sorynuuu
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2005 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Aug 2011
- Mesaj Privat
Doresc sa ajut pe cei care au probleme si sa nu se alarmeze din cauza,, mecanicilor de duminica''.
Am avut probleme cu pornire(nu mai pornea).Una peste alta ,am fost pe la multi mecanici,testere peste testere,nebunie mare, de nu mai ii dadeam de cap deloc...Problema mea a fost simpla inca de la inceput, dar cine sa se priceapa.
La tipurile de motor ,diesel , cu pompa de inalta presiune,exista la rampa de injectoare o supapa(care nu se recunoaste la tester,fiind de natura mecanica),aceasta supapa tine in presiune pompa de motorina(supapa fiind defecta, scapa presiunea din pompa si injectoare)
Cam greu sa gasesc supapa fara a cumpara si rampa de injectoare( in acest moment se poate cumpara supapa separat,aproximativ 350-400lei ,de la firma BOSH).Rampa de injectoare completa(rampa.supapa.senzor),noua costa 3000 lei,destul de scump,zic eu...
Am cumparat o rampa de inject.(rampa, supapa,senzor) second hand(fiind constient de risc ca ma poate lasa in orice moment),la pretul de 400 lei cu 3 luni garantie de la firma de dezmembrari.
Am schimbat-o personal, am dat la automat la cheie ajutat de un spray de pornire 2-3 secunde(pana s-a creat presiune)
Nu am mai avut probleme de nici o natura si masina (motorul) se prezinta de nota 10
Nu doresc la nimeni sa ajungeti pe mana unor mecanici (care se dau mari ca stiu ei care este problema), si de aceea vreau sa dau sfaturi si chiar sa ajut pe cei care sunt din zona jud Constanta cu orice sfat pe linia mecanica de acest tip de motor si nu numai (va poate scuti de multi bani credeti-ma)
CU RESPECT...
Am avut probleme cu pornire(nu mai pornea).Una peste alta ,am fost pe la multi mecanici,testere peste testere,nebunie mare, de nu mai ii dadeam de cap deloc...Problema mea a fost simpla inca de la inceput, dar cine sa se priceapa.
La tipurile de motor ,diesel , cu pompa de inalta presiune,exista la rampa de injectoare o supapa(care nu se recunoaste la tester,fiind de natura mecanica),aceasta supapa tine in presiune pompa de motorina(supapa fiind defecta, scapa presiunea din pompa si injectoare)
Cam greu sa gasesc supapa fara a cumpara si rampa de injectoare( in acest moment se poate cumpara supapa separat,aproximativ 350-400lei ,de la firma BOSH).Rampa de injectoare completa(rampa.supapa.senzor),noua costa 3000 lei,destul de scump,zic eu...
Am cumparat o rampa de inject.(rampa, supapa,senzor) second hand(fiind constient de risc ca ma poate lasa in orice moment),la pretul de 400 lei cu 3 luni garantie de la firma de dezmembrari.
Am schimbat-o personal, am dat la automat la cheie ajutat de un spray de pornire 2-3 secunde(pana s-a creat presiune)
Nu am mai avut probleme de nici o natura si masina (motorul) se prezinta de nota 10
Nu doresc la nimeni sa ajungeti pe mana unor mecanici (care se dau mari ca stiu ei care este problema), si de aceea vreau sa dau sfaturi si chiar sa ajut pe cei care sunt din zona jud Constanta cu orice sfat pe linia mecanica de acest tip de motor si nu numai (va poate scuti de multi bani credeti-ma)
CU RESPECT...
- dorin-b
- ****
- 1,820 mesaje
- din 06 Sep 2007
- Astra 2000 Y20DTH
- Sibiu
dorin-b
- Mesaje scrise: 1,820
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2007
- Mesaj Privat
acea supapa se poate repara in fata blocului cu putin smirgel si multa rabdare. Costa doar smirgel-ul si berea
rog un moderator sa mute discutia aici
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=15653
multumim
rog un moderator sa mute discutia aici
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=15653
multumim
suspended-9452- Suspendat
- 2,449 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Astra 2016 B14XER
- Prahova
suspended-9452- Mesaje scrise: 2,449
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2016 B14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
este bine-cunoscuta aceasta problema la pornirea la cald.
Am mai spus si in alte randuri ca la Astra H, Z17DTL(H,R,J), problema pornirii la cald este data de injector defect , supapa mecanica din capatul rampei comune defecta, senzor cranckshaft defect sau regulatorul de pe pompa de inalta presiune defect.
la primele doua nu exista cod de defect generat.
Am mai spus si in alte randuri ca la Astra H, Z17DTL(H,R,J), problema pornirii la cald este data de injector defect , supapa mecanica din capatul rampei comune defecta, senzor cranckshaft defect sau regulatorul de pe pompa de inalta presiune defect.
la primele doua nu exista cod de defect generat.
ct21gav
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2005 disel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2011
- Mesaj Privat
salut ..am si eu un opel asta H 2005 1.7 cdti si am fost la mecanic cu ea si mi-a zis ka este pompa de inalta presiune...si tot asa nu mai porneste ,la teste zice ka nu baga presiune ..ma gandesc ka poate este ka la tine sa schimb supapa....asa sa cumpar pompa este multt ...
sorynuuu a scris:Doresc sa ajut pe cei care au probleme si sa nu se alarmeze din cauza,, mecanicilor de duminica''.
Am avut probleme cu pornire(nu mai pornea).Una peste alta ,am fost pe la multi mecanici,testere peste testere,nebunie mare, de nu mai ii dadeam de cap deloc...Problema mea a fost simpla inca de la inceput, dar cine sa se priceapa.
La tipurile de motor ,diesel , cu pompa de inalta presiune,exista la rampa de injectoare o supapa(care nu se recunoaste la tester,fiind de natura mecanica),aceasta supapa tine in presiune pompa de motorina(supapa fiind defecta, scapa presiunea din pompa si injectoare)
Cam greu sa gasesc supapa fara a cumpara si rampa de injectoare( in acest moment se poate cumpara supapa separat,aproximativ 350-400lei ,de la firma BOSH).Rampa de injectoare completa(rampa.supapa.senzor),noua costa 3000 lei,destul de scump,zic eu...
Am cumparat o rampa de inject.(rampa, supapa,senzor) second hand(fiind constient de risc ca ma poate lasa in orice moment),la pretul de 400 lei cu 3 luni garantie de la firma de dezmembrari.
Am schimbat-o personal, am dat la automat la cheie ajutat de un spray de pornire 2-3 secunde(pana s-a creat presiune)
Nu am mai avut probleme de nici o natura si masina (motorul) se prezinta de nota 10
Nu doresc la nimeni sa ajungeti pe mana unor mecanici (care se dau mari ca stiu ei care este problema), si de aceea vreau sa dau sfaturi si chiar sa ajut pe cei care sunt din zona jud Constanta cu orice sfat pe linia mecanica de acest tip de motor si nu numai (va poate scuti de multi bani credeti-ma)
CU RESPECT...
Am avut probleme cu pornire(nu mai pornea).Una peste alta ,am fost pe la multi mecanici,testere peste testere,nebunie mare, de nu mai ii dadeam de cap deloc...Problema mea a fost simpla inca de la inceput, dar cine sa se priceapa.
La tipurile de motor ,diesel , cu pompa de inalta presiune,exista la rampa de injectoare o supapa(care nu se recunoaste la tester,fiind de natura mecanica),aceasta supapa tine in presiune pompa de motorina(supapa fiind defecta, scapa presiunea din pompa si injectoare)
Cam greu sa gasesc supapa fara a cumpara si rampa de injectoare( in acest moment se poate cumpara supapa separat,aproximativ 350-400lei ,de la firma BOSH).Rampa de injectoare completa(rampa.supapa.senzor),noua costa 3000 lei,destul de scump,zic eu...
Am cumparat o rampa de inject.(rampa, supapa,senzor) second hand(fiind constient de risc ca ma poate lasa in orice moment),la pretul de 400 lei cu 3 luni garantie de la firma de dezmembrari.
Am schimbat-o personal, am dat la automat la cheie ajutat de un spray de pornire 2-3 secunde(pana s-a creat presiune)
Nu am mai avut probleme de nici o natura si masina (motorul) se prezinta de nota 10
Nu doresc la nimeni sa ajungeti pe mana unor mecanici (care se dau mari ca stiu ei care este problema), si de aceea vreau sa dau sfaturi si chiar sa ajut pe cei care sunt din zona jud Constanta cu orice sfat pe linia mecanica de acest tip de motor si nu numai (va poate scuti de multi bani credeti-ma)
CU RESPECT...
sorynuuu
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2005 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Aug 2011
- Mesaj Privat
PT CT 21 GAV:
De regula pompele de inalta nu cade asa cu una cu doua (peste 4-500.000 km).Sunt convins ca la tine este ,ori regulatorul de presiune al pompe de inalta ,ori rampa de injectoare (mai precis supapa cu probleme)
Daca nu ai rezolvat problema pana in acest moment , te pot ajuta.
Cred ca esti din C-ta,sa inteleg, eu am si regulator de presiune , si rampa de injectoare...(second ,dar luate de pe masini aduse din Anglia care sunt destul de bune)
Lasa un nr de tel.. si o pot repara (chiar daca nu sunt ,,reprezentanta'').AM AVUT ACEEASI PROBLM. SI NICI UN MECANIC DIN C-TA NU A STIUT DE LA INCEPUT CARE-I PROBLEMA
De regula pompele de inalta nu cade asa cu una cu doua (peste 4-500.000 km).Sunt convins ca la tine este ,ori regulatorul de presiune al pompe de inalta ,ori rampa de injectoare (mai precis supapa cu probleme)
Daca nu ai rezolvat problema pana in acest moment , te pot ajuta.
Cred ca esti din C-ta,sa inteleg, eu am si regulator de presiune , si rampa de injectoare...(second ,dar luate de pe masini aduse din Anglia care sunt destul de bune)
Lasa un nr de tel.. si o pot repara (chiar daca nu sunt ,,reprezentanta'').AM AVUT ACEEASI PROBLM. SI NICI UN MECANIC DIN C-TA NU A STIUT DE LA INCEPUT CARE-I PROBLEMA
mil
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Tulcea
- Masina: Astra 2008
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Nov 2011
- Mesaj Privat
viorel_mc
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2005 z 17 dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mar 2008
- Mesaj Privat
dorin-b a scris:acea supapa se poate repara in fata blocului cu putin smirgel si multa rabdare. Costa doar smirgel-ul si berea
rog un moderator sa mute discutia aici
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=15653
multumim
rog un moderator sa mute discutia aici
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=15653
multumim
Salut! poti sa ma ajuti si pe mine sa-mi spui unde se afla mai exact pompa de presiune mecanica ? vreau si eu sa incerc sa o desfac sa o curat daca zici ca se poate si sa detaliezi mai mult putin cum se curata.iti multunesc
- cristin_uta
- *
- 17 mesaje
- din 19 Oct 2012
- Astra 2005 Z 17 DTH
- Constanta
cristin_uta
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2005 Z 17 DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2012
- Mesaj Privat
sorynuuu a scris:Doresc sa ajut pe cei care au probleme si sa nu se alarmeze din cauza,, mecanicilor de duminica''.
Am avut probleme cu pornire(nu mai pornea).Una peste alta ,am fost pe la multi mecanici,testere peste testere,nebunie mare, de nu mai ii dadeam de cap deloc...Problema mea a fost simpla inca de la inceput, dar cine sa se priceapa.
La tipurile de motor ,diesel , cu pompa de inalta presiune,exista la rampa de injectoare o supapa(care nu se recunoaste la tester,fiind de natura mecanica),aceasta supapa tine in presiune pompa de motorina(supapa fiind defecta, scapa presiunea din pompa si injectoare)
Cam greu sa gasesc supapa fara a cumpara si rampa de injectoare( in acest moment se poate cumpara supapa separat,aproximativ 350-400lei ,de la firma BOSH).Rampa de injectoare completa(rampa.supapa.senzor),noua costa 3000 lei,destul de scump,zic eu...
Am cumparat o rampa de inject.(rampa, supapa,senzor) second hand(fiind constient de risc ca ma poate lasa in orice moment),la pretul de 400 lei cu 3 luni garantie de la firma de dezmembrari.
Am schimbat-o personal, am dat la automat la cheie ajutat de un spray de pornire 2-3 secunde(pana s-a creat presiune)
Nu am mai avut probleme de nici o natura si masina (motorul) se prezinta de nota 10
Nu doresc la nimeni sa ajungeti pe mana unor mecanici (care se dau mari ca stiu ei care este problema), si de aceea vreau sa dau sfaturi si chiar sa ajut pe cei care sunt din zona jud Constanta cu orice sfat pe linia mecanica de acest tip de motor si nu numai (va poate scuti de multi bani credeti-ma)
CU RESPECT...
Am avut probleme cu pornire(nu mai pornea).Una peste alta ,am fost pe la multi mecanici,testere peste testere,nebunie mare, de nu mai ii dadeam de cap deloc...Problema mea a fost simpla inca de la inceput, dar cine sa se priceapa.
La tipurile de motor ,diesel , cu pompa de inalta presiune,exista la rampa de injectoare o supapa(care nu se recunoaste la tester,fiind de natura mecanica),aceasta supapa tine in presiune pompa de motorina(supapa fiind defecta, scapa presiunea din pompa si injectoare)
Cam greu sa gasesc supapa fara a cumpara si rampa de injectoare( in acest moment se poate cumpara supapa separat,aproximativ 350-400lei ,de la firma BOSH).Rampa de injectoare completa(rampa.supapa.senzor),noua costa 3000 lei,destul de scump,zic eu...
Am cumparat o rampa de inject.(rampa, supapa,senzor) second hand(fiind constient de risc ca ma poate lasa in orice moment),la pretul de 400 lei cu 3 luni garantie de la firma de dezmembrari.
Am schimbat-o personal, am dat la automat la cheie ajutat de un spray de pornire 2-3 secunde(pana s-a creat presiune)
Nu am mai avut probleme de nici o natura si masina (motorul) se prezinta de nota 10
Nu doresc la nimeni sa ajungeti pe mana unor mecanici (care se dau mari ca stiu ei care este problema), si de aceea vreau sa dau sfaturi si chiar sa ajut pe cei care sunt din zona jud Constanta cu orice sfat pe linia mecanica de acest tip de motor si nu numai (va poate scuti de multi bani credeti-ma)
CU RESPECT...
Buna seara!
Am si eu o problema cu masina.
Am un Opel Astra H, din 2005, 1.7 cdti - 101 cp. Acum cateva seri, am dat sa plec de pe loc si mi s-a oprit motorul, initial m-am gandit ca l-am oprit eu, am dat sa o pornesc si nu a pornit. I-am dat cateva chei, nu a pornit, la un moment-dat a pornit si s-a oprit, am crezut ca am ramas fara motorina (desi in bord imi arata ca am motorina, am zis ca poate nu indica bine), m-am dus la peco, am cumparat motorina, i-am pus motorina, am cuplat-o cu cabluri de pornire la alta masina, a pornit, toate bune si frumoase.
Am mai mers cu masina, nu au fost probleme. Peste 2 zile, am dus-o la spalat, si am intrat pe o strada si am lasat-o pe liber ca era rosu la semafor si mi s-a oprit motorul, am tras-o pe dreapta si am incercat sa o repornesc...evident nu a mai pornit. Am plecat de langa masina, m-am intors peste 2 ore cu cabluri de pornire si o alta masina, cand am dat sa o pornesc a plecat la sfert de cheie (fara cabluri de pornire). Am lasat-o aproximativ 10 minute dupa care am plecat de pe loc. Am mers vreo 5 km, stateam la STOP si mi s-a oprit motorul, am incercat sa o pornesc, nu a pornit imediat, a plecat la a-4a cheia. Curios este ca nu arata nimic in bord, nu are avarii si nici nu a scos fum cand a pornit. Nu stiu ce ar putea sa aiba, credeti ca ar putea sa fie pompa?
Va multumesc anticipat pentru sprijin!
suspended-9452- Suspendat
- 2,449 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Astra 2016 B14XER
- Prahova
suspended-9452- Mesaje scrise: 2,449
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2016 B14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
- cristin_uta
- *
- 17 mesaje
- din 19 Oct 2012
- Astra 2005 Z 17 DTH
- Constanta
cristin_uta
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2005 Z 17 DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2012
- Mesaj Privat
- cristin_uta
- *
- 17 mesaje
- din 19 Oct 2012
- Astra 2005 Z 17 DTH
- Constanta
cristin_uta
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2005 Z 17 DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2012
- Mesaj Privat
cristin_uta a scris:
Buna seara!
Am si eu o problema cu masina.
Am un Opel Astra H, din 2005, 1.7 cdti - 101 cp. Acum cateva seri, am dat sa plec de pe loc si mi s-a oprit motorul, initial m-am gandit ca l-am oprit eu, am dat sa o pornesc si nu a pornit. I-am dat cateva chei, nu a pornit, la un moment-dat a pornit si s-a oprit, am crezut ca am ramas fara motorina (desi in bord imi arata ca am motorina, am zis ca poate nu indica bine), m-am dus la peco, am cumparat motorina, i-am pus motorina, am cuplat-o cu cabluri de pornire la alta masina, a pornit, toate bune si frumoase.
Am mai mers cu masina, nu au fost probleme. Peste 2 zile, am dus-o la spalat, si am intrat pe o strada si am lasat-o pe liber ca era rosu la semafor si mi s-a oprit motorul, am tras-o pe dreapta si am incercat sa o repornesc...evident nu a mai pornit. Am plecat de langa masina, m-am intors peste 2 ore cu cabluri de pornire si o alta masina, cand am dat sa o pornesc a plecat la sfert de cheie (fara cabluri de pornire). Am lasat-o aproximativ 10 minute dupa care am plecat de pe loc. Am mers vreo 5 km, stateam la STOP si mi s-a oprit motorul, am incercat sa o pornesc, nu a pornit imediat, a plecat la a-4a cheia. Curios este ca nu arata nimic in bord, nu are avarii si nici nu a scos fum cand a pornit. Nu stiu ce ar putea sa aiba, credeti ca ar putea sa fie pompa?
Va multumesc anticipat pentru sprijin!
sorynuuu a scris:Doresc sa ajut pe cei care au probleme si sa nu se alarmeze din cauza,, mecanicilor de duminica''.
Am avut probleme cu pornire(nu mai pornea).Una peste alta ,am fost pe la multi mecanici,testere peste testere,nebunie mare, de nu mai ii dadeam de cap deloc...Problema mea a fost simpla inca de la inceput, dar cine sa se priceapa.
La tipurile de motor ,diesel , cu pompa de inalta presiune,exista la rampa de injectoare o supapa(care nu se recunoaste la tester,fiind de natura mecanica),aceasta supapa tine in presiune pompa de motorina(supapa fiind defecta, scapa presiunea din pompa si injectoare)
Cam greu sa gasesc supapa fara a cumpara si rampa de injectoare( in acest moment se poate cumpara supapa separat,aproximativ 350-400lei ,de la firma BOSH).Rampa de injectoare completa(rampa.supapa.senzor),noua costa 3000 lei,destul de scump,zic eu...
Am cumparat o rampa de inject.(rampa, supapa,senzor) second hand(fiind constient de risc ca ma poate lasa in orice moment),la pretul de 400 lei cu 3 luni garantie de la firma de dezmembrari.
Am schimbat-o personal, am dat la automat la cheie ajutat de un spray de pornire 2-3 secunde(pana s-a creat presiune)
Nu am mai avut probleme de nici o natura si masina (motorul) se prezinta de nota 10
Nu doresc la nimeni sa ajungeti pe mana unor mecanici (care se dau mari ca stiu ei care este problema), si de aceea vreau sa dau sfaturi si chiar sa ajut pe cei care sunt din zona jud Constanta cu orice sfat pe linia mecanica de acest tip de motor si nu numai (va poate scuti de multi bani credeti-ma)
CU RESPECT...
Am avut probleme cu pornire(nu mai pornea).Una peste alta ,am fost pe la multi mecanici,testere peste testere,nebunie mare, de nu mai ii dadeam de cap deloc...Problema mea a fost simpla inca de la inceput, dar cine sa se priceapa.
La tipurile de motor ,diesel , cu pompa de inalta presiune,exista la rampa de injectoare o supapa(care nu se recunoaste la tester,fiind de natura mecanica),aceasta supapa tine in presiune pompa de motorina(supapa fiind defecta, scapa presiunea din pompa si injectoare)
Cam greu sa gasesc supapa fara a cumpara si rampa de injectoare( in acest moment se poate cumpara supapa separat,aproximativ 350-400lei ,de la firma BOSH).Rampa de injectoare completa(rampa.supapa.senzor),noua costa 3000 lei,destul de scump,zic eu...
Am cumparat o rampa de inject.(rampa, supapa,senzor) second hand(fiind constient de risc ca ma poate lasa in orice moment),la pretul de 400 lei cu 3 luni garantie de la firma de dezmembrari.
Am schimbat-o personal, am dat la automat la cheie ajutat de un spray de pornire 2-3 secunde(pana s-a creat presiune)
Nu am mai avut probleme de nici o natura si masina (motorul) se prezinta de nota 10
Nu doresc la nimeni sa ajungeti pe mana unor mecanici (care se dau mari ca stiu ei care este problema), si de aceea vreau sa dau sfaturi si chiar sa ajut pe cei care sunt din zona jud Constanta cu orice sfat pe linia mecanica de acest tip de motor si nu numai (va poate scuti de multi bani credeti-ma)
CU RESPECT...
Buna seara!
Am si eu o problema cu masina.
Am un Opel Astra H, din 2005, 1.7 cdti - 101 cp. Acum cateva seri, am dat sa plec de pe loc si mi s-a oprit motorul, initial m-am gandit ca l-am oprit eu, am dat sa o pornesc si nu a pornit. I-am dat cateva chei, nu a pornit, la un moment-dat a pornit si s-a oprit, am crezut ca am ramas fara motorina (desi in bord imi arata ca am motorina, am zis ca poate nu indica bine), m-am dus la peco, am cumparat motorina, i-am pus motorina, am cuplat-o cu cabluri de pornire la alta masina, a pornit, toate bune si frumoase.
Am mai mers cu masina, nu au fost probleme. Peste 2 zile, am dus-o la spalat, si am intrat pe o strada si am lasat-o pe liber ca era rosu la semafor si mi s-a oprit motorul, am tras-o pe dreapta si am incercat sa o repornesc...evident nu a mai pornit. Am plecat de langa masina, m-am intors peste 2 ore cu cabluri de pornire si o alta masina, cand am dat sa o pornesc a plecat la sfert de cheie (fara cabluri de pornire). Am lasat-o aproximativ 10 minute dupa care am plecat de pe loc. Am mers vreo 5 km, stateam la STOP si mi s-a oprit motorul, am incercat sa o pornesc, nu a pornit imediat, a plecat la a-4a cheia. Curios este ca nu arata nimic in bord, nu are avarii si nici nu a scos fum cand a pornit. Nu stiu ce ar putea sa aiba, credeti ca ar putea sa fie pompa?
Va multumesc anticipat pentru sprijin!
Buna seara!
Am descoperit ce probleme avea masina, senzor turatie arbore cotit. L-am inlocuit, acum masina merge bine si nu se mai opreste in mers.
O seara frumoasa tuturor!
Jokerul
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 1.7 CDTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mar 2009
- Mesaj Privat
am si eu aceiasi problema numai ca se intampla si la rece si la cald nu porneste la cheie trebui tinuta acolo 3-4 secunde sau putin accelerata (masina nu se opreste in mers)
Am fost azi la reprezentanta opel radacini bd. timisoara i-am explicat problema m-a intrebat daca mi se aprinde vreun martor i-am spus ca nu si a zis ca nu are ce sa imi faca , si ma trimis la un "pompagiu" mi-a dat nr de tel al uni service bosch din militari am fost acolo i-am explicat mecanicului carei problema sa urcat in masina a dat o cheie apoi sa uitat sub capota la "supapa de rampa" ma pus sa ii dau o cheie si a zis ca trebui schimbata supapa de rampa pret total 1050 RON. mi sa parut mult, am mai fost la un service tot reprezentanta bosch un turc pe la filaret sa uitat un mecanic la ea mi-a controlat injectoarele a pus testerul pe ea sunt inregula si apoi mi-a spus ca ar fi posibil de la senzorul de la pompa de inalta adica tot ceva genu ce mi-a zis si primul aici pretul era ~800 ron doar senzorul dar nu stie sigur daca e de acolo.
As vrea putin ajutor cu ceva informatii de unde pot sa iau un senzor de pompa de inalta sa vad daca chiar e de la ala. si apoi sa il cumpar bine inteles
ceva dezmembrari opel bucuresti ?
Multumesc
Am fost azi la reprezentanta opel radacini bd. timisoara i-am explicat problema m-a intrebat daca mi se aprinde vreun martor i-am spus ca nu si a zis ca nu are ce sa imi faca , si ma trimis la un "pompagiu" mi-a dat nr de tel al uni service bosch din militari am fost acolo i-am explicat mecanicului carei problema sa urcat in masina a dat o cheie apoi sa uitat sub capota la "supapa de rampa" ma pus sa ii dau o cheie si a zis ca trebui schimbata supapa de rampa pret total 1050 RON. mi sa parut mult, am mai fost la un service tot reprezentanta bosch un turc pe la filaret sa uitat un mecanic la ea mi-a controlat injectoarele a pus testerul pe ea sunt inregula si apoi mi-a spus ca ar fi posibil de la senzorul de la pompa de inalta adica tot ceva genu ce mi-a zis si primul aici pretul era ~800 ron doar senzorul dar nu stie sigur daca e de acolo.
As vrea putin ajutor cu ceva informatii de unde pot sa iau un senzor de pompa de inalta sa vad daca chiar e de la ala. si apoi sa il cumpar bine inteles
ceva dezmembrari opel bucuresti ?
Multumesc
- nicusan75
- **
- 150 mesaje
- din 09 Jan 2009
- Astra 2004 G Z17DTL
- Buzau
nicusan75
- Mesaje scrise: 150
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2004 G Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jan 2009
- Mesaj Privat
iulyca70
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2004 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2013
- Mesaj Privat
Am si eu o problema cu masinuta mea astra H 1,7 DTH din 2004, dimineața, cand motorul e rece , dau la cheie , baterie noua, electromotor invarte ok, motorul porneste, dupã cca 3 sau 4 secunde se opreste. Dupã asta trebuie sa dau cam mult la cheie sa porneasca. Odatã pornit motorul merge pk toatã ziua. Mentionez ca filtrele de motorina l-am înlocuit crezand ca asta-i problema, dar nu. Nu mi se aprinde niciun martor in bord. Poate îmi dați o idee. Motorul are 165000 km reali .
- alre
- ****
- 1,654 mesaje
- din 28 Mar 2008
- Bucuresti
alre
- Mesaje scrise: 1,654
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
Pare ca ar fi o problema de dezamorsare. Verifica pentru inceput etanseitatea la filtrul de motorina. Este posibil sa fie crapat capacul filtrului sau garnitura sa nu fie asezata corespunzator. Asta ar fi primul pas.
Eu as cumpara un litru de motorina si dimineata as desface capacul filtrului sa vad cata motorina e acolo(logic ca inainte sa incerci sa pornesti motorul). Daca este putina il umpli, il strangi la loc, pornesti motorul si vezi daca se mai opreste. Pentru surubul filtrului iti trebuie o surubelnita cu cap torx(nu mai stiu dimensiunea).
Eu as cumpara un litru de motorina si dimineata as desface capacul filtrului sa vad cata motorina e acolo(logic ca inainte sa incerci sa pornesti motorul). Daca este putina il umpli, il strangi la loc, pornesti motorul si vezi daca se mai opreste. Pentru surubul filtrului iti trebuie o surubelnita cu cap torx(nu mai stiu dimensiunea).
suspended-9452- Suspendat
- 2,449 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Astra 2016 B14XER
- Prahova
suspended-9452- Mesaje scrise: 2,449
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2016 B14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
crexy
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bacau
- Masina: Combo 2006 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Dec 2011
- Mesaj Privat
salutare
eu am aceiasi problema la 1.7cdti 101 cp, adica porneste repede oscileaza turometrul si merge cam 5, 6 , 7 secunde si dupa se opreste, dau iar la automat mai mult si porneste iar dar tot oscileaza turometru dupa 1 minut tinuta constant cu 1500 ture nu mai oscileazxa motorul si merge rotund, problema cred ca e de la regulatorul de pe pompa de inalte, sau de pe rampa de injectoare, pe tester nu da eroare. cum aflu daca e de pe rampa sau de pe pompa de inalte regulatorul? practic se dezamorseaza pompa, azi a pornit scurt oscila relantiul sa oprit dupa 5 secunde si nu mai porneste.
multumesc
eu am aceiasi problema la 1.7cdti 101 cp, adica porneste repede oscileaza turometrul si merge cam 5, 6 , 7 secunde si dupa se opreste, dau iar la automat mai mult si porneste iar dar tot oscileaza turometru dupa 1 minut tinuta constant cu 1500 ture nu mai oscileazxa motorul si merge rotund, problema cred ca e de la regulatorul de pe pompa de inalte, sau de pe rampa de injectoare, pe tester nu da eroare. cum aflu daca e de pe rampa sau de pe pompa de inalte regulatorul? practic se dezamorseaza pompa, azi a pornit scurt oscila relantiul sa oprit dupa 5 secunde si nu mai porneste.
multumesc
suspended-9452- Suspendat
- 2,449 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Astra 2016 B14XER
- Prahova
suspended-9452- Mesaje scrise: 2,449
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2016 B14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
marianos
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2011 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Sep 2008
- Mesaj Privat
suspended-9452- Suspendat
- 2,449 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Astra 2016 B14XER
- Prahova
suspended-9452- Mesaje scrise: 2,449
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2016 B14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat