adi13
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2004 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Sep 2008
- Mesaj Privat
Salut,
Masina Opel astra 1.7 CDTI 101CP Z17DTH
Simptome:
1. La un interval neregulat (dar interval destul de mare ... 1 data pe luna) moare motoru (chiar stand pe loc) sau nu pot sa o pornesc (cu motoru cald). Masina porneste la cheie daca astept un interval de 5- 10 minute. In rest masina functioneaza impecabil.
2. Simt ca un fel de agatare in pedala de ambreiaj (cateodata)
Codurile de erroare (obtinute prin metoda agrafei) date de computer sunt ECN 213971 si ECN 033529
ECN 033529 aka P0335 aka Crankshaft Position Sensor
ECN 213971 aka P2139 aka Throttle/Pedal Position Sensor
Care ati mai avut probleme cu cele 2 ? ceva sfaturi ?
Ce am gasit eu pe acest forum referitor la senzor arbore cotit (P0335) https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=14185
Zilele urmatoare o sa ma duc la mecanic si o sa va tin la curent cum decurge treaba !
Numai Bine
Adi
P.S. Codul de eroare pt P2139 l-am gasit aici http://www.problemcar.nl/vi...ic.php?id=100485. Probabil trebuie actualizata si lista de pe forum.
Masina Opel astra 1.7 CDTI 101CP Z17DTH
Simptome:
1. La un interval neregulat (dar interval destul de mare ... 1 data pe luna) moare motoru (chiar stand pe loc) sau nu pot sa o pornesc (cu motoru cald). Masina porneste la cheie daca astept un interval de 5- 10 minute. In rest masina functioneaza impecabil.
2. Simt ca un fel de agatare in pedala de ambreiaj (cateodata)
Codurile de erroare (obtinute prin metoda agrafei) date de computer sunt ECN 213971 si ECN 033529
ECN 033529 aka P0335 aka Crankshaft Position Sensor
ECN 213971 aka P2139 aka Throttle/Pedal Position Sensor
Care ati mai avut probleme cu cele 2 ? ceva sfaturi ?
Ce am gasit eu pe acest forum referitor la senzor arbore cotit (P0335) https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=14185
Zilele urmatoare o sa ma duc la mecanic si o sa va tin la curent cum decurge treaba !
Numai Bine
Adi
P.S. Codul de eroare pt P2139 l-am gasit aici http://www.problemcar.nl/vi...ic.php?id=100485. Probabil trebuie actualizata si lista de pe forum.
- maiandrei
- ******
- 4,710 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,710
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
adi13
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2004 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Sep 2008
- Mesaj Privat
twtysvn
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Dolj
- Masina: Corsa 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2011
- Mesaj Privat
Salut,
Am o Corsa D 1.7CDTI din 2007. De vre-o 2 zile incepe sa-mi arate consum instantaneu ~3L/h la relanti, inainte invartindu-se in jurul cifrei 0.5L/h. Problema apare dupa ce merg cu ea (nu la prima pornire) si dispare daca dau un "restart" la motor. Mai e treaba ca-mi arata si cand merg cu ea niste consumuri impresionante chiar daca doar ciup acceleratia (~20L/100km). Nu am masina de prea mult timp si la inceput am fost impresionat de puterea ei, eram Shumi prin oras, dar imi ardea retina consumul. De la o vreme m-am mai calmat si o tin mai moale, dar mi-e frica sa nu o fii tinut prea moale. Am mai surfat pe net si am gasit ca ar fii de pe la furtune crapate, EGR, curatire filtru particule, dar pe bord nu arata nicio eroare. Nu vreau sa ma gandesc ca ar fii de pe la injectoare sau mai grav. Sa imi ramana ceva blocat cand merg cu ea si sa suga in ultimul hal? Imi e frica sa merg la Opel, sa nu cumva sa aiba portofelul meu un consum de 3mil/h.
Sfaturi? Accept!
Bine ati venit pe forum,va pun la dispozitie cateva recomandari pentru evitarea neplacerilor,
CAUTA si vei gasi , Ce trebuie sa am in vedere pe acest forum ? si Regulament General
edit by StefanTolos
03.11.2011 21:59:12
Am o Corsa D 1.7CDTI din 2007. De vre-o 2 zile incepe sa-mi arate consum instantaneu ~3L/h la relanti, inainte invartindu-se in jurul cifrei 0.5L/h. Problema apare dupa ce merg cu ea (nu la prima pornire) si dispare daca dau un "restart" la motor. Mai e treaba ca-mi arata si cand merg cu ea niste consumuri impresionante chiar daca doar ciup acceleratia (~20L/100km). Nu am masina de prea mult timp si la inceput am fost impresionat de puterea ei, eram Shumi prin oras, dar imi ardea retina consumul. De la o vreme m-am mai calmat si o tin mai moale, dar mi-e frica sa nu o fii tinut prea moale. Am mai surfat pe net si am gasit ca ar fii de pe la furtune crapate, EGR, curatire filtru particule, dar pe bord nu arata nicio eroare. Nu vreau sa ma gandesc ca ar fii de pe la injectoare sau mai grav. Sa imi ramana ceva blocat cand merg cu ea si sa suga in ultimul hal? Imi e frica sa merg la Opel, sa nu cumva sa aiba portofelul meu un consum de 3mil/h.
Sfaturi? Accept!
Bine ati venit pe forum,va pun la dispozitie cateva recomandari pentru evitarea neplacerilor,
CAUTA si vei gasi , Ce trebuie sa am in vedere pe acest forum ? si Regulament General
edit by StefanTolos
03.11.2011 21:59:12
- maiandrei
- ******
- 4,710 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,710
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
twtysvn
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Dolj
- Masina: Corsa 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2011
- Mesaj Privat
maiandrei a scris:Isi face regenerarea filtrului de particule.
Las-o sa-si faca damblaua (adica te deplasezi cu ea normal, NU opresti motorul cand vezi consumul marit) si intre timp citesti mai multe despre filtru de particule (DPF) si regenerare.
Las-o sa-si faca damblaua (adica te deplasezi cu ea normal, NU opresti motorul cand vezi consumul marit) si intre timp citesti mai multe despre filtru de particule (DPF) si regenerare.
Tot de filtru mi-a zis si-un prieten, insa mi-a zis ca se poate face din soft (op-com). Cat sa merg cu ea? In carte zice ca regenerarea e indicata printr-un bec in bord si ca tre' sa mergi cu peste 60 constant pana cand se stinge. Pe loc se poate face regenerarea (2000+ rpm, cateva minute)?
comisarul
- Mesaje scrise: 72
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 1.7 DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Nov 2008
- Mesaj Privat
adi13 a scris:Salut,
Masina Opel astra 1.7 CDTI 101CP Z17DTH
Simptome:
1. La un interval neregulat (dar interval destul de mare ... 1 data pe luna) moare motoru (chiar stand pe loc) sau nu pot sa o pornesc (cu motoru cald). Masina porneste la cheie daca astept un interval de 5- 10 minute. In rest masina functioneaza impecabil.
Masina Opel astra 1.7 CDTI 101CP Z17DTH
Simptome:
1. La un interval neregulat (dar interval destul de mare ... 1 data pe luna) moare motoru (chiar stand pe loc) sau nu pot sa o pornesc (cu motoru cald). Masina porneste la cheie daca astept un interval de 5- 10 minute. In rest masina functioneaza impecabil.
Am patit si eu la fel, a trebuit sa inlocuiesc senzorul ala Crankshaft . In jur de 450-500 lei pe original. Si eu patit de doua ori sa-mi moara motorul la fel o data pe luna dupa 5-10 min dupa ce se racea pornea, dupa care m-am trezit intr-o zi ca murea incontinuu dupa 2-3 min de mers ! Eroarea era de la acel senzor nu mai stiu codul .
- alre
- ****
- 1,654 mesaje
- din 28 Mar 2008
- Bucuresti
alre
- Mesaje scrise: 1,654
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
comisarul a scris:
Am patit si eu la fel, a trebuit sa inlocuiesc senzorul ala Crankshaft . In jur de 450-500 lei pe original. Si eu patit de doua ori sa-mi moara motorul la fel o data pe luna dupa 5-10 min dupa ce se racea pornea, dupa care m-am trezit intr-o zi ca murea incontinuu dupa 2-3 min de mers ! Eroarea era de la acel senzor nu mai stiu codul .
adi13 a scris:Salut,
Masina Opel astra 1.7 CDTI 101CP Z17DTH
Simptome:
1. La un interval neregulat (dar interval destul de mare ... 1 data pe luna) moare motoru (chiar stand pe loc) sau nu pot sa o pornesc (cu motoru cald). Masina porneste la cheie daca astept un interval de 5- 10 minute. In rest masina functioneaza impecabil.
Masina Opel astra 1.7 CDTI 101CP Z17DTH
Simptome:
1. La un interval neregulat (dar interval destul de mare ... 1 data pe luna) moare motoru (chiar stand pe loc) sau nu pot sa o pornesc (cu motoru cald). Masina porneste la cheie daca astept un interval de 5- 10 minute. In rest masina functioneaza impecabil.
Am patit si eu la fel, a trebuit sa inlocuiesc senzorul ala Crankshaft . In jur de 450-500 lei pe original. Si eu patit de doua ori sa-mi moara motorul la fel o data pe luna dupa 5-10 min dupa ce se racea pornea, dupa care m-am trezit intr-o zi ca murea incontinuu dupa 2-3 min de mers ! Eroarea era de la acel senzor nu mai stiu codul .
Domnu Comisar problema e din 2008. Cred ca a rezolvat in 3 ani.
comisarul
- Mesaje scrise: 72
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 1.7 DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Nov 2008
- Mesaj Privat