chircu_bogdan- Suspendat
- 116 mesaje
- din 01 Feb 2010
- Vectra 2003 z18xe
- Teleorman
chircu_bogdan- Mesaje scrise: 116
- Locatie: Teleorman
- Masina: Vectra 2003 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Feb 2010
- Mesaj Privat
lucilus5
- Mesaje scrise: 0
- Locatie:
- Masina: Vectra 1996 17td
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Dec 2007
- Mesaj Privat
Ultima modificare făcută de lucilus5 la Joi 18 Mar, 2010 3:24 pm
chircu_bogdan- Suspendat
- 116 mesaje
- din 01 Feb 2010
- Vectra 2003 z18xe
- Teleorman
chircu_bogdan- Mesaje scrise: 116
- Locatie: Teleorman
- Masina: Vectra 2003 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Feb 2010
- Mesaj Privat
- ksper
- ****
- 1,702 mesaje
- din 07 Aug 2008
- Vectra 1997 x20xev
- Arges
ksper
- Mesaje scrise: 1,702
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 1997 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2008
- Mesaj Privat
Cu toate ca este destul de tarziu, ceea ce nu inteleg este urmatorul fapt: De ce trebuie sa ''golesti'' toata instalatia de racire pentru a monta un termostat? Instalatia se goleste doar atunci cand dupa o verificare in prealabil a concentratiei antigelului, acesta nu mai corespunde. Trebuie doar sa se demonteze racordul flexibil superior ''B'', atat de la radiator cat si de la carcasa termostatului ''A''(o sa iti curga o cantitate infima de lichid de racire. Se demonteaza carcasa termostatului, se inlocuieste, se monteaza racordul flexibil la loc si se completeaza cu lichid de racire.
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
SNeculai
- Mesaje scrise: 33
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Apr 2021
- Mesaj Privat
SNeculai
- Mesaje scrise: 33
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Apr 2021
- Mesaj Privat