Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra F
  • clau77

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2008

  • Mesaj Privat
buna,
am o astra f motor 1,6 sz si acum o saptamana am schimbat distributia,pompa ,termostatul si termocontactul de la radiator si bujiile.ei, imediat dupa ce am luat masina de la mecanic am observat ca motorul atunci cand accelerez de la relanti in sus da in nas,chiar si in a 5-a cand vreau sa depasesc da rateuri si implicit nu mai trage.chestia asta o face si la cald si la rece dar nu chiar tot timpul.are momente cand merge struna.nu stiu ce sa mai cred.
a mai avut cineva asemenea probleme?

multumesc.
Skip ads

  • PAPIU SEPTIMIU

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 1996 X16SZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Sep 2011

  • Mesaj Privat
Vezi senzorul de turatie de la motor cum e (se afla chiar sub distributie,e negru si se desface cu o cheie de 10 dupa ce dai jos roata din dreapta fata cum stai la volan ).Cel mai bine ar fii sa faci un test agrafa sa vezi ce erori iti da.
  • clau77

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2008

  • Mesaj Privat
sti la ce ma mai gandesc,sa nu fie de la bujii.am avut pe ea NGK BKR5EK si acum am pus FALKE FCD8X cu 4 electrozi(asa mi-a dat de la magazin)ce parere ai de bujiile astea,sa fie oare de vina?
merci mult
  • PAPIU SEPTIMIU

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 1996 X16SZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Sep 2011

  • Mesaj Privat
Eu stiu ca acele bujii sunt pentru alte tipuri de motoare.Incearca sa le schimbi cu cele cu 2 electrozi.
  • clau77

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2008

  • Mesaj Privat
chiar acum am facut testul agrafa si nu mi-a dat nici o eroare.ce sa fac daca de la magazin mi-au dat desteptii aia bujiile.au spus ca sunt bune pentru masina mea,ei....ce incompetenti.
ma gandeam si eu sa schimb bujiile sa vad ce se intampla.
din pacate nu am cheia de bujii adecvata acasa asa ca trebuie sa ma duc la un service.
dupa ce o sa fac asta o sa postez rezultatul.

stima.
  • clau77

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2008

  • Mesaj Privat
oameni buni nu ma gandeam ca bujiile sa faca asa figuri.intradevar bujiile erau de vina.le-am schimbat cu cele vechi si au disparut smucituriile si "puturosenia"motorului.

sfat:nu puneti bujii dupa ureche.
  • Cipicao

  • Mesaje scrise: 285
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2009

  • Mesaj Privat
deci cele cu 4 electrozi nu au fost bune ? tocmai mi-am cumparat unele cu 2 electrozi, pe care le-am gasit eu in cataloage ca fiind pentru acest model . sa fie oare probleme si cu cele cu 2 electrozi ?
  • clau77

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2008

  • Mesaj Privat
cipicao,astea vechi pe care le-am avut erau cu 2 electrozi,deci sunt mai bune decat cele cu 4 electrozi.
chiar nu stiu de ce au astea 4 electrozi.diferenta e foarte mare.
bafta tuturor.
  • Cipicao

  • Mesaje scrise: 285
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2009

  • Mesaj Privat
acum o saptamana, pana sa mi le iau eu pe astea, l-am intrebat pe un prieten, ce parere are, daca sa imi pun cu 4 electrozi. raspunsul lui a fost sec ... : nu stiu daca iti rezista motorul .... deci ceva legatura probabil ca este. il mai intreb zilele astea si revin cu raspuns .
  • Cipicao

  • Mesaje scrise: 285
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2009

  • Mesaj Privat
l-am intrebat pe amicul meu mi-a spus :,, cele cu 4 electrozi sunt pentru motoarele cu cel putin 100 cp, pentru mai putin de atat se folosesc cu max 2-3 electrozi, altfel motorul e posibil sa nu mai mearga rotund, sa ii scada puterea,,.
mai ales ca e ceea ce ai patit si tu, deci ... se pare ca e adevarat.
  • PAPIU SEPTIMIU

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 1996 X16SZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Sep 2011

  • Mesaj Privat
Deci s-a rezolvat cu schimbarea bujiilor ? Felicitari ca ai reusit. Si eu am facut mult mai multe (inclusiv schimbare ceasuri cu tot cu VSS ) si tot imi apare eroarea 24 (scade turatia sub 500 la relanti dupa un parcurs de aprox 15 km. cand e motorul cald),Am schimbat bujii,curatat trottle body,schimbat ceasuri bord,schimbat RPM mai ramane sa schimb si sonda lambda ca altceva nu mai stiu ce sa fac Sad
  • clau77

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2008

  • Mesaj Privat
interesanta explicatie cipicao
foarte binevenita,nu ma gandeam la asta.totusi pe ambalajul de la buji scrie ca sunt pentru logan.
cati cai are loganul?
oricum constructiva discutie
drum uscat!
  • stefan_pn

  • Mesaje scrise: 303
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 1994 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2011

  • Mesaj Privat
1.4 mpi 75 cp
1.6 mpi 90 cp
1.6 16v 105 cp
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra F

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR