Cristi_30
- Mesaje scrise: 93
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2010
- Mesaj Privat
Buna
Am si eu o problema, am un Vectra C 2007 motor 1.9, de curand m-i s-a ars un bec de pozitie, acum cand am vrut sa il schimb cu unul nou am constatat ca nu era becul de vina ci nu mai are alimentare pe fir de plus ca pe cel de minus era. Acum ca tot omul am incercat sa verific sigurantele, problema ca schema panoului de sigurante e in spaniola, iar cat am inteles am verificat atat cutia de sigunranta din interiorul masini cat si cea de sub capota. Intrebarea e, stie cineva daca becurile de pozitie trec prin cutia de siguranta iar cele doua becuri de pozitie sunt independente dpdv al sigurantelor si daca da care e siguranta buna?
Numai bine, astept pareri
Cristi
Am si eu o problema, am un Vectra C 2007 motor 1.9, de curand m-i s-a ars un bec de pozitie, acum cand am vrut sa il schimb cu unul nou am constatat ca nu era becul de vina ci nu mai are alimentare pe fir de plus ca pe cel de minus era. Acum ca tot omul am incercat sa verific sigurantele, problema ca schema panoului de sigurante e in spaniola, iar cat am inteles am verificat atat cutia de sigunranta din interiorul masini cat si cea de sub capota. Intrebarea e, stie cineva daca becurile de pozitie trec prin cutia de siguranta iar cele doua becuri de pozitie sunt independente dpdv al sigurantelor si daca da care e siguranta buna?
Numai bine, astept pareri
Cristi
- cornel18
- ***
- 531 mesaje
- din 20 Nov 2010
- Astra 2010 A14XER
- Timis
cornel18
- Mesaje scrise: 531
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2010 A14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2010
- Mesaj Privat
Cristi_30 a scris:Buna
Am si eu o problema, am un Vectra C 2007 motor 1.9, de curand m-i s-a ars un bec de pozitie, acum cand am vrut sa il schimb cu unul nou am constatat ca nu era becul de vina ci nu mai are alimentare pe fir de plus ca pe cel de minus era. Acum ca tot omul am incercat sa verific sigurantele, problema ca schema panoului de sigurante e in spaniola, iar cat am inteles am verificat atat cutia de sigunranta din interiorul masini cat si cea de sub capota. Intrebarea e, stie cineva daca becurile de pozitie trec prin cutia de siguranta iar cele doua becuri de pozitie sunt independente dpdv al sigurantelor si daca da care e siguranta buna?
Numai bine, astept pareri
Cristi
Am si eu o problema, am un Vectra C 2007 motor 1.9, de curand m-i s-a ars un bec de pozitie, acum cand am vrut sa il schimb cu unul nou am constatat ca nu era becul de vina ci nu mai are alimentare pe fir de plus ca pe cel de minus era. Acum ca tot omul am incercat sa verific sigurantele, problema ca schema panoului de sigurante e in spaniola, iar cat am inteles am verificat atat cutia de sigunranta din interiorul masini cat si cea de sub capota. Intrebarea e, stie cineva daca becurile de pozitie trec prin cutia de siguranta iar cele doua becuri de pozitie sunt independente dpdv al sigurantelor si daca da care e siguranta buna?
Numai bine, astept pareri
Cristi
Siguranta la pozitie nu o sa gasesti. Am patit si eu ceva similar insa la becul de faza scurta pasager. Si la fel era intrerupta alimentare cu curent de la bec. Probil ca la mine o facut un scurt si automat alimentarea cu curent a fost oprita.
Eu am rezolvat in felul urmator problema. Am decuplat alimentarea cu curent de la baterie timp de 10 min. Apoi am reconectato si totul a mers bine.
Daca ai o interfata de diagnoza in mod sigur o sa vezi o eroare de genul "High Voltage....."
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
toate (absolut toate) becurile de pe fata primesc comanda din UEC prin intermediul mufei XE2 (aflata sub UEC)
UEC-ul are o singura siguranta pentru toate becurile de pe fata, stanga, dreapta, chiar si pentru motorase
aprinderea becurilor se face prin intermediul unor tranzistoare de putere montate in UEC
asa ca daca se aprinde macar unul dintre becuri siguranta nu e problema...
incearca sa stergi erorile (cu un tester) si 99% ti se va aprinde si pozitia respectiva
ceea ce a facut colegul cornel18 prin scoaterea bornei de la baterie a fost o metoda alternativa de a sterge erorile...
UEC-ul are o singura siguranta pentru toate becurile de pe fata, stanga, dreapta, chiar si pentru motorase
aprinderea becurilor se face prin intermediul unor tranzistoare de putere montate in UEC
asa ca daca se aprinde macar unul dintre becuri siguranta nu e problema...
incearca sa stergi erorile (cu un tester) si 99% ti se va aprinde si pozitia respectiva
ceea ce a facut colegul cornel18 prin scoaterea bornei de la baterie a fost o metoda alternativa de a sterge erorile...
Cristi_30
- Mesaje scrise: 93
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2010
- Mesaj Privat
Cristi_30
- Mesaje scrise: 93
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2010
- Mesaj Privat
boghymark
- Mesaje scrise: 0
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Dec 2008
- Mesaj Privat
Nu stiu cum de a mers la voi dar la mine mi-a aparut pe display la vectra c 2006 low beam si am constatat ca pe dreapta faza scurta nu functioneaza.Ma apuc de treaba si dupa ce schimb becul cu pricina,cu stupoare constat faptul ca tot nu functiona.Am trecut la verificat sigurantele,ele erau bune dar pe + de la bec nu am tensiune.Dupa ce am citit cum s-a rezolvat problema la voi am pus op-com pe masina am sters eroarea dar problema tot exista.Acum ma gandesc sa nu fie UEC-ul cu probleme.Voi ce ziceti?
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
in UEC sunt niste tranzistoare de putere care comanda aprinderea becurilor
toate vectrele c au acest sistem
ma gandesc sa nu se fi intrerupt pe undeva vreun fir si din cauza asta sa nu mai ai + acolo
eu cand am schimbat un bec (ars) pe faza scurta nu am fost nevoit sa sterg erorile
daca ai posibilitatea sa mai pui inca odata tester-ul pe masina intra in UEC>TESTS si de acolo da un test la faza scurta si vezi daca se aprind ambele
verifica si mufa de la far sa fie in regula (adica sa nu fie iesita din soclul ei)...
toate vectrele c au acest sistem
ma gandesc sa nu se fi intrerupt pe undeva vreun fir si din cauza asta sa nu mai ai + acolo
eu cand am schimbat un bec (ars) pe faza scurta nu am fost nevoit sa sterg erorile
daca ai posibilitatea sa mai pui inca odata tester-ul pe masina intra in UEC>TESTS si de acolo da un test la faza scurta si vezi daca se aprind ambele
verifica si mufa de la far sa fie in regula (adica sa nu fie iesita din soclul ei)...