Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • DeejayB

  • Mesaje scrise: 114
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Salut tuturor.Un prieten de-al meu si-a cumparat de curand un Y17DT hatchback.A coborat de pe o bordura mai inalta si a atins cu podeaua de buza bordurii cam pe la jumatatea usilor din fata.Exista vreo posibilate sa fi spart ceva?Are scut de metal si era ud si mirosea a motorina asa vag.Se putea sparge ceva major?
Skip ads

  • cangri

  • Mesaje scrise: 5,412
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Se poate sparge baia de ulei.
Da scutul jos si vezi ce-i acolo neaparat,pana nu ramane fara ulei in motor,in caz ca s-a spart ceva.
  • DeejayB

  • Mesaje scrise: 114
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Chiar asa lunga e?adica pana la jumatatea usilor din fata?
  • cangri

  • Mesaje scrise: 5,412
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Noi de aici nu putem spune exact ce s-a intamplat.Cel mai simplu,te bagi sub masina si vezi daca sunt scurgeri de lichide la baia de ulei,la cutia de viteze.Poate chiar se observa unde s-a atins.Si daca a dat doar cu pragul atunci mai mult ca sigur nu s-a stricat si altceva.
  • DeejayB

  • Mesaje scrise: 114
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Nu a coborat inclinat cum ar trebui.cred ca a atins cu pragurile.scutul era ud, cred ca de la faptul ca a mers cu caldura la maxim maxim.si era gen transparent spre galben lichidul.ori uleiul cred ca are peste 10.000 de km cu el si ar trebui sa fie negricios.
  • cangri

  • Mesaje scrise: 5,412
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Cea mai sigura solutie este sa va uitati sub masina.Intr-adevar la peste 10.000 se recomanda chiar schimbarea uleiului,deci ar trebui sa fie destul de negru.
Lichidul acela poate fi condens,nu poti sti exact de unde curge pana nu te uiti foarte atent.
  • DeejayB

  • Mesaje scrise: 114
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2011

  • Mesaj Privat
O sa vedm maine daca sunt pete negre pe jos.Mersi mult revin maine cu post.
  • DeejayB

  • Mesaje scrise: 114
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Deci nu am avut cand sa dau jos scutul sa vad ce s-a intamplat dar cand pornesc motorul martorul de la ulri se stinge ultimul
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR