- tenk
- OP
- 127 mesaje
- din 02 Jul 2011
- Astra 2005 Z17DTH
- Iasi
tenk
- Mesaje scrise: 127
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jul 2011
- Mesaj Privat
Salut tuturor!
Ce tratament acustic sau mecanic ar trebui aplicat la portierele care au zgomotul ala specific de DACIA la inchidere?
Am observat la o astra h mai noua ca se aude cat de cat ok, la mine portierele fata fac un "clant" ca de dacie. Cele de pe spate se aud frumos.
Sa fie de la uzura? Cele din fata fiind mai des folosite. Ma gandeam ca poate fi de la cheder, posibil sa fie mai presat fata de cel de la portierele spate.
S-a mai confruntat cineva cu treaba asta?
Astept un raspuns... multumesc!
Ce tratament acustic sau mecanic ar trebui aplicat la portierele care au zgomotul ala specific de DACIA la inchidere?
Am observat la o astra h mai noua ca se aude cat de cat ok, la mine portierele fata fac un "clant" ca de dacie. Cele de pe spate se aud frumos.
Sa fie de la uzura? Cele din fata fiind mai des folosite. Ma gandeam ca poate fi de la cheder, posibil sa fie mai presat fata de cel de la portierele spate.
S-a mai confruntat cineva cu treaba asta?
Astept un raspuns... multumesc!
- jE
- *******
- 8,418 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,418
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
clant-ul ala metalic poate avea doua cauze:
- portiera/clema de inchidere descentrata
- chedere terminate
Verifica chederele, daca nu sunt flendurite. Daca e cazul, schimba-le.
S-au efectuat lucrari de tinichingerie la masina ta? Verifica daca portiera nu e descentrata (te uiti la distantele dintre stalpi si portiera).
Daca inchizi usa usor, se inchide complet? Ai urechea de pe stalp, cea pe care prinde clanta de la usa. incearca sa o muti mai jos/mai sus, vezi ca are niste marcaje de ghidaj...
- portiera/clema de inchidere descentrata
- chedere terminate
Verifica chederele, daca nu sunt flendurite. Daca e cazul, schimba-le.
S-au efectuat lucrari de tinichingerie la masina ta? Verifica daca portiera nu e descentrata (te uiti la distantele dintre stalpi si portiera).
Daca inchizi usa usor, se inchide complet? Ai urechea de pe stalp, cea pe care prinde clanta de la usa. incearca sa o muti mai jos/mai sus, vezi ca are niste marcaje de ghidaj...
- tenk
- OP
- 127 mesaje
- din 02 Jul 2011
- Astra 2005 Z17DTH
- Iasi
tenk
- Mesaje scrise: 127
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jul 2011
- Mesaj Privat
jE a scris:clant-ul ala metalic poate avea doua cauze:
- portiera/clema de inchidere descentrata
- chedere terminate
Verifica chederele, daca nu sunt flendurite. Daca e cazul, schimba-le.
S-au efectuat lucrari de tinichingerie la masina ta? Verifica daca portiera nu e descentrata (te uiti la distantele dintre stalpi si portiera).
Daca inchizi usa usor, se inchide complet? Ai urechea de pe stalp, cea pe care prinde clanta de la usa. incearca sa o muti mai jos/mai sus, vezi ca are niste marcaje de ghidaj...
- portiera/clema de inchidere descentrata
- chedere terminate
Verifica chederele, daca nu sunt flendurite. Daca e cazul, schimba-le.
S-au efectuat lucrari de tinichingerie la masina ta? Verifica daca portiera nu e descentrata (te uiti la distantele dintre stalpi si portiera).
Daca inchizi usa usor, se inchide complet? Ai urechea de pe stalp, cea pe care prinde clanta de la usa. incearca sa o muti mai jos/mai sus, vezi ca are niste marcaje de ghidaj...
Nu s-au efectuat lucrari de tinichigerie, iar chederele arata ok sunt flexibile si intregi. Am dat cu niste WD40 la clanta acolo si se inchide ceva mai frumos, dar am sa verific si varianta cu urechea de pe stalp sa o centrez.
Multumesc pentru raspuns si indicatii !
big_inu
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2011
- Mesaj Privat
daca usa este centrata (lufturile din jurul usi este egal) si la piesa de pe stalp nu sunt semne ca s-ar fi deplasat piesa nu are rost sa te apuci sa ii modifici pozitia. ca sa verifici chederele, lasi geamul jos, inchizi masina si tragi/impingi de usa, daca are joc usa atunci te apuci de mesterit piesa de pe stalp. eu unu nu prea am inteles ce fel de zgomot te deranjaza, faptul ca suna a tabla USA cand o trantesti sau un zgomot din broasca? adica BROASCA de pe fata e mai zgomotoasa decat cea din spate? intreb pt ca sunt 2 probleme diferite.
- tenk
- OP
- 127 mesaje
- din 02 Jul 2011
- Astra 2005 Z17DTH
- Iasi
tenk
- Mesaje scrise: 127
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jul 2011
- Mesaj Privat
big_inu a scris:daca usa este centrata (lufturile din jurul usi este egal) si la piesa de pe stalp nu sunt semne ca s-ar fi deplasat piesa nu are rost sa te apuci sa ii modifici pozitia. ca sa verifici chederele, lasi geamul jos, inchizi masina si tragi/impingi de usa, daca are joc usa atunci te apuci de mesterit piesa de pe stalp. eu unu nu prea am inteles ce fel de zgomot te deranjaza, faptul ca suna a tabla USA cand o trantesti sau un zgomot din broasca? adica BROASCA de pe fata e mai zgomotoasa decat cea din spate? intreb pt ca sunt 2 probleme diferite.
Imi cer scuze poate nu am formulat corect intrebarea. Da despre broasca este vorba. E mai zgomotoasa broasca de la usile din fata decat de la cele din spate.
- leon maximilian
- *
- 30 mesaje
- din 16 Dec 2009
- Astra 2008 Z14XEP
- Arges
leon maximilian
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2008 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Dec 2009
- Mesaj Privat
La Opel-ul meu (Astra H/2008/53.000 km) usile din spate au inceput sa produca un zgomot (ca o trepidatie) atunci cand merg peste gropi sau drum neasfaltat. Am crezut ca este de la roata de rezerva din portbagaj, dar ulterior am gasit hiba. La stalpul din spate acolo unde se prinde usa, pe tubulatura de care se prinde broasca exista un manson de plastic negru care s-a tocit. Am pus putina banda izolier si problema s-a rezolvat (cu toate ca nu sunt prea multumit dar nu mai aud acel zgomot).
big_inu
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2011
- Mesaj Privat
faptul ca brosca e mai zgomotoasa este din cauza folosiri mai dese decat cea din spate, dar asta nu este un motiv de ingrijorare atata timp cat functioneaza ok. daca iti sta pe creier si vrei neaparat sa o faci cum era noua, cumpara un spray degresant de discuri de frana, demonteaza broasca si fa-i un dus puternic pana ramane perfect curata. dupa asta ia un spray de vasilina alba si pulverizeaza pe piesele in miscare apoi montezi totul la loc si ai broasca noua.
sa imi spui si mie daca te apuci de treaba asta.
sa imi spui si mie daca te apuci de treaba asta.
- madalin8
- **
- 163 mesaje
- din 31 Jan 2011
- Astra
- Braila
madalin8
- Mesaje scrise: 163
- Locatie: Braila
- Masina: Astra
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2011
- Mesaj Privat
fenyx
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Olt
- Masina: Astra 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2010
- Mesaj Privat
big_inu a scris:faptul ca brosca e mai zgomotoasa este din cauza folosiri mai dese decat cea din spate, dar asta nu este un motiv de ingrijorare atata timp cat functioneaza ok. daca iti sta pe creier si vrei neaparat sa o faci cum era noua, cumpara un spray degresant de discuri de frana, demonteaza broasca si fa-i un dus puternic pana ramane perfect curata. dupa asta ia un spray de vasilina alba si pulverizeaza pe piesele in miscare apoi montezi totul la loc si ai broasca noua.
sa imi spui si mie daca te apuci de treaba asta.
sa imi spui si mie daca te apuci de treaba asta.
acelasi lucrul-am facut si eu dar fara demontat ,se deschideau cam greu din exterior si cand inchideam trebuia sa dau cam tare
- tenk
- OP
- 127 mesaje
- din 02 Jul 2011
- Astra 2005 Z17DTH
- Iasi
tenk
- Mesaje scrise: 127
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jul 2011
- Mesaj Privat
big_inu a scris:faptul ca brosca e mai zgomotoasa este din cauza folosiri mai dese decat cea din spate, dar asta nu este un motiv de ingrijorare atata timp cat functioneaza ok. daca iti sta pe creier si vrei neaparat sa o faci cum era noua, cumpara un spray degresant de discuri de frana, demonteaza broasca si fa-i un dus puternic pana ramane perfect curata. dupa asta ia un spray de vasilina alba si pulverizeaza pe piesele in miscare apoi montezi totul la loc si ai broasca noua.
sa imi spui si mie daca te apuci de treaba asta.
sa imi spui si mie daca te apuci de treaba asta.
momentan m-am rezumat la un wd40 . Am sa incerc si varianta mentionata de tine cand o sa vina vara de acum si am sa am ceva mai mult timp.
Noroc si toate cele bune!