- unsarut4u
- OP
- 104 mesaje
- din 25 Nov 2008
- Astra 2000 y20dth
- Iasi
unsarut4u
- Mesaje scrise: 104
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2000 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2008
- Mesaj Privat
Am tot cautat vreo saptamana toate problemele la circuitul vaccum dar ceea ce apare la mine nu prea am gasit si anume prezanta uleiului in circuitul vaccum care, nu prea stiu de unde vine!
m-am cam saturat sa merg la mecanici si ei sa se uite ca curca-n lemne sa-si dea cu parerea si sa ma puna sa schimb piese dupa ureche si problema sa persiste!
in plus din cate am citit nu prea se strica pompa de vaccum insa la mine chiar daca pun direct furtunasul de vaccum la turbosuflanta nu trage tija pana la maxim cum ar trebui ci o aduce cam pana la jumatate!
daca a mai avut cineva o asemenea problema sau are idee despre ce este vorba, de unde vine uleiul, si de ce nu prea am vaccum sa-mi dea si mie o idee!
furtunasele sunt ok, tin vaccumul!
multumesc anticipat!
m-am cam saturat sa merg la mecanici si ei sa se uite ca curca-n lemne sa-si dea cu parerea si sa ma puna sa schimb piese dupa ureche si problema sa persiste!
in plus din cate am citit nu prea se strica pompa de vaccum insa la mine chiar daca pun direct furtunasul de vaccum la turbosuflanta nu trage tija pana la maxim cum ar trebui ci o aduce cam pana la jumatate!
daca a mai avut cineva o asemenea problema sau are idee despre ce este vorba, de unde vine uleiul, si de ce nu prea am vaccum sa-mi dea si mie o idee!
furtunasele sunt ok, tin vaccumul!
multumesc anticipat!
- sorinel-IS
- **
- 133 mesaje
- din 27 Nov 2010
- Vectra 2001
- Iasi
sorinel-IS
- Mesaje scrise: 133
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2010
- Mesaj Privat
In primul rand in legatura cu tija poate e intepenita si vacuum-ul nu are putere sa il traga, ma gandesc sa nu aiba pompa de vacuum ceva si sa bage ulei pe furtunase, dar dak tu tragi tija cu mana poti sa o aduci pana in capat? si cat de dificil e sa o tragi? si cam cat ulei ai? niste picaturi sau ceva industrial?
- unsarut4u
- OP
- 104 mesaje
- din 25 Nov 2008
- Astra 2000 y20dth
- Iasi
unsarut4u
- Mesaje scrise: 104
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2000 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2008
- Mesaj Privat
ulei este destul de mult si eu zic ca vine de pe la acea tija! am pus un furtun scurt de vaccum si am tras cu gura si tija s-a dus pana la capat dar gura mi s-a umplut de ulei! din caute m-am uitat eu acolo....nu prea are de unde veni uleiul dar daca nu ma pricep mai bine intreb dar nu mecanici ca de ei m-am saturat!
- sorinel-IS
- **
- 133 mesaje
- din 27 Nov 2010
- Vectra 2001
- Iasi
sorinel-IS
- Mesaje scrise: 133
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2010
- Mesaj Privat
Asta insamna ca ceva ii din turbo, normal nu are voie sa iti dea ulei, ceva nui in regula, turbina se aude mai ciudat? fluiera mai tare ca de obicei? Totusi nu imi pot explica de unde ulei pe tija ca doar ea este trasa de weastgate si asta ar insemna ca trece de membrana de cauciuc, sincer nu am mai auzit niciodata de asa ceva
- unsarut4u
- OP
- 104 mesaje
- din 25 Nov 2008
- Astra 2000 y20dth
- Iasi
unsarut4u
- Mesaje scrise: 104
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2000 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2008
- Mesaj Privat
- sorinel-IS
- **
- 133 mesaje
- din 27 Nov 2010
- Vectra 2001
- Iasi
sorinel-IS
- Mesaje scrise: 133
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2010
- Mesaj Privat
nu se poate reconditiona aia doar se schimba, vezi la dezmembrari pe la tomesti sau pe la letcani ca gasesti, si vezi si electrovalva poate ii dusa si aia si de asta nu iti deschide turbo. Dar dak scoti furtunul care pleaca spre valva weatgate si tragi aer cu gura tija se misca? si trebuie sa si mentina vacuum sa nu scape, ca dak mentine aerul ins ca valva aia e buna si iti tr doar electrovalva
- unsarut4u
- OP
- 104 mesaje
- din 25 Nov 2008
- Astra 2000 y20dth
- Iasi
unsarut4u
- Mesaje scrise: 104
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2000 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2008
- Mesaj Privat
sorinel-IS a scris:nu se poate reconditiona aia doar se schimba, vezi la dezmembrari pe la tomesti sau pe la letcani ca gasesti, si vezi si electrovalva poate ii dusa si aia si de asta nu iti deschide turbo. Dar dak scoti furtunul care pleaca spre valva weatgate si tragi aer cu gura tija se misca? si trebuie sa si mentina vacuum sa nu scape, ca dak mentine aerul ins ca valva aia e buna si iti tr doar electrovalva
am scos furtunul, am tras cu gura insa nu l-am mai tinut sa vad pt ca mi-am umplut gura cu ulei....o sa vad cum fac sa vad daca tine aerul!
cat despre electrivalva eu zic ca e buna, chiar daca si aceea e plina de ulei!