Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Classics
  3. Opel Kadett
  • LGS

  • Mesaje scrise: 156
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Kadett 1988
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2011

  • Mesaj Privat
1.Ce fel de becuri sunt cele din ceasurile de bord(t4 sau t5)?
2.Becul din plafoniera cum se numeste?
3.Are cineva montat pe masina in loc de becuri in triple leduri? si daca da cum se vede?
vreau sa imi cumpar leduri sa imi pun ca mi se pare difuza lumina, si vreau ceva mai puternic putin!
Skip ads

  • blondu_kadett

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Kadett 1986
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2009

  • Mesaj Privat
mi-am montat eu led-uri in tot bordu...se vede bine . prima oara am avut niste leduri mai slabe si bineinteles se vedea mai slab....dupa am pus unele mai puternice si se vede super...se schimba f usor . gasesti la orice magazin de piese auto led-uri de bord
  • george geo

  • Mesaje scrise: 170
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1986 1.6 DA
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Oct 2009

  • Mesaj Privat
LGS a scris:1.Ce fel de becuri sunt cele din ceasurile de bord(t4 sau t5)?
3.Are cineva montat pe masina in loc de becuri in triple leduri? si daca da cum se vede?
vreau sa imi cumpar leduri sa imi pun ca mi se pare difuza lumina, si vreau ceva mai puternic putin!


becurile astea se potrivesc in bord, eu am avut, dar fiind cam slabe am renuntat la ele, revenind la cele clasica de culoare galbena, se vad f. bine astea clasice.

  • LGS

  • Mesaje scrise: 156
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Kadett 1988
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2011

  • Mesaj Privat
blondu_kadett a scris:mi-am montat eu led-uri in tot bordu...se vede bine . prima oara am avut niste leduri mai slabe si bineinteles se vedea mai slab....dupa am pus unele mai puternice si se vede super...se schimba f usor . gasesti la orice magazin de piese auto led-uri de bord

Ai putea da mai multe detalii? ce tip de leduri ai pus eventual ceva poze cu bordul seara daca se poate. si cam cat costa toata distractia?
  • LGS

  • Mesaje scrise: 156
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Kadett 1988
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2011

  • Mesaj Privat
O ultima problema care este destul de sacaitoare, este acul la kilometraj care nu oneori merge uneori nu merge, in momentele in care merge doar se ridica pana maxim la 40 km la ora, de la ce sa fie oara. Ati putea sa imi spuneti si mie ce sar fi putut intampla?
  • LGS

  • Mesaje scrise: 156
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Kadett 1988
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2011

  • Mesaj Privat
LGS a scris:O ultima problema care este destul de sacaitoare, este acul la kilometraj care nu oneori merge uneori nu merge, in momentele in care merge doar se ridica pana maxim la 40 km la ora, de la ce sa fie oara. Ati putea sa imi spuneti si mie ce sar fi putut intampla?

Nu am rezolvat problema cu cablu de km + o noua problema aparuta raman blocati etrierii la frane si nu stiu cum sa fac sa nu se mai intample acest lucru.
Mentionez ca am schimbat chit de reparatii la etrieri la inceputul lui august. Pentru un moment cand se blocheaza am un ciocan iau viraj maxim dreapta si dau 2 ciocane in etrier din spre motor spre roata si acceasi operatiune is pe partea cealalta si gata. Alta solutie stiti, o solutie temporara pana ajung acasa la buzau (fiind student la brasov), pentru ca acasa ma asteapta o perche de etrieri cu tot cu discuri ventilate de Daewoo Nexia. Very HappyVery Happy Cool
  • george geo

  • Mesaje scrise: 170
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1986 1.6 DA
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Oct 2009

  • Mesaj Privat
cateva posibilitati........ discul are un mic surubel, sa nu se fi desfacut. Placute tocite neuniform. Pistonas de o calitate indoielnica ( sau a prins putina rugina si se blocheaza ), aerisire defectuasa la instalatia de franare.
Ai mare grija, nu e de joaca cu franele
  • LGS

  • Mesaje scrise: 156
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Kadett 1988
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Adica eu am de facut un drum Brasov-Buzau cu ea maine Very HappyVery Happy si cam sunt serpentine adik exista posibilitatea sa raman fara? aerisire defectuasa...?! ma cam indoiesc dar .... Explicati-mi si mie cum se aerisesc si maine ma apuc de treaba, cum se aerisesc si ce instrumente imi trebuie... Am discuri neventilate!
  • george geo

  • Mesaje scrise: 170
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1986 1.6 DA
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Aerisirea se incepe cu roata cea mai indepartata de pompa de frana, adica dreapta spate apoi stanga spate, urmeaza dreapta fata si ultima stanga fata. Trebuie sa fiti 2 insi, unul la volan, apasa pedala de frana si unul aeriseste frana la fiecare roata in parte........ se apasa frana de cateva ori ( 4,5,6 pedale ), se mentine frana apasata atat timp cat cel care da drumul la lichid deschide si inchide aerisitorul, dupa inchiderea aerisitorului se reia ciclul din nou ( cam de 3-4 ori de fiecare rota ), trebuie sa ai la indemana cel putin 500 gr. de lichid de frana ( DOT 3 sau 4, imi cer scuze dar asta nu stiu sigur ), o cheie fixa de 8-9 ( ideaL ar fi inelara de 8-9, nu risti sa strici aerisitorul, adica sa scape cheia de pe aerisitor ). Aerisitorul ( ai mare grija cu el, daca nu a fost desfacut de mult, mai mult ca sigur tre dat cu ceva degresol inainte, apoi nu incerci sa il desfaci din prima, ci il fortezi foarte putin spre inchidere apoi dai spre deschis ) il gasesti la fiecare roata in spatele fuzetei pe fata si a tamburului pe spate, e mult mai usor daca dai rotile jos decat daca le virezi maxim ( asta pe fata, ca pe spate e greu fara sa dai roata jos ). Regleaza si frana de mana daca ai timp ( indicat e sa tina la 7 dinti ), in caz de ceva poti trage putin frana de mana sa tina spatele mai bine, dar asta doar ca ultima solutie, e periculos sa franeze spatele mai tare decat e normal si risti sa ''fuga''.
Spor la munca.
Daca mai are cineva ceva de adaugat, il rog sa o faca, poate am scapat ceva esential Embarassed
  • nyk73

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1991 c14nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2007

  • Mesaj Privat
daca se bloceaza etrieri fata mai mult ca sigur sunt gripate axele glisoare din etrier, probabil ca trebuiesc schimbate
  • LGS

  • Mesaje scrise: 156
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Kadett 1988
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Am ajuns cu bine la Buzau (180 km) dupa vro 40 de km mi s-au deblocat si imi mergea frana ok, acum o asteapta o pereche de etrieri + discuri ventilate de daewoo nexia Very Happy. Va foarte multumesc pentru sfaturi si va urez sarbatori fericite. Snanate.
  • george geo

  • Mesaje scrise: 170
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1986 1.6 DA
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Oct 2009

  • Mesaj Privat
totul e bine cand se termina cu bine Smile
Piesele care le vei monta sunt noi ? daca da e prea ok, daca nu, schimba garniturile, verifica uzura discului de frana, pune placute noi ( obligatoriu, parerea mea ), verifica etrierii si eventual curatai cu cel mai fin smirghel ( inauntru acolo unde culiseaza pistonasul ), pistonasele la fel, verificate si eventual slefuite cu cel mai fin smirghel ( pe afara, sper ca se intelege ), lichid de frana nou, aerisire facuta cu simt de raspundere.
Sarbatori Fericite si tie Smile
  • SUPERDRAGOS

  • Mesaje scrise: 2,664
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 2001 3.O DI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2007

  • Mesaj Privat
LGS a scris:Am ajuns cu bine la Buzau (180 km) dupa vro 40 de km mi s-au deblocat si imi mergea frana ok, acum o asteapta o pereche de etrieri + discuri ventilate de daewoo nexia Very Happy. Va foarte multumesc pentru sfaturi si va urez sarbatori fericite. Snanate.

Daca ai jante pe 13 s-ar putea sa astepte degeaba.Nu intra de etrier.Sau daca intra,intra doar cu placute uzate,noi nu le vei putea pune pe amandoua.
  • cogi

  • Mesaje scrise: 662
  • Locatie: Arad
  • Masina: Kadett 1981
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Feb 2008

  • Mesaj Privat
george geo
MesajTrimis: Joi 15 Dec, 2011 5:50 pm Titlul subiectului:
cateva posibilitati........ discul are un mic surubel, sa nu se fi desfacut. Placute tocite neuniform. Pistonas de o calitate indoielnica ( sau a prins putina rugina si se blocheaza ), aerisire defectuasa la instalatia de franare.
Ai mare grija, nu e de joaca cu franele.
Asta a fost din capitolul "sa batem campii"
Surubelul ala de la disc nu are alta treaba decat daca ai pana sa nu se invarta discul pe butuc si sa nu mai gasesti gaurile de la butuc la inlocuirea rotii, asa ca ce treaba are cu franele habar nu am.placute tocite neuniform daca sunt noi nu prea ai frane daca sunt tot alea vechi iara nu tine da pistonas de o calitate indoielnica se poate doar daca in chitul de reparatie a fost inclus daca nu e cel care pana ieri era ok.
In schimb culisantele de etrier gripate ,pompa de frana are impuritati si obtureaza refularea licidului(daca iei jos vasul pompei in fiecare fixare a vasului pe pompa adica la fiecare circuit ai 2 gaurele daca se infunda careva ori nu ai frana ori se blocheaza etrierii, iar daca ai dereglat si servo se blocheaza etrierii,sau daca ai pus alt chit de reparatie cu garnituri mai groase si atunci se blocheaza etrierii.
  • LGS

  • Mesaje scrise: 156
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Kadett 1988
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Am rezolvat cat de cat porblema, am desfacut suruburile de la culisanti ai ma dat cu spray cu vaselina pana cand o sa ma ceva timp (probabil dupa sesiune) ca sa dau jos si sa furat tijele pe care culiseaza etrieurl. Franele sunt bune am ajuns la brasov din nou cu ea fara evenimente:D. Totusi se aude un fasai cand apas frana.
  • LGS

  • Mesaje scrise: 156
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Kadett 1988
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Mare problema mare! azi dimineata dupa o saptamana de cand nu am mai pornit masina (brasov, teperaturi cu -) am dat la automat de mi-au sarit capacele... nu s-a aprins bujia cand am pus contactul.... si am pus un fir pe direct dupa + baterie pe tablita dintre bujii si a pornit dupa ce am luat firumul nu s-a mai oprit am oprit si pornit iar si a pornit... care ar fi problema?
  • LGS

  • Mesaje scrise: 156
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Kadett 1988
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2011

  • Mesaj Privat
LGS a scris:Mare problema mare! azi dimineata dupa o saptamana de cand nu am mai pornit masina (brasov, teperaturi cu -) am dat la automat de mi-au sarit capacele... nu s-a aprins bujia cand am pus contactul.... si am pus un fir pe direct dupa + baterie pe tablita dintre bujii si a pornit dupa ce am luat firumul nu s-a mai oprit am oprit si pornit iar si a pornit... care ar fi problema?



Chia rnu ma poate ajuta nimeni? explicati-mi va rog daca pot ajunge macar cu ea asa acasa daca pot sa o ponesc cu firul pe direct si sa il tin asa, se poate arde ceva se poate intampla ceva?
  • LGS

  • Mesaje scrise: 156
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Kadett 1988
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2011

  • Mesaj Privat
up!
  • lucas79

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Arad
  • Masina: Corsa 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2010

  • Mesaj Privat
poate releul de bujii se joaca cu nervii tai.
servus
  • LGS

  • Mesaje scrise: 156
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Kadett 1988
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2011

  • Mesaj Privat
pun o poza cu motorul sa mi-l aratati si mie unde este releul ala lualar dracu sa il ia, cati nevri mi-a facut.... maine vine si poza.

Inca o intrebare ma poate ajuta si pe mine cineva cu o usa stanga fata? a mea este un pic ruginita, la un pret rezonabil sau donatie:D Very HappyVery Happy
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Classics
  3. Opel Kadett

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR