












- poza 1 : interior far - corp comun faza scurta si faza lunga (portocaliul din oglinda farului este reflexia peretilor din spatele aparatului foto)
- poza 2,3,12,13 : prindere superioara oglinda faza scurta
- poza 4 : prindere superioara oglinda faza lunga (plastic de culoare alba), este corp comun cu reglajul lateral stanga-dreapta pentru tot farul - privire din fata farului
- poza 5 : aceiasi prindere - dar cu privire din spatele farului
- poza 6 : prindere superioara oglinda faza scurta (partea opusa a ce se vede in pozele 2,3,12,13) - privire din spatele farului, in stanga se vede un capac de aerisire interior far (sa nu se abureasca)
- poza 7 : a doua aerisire pentru interiorul farului (sa nu se abureasca)
- poza 8 : reglaj lateral stanga-dreapta corp comun far, incomplet la mine, lipseste angrenajul la 90grade pe verticala
- poza 9 : cleme prindere/sustinere bec H1 faza lunga, trebuie sa fie egal/bine arcuite ca sa nu se miste becul in soclul de la far
- poza 10 : motoras reglaj vertical faruri cu comanda din habitaclu (versiunea de motoras ingust, care cred ca merge folosit pe farurile de B2)
- poza 11 : reglaj far pe verticala pentru corpul comun faza scurta si faza lunga
Ultima modificare făcută de ahappyuser la Mie 19 Oct, 2011 8:43 pm, modificat de 15 ori în total