medmil1
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Dolj
- Masina: Corsa 2005 Z10XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Dec 2007
- Mesaj Privat
a mai montat cineva?...mi e frica sa nu dea un consum prea mare,de sa nu justifice investitia,avand in vedere ca sigur va necesita o instalatie secventiala,..ma gandesc deasemenea la felul cum se va comporta catalizatorul,..daca cineva se pricepe,sau are deja asa ceva montat de ceva timp,mai bine zis km,sa mi spuna si mie concluziile,multumesc anticipat
Cupidon
- Mesaje scrise: 54
- Locatie: Calarasi
- Masina: Corsa 2001 z10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Dec 2007
- Mesaj Privat
medmil1
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Dolj
- Masina: Corsa 2005 Z10XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Dec 2007
- Mesaj Privat
pai....o sa fie jale,cel putin la motorasul meu..cand voi baga aerul ma mai dau si jos sa o mping...dar...e jale si acum asa ca...macar la bani sa ma scot....chestia e ca nu vreau sa distrug ceva pe la ea si nici sa am surpriza sa consume dublu ,am mai auzit cazuri,mai ales ca am inteles ca la ecotecurile noastre trebuie neaparat instalatie secventiala,adica...deaia de e dubla ca pret
medmil1
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Dolj
- Masina: Corsa 2005 Z10XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Dec 2007
- Mesaj Privat
- suleacosti
- **
- 91 mesaje
- din 04 Oct 2007
- Corsa 2002 Z10XE
- Dolj
suleacosti
- Mesaje scrise: 91
- Locatie: Dolj
- Masina: Corsa 2002 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Oct 2007
- Mesaj Privat
- mctoto
- ****
- 1,839 mesaje
- din 16 Mai 2006
- Calibra 1993 C20NE
- Bucuresti
mctoto
- Mesaje scrise: 1,839
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2006
- Mesaj Privat
- suleacosti
- **
- 91 mesaje
- din 04 Oct 2007
- Corsa 2002 Z10XE
- Dolj
suleacosti
- Mesaje scrise: 91
- Locatie: Dolj
- Masina: Corsa 2002 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Oct 2007
- Mesaj Privat
eu zic sa iti vezi de treaba, nu se justifica investitia. De bani care ii bagi in instalatie, mergi de nu te vezi la motorasul tau. Te va costa peste 25 de mil. Gandestete cat poti merge de banii astea fara sa te expui la nici un risc. Acelasi motor am si eu, m-am gandit si eu la asta si am renuntat imediat. Nu se justifica investitia.
- szilid
- **
- 479 mesaje
- din 14 Jun 2006
- Corsa 2002 Z10XE
- Timis
szilid
- Mesaje scrise: 479
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2002 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2006
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- szilid
- **
- 479 mesaje
- din 14 Jun 2006
- Corsa 2002 Z10XE
- Timis
szilid
- Mesaje scrise: 479
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2002 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2006
- Mesaj Privat
Mirel.79
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Olt
- Masina: Corsa 1995 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2007
- Mesaj Privat
As vrea sa discut cu voi special pe aceasta problema
Am o CORSA B 1,4i CNZ ( cutie hidramata ) instalatie GPL
Am o problema, cand pun contactul incepe sa-mi licare intermitent martorul de bord cu S-ul incadrat de roata zimtata si masina abia mai pleaca de pe loc, dupa ce fac cam 500m i-au contactul si dau din nou la cheie si problema dispare in ideea ca nu se mai aprinde nimic la bord si masina trage normal
Am desfacut carcasa de la maneta, aseara, si am umblat la mufele de la contactul pentru modulul de iarna, umblasem eu mai demult acolo, l-am batait de cateva ori inainte si inapoi, m-am gandit ca de acolo este si apoi cand am pus contactul de vre-o 5 sau 6 ori si nu mai licarea martorul , am dat la cheie si tot nu mai licarea am plecat cu masina am facut cateva sute de metri si apoi am luat contactul cand l-am pus la loc iara a inceput acel licarit
Sincer nu stiu ce sa-i mai fac, am gasit o adresa pe net ( http://www.corsaclub.it/ , in cazul in care doriti sa intrati ) in care apare descris panoul de sigurante de la CORSA B si acolo la pozitia 5, unde apare roata zimtata cu S-ul in ea, scrie ca ar fi vorba de, citez "cambio automatico" am scos siguranta am inlocuit-o cu alta , ma gandeam ca este arsa dara nimic aceeasi problema.
Cei care aveti idee de ce ar putea fi va rog raspundeti-mi si mie.
Am o CORSA B 1,4i CNZ ( cutie hidramata ) instalatie GPL
Am o problema, cand pun contactul incepe sa-mi licare intermitent martorul de bord cu S-ul incadrat de roata zimtata si masina abia mai pleaca de pe loc, dupa ce fac cam 500m i-au contactul si dau din nou la cheie si problema dispare in ideea ca nu se mai aprinde nimic la bord si masina trage normal
Am desfacut carcasa de la maneta, aseara, si am umblat la mufele de la contactul pentru modulul de iarna, umblasem eu mai demult acolo, l-am batait de cateva ori inainte si inapoi, m-am gandit ca de acolo este si apoi cand am pus contactul de vre-o 5 sau 6 ori si nu mai licarea martorul , am dat la cheie si tot nu mai licarea am plecat cu masina am facut cateva sute de metri si apoi am luat contactul cand l-am pus la loc iara a inceput acel licarit
Sincer nu stiu ce sa-i mai fac, am gasit o adresa pe net ( http://www.corsaclub.it/ , in cazul in care doriti sa intrati ) in care apare descris panoul de sigurante de la CORSA B si acolo la pozitia 5, unde apare roata zimtata cu S-ul in ea, scrie ca ar fi vorba de, citez "cambio automatico" am scos siguranta am inlocuit-o cu alta , ma gandeam ca este arsa dara nimic aceeasi problema.
Cei care aveti idee de ce ar putea fi va rog raspundeti-mi si mie.
- barbudancristian
- *
- 4 mesaje
- din 17 Mar 2009
- Corsa 2008
- Bucuresti
barbudancristian
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2008
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mar 2009
- Mesaj Privat
La corsa D (a mea) cu easytronic am buton iarna si buton sport ambele cu martor in bord si anume un fulg pt modul iarna si un S bagat intr-o roata zimtata pt sport.
Modul iarna activat duce la plecare de pe loc cu treapta 2 ! deci plecare greoaie.
Modul Sport schimba numai pe rosu treptele.
Tu raportezi ca palpaie modul sport dar pleaca de pe loc ca si cand ar fi iarna activata.
Go service mai ales daca ai umblat si la fire
Modul iarna activat duce la plecare de pe loc cu treapta 2 ! deci plecare greoaie.
Modul Sport schimba numai pe rosu treptele.
Tu raportezi ca palpaie modul sport dar pleaca de pe loc ca si cand ar fi iarna activata.
Go service mai ales daca ai umblat si la fire
- suleacosti
- **
- 91 mesaje
- din 04 Oct 2007
- Corsa 2002 Z10XE
- Dolj
suleacosti
- Mesaje scrise: 91
- Locatie: Dolj
- Masina: Corsa 2002 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Oct 2007
- Mesaj Privat
Salutare
Pe forum vad ca sunt numai cateva discutii mici in diverse topicuri (legat de corsa). Va propun sa sa creem un topic special pentru Corsa legat de acest subiect (eu sunt interesat pentru corsa C/D avand in vedere ca sunt mai complicate lucrurile).
Pentru cei care au deja: cat a costat? consum? ce probleme au aparut (daca au aparut)? care ar fi avantajele si dezavantajele? Se merita o astfel de investitie luand in calcul eventualele dezavantajele? pareri....etc
Multumesc!
Pe forum vad ca sunt numai cateva discutii mici in diverse topicuri (legat de corsa). Va propun sa sa creem un topic special pentru Corsa legat de acest subiect (eu sunt interesat pentru corsa C/D avand in vedere ca sunt mai complicate lucrurile).
Pentru cei care au deja: cat a costat? consum? ce probleme au aparut (daca au aparut)? care ar fi avantajele si dezavantajele? Se merita o astfel de investitie luand in calcul eventualele dezavantajele? pareri....etc
Multumesc!
- teovvis
- **
- 364 mesaje
- din 24 Sep 2010
- Corsa 2003 z12xe
- Prahova
teovvis
- Mesaje scrise: 364
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2003 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2010
- Mesaj Privat
mariogfr
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Dolj
- Masina: Corsa 2002 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Sep 2011
- Mesaj Privat
Salut! Am si eu o Corsa c din 2001 motor 1.0 . Am o instalatie gpl milano pe masina si am o problema mare la ea . Masina merge impecabil pe benzina dar pe gpl nu merge decat pana la 60,70 km la ora iar dupaia sare pe benzina . Daca merg prin oras cu treapta 1,2 sau 3 masina merge si pe gpl fff bine dar cand ies in exterior si prind viteza mai mare imi sare pe benzina si nu mai merge bine nici pe benzina , merge in 2 pistoane
Daca masina estepe liber pot sa o turez si in 5,6 mii de ture si ramane pe gpl si se aude ffff bine motorul , numai in mers la viteza mare sare pe benzina . Am fost la un service gpl si mi-au spus ca sunt bobinele de la bujii . Am fost la dezmembrari am luat altele si aceeasi poveste . Mi-au spus sa iau altele dar noi dar nu-mi garanteaza ca e 100% din cauza asta
Intrebarea mea e , sa cumpar bobine noi ? Dar daca nu este asta cauza?
Ce parere aveti ?
Mentionez ca masina am cumparat-o de curand si instalatia gpl nu functiona . Am fost la service gpl si mi-au spus ca e calculatorul . Am cumparat unul , l-au montat pe masina si a mers . Am facut cam 70 de km prin orsa si masina a mers fff bine pe gpl dar la viteza de maxim 50,60 la ora atat cat poti sa-i dai prin oras .In momentul cand am iesit in exterior cum am prins 80,90 au inceput problemele
Astept sfaturi si pareri . Multumesc
Bine ati venit pe forum,va pun la dispozitie cateva recomandari pentru evitarea neplacerilor,
CAUTA si vei gasi , Ce trebuie sa am in vedere pe acest forum ? si Regulament General
edit by StefanTolos
12.10.2011 21:43:28
Daca masina estepe liber pot sa o turez si in 5,6 mii de ture si ramane pe gpl si se aude ffff bine motorul , numai in mers la viteza mare sare pe benzina . Am fost la un service gpl si mi-au spus ca sunt bobinele de la bujii . Am fost la dezmembrari am luat altele si aceeasi poveste . Mi-au spus sa iau altele dar noi dar nu-mi garanteaza ca e 100% din cauza asta
Intrebarea mea e , sa cumpar bobine noi ? Dar daca nu este asta cauza?
Ce parere aveti ?
Mentionez ca masina am cumparat-o de curand si instalatia gpl nu functiona . Am fost la service gpl si mi-au spus ca e calculatorul . Am cumparat unul , l-au montat pe masina si a mers . Am facut cam 70 de km prin orsa si masina a mers fff bine pe gpl dar la viteza de maxim 50,60 la ora atat cat poti sa-i dai prin oras .In momentul cand am iesit in exterior cum am prins 80,90 au inceput problemele
Astept sfaturi si pareri . Multumesc
Bine ati venit pe forum,va pun la dispozitie cateva recomandari pentru evitarea neplacerilor,
CAUTA si vei gasi , Ce trebuie sa am in vedere pe acest forum ? si Regulament General
edit by StefanTolos
12.10.2011 21:43:28
- miri_blondu
- *
- 18 mesaje
- din 11 Dec 2010
- Corsa 2001 z10xe
- Gorj
miri_blondu
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Gorj
- Masina: Corsa 2001 z10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2010
- Mesaj Privat
- deleted-38151
- ***
- 745 mesaje
- din 15 Aug 2009
deleted-38151
- Mesaje scrise: 745
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Aug 2009
- Mesaj Privat
Sunt destule persoane care au pe corsa c GPL. Toti s-au declarat multumiti , cu atat mai mult cu cat le consuma in jur de 7% .Consumul ala il am si eu pe benzina , dar scuzati : benzina e dublu la pret ! Chiar pe forum avem un coleg care are 2 corsa c , pe ambele si-a pus GPL . Eu am facut vreo 20 000 km cu masinutza anul trecut si mi-ar fi placut sa fi avut gpl .
Se poate monta in locul rotii de rezerva ca si asa , personal, nu am folosit-o niciodata ...dar cine stie . Eu mai am pe carburatie un motor de 1.6 care consuma in jur de 8% dar de 10% nu sare orice i-as face,iar cea pe injectie de dinainte tot pe gpl a fost si consuma tot pe acolo . Conteaza cum e reglat gazul . Legat de putere, nu e diferenta mare intre cele doua combustii ...parca un pic mai vioaie pe gpl.
Se poate monta in locul rotii de rezerva ca si asa , personal, nu am folosit-o niciodata ...dar cine stie . Eu mai am pe carburatie un motor de 1.6 care consuma in jur de 8% dar de 10% nu sare orice i-as face,iar cea pe injectie de dinainte tot pe gpl a fost si consuma tot pe acolo . Conteaza cum e reglat gazul . Legat de putere, nu e diferenta mare intre cele doua combustii ...parca un pic mai vioaie pe gpl.
- miri_blondu
- *
- 18 mesaje
- din 11 Dec 2010
- Corsa 2001 z10xe
- Gorj
miri_blondu
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Gorj
- Masina: Corsa 2001 z10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2010
- Mesaj Privat
- deleted-38151
- ***
- 745 mesaje
- din 15 Aug 2009
deleted-38151
- Mesaje scrise: 745
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Aug 2009
- Mesaj Privat
- corsanu_deva
- **
- 146 mesaje
- din 08 Apr 2011
- Corsa 2001 Z10XE
- Hunedoara
corsanu_deva
- Mesaje scrise: 146
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Corsa 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2011
- Mesaj Privat
Deci m-ati convins, dupa ce imi rezolv problemele MARI pe care le am la motor o sa-mi pun GPL pe buburuza mea ! Tinand cont ca intr-un an jumate am facut in jur de 30 de mii de km cu ea (fara exagerare) eu cred ca e o investitie buna, recuperata relativ rapid! Masina anterioara a mea a fost o Dacie tot cu GPL si pot sa spun ca am fost extrem de incantat de ea, desi nu se poate compara niciodata un motor de dacie cu gpl cu unul de corsa cu gpl!
Cu siguranta voi opta pt o instalatie secventiala, de calitate, tinand cont de cilindreea mica a motorului, sper sa functioneze bine!
PS: sunt curios la mersul pe GPL cat imi va taia in plus din putere, cand pornesc AC-ul !
Cu siguranta voi opta pt o instalatie secventiala, de calitate, tinand cont de cilindreea mica a motorului, sper sa functioneze bine!
PS: sunt curios la mersul pe GPL cat imi va taia in plus din putere, cand pornesc AC-ul !