Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Tuning
  • unrealist

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Salut. Am un astra g motor y20Dth si as vrea sa stiu daca renunt la catalizator si pun teava directa se castiga ceva putere, evacuarea va fi mai fortata si astfel va mai disparea din lagul la tubina? Tin sa precizez ca toba finala a fost data jos si facuta o evacuare "custom" adica teava directa si despicata in doua pt o dubla evacuare.
Am auzit si alte pareri ca se pierde din cuplu, eu cred ca este o prostie, voi ce ziceti?
Si inca ceva...nu ma intereseaza normele de poluare si reviziile periodice, asa ca fara discutii de genul decat daca ma ajuta cu ceva sau nu cu privire la performante.
Skip ads

  • cangri

  • Mesaje scrise: 5,412
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2010

  • Mesaj Privat
La diezel e mai greu.Turbinei ii trebuie presiune ca sa functioneze in parametrii corecti.Daca se pierde din aceasta presiune atunci ii scurtezi viata si chiar e posibil sa nu castigi nimic.Oricum mai mult de 5 cai nu ai cum sa castigi prin modificarea sistemului de evacuare.
  • misublu89

  • Mesaje scrise: 302
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2004 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mar 2011

  • Mesaj Privat
si la benzinar? z16xep? afecteaza cu ceva daca scot catalizatorul? sau sa'i pun unul sport?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
La tine ECU se va descurca cat de cat cu lambda1 evident cam balarii dar cu lambda 2 nici gand, ai sa ai bec aprins in bord.
  • uskt2005

  • Mesaje scrise: 2,090
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Astra 2008 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Eu mi-am modificat toata evacuarea inclusiv am eliminat catalizatorul si am pus serpisori de inox, dar am pus pe traseu un catalizator sport, si bineinteles ca tot s-a aprins becul de eroare rezultand la testare codul 0420. Sonda 1 are valori ok, iar sonda 2 am pacalit-o cu o rezistenta (nu stiu ce valoare are) dar s-au probat mai multe pana sa ajungem la o valoare apropiata de valoarea data in mod normal fara modificari.

Cresterea de putere este destul de evidenta si din punctul meu de vedere se merita modificarea, singurul inconvenient este ca la noxe sunt ceva probleme, dar pana trebuie sa fac din nou ITP-ul gasesc eu o solutie Twisted Evil

@misublu89, nu poti scoate catalizatorul decat daca fac o galerie custom(serpisori) catalizatorul la z16xep este de-a intregul cu galeria
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Corect, trebuie alta galerie evacuare la Z16XEP (serpisori) si evident teava inox, tabla inox, mester care sa o bibileasca la zecime de milim... Catalizatorul original si evacuarea se pastreaza pentru ITP. Controale in trafic se mai fac dar poate nu ai bafta asta.
Chestia e ca aceasta modificare costa ceva si nu stiu daca merita pentru 3-5cp. Adevarul e ca se accelereaza mai scurt, in rest e la fel. Ca frumusete daca lustruiesti bine serpisori, table arata superb dar doar daca ai timp de lustru oglinda.
  • unrealist

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jan 2010

  • Mesaj Privat
totusi baieti eu vorbeam de un motor y20dth de 101 cai cu egr vacumatic si pompa psg5. a incercat cineva sa dea jos catalizatorul? a castigat ceva in afara de putin zgomot? eu finala o am tzeava directa in Y cu 2 evacuari. si tin sa precizez ca nu am nici o sonda lamda care sa ma derajeze. totusi pareri pt acest motor sau cineva care a facut asa ceva....va multumesc mult
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
La Y20DTH PSG5 daca motorul e bun recomand un remap, lasa catalizatorul ca nu scoti mai nimic de acolo.
  • unrealist

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jan 2010

  • Mesaj Privat
treaba e ca eu am luat downpipe-ul cu tot cu racord felxibil, adica toata evacuarea pana la catalizator, iar in locul catalizatorului o sa sudez tzeava directa. mi-a convenit ca am dat 30 ron pe tot, iar cu itp=ul cand o sa il fac pur si simplu imi pun catalizatorul meu cu tot cu downpipe la loc, faza e nu stiu daca o sa ma ajute sau nu, a pus cineva se simte putere sau decat consum mai mare si zgomot. Dancuciureanu, tu ce zici?
  • raku21

  • Mesaje scrise: 521
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Putere foarte putin , doar daca e cumva infundat si atunci vei simti o diferenta mare. A si cand motorul e rece vei auzi un suerat....
  • andrei_sebi18

  • Mesaje scrise: 338
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 1997 x17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2010

  • Mesaj Privat
fara catalizator fumul va iesi mai repede dupa ce iese din turbina cu catalizator fumul se ingramadeste mai mult pana sa treaca de catalizator asa ca e nevoie de o forta mai mare sa invarta si turbina si sa impinga si fumu afara prin catalizator, gandestete la un aspirator daca ai sacu plin cu praf trage mai slab.Eu am de gand ca in viitor sa renunt la catalizator dar in asa fel incat sa pot sa il montez destul de usor inapoi daca va fi necesar
  • deleted-38151

  • Mesaje scrise: 745
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Am scos la un opel astra caravan diesel 1.7 si fugea o idee mai bine , am scos la un opel tigra 1.6 benzina si diferenta cred ca era in mintea mea , si mai nou la un golf 5 diesel dar fara turbo , la fel parca se simtea ceva :-" . Toate erau infundate Neutral Nu se aprinde nimic in bord / pe tester (la golf cel putin am pus pe el testerul inclusiv azi ca i-am schimbat un injector si nicio eroare ) . La vechea mea masina mi-a fost teama sa-l scot ca imi va da eroare sonda . . . Dar uite ca la aceste 3 masini nu a dat nici pana astazi .
  • unrealist

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jan 2010

  • Mesaj Privat
deci se simte ceva putere, ai idee consumu cum e?
  • ionutlvs

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2011

  • Mesaj Privat
am spart carbunele din catalizator la un z16 xe vectra b si am castigat 5 cai ..e o chestie mica acolo si am mai castigat si un mic zgomot Very Happy
  • NeamTuLe

  • Mesaje scrise: 358
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2007

  • Mesaj Privat
unrealist a scris:deci se simte ceva putere, ai idee consumu cum e?


am si catalizatorul scos de 1 an si cv cand lam scos prima oara sa simtit un raspuns mai bun la acceleratie dar acum mam obijnuit, deci se merita pt k nu e mare investitia si daca nu iti convine il pui la loc dar pe langa asta iti recomand un remap pe langa scos catalizator va fi ceva de vis.
  • unrealist

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jan 2010

  • Mesaj Privat
tot y20dth ai?
  • NeamTuLe

  • Mesaje scrise: 358
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2007

  • Mesaj Privat
nu y1.7dt
  • unrealist

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Pai d-asta te intrb ca uni ziceau ca daca scoti catalizatoru nu mai trage cum trebuie si nu stiu ce prostii si ca iti cosuma si mai mult e adevarat?
  • cangri

  • Mesaje scrise: 5,412
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Nu e ca consuma mai mult.
Masina va urca mai repede in ture.Si de aici consumul marit.Daca sti sa conduci atunci nu se mareste nimic.Nici consum si nici caii putere.
  • cangri

  • Mesaje scrise: 5,412
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Chestille astea deobicei merg doar la benzinare.Filtru,evacuare.
Pentru diezel cea mai sigura marire de putere este de la turbina.
Skip ads

  1. Home
  2. Tuning

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR