- deleted-67352
- OP
- 70 mesaje
- din 04 Oct 2011
deleted-67352
- Mesaje scrise: 70
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Oct 2011
- Mesaj Privat
Salutare tuturor!
De curand sunt posesor de un Opel Vectra C 2.0 DTI, Y20DTH, si, mi-au aparut niste simptome destul de interesante, dupa ce am citit un pic pe aici pe forum, am descoperit ca poate fii CIM-ul, acuma intrebarea mea este, oare e chiar CIM-ul sau nu?
Se intampla asa, directia este destul de rigida, ( bieletele, rulmentii de presiune si flansele au fost schimbate de curand, si unghiul de frana facut si testat pe diagnoza ). Daca iau curbe destul de bruste pe loc ( nu din prima, 4, 5 ,6 10, intoarceri de volan ) , sau chiar in mers la viteze mici ( sub 30km/h) se aprinde martorul de ESP ( iconita aia mica cu o masina si niste urme de lunecare in spatele acestia ) si martorul de volan cu semnul exlamarii. In momentul in care acest lucru s-a intamplat, semnalizarea lunga nu mai sare inapoi.
Pentru a scapa de eroare, trebuie oprit si re-pornit motorul. La diagnoza, a aparut " Steering Angle Sensor Communication Circuit Malfunction U2160-00 Present 0x13 0x00000245" si "Column Integrated Module Fault " si " Assisted Steering bla bla fault ( din cauza steering angle-ului cica )".
Cu toate ca aceste becuri sunt aprinse, masina functioneaza perfect. Inafara de semnalizare totul se comporta ca atare.
Mecanicul a zis ca 100% este CIM-ul dus si de asta apar aceste erori. A spus ca din aceasta cauza nu sare semnalizarea, din aceasta cauza volanul este greoi pentru ca comunicarea cu pompa servo este defectuoasa ( ce e drept nu am verificat inca uleiul de sevo ) si ca aceasta eroare se poate agrava pana cand pierd cam tot ce este afisat pe bord + claxon, becuri, etc... Este adevarat? ( Nu ma deranjeaza investitia de reparatie, dar vreau sa stiu daca este acesta si nu arunc banii de pomana la gunoi )
Toata stima si toate cele bune,
Paul.
De curand sunt posesor de un Opel Vectra C 2.0 DTI, Y20DTH, si, mi-au aparut niste simptome destul de interesante, dupa ce am citit un pic pe aici pe forum, am descoperit ca poate fii CIM-ul, acuma intrebarea mea este, oare e chiar CIM-ul sau nu?
Se intampla asa, directia este destul de rigida, ( bieletele, rulmentii de presiune si flansele au fost schimbate de curand, si unghiul de frana facut si testat pe diagnoza ). Daca iau curbe destul de bruste pe loc ( nu din prima, 4, 5 ,6 10, intoarceri de volan ) , sau chiar in mers la viteze mici ( sub 30km/h) se aprinde martorul de ESP ( iconita aia mica cu o masina si niste urme de lunecare in spatele acestia ) si martorul de volan cu semnul exlamarii. In momentul in care acest lucru s-a intamplat, semnalizarea lunga nu mai sare inapoi.
Pentru a scapa de eroare, trebuie oprit si re-pornit motorul. La diagnoza, a aparut " Steering Angle Sensor Communication Circuit Malfunction U2160-00 Present 0x13 0x00000245" si "Column Integrated Module Fault " si " Assisted Steering bla bla fault ( din cauza steering angle-ului cica )".
Cu toate ca aceste becuri sunt aprinse, masina functioneaza perfect. Inafara de semnalizare totul se comporta ca atare.
Mecanicul a zis ca 100% este CIM-ul dus si de asta apar aceste erori. A spus ca din aceasta cauza nu sare semnalizarea, din aceasta cauza volanul este greoi pentru ca comunicarea cu pompa servo este defectuoasa ( ce e drept nu am verificat inca uleiul de sevo ) si ca aceasta eroare se poate agrava pana cand pierd cam tot ce este afisat pe bord + claxon, becuri, etc... Este adevarat? ( Nu ma deranjeaza investitia de reparatie, dar vreau sa stiu daca este acesta si nu arunc banii de pomana la gunoi )
Toata stima si toate cele bune,
Paul.
- cornel18
- ***
- 531 mesaje
- din 20 Nov 2010
- Astra 2010 A14XER
- Timis
cornel18
- Mesaje scrise: 531
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2010 A14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2010
- Mesaj Privat
Intr-adevar erorile mentionate de tine provin unele de la CIM. Cred ca si pe tester iti zice ce piesa cauzeaza eroarea.
Poti sa pierzi treptat urmatoarele: semnalul stanga/dreapta, tot ce tine de bord, .... defapt totul ce comunica cu masina. Insa asta in timp.
De claxon nu sunt sigur insa.
Si eu am probleme la CIM(se implineste intr-o luna un an de cand a picat semnalizarea la mine insa alte probleme nu am avut pe parcurs) insa la mine o picat doar semnalul stanga/dreapta.
Daca vrei sa-l inlocuiesti cu unul nou te asteapta o investitie sanatoasa.
Bafta.
Poti sa pierzi treptat urmatoarele: semnalul stanga/dreapta, tot ce tine de bord, .... defapt totul ce comunica cu masina. Insa asta in timp.
De claxon nu sunt sigur insa.
Si eu am probleme la CIM(se implineste intr-o luna un an de cand a picat semnalizarea la mine insa alte probleme nu am avut pe parcurs) insa la mine o picat doar semnalul stanga/dreapta.
Daca vrei sa-l inlocuiesti cu unul nou te asteapta o investitie sanatoasa.
Bafta.
- deleted-67352
- OP
- 70 mesaje
- din 04 Oct 2011
deleted-67352
- Mesaje scrise: 70
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Oct 2011
- Mesaj Privat
cornel18 a scris:Intr-adevar erorile mentionate de tine provin unele de la CIM. Cred ca si pe tester iti zice ce piesa cauzeaza eroarea.
Poti sa pierzi treptat urmatoarele: semnalul stanga/dreapta, tot ce tine de bord, .... defapt totul ce comunica cu masina. Insa asta in timp.
De claxon nu sunt sigur insa.
Si eu am probleme la CIM(se implineste intr-o luna un an de cand a picat semnalizarea la mine insa alte probleme nu am avut pe parcurs) insa la mine o picat doar semnalul stanga/dreapta.
Daca vrei sa-l inlocuiesti cu unul nou te asteapta o investitie sanatoasa.
Bafta.
Poti sa pierzi treptat urmatoarele: semnalul stanga/dreapta, tot ce tine de bord, .... defapt totul ce comunica cu masina. Insa asta in timp.
De claxon nu sunt sigur insa.
Si eu am probleme la CIM(se implineste intr-o luna un an de cand a picat semnalizarea la mine insa alte probleme nu am avut pe parcurs) insa la mine o picat doar semnalul stanga/dreapta.
Daca vrei sa-l inlocuiesti cu unul nou te asteapta o investitie sanatoasa.
Bafta.
Am primit deja oferta pentru un CIM nou la un Service in Arad. Pretul este de 900 RON + 200 RON manopera de resetare si recalibrare a cheilor etc etc.
Mi se pare ca pretul este ... relative decent. Ce parere aveti? E pretul ok sau e umflat?
- cornel18
- ***
- 531 mesaje
- din 20 Nov 2010
- Astra 2010 A14XER
- Timis
cornel18
- Mesaje scrise: 531
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2010 A14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2010
- Mesaj Privat
enabled88 a scris:
Am primit deja oferta pentru un CIM nou la un Service in Arad. Pretul este de 900 RON + 200 RON manopera de resetare si recalibrare a cheilor etc etc.
Mi se pare ca pretul este ... relative decent. Ce parere aveti? E pretul ok sau e umflat?
cornel18 a scris:Intr-adevar erorile mentionate de tine provin unele de la CIM. Cred ca si pe tester iti zice ce piesa cauzeaza eroarea.
Poti sa pierzi treptat urmatoarele: semnalul stanga/dreapta, tot ce tine de bord, .... defapt totul ce comunica cu masina. Insa asta in timp.
De claxon nu sunt sigur insa.
Si eu am probleme la CIM(se implineste intr-o luna un an de cand a picat semnalizarea la mine insa alte probleme nu am avut pe parcurs) insa la mine o picat doar semnalul stanga/dreapta.
Daca vrei sa-l inlocuiesti cu unul nou te asteapta o investitie sanatoasa.
Bafta.
Poti sa pierzi treptat urmatoarele: semnalul stanga/dreapta, tot ce tine de bord, .... defapt totul ce comunica cu masina. Insa asta in timp.
De claxon nu sunt sigur insa.
Si eu am probleme la CIM(se implineste intr-o luna un an de cand a picat semnalizarea la mine insa alte probleme nu am avut pe parcurs) insa la mine o picat doar semnalul stanga/dreapta.
Daca vrei sa-l inlocuiesti cu unul nou te asteapta o investitie sanatoasa.
Bafta.
Am primit deja oferta pentru un CIM nou la un Service in Arad. Pretul este de 900 RON + 200 RON manopera de resetare si recalibrare a cheilor etc etc.
Mi se pare ca pretul este ... relative decent. Ce parere aveti? E pretul ok sau e umflat?
Pretul e surprinzator de mic. Eu am primit pret dublu de la reprezentanta. Grija mare la seria de pe CIM tau. Difera foarte multe de la unele modele(parca sunt 4) cu toate ca toate arata la fel.
Cand am fost eu la reprezentanta am intales ca exista o versiune nou de cim ce remediaza problema mea(pierdere semnalizare stanga/dreapta ce este frecventa la modelele <2005). O sa ai nevoie de CarPass pentru Recalibrare unghi volan(trebuie pentru ESP) , recalibrare chei,..
- deleted-67352
- OP
- 70 mesaje
- din 04 Oct 2011
deleted-67352
- Mesaje scrise: 70
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Oct 2011
- Mesaj Privat
cornel18 a scris:
Pretul e surprinzator de mic. Eu am primit pret dublu de la reprezentanta. Grija mare la seria de pe CIM tau. Difera foarte multe de la unele modele(parca sunt 4) cu toate ca toate arata la fel.
Cand am fost eu la reprezentanta am intales ca exista o versiune nou de cim ce remediaza problema mea(pierdere semnalizare stanga/dreapta ce este frecventa la modelele <2005). O sa ai nevoie de CarPass pentru Recalibrare unghi volan(trebuie pentru ESP) , recalibrare chei,..
enabled88 a scris:
Am primit deja oferta pentru un CIM nou la un Service in Arad. Pretul este de 900 RON + 200 RON manopera de resetare si recalibrare a cheilor etc etc.
Mi se pare ca pretul este ... relative decent. Ce parere aveti? E pretul ok sau e umflat?
cornel18 a scris:Intr-adevar erorile mentionate de tine provin unele de la CIM. Cred ca si pe tester iti zice ce piesa cauzeaza eroarea.
Poti sa pierzi treptat urmatoarele: semnalul stanga/dreapta, tot ce tine de bord, .... defapt totul ce comunica cu masina. Insa asta in timp.
De claxon nu sunt sigur insa.
Si eu am probleme la CIM(se implineste intr-o luna un an de cand a picat semnalizarea la mine insa alte probleme nu am avut pe parcurs) insa la mine o picat doar semnalul stanga/dreapta.
Daca vrei sa-l inlocuiesti cu unul nou te asteapta o investitie sanatoasa.
Bafta.
Poti sa pierzi treptat urmatoarele: semnalul stanga/dreapta, tot ce tine de bord, .... defapt totul ce comunica cu masina. Insa asta in timp.
De claxon nu sunt sigur insa.
Si eu am probleme la CIM(se implineste intr-o luna un an de cand a picat semnalizarea la mine insa alte probleme nu am avut pe parcurs) insa la mine o picat doar semnalul stanga/dreapta.
Daca vrei sa-l inlocuiesti cu unul nou te asteapta o investitie sanatoasa.
Bafta.
Am primit deja oferta pentru un CIM nou la un Service in Arad. Pretul este de 900 RON + 200 RON manopera de resetare si recalibrare a cheilor etc etc.
Mi se pare ca pretul este ... relative decent. Ce parere aveti? E pretul ok sau e umflat?
Pretul e surprinzator de mic. Eu am primit pret dublu de la reprezentanta. Grija mare la seria de pe CIM tau. Difera foarte multe de la unele modele(parca sunt 4) cu toate ca toate arata la fel.
Cand am fost eu la reprezentanta am intales ca exista o versiune nou de cim ce remediaza problema mea(pierdere semnalizare stanga/dreapta ce este frecventa la modelele <2005). O sa ai nevoie de CarPass pentru Recalibrare unghi volan(trebuie pentru ESP) , recalibrare chei,..
Pai, la domnul de la service i-am spus car pass security code-ul, si seria de sasiu, m-a sunat in 10 minute, mi-a zis pretul. Deci, presupun ca este pe bune, stiu ca e nevoie de acel cod pentru resetare.
Oricum, lucrarea va fii facuta cu factura din cate mi s-a spus, si garantie pe lucrare 2 ani, deci daca cumva face munca de pomana, voi face scandal si imi voi cere dreptul la garantie cu OPC-ul daca e nevoie. Dar, daca a facut comanda pe original, cred ca este bine.
Oricum Cornel, iti multumesc enorm de mult, aveam nevoie de o confirmare ca este CIM-ul sa nu dau banii de pomana, daca chiar imi schimba CIM-ul la pretul acesta, da-mi adresa ta de e-mail sau de messenger si te contactez sa iti zic unde e service-ul. Tu esti din Timis, eu sunt din Arad. Distanta nu este mare Poate te rezolva si pe tine.
- cornel18
- ***
- 531 mesaje
- din 20 Nov 2010
- Astra 2010 A14XER
- Timis
cornel18
- Mesaje scrise: 531
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2010 A14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2010
- Mesaj Privat
enabled88 a scris:
Pai, la domnul de la service i-am spus car pass security code-ul, si seria de sasiu, m-a sunat in 10 minute, mi-a zis pretul. Deci, presupun ca este pe bune, stiu ca e nevoie de acel cod pentru resetare.
Oricum, lucrarea va fii facuta cu factura din cate mi s-a spus, si garantie pe lucrare 2 ani, deci daca cumva face munca de pomana, voi face scandal si imi voi cere dreptul la garantie cu OPC-ul daca e nevoie. Dar, daca a facut comanda pe original, cred ca este bine.
Oricum Cornel, iti multumesc enorm de mult, aveam nevoie de o confirmare ca este CIM-ul sa nu dau banii de pomana, daca chiar imi schimba CIM-ul la pretul acesta, da-mi adresa ta de e-mail sau de messenger si te contactez sa iti zic unde e service-ul. Tu esti din Timis, eu sunt din Arad. Distanta nu este mare Poate te rezolva si pe tine.
cornel18 a scris:
Pretul e surprinzator de mic. Eu am primit pret dublu de la reprezentanta. Grija mare la seria de pe CIM tau. Difera foarte multe de la unele modele(parca sunt 4) cu toate ca toate arata la fel.
Cand am fost eu la reprezentanta am intales ca exista o versiune nou de cim ce remediaza problema mea(pierdere semnalizare stanga/dreapta ce este frecventa la modelele <2005). O sa ai nevoie de CarPass pentru Recalibrare unghi volan(trebuie pentru ESP) , recalibrare chei,..
enabled88 a scris:
Am primit deja oferta pentru un CIM nou la un Service in Arad. Pretul este de 900 RON + 200 RON manopera de resetare si recalibrare a cheilor etc etc.
Mi se pare ca pretul este ... relative decent. Ce parere aveti? E pretul ok sau e umflat?
cornel18 a scris:Intr-adevar erorile mentionate de tine provin unele de la CIM. Cred ca si pe tester iti zice ce piesa cauzeaza eroarea.
Poti sa pierzi treptat urmatoarele: semnalul stanga/dreapta, tot ce tine de bord, .... defapt totul ce comunica cu masina. Insa asta in timp.
De claxon nu sunt sigur insa.
Si eu am probleme la CIM(se implineste intr-o luna un an de cand a picat semnalizarea la mine insa alte probleme nu am avut pe parcurs) insa la mine o picat doar semnalul stanga/dreapta.
Daca vrei sa-l inlocuiesti cu unul nou te asteapta o investitie sanatoasa.
Bafta.
Poti sa pierzi treptat urmatoarele: semnalul stanga/dreapta, tot ce tine de bord, .... defapt totul ce comunica cu masina. Insa asta in timp.
De claxon nu sunt sigur insa.
Si eu am probleme la CIM(se implineste intr-o luna un an de cand a picat semnalizarea la mine insa alte probleme nu am avut pe parcurs) insa la mine o picat doar semnalul stanga/dreapta.
Daca vrei sa-l inlocuiesti cu unul nou te asteapta o investitie sanatoasa.
Bafta.
Am primit deja oferta pentru un CIM nou la un Service in Arad. Pretul este de 900 RON + 200 RON manopera de resetare si recalibrare a cheilor etc etc.
Mi se pare ca pretul este ... relative decent. Ce parere aveti? E pretul ok sau e umflat?
Pretul e surprinzator de mic. Eu am primit pret dublu de la reprezentanta. Grija mare la seria de pe CIM tau. Difera foarte multe de la unele modele(parca sunt 4) cu toate ca toate arata la fel.
Cand am fost eu la reprezentanta am intales ca exista o versiune nou de cim ce remediaza problema mea(pierdere semnalizare stanga/dreapta ce este frecventa la modelele <2005). O sa ai nevoie de CarPass pentru Recalibrare unghi volan(trebuie pentru ESP) , recalibrare chei,..
Pai, la domnul de la service i-am spus car pass security code-ul, si seria de sasiu, m-a sunat in 10 minute, mi-a zis pretul. Deci, presupun ca este pe bune, stiu ca e nevoie de acel cod pentru resetare.
Oricum, lucrarea va fii facuta cu factura din cate mi s-a spus, si garantie pe lucrare 2 ani, deci daca cumva face munca de pomana, voi face scandal si imi voi cere dreptul la garantie cu OPC-ul daca e nevoie. Dar, daca a facut comanda pe original, cred ca este bine.
Oricum Cornel, iti multumesc enorm de mult, aveam nevoie de o confirmare ca este CIM-ul sa nu dau banii de pomana, daca chiar imi schimba CIM-ul la pretul acesta, da-mi adresa ta de e-mail sau de messenger si te contactez sa iti zic unde e service-ul. Tu esti din Timis, eu sunt din Arad. Distanta nu este mare Poate te rezolva si pe tine.
Chiar sunt curios. Sa ma anunti daca operatiunea de schimbare a CIM a decurs cu succes. As fi si eu interesant insa sper sa nu-mi fac sperante degeaba.
Un exemplu: cand am cumparat masina avea Termostat dus. Am fost la un service si au comandat unul nou la 70 lei(comandat dupa VIN de pe talon). Acuma surpriza. Ajunge masina la mecanic sa schimbe Termostat actual cu cel nou. Insa observa ca termostatul original e capsat de capac de fier. Deci am comandat degeaba acel Termostat . Plus ca o trebuit sa platesc manopera pentru mecanic (cu toate ca omul nu era cu nimic devina) pentru a repune vechiul Termostat , completat cu antigel 3 litri + 1 litru apa distilata.
Sa fac un total din cei 70 de lei am ramas cu 20 lei in mana si doar cu timp pierdut + nervi . Era clar ca nici daca gasea piesa buna de data aceasta nu o sa mai apelez in veci la ei.
Am mers la reprezentanta si am lasat masina acolo. A doua zi am ridicat-o si pot spune ca nu am avut probleme de atunci. Insa au un pret pe masura si uni mecanici se cam grabesc. Nu am avut inca ocazia sa dau de unul care sa-mi dea in mana suruburi ramase de la masina .
O sa-ti dau PM cu adresa mea de email si eventual cand ai terminat de schimbat CIM imi dai de stire.
- ionutxxl
- ****
- 1,255 mesaje
- din 04 Apr 2008
- Vectra 2004 y20dth
- Suceava
ionutxxl
- Mesaje scrise: 1,255
- Locatie: Suceava
- Masina: Vectra 2004 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Apr 2008
- Mesaj Privat
- deleted-67352
- OP
- 70 mesaje
- din 04 Oct 2011
deleted-67352
- Mesaje scrise: 70
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Oct 2011
- Mesaj Privat
ionutxxl a scris:La mine am avut aceiasi problema si s-a dovedit a fi bateria dusa...Eram aproape de a comanda un nou cim..asa ca incearca cu o baterie noua sa probezi
Multumesc mult, la asta nu m-am gandit, si ce e drept, la diagnoza aparea o eroare de " Low Voltage " dar nu m-am gandit ca poate fii bateria.
Maine merg sa o testez la Verbita ( au aparat care testeaza si voltaju si amperaju si blah blah ) si daca e bateria dusa o schimb. M-as bucura sa fie asta ca totusi, ma scuteste de o investitie serioasa.
@cornel18, am primit adresa ta de mail, daca e bateria iti zic, si iti fac si tie legatura cu service-ul de aici. Am intrebat de curios care e importanta codului de pe CIM, si se pare ca omul stie, a zis ca trebuie sa vada prima data cim-ul dupa aia il comanda, dar nu conteaza aia ca toate sunt la aceasi suma, si a spus ca este si nou, deci ... nu stiu ce sa zic, poate omul chiar are o sursa de unde sa faca rost la preturi bune, si daca lucrarea este si cu garantie, tind sa cred ca nu e teapa! Oricum, te tin la curent!
Va multumesc mult de ajutor! Daca mai stiti alte motive care ar cauza simptomele astea inafara de CIM, va rog impartasiti-le
Numai bine,
Paul
- deleted-67352
- OP
- 70 mesaje
- din 04 Oct 2011
deleted-67352
- Mesaje scrise: 70
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Oct 2011
- Mesaj Privat
Update-ul este cam asa.
Astazi am fost si am adaugat lichid de servo, am avut lipsa cam 300ml, masina merge excelent, dar eroarea tot nu a disparut, in schimb, apare mult mai greu acuma, chiar trebuie sa o fortez deja sa apara. Maine am sa merg sa verific si bateria, fiindca, in momentul in care virez, si farurile, si plafoniera, si luminile de bord, pierd foarte putin din intesitate. Poate este asta.
Cornel, tu ai verificat uleiul de servo? Am ramas socat cum merge masina dupa ce a primit ulei, si a fost si ieftin sincer, 50RON un litru, ulei Castrol Verde. Impresionanta imbunatatirea.
Va anunt si maine ce s-a intamplat dupa ce schimb bateria. Ieri am avut cam 9 / 10 erori, azi am avut 1 deci cred ca si uleiu de la servo are ceva de aface cu modul in care eroarea aia este declansata.
Astazi am fost si am adaugat lichid de servo, am avut lipsa cam 300ml, masina merge excelent, dar eroarea tot nu a disparut, in schimb, apare mult mai greu acuma, chiar trebuie sa o fortez deja sa apara. Maine am sa merg sa verific si bateria, fiindca, in momentul in care virez, si farurile, si plafoniera, si luminile de bord, pierd foarte putin din intesitate. Poate este asta.
Cornel, tu ai verificat uleiul de servo? Am ramas socat cum merge masina dupa ce a primit ulei, si a fost si ieftin sincer, 50RON un litru, ulei Castrol Verde. Impresionanta imbunatatirea.
Va anunt si maine ce s-a intamplat dupa ce schimb bateria. Ieri am avut cam 9 / 10 erori, azi am avut 1 deci cred ca si uleiu de la servo are ceva de aface cu modul in care eroarea aia este declansata.
- cornel18
- ***
- 531 mesaje
- din 20 Nov 2010
- Astra 2010 A14XER
- Timis
cornel18
- Mesaje scrise: 531
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2010 A14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2010
- Mesaj Privat
De curiozitate cum verifici nivelul de lichid la servo? Si unde anume se afla? O poza ar fi de mare folos.
Pana acuma in veci nu am avut probleme cu servodirectia sau sa primesc o eroare pe tester.
Din cate-mi spui tu acel lucru cu faptul ca pierzi din intensitate poate fi doar 3 lucruri:
- ai un consumator foarte mare in acel moment(ex: porneste pozitile si uitate in bord apoi porneste motorul. O sa vezi ca scade din intensitate luminile din bord in acel moment doarece porneste starterul si ulterior intensitatea luminilor din bord revine la normal)
- contacte imperfecte(verifica sa fie stranse bine bornele la baterie)
-bateria. Din cauza temperaturi scazute apar o multime de probleme. Una cunoscuta ii pornirea grea iarna. Eu am baterie de 75Ah si pot spune ca maxim 2 sec si a pornit masina.
Legat de erori. Grija mare deoarce unele apar la temperaturi de gen 20 de grade acuma ca vine frigul unele sunt mascate. Dovada vie ii pe masina mea cu valva EGR. Care datorita frigului senzorul MAP de la EGR nu-mi mai vede faptul ca valva egr nu lucreaza corect. Am condus cu masina si 2h si nu a aparut de loc eroarea. Indiferent ca o turez sanatos gen 4000 rpm(eu am diesel). Pe cand vara dupa 1 min sesizeaza problema indiferent de stilul de condus.
Pana acuma in veci nu am avut probleme cu servodirectia sau sa primesc o eroare pe tester.
Din cate-mi spui tu acel lucru cu faptul ca pierzi din intensitate poate fi doar 3 lucruri:
- ai un consumator foarte mare in acel moment(ex: porneste pozitile si uitate in bord apoi porneste motorul. O sa vezi ca scade din intensitate luminile din bord in acel moment doarece porneste starterul si ulterior intensitatea luminilor din bord revine la normal)
- contacte imperfecte(verifica sa fie stranse bine bornele la baterie)
-bateria. Din cauza temperaturi scazute apar o multime de probleme. Una cunoscuta ii pornirea grea iarna. Eu am baterie de 75Ah si pot spune ca maxim 2 sec si a pornit masina.
Legat de erori. Grija mare deoarce unele apar la temperaturi de gen 20 de grade acuma ca vine frigul unele sunt mascate. Dovada vie ii pe masina mea cu valva EGR. Care datorita frigului senzorul MAP de la EGR nu-mi mai vede faptul ca valva egr nu lucreaza corect. Am condus cu masina si 2h si nu a aparut de loc eroarea. Indiferent ca o turez sanatos gen 4000 rpm(eu am diesel). Pe cand vara dupa 1 min sesizeaza problema indiferent de stilul de condus.
- deleted-67352
- OP
- 70 mesaje
- din 04 Oct 2011
deleted-67352
- Mesaje scrise: 70
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Oct 2011
- Mesaj Privat
cornel18 a scris:De curiozitate cum verifici nivelul de lichid la servo? Si unde anume se afla? O poza ar fi de mare folos.
Pana acuma in veci nu am avut probleme cu servodirectia sau sa primesc o eroare pe tester.
Din cate-mi spui tu acel lucru cu faptul ca pierzi din intensitate poate fi doar 3 lucruri:
- ai un consumator foarte mare in acel moment(ex: porneste pozitile si uitate in bord apoi porneste motorul. O sa vezi ca scade din intensitate luminile din bord in acel moment doarece porneste starterul si ulterior intensitatea luminilor din bord revine la normal)
- contacte imperfecte(verifica sa fie stranse bine bornele la baterie)
-bateria. Din cauza temperaturi scazute apar o multime de probleme. Una cunoscuta ii pornirea grea iarna. Eu am baterie de 75Ah si pot spune ca maxim 2 sec si a pornit masina.
Legat de erori. Grija mare deoarce unele apar la temperaturi de gen 20 de grade acuma ca vine frigul unele sunt mascate. Dovada vie ii pe masina mea cu valva EGR. Care datorita frigului senzorul MAP de la EGR nu-mi mai vede faptul ca valva egr nu lucreaza corect. Am condus cu masina si 2h si nu a aparut de loc eroarea. Indiferent ca o turez sanatos gen 4000 rpm(eu am diesel). Pe cand vara dupa 1 min sesizeaza problema indiferent de stilul de condus.
Pana acuma in veci nu am avut probleme cu servodirectia sau sa primesc o eroare pe tester.
Din cate-mi spui tu acel lucru cu faptul ca pierzi din intensitate poate fi doar 3 lucruri:
- ai un consumator foarte mare in acel moment(ex: porneste pozitile si uitate in bord apoi porneste motorul. O sa vezi ca scade din intensitate luminile din bord in acel moment doarece porneste starterul si ulterior intensitatea luminilor din bord revine la normal)
- contacte imperfecte(verifica sa fie stranse bine bornele la baterie)
-bateria. Din cauza temperaturi scazute apar o multime de probleme. Una cunoscuta ii pornirea grea iarna. Eu am baterie de 75Ah si pot spune ca maxim 2 sec si a pornit masina.
Legat de erori. Grija mare deoarce unele apar la temperaturi de gen 20 de grade acuma ca vine frigul unele sunt mascate. Dovada vie ii pe masina mea cu valva EGR. Care datorita frigului senzorul MAP de la EGR nu-mi mai vede faptul ca valva egr nu lucreaza corect. Am condus cu masina si 2h si nu a aparut de loc eroarea. Indiferent ca o turez sanatos gen 4000 rpm(eu am diesel). Pe cand vara dupa 1 min sesizeaza problema indiferent de stilul de condus.
Legat de erori, e sigur cimul ametzit. Dar nu mai are sens sa il schimb. inainte sa completez cu ulei de servo aparea eroarea destul de des pentru ca fortam pompa servo, acuma nu mai apare deloc, sau daca apare apare odata la vreo 300 km de condus, si mai exact, cand parchez.
Legat de locatia uleiului de servo. Parchezi masina pe drum drept perfect. Tragi volanul maxim dreapta. La roata dreapta, in partea din fata a acesteia, ai un scut deflector de apa, are 2 suruburi spre tine, le desfaci folosind o cheie imbus, in cazul meu a mers cu surubelnita )
Dupa ce ai facut aia, masca aia e un plastic cauciucat, o tragi inspre roata, cu forta, fara grija ca nu se rupe. Si vei vedea un tub gri cu capac negru. voila, aia e pompa sevo
Te rog sa-mi spui daca ai inteles cum am explicat, daca nu, voi face maine poze la masina si am sa iti arat exact la ce ma refer.
- cornel18
- ***
- 531 mesaje
- din 20 Nov 2010
- Astra 2010 A14XER
- Timis
cornel18
- Mesaje scrise: 531
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2010 A14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2010
- Mesaj Privat
enabled88 a scris:
Legat de erori, e sigur cimul ametzit. Dar nu mai are sens sa il schimb. inainte sa completez cu ulei de servo aparea eroarea destul de des pentru ca fortam pompa servo, acuma nu mai apare deloc, sau daca apare apare odata la vreo 300 km de condus, si mai exact, cand parchez.
Legat de locatia uleiului de servo. Parchezi masina pe drum drept perfect. Tragi volanul maxim dreapta. La roata dreapta, in partea din fata a acesteia, ai un scut deflector de apa, are 2 suruburi spre tine, le desfaci folosind o cheie imbus, in cazul meu a mers cu surubelnita )
Dupa ce ai facut aia, masca aia e un plastic cauciucat, o tragi inspre roata, cu forta, fara grija ca nu se rupe. Si vei vedea un tub gri cu capac negru. voila, aia e pompa sevo
Te rog sa-mi spui daca ai inteles cum am explicat, daca nu, voi face maine poze la masina si am sa iti arat exact la ce ma refer.
cornel18 a scris:De curiozitate cum verifici nivelul de lichid la servo? Si unde anume se afla? O poza ar fi de mare folos.
Pana acuma in veci nu am avut probleme cu servodirectia sau sa primesc o eroare pe tester.
Din cate-mi spui tu acel lucru cu faptul ca pierzi din intensitate poate fi doar 3 lucruri:
- ai un consumator foarte mare in acel moment(ex: porneste pozitile si uitate in bord apoi porneste motorul. O sa vezi ca scade din intensitate luminile din bord in acel moment doarece porneste starterul si ulterior intensitatea luminilor din bord revine la normal)
- contacte imperfecte(verifica sa fie stranse bine bornele la baterie)
-bateria. Din cauza temperaturi scazute apar o multime de probleme. Una cunoscuta ii pornirea grea iarna. Eu am baterie de 75Ah si pot spune ca maxim 2 sec si a pornit masina.
Legat de erori. Grija mare deoarce unele apar la temperaturi de gen 20 de grade acuma ca vine frigul unele sunt mascate. Dovada vie ii pe masina mea cu valva EGR. Care datorita frigului senzorul MAP de la EGR nu-mi mai vede faptul ca valva egr nu lucreaza corect. Am condus cu masina si 2h si nu a aparut de loc eroarea. Indiferent ca o turez sanatos gen 4000 rpm(eu am diesel). Pe cand vara dupa 1 min sesizeaza problema indiferent de stilul de condus.
Pana acuma in veci nu am avut probleme cu servodirectia sau sa primesc o eroare pe tester.
Din cate-mi spui tu acel lucru cu faptul ca pierzi din intensitate poate fi doar 3 lucruri:
- ai un consumator foarte mare in acel moment(ex: porneste pozitile si uitate in bord apoi porneste motorul. O sa vezi ca scade din intensitate luminile din bord in acel moment doarece porneste starterul si ulterior intensitatea luminilor din bord revine la normal)
- contacte imperfecte(verifica sa fie stranse bine bornele la baterie)
-bateria. Din cauza temperaturi scazute apar o multime de probleme. Una cunoscuta ii pornirea grea iarna. Eu am baterie de 75Ah si pot spune ca maxim 2 sec si a pornit masina.
Legat de erori. Grija mare deoarce unele apar la temperaturi de gen 20 de grade acuma ca vine frigul unele sunt mascate. Dovada vie ii pe masina mea cu valva EGR. Care datorita frigului senzorul MAP de la EGR nu-mi mai vede faptul ca valva egr nu lucreaza corect. Am condus cu masina si 2h si nu a aparut de loc eroarea. Indiferent ca o turez sanatos gen 4000 rpm(eu am diesel). Pe cand vara dupa 1 min sesizeaza problema indiferent de stilul de condus.
Legat de erori, e sigur cimul ametzit. Dar nu mai are sens sa il schimb. inainte sa completez cu ulei de servo aparea eroarea destul de des pentru ca fortam pompa servo, acuma nu mai apare deloc, sau daca apare apare odata la vreo 300 km de condus, si mai exact, cand parchez.
Legat de locatia uleiului de servo. Parchezi masina pe drum drept perfect. Tragi volanul maxim dreapta. La roata dreapta, in partea din fata a acesteia, ai un scut deflector de apa, are 2 suruburi spre tine, le desfaci folosind o cheie imbus, in cazul meu a mers cu surubelnita )
Dupa ce ai facut aia, masca aia e un plastic cauciucat, o tragi inspre roata, cu forta, fara grija ca nu se rupe. Si vei vedea un tub gri cu capac negru. voila, aia e pompa sevo
Te rog sa-mi spui daca ai inteles cum am explicat, daca nu, voi face maine poze la masina si am sa iti arat exact la ce ma refer.
Explicatia am intales-o. Insa trag de bucata de plastic neagra ce e in jurul roti si nu vrea sa iasa deloc. Am dat si bara din fata jos ca sa vad cum as putea sa o dau jos.
Vad ca ii prinsa in ceva clickuri . Sa trag ca animalul nu am curajul. Sigur nu ii nevoie sa dau si aripa jos sau eventual roata si apoi sa trag de bucata aia de plastic?
Eventual ataseaza-mi daca nu-i mare deranjul o poza si daca poti sa-mi incercuiesti exact unde ii si pe unde se completeaza cu lichid ar fi perfect.
- deleted-67352
- OP
- 70 mesaje
- din 04 Oct 2011
deleted-67352
- Mesaje scrise: 70
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Oct 2011
- Mesaj Privat
Multa tortura am indurat, dar, am rezolvat problema! Am scris un topic dedicat acestui lucru. La mine, toate simptomele indicau CIM-ul, dar NU A FOST CIM-ul. Toata reparatia costa intre 100 RON si 600 RON, depinzand ce reparatii trebuie efectuate. Cititi mai multe aici - https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=93098