Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa B/Combo B
  • pvidican

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Corsa 1996 x12sz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor. Am un opel corsa B din 96 motor 1,2 cm3; 45 cp si am observat ca presul din dreapta soferului este tot timpul umed. Umezeala vine de la radiatorul din habitaclu si banuiesc ca ar fi caloriferul sau garniturile de la el.
Imi puteti spune pe pasi cum se schimba acele oringuri la corsa b? (trebuie data jos si consola centrala sa ajung la ele?)
Skip ads

  • blackenzo28

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 1994 c16sei
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2007

  • Mesaj Privat
am avut si eu o problema cu caloriferul de incalzire , la fel aveam apa in interior , nu stiu daca la motorizarea ta e la fel , eu am motorul de 1.4 , an fabricatie 1994 . Eu am reusit sa demontez caloriferul fara sa demontez bordul , se desfac colierele de la furtunele de apa din compartimentul motor , deasupra casetei de directie , se scot furtunele si daca imi aduc bine aminte mai este un surub intre cele 2 racorduri , restul sunt in interior , intradevar e destul de greu dar daca reusesti sa scoti plasticul de jos de sub calorifer problema e ca si rezolvata , eu am reusit sa-l lipesc la un atelier de reparatii radiatoare si nu am mai avut probleme de atunci , au trecut deja 8 luni
  • mariusdan77

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Mures
  • Masina: Corsa 1996 X12SZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Poti descrie daca iti amintesti cum ai desfacut acel plastic de sub calorifer?
  • onsy

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Corsa 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Oct 2010

  • Mesaj Privat
si eu am fost nevoit sa il dau jos,dar nu a fost nevoie sa il lipesc,la mn avea gunoaie si nu imi dadea caldura suficient in masina,pot sa iti spun doar ca mie mi-a luat o jumatate de zi sa il scot de acolo,sunt niste suruburi mici cu cap de 5 parca la sofer si la pasager,dupa ce desfaci suruburile alea trebuie sa scoti un plastic care e montat sub calorifer,acela mi-a mancat zilele cand l-am scos..a si mai sunt cele doua coliere din compartimentul motor deasupra casetei de directie,daca ai rabdare o sa reusesti,numai bine
  • Gabi_9001

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Austria
  • Masina: Corsa 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Salut Tuturor astazi m-am pus sa demontez caloriferul la opelul meu (opel corsa b, 1,7D, an 1999, motor isuzu) pentru mine operatiunea a fost destul de simpla(a durat mai mult din lipsa sculelor si nestind cu e prins dar o data vazit e foarte simplu) pe partea soferului e un capac din plastic ce da acces la instalatia electrica prins in 2 suruburi, l-am scos, am demontat plasticul de sub calorifer( are 5 suruburi, doua la sofer, 3 la pasager) l-am scos pe la sofer (partea de la pasager e mai ingusta si are loc sa iasa, trebuie tras de coltul din stanga sa iasa afara si pe urma bagat inapoi putin mai jos sa iasa mai usor), mai este un plastic care o data ce am scos capacul a avut loc sa iasa si el e la fel de mare ca capacul(cred ca e din 2 bucati facut ca sa poata fi demontat mai usor)trebuie sa tragi putin mai tare de iele sa iasa afara, la mine au iesit fara probleme,am deschis capota, deasupra pe motor este o cutie neagra sus pe centru putin in stanga langa langa rezervorul de apa http://www.theoutpost.org/u...c/CorsaGM1.7D.jpg (nu stiu cum se cheama) prinsa in 2 suruburi am tras de ea afara si am dato intro parte fara sa desfac furtunu, sub ea aveti acces la furtunele ce sunt legate de calorifer(fara sa mai umblati pe sub masina) am desfacut clemele cu un patent(un papagal e mai bun), am tras de calorifer din partea unde e scrumiera in jos si pe urma lam scos afara pe la sofer (caloriferul nu e prins in nimic cel tine e capacu care l-am scos afara prima oara) momentan doar atat urmeaza sa ma duc sa cumpar unul nou sau unul de la dezmembrari, sa vad ce preturi sunt (in austri sunt destul de scumpe la dezmembrari adica jumate din pretul cat e nou)


Poate la alte modele de motor e mai greu nu stiu dar la motoru asta destul de simplu



O intrebare am si eu e normal ca motorul diesel sa se incalzeasca in 5 min adica sa ajunga temperatura la 90?
  • ionut03031988

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 1993
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Nov 2020

  • Mesaj Privat
salut am si eu aceasi problema la un corsa motor 1. 4 din 1994 . nu baga caldura deloc. csnd m am uitat la motor , turul si returul de la calorifer nu erau conectate. erau mufate cele doua furtune cap in ca. dupa pulte incercari am reusit sa le conectez la calorifer doar ca nu s a schimbat nimic..... ce pot face? trebuie mers cu ia pana se ridica temperatura apei , pana deschide termostatul?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa B/Combo B

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR