina: Astra 1994 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jun 2011
- Mesaj Privat
- blackdevil
- ****
- 1,769 mesaje
- din 12 Dec 2006
- Astra 2006 Z17DTL
- Bucuresti
blackdevil
- Mesaje scrise: 1,769
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Dec 2006
- Mesaj Privat
- LGS
- **
- 156 mesaje
- din 29 Jun 2011
- Kadett 1988
- Buzau
LGS
- Mesaje scrise: 156
- Locatie: Buzau
- Masina: Kadett 1988
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jun 2011
- Mesaj Privat
varu_vyyp
- Mesaje scrise: 84
- Locatie: Neamt
- Masina: Kadett 1987
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2011
- Mesaj Privat
varu_vyyp
- Mesaje scrise: 84
- Locatie: Neamt
- Masina: Kadett 1987
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2011
- Mesaj Privat
- george geo
- **
- 170 mesaje
- din 13 Oct 2009
- Kadett 1986 1.6 DA
- Bucuresti
george geo
- Mesaje scrise: 170
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1986 1.6 DA
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Oct 2009
- Mesaj Privat
varule ..... eu am vazut cam aceleasi simptome la un ascona 1.6d DA, numai ca, motorul functiona cam 10 sec. apoi se oprea.
rezolvare ( la el ) - am dat jos filtrul de motorina ( era duminica si nu avea de unde sa cumpere pe moment + o urgenta ), era imbacsit cu mizerie. Am suflat pe tevile de pe acolo cu o pompa, am dat relantiul putin mai mare, am pus motorina in filtru, montat la loc si cheie, a pornit dupa ~10 sec. mergea instabil, am jonglato' nitel din acc. pana si-a revenit nitel, apoi talpa max. pt. cateva secunde, de cateva ori, = circularea cu viteza mare a motorinei prin coducte si filtru = curatare. reglat relantiul la loc si facut test= super pornire si mers stabil+acc. f. bune.
rezolvare ( la el ) - am dat jos filtrul de motorina ( era duminica si nu avea de unde sa cumpere pe moment + o urgenta ), era imbacsit cu mizerie. Am suflat pe tevile de pe acolo cu o pompa, am dat relantiul putin mai mare, am pus motorina in filtru, montat la loc si cheie, a pornit dupa ~10 sec. mergea instabil, am jonglato' nitel din acc. pana si-a revenit nitel, apoi talpa max. pt. cateva secunde, de cateva ori, = circularea cu viteza mare a motorinei prin coducte si filtru = curatare. reglat relantiul la loc si facut test= super pornire si mers stabil+acc. f. bune.
varu_vyyp
- Mesaje scrise: 84
- Locatie: Neamt
- Masina: Kadett 1987
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2011
- Mesaj Privat
la mine filtru de motorina nustiu de cand nu e schimbat. am sa-l desfac si eu sa vad cei cu el. am inteles de la cumatul meu ca se poate sa fie si de la vreu furtun care are pori.....sau prinde aer. la mn face fita asta numai duaca o las nepornita peste 12 ore. si cand pornesc, se opreste de 2 3 ori si tupa aia merge bn.
cand rezolv problema revin si cu explicatia.
cat costa un filturu de motorina si furtunele ( dinale transparente ) ?
cand rezolv problema revin si cu explicatia.
cat costa un filturu de motorina si furtunele ( dinale transparente ) ?