- Corneliu Panait
- OP
- 268 mesaje
- din 25 Nov 2004
- Zafira 2003 Z18XE
- Constanta
Corneliu Panait
- Mesaje scrise: 268
- Locatie: Constanta
- Masina: Zafira 2003 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2004
- Mesaj Privat
- horheus
- **
- 115 mesaje
- din 10 Dec 2004
- Astra 2004 Z17DTH
- Iasi
horheus
- Mesaje scrise: 115
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2004 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2004
- Mesaj Privat
- Corneliu Panait
- OP
- 268 mesaje
- din 25 Nov 2004
- Zafira 2003 Z18XE
- Constanta
Corneliu Panait
- Mesaje scrise: 268
- Locatie: Constanta
- Masina: Zafira 2003 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2004
- Mesaj Privat
ovi_jer
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Rm Valcea
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Dec 2004
- Mesaj Privat
- horheus
- **
- 115 mesaje
- din 10 Dec 2004
- Astra 2004 Z17DTH
- Iasi
horheus
- Mesaje scrise: 115
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2004 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2004
- Mesaj Privat
nu, te contrazic, scoate MAXIM 100A. in rest scoate proportional cu cat cer consumatorii. deci, ma gandesc ca poate fi ceva care sa iti tina alternatorul la maxim, adica un scurt. consumatorii de care zici functioneaza? raman la ideea ca ar trebui sa verifici releele.
- Corneliu Panait
- OP
- 268 mesaje
- din 25 Nov 2004
- Zafira 2003 Z18XE
- Constanta
Corneliu Panait
- Mesaje scrise: 268
- Locatie: Constanta
- Masina: Zafira 2003 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2004
- Mesaj Privat
Motorasul "pas cu pas" se numeste IAC (idle air control) si l-am schimbat cu unul nou, original GM. Nici o schimbare. Toti consumatorii de care am spus functioneaza perfect. Unde oare se afla releul central la Astra G?
- horheus
- **
- 115 mesaje
- din 10 Dec 2004
- Astra 2004 Z17DTH
- Iasi
horheus
- Mesaje scrise: 115
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2004 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2004
- Mesaj Privat
- Corneliu Panait
- OP
- 268 mesaje
- din 25 Nov 2004
- Zafira 2003 Z18XE
- Constanta
Corneliu Panait
- Mesaje scrise: 268
- Locatie: Constanta
- Masina: Zafira 2003 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2004
- Mesaj Privat
- horheus
- **
- 115 mesaje
- din 10 Dec 2004
- Astra 2004 Z17DTH
- Iasi
horheus
- Mesaje scrise: 115
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2004 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2004
- Mesaj Privat
la cald (sub tensiune) cu ampermetrul cred. Legi ampermetrul in serie la borne si nu trebuie sa arate mai mult decat puterea nominala a consumatorului. daca e in scurt zboara acul ampermetrului foarte tare. Nu bag mana in foc pentru ce am spus mai sus. oricum daca incerci nu cred sa se intample nimic. 😂 😂
de fapt, nu cred sa fi ceva in scurt ca altfel ar sari sigurantele. nu stiu ce sa cred. fura curent pe undeva ? da vreun cablu la masa ?
oricum nu cred sa fie altceva decat electric.
- Corneliu Panait
- OP
- 268 mesaje
- din 25 Nov 2004
- Zafira 2003 Z18XE
- Constanta
Corneliu Panait
- Mesaje scrise: 268
- Locatie: Constanta
- Masina: Zafira 2003 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2004
- Mesaj Privat
- go
- **
- 182 mesaje
- din 27 Dec 2004
- Astra 1993 C16NZ
- Sibiu
go
- Mesaje scrise: 182
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 1993 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Dec 2004
- Mesaj Privat
Scaderea de turatei (in relanti)la o cuplare de consumator (faza lunga dezaburire,ventilator,clima)nu trebuie sa fie mai mare de 100rot/min
- go
- **
- 182 mesaje
- din 27 Dec 2004
- Astra 1993 C16NZ
- Sibiu
go
- Mesaje scrise: 182
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 1993 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Dec 2004
- Mesaj Privat
Scaderea de turatei (in relanti)la o cuplare de consumator (faza lunga dezaburire,ventilator,clima)nu trebuie sa fie mai mare de 100rot/min
- Corneliu Panait
- OP
- 268 mesaje
- din 25 Nov 2004
- Zafira 2003 Z18XE
- Constanta
Corneliu Panait
- Mesaje scrise: 268
- Locatie: Constanta
- Masina: Zafira 2003 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2004
- Mesaj Privat
- horheus
- **
- 115 mesaje
- din 10 Dec 2004
- Astra 2004 Z17DTH
- Iasi
horheus
- Mesaje scrise: 115
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2004 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2004
- Mesaj Privat
- Corneliu Panait
- OP
- 268 mesaje
- din 25 Nov 2004
- Zafira 2003 Z18XE
- Constanta
Corneliu Panait
- Mesaje scrise: 268
- Locatie: Constanta
- Masina: Zafira 2003 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2004
- Mesaj Privat
- sbirlut
- **
- 140 mesaje
- din 12 Jan 2005
- Vectra 1997 X18XE
- Timisoara
sbirlut
- Mesaje scrise: 140
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 1997 X18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jan 2005
- Mesaj Privat
Exact aceleasi simptome am si eu la masina mea, in momentul in care cuplez multi consunamtori scade vizibil turatia. Odata am cuplat dezaburirea, ventilatorul, recircularea aerului si AC si relantiul a scazut brusc pina aproape s-a inecat, dupa care a incepeut sa fluctueze pina in final se stabilizeaza.
Eu am avut o problema cu alternatorul (aveam in puntea de diode o improvizatie (doua diode era de 80A in loc de 100A), era doar o improvitzatie temporara cit sa ajung cu masina la domiciliu iar apoi la un service), dupa ce am schimbat alternatorul efectele la cuplarea consumatorilor s-au mai domolit un pic, insensul ca nu mai este asa vizibila scaderea de turatie. Cei de la Opel din Timisoara au spus ca de vina ar fii debitmetrul si ca ar trebuii schimbat. (BTW cit a costat IAC-ul ? ..mie pe debimetru mi-au cerut 7.8 mil).
Luni merg cu masina iara la o verificare ...daca aflu ceva va tin la curent.
- Corneliu Panait
- OP
- 268 mesaje
- din 25 Nov 2004
- Zafira 2003 Z18XE
- Constanta
Corneliu Panait
- Mesaje scrise: 268
- Locatie: Constanta
- Masina: Zafira 2003 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2004
- Mesaj Privat
- ron
- **
- 297 mesaje
- din 18 Jun 2004
- Astra 2003 Z16SE
- Constanta
ron
- Mesaje scrise: 297
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2003 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jun 2004
- Mesaj Privat
toti consumatorii cuplati, bateria si iesirea alternatorului (redresata) sunt pusi in paralel. daca la bornele bateriei ai tensiune constanta, e posibil sa ai pe undeva o cadere de tensiune mare pe un fir. ma gandesc intre iesirea alternatorului si acumulator. masoara direct pe alternator tensiunea in diferite regimuri (relanti, turatie/cu sau fara consumatori). ar trebui sa fie la fel cu cea de la bornele bateriei.
nu stiu cum se face regularea tensiunii, tot ca la dacie, cu tensiune variabila pe rotor? nu am nici o schema la indemana acum...
inca o verificare, sa vezi daca e din alternator/piese aferente: incearca sa scoti cureaua de antrenare si mergi doar pe baterie (putin), cu/fara consumatori.
- Corneliu Panait
- OP
- 268 mesaje
- din 25 Nov 2004
- Zafira 2003 Z18XE
- Constanta
Corneliu Panait
- Mesaje scrise: 268
- Locatie: Constanta
- Masina: Zafira 2003 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2004
- Mesaj Privat
Imi poti recomanda pe cineva priceput in Constanta?
- Corneliu Panait
- OP
- 268 mesaje
- din 25 Nov 2004
- Zafira 2003 Z18XE
- Constanta
Corneliu Panait
- Mesaje scrise: 268
- Locatie: Constanta
- Masina: Zafira 2003 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2004
- Mesaj Privat