- bogdanbogdan78
- OP
- 2 mesaje
- din 08 Oct 2011
- Vectra 2003 y22dtr
- Bucuresti
bogdanbogdan78
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2003 y22dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Oct 2011
- Mesaj Privat
salut ! am si eu o vectra c y22dtr . am resoftat calculatorul , am curatat galeria de admisie am curatat egr ,toate furtunasele de vacum verificati toti senzorii tot ce se poate verifica . masina nu are nici un cod de eroare stocat in vreun calculator si cu toate aste clapetele de pe galeria de admisie nu functioneaza la nici un regim de turatie . va rog sa imi spuneti si mie ce ii mai pot face . sincer nu mai stiu ce sa cred . are cineva idee care ar putea fi problema ? Multumesc !
- varza
- **
- 202 mesaje
- din 15 Jun 2006
- Astra 2002 Y20DTH
- Bucuresti
varza
- Mesaje scrise: 202
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2006
- Mesaj Privat
salut - din cate stiu clapetele alea sunt actionate de o valva (cu mambrana de cauciuc) care se afla in laterala dreapta a admisiei. valava este actionata de un furtun de vacuum.
Eu am patit-o (in sensul ca au rmas blocate). problema are de la valava aceea vacumatica - avea membrana sparta.
Eu vad ca ar fi 2 posibilitati: fie valva, fie traseul de vacum.
PS: daca este valva - nu te lasa pacalit de cei care vand piese auto sau de reprezentate (iti vor spune ca nu se vinde separat ci doar cu toata admisia - adica un pret enorm) cauta la dezmembrari sau aici pe forum doar valva respectiva.
Eu am patit-o (in sensul ca au rmas blocate). problema are de la valava aceea vacumatica - avea membrana sparta.
Eu vad ca ar fi 2 posibilitati: fie valva, fie traseul de vacum.
PS: daca este valva - nu te lasa pacalit de cei care vand piese auto sau de reprezentate (iti vor spune ca nu se vinde separat ci doar cu toata admisia - adica un pret enorm) cauta la dezmembrari sau aici pe forum doar valva respectiva.
- bogdanbogdan78
- OP
- 2 mesaje
- din 08 Oct 2011
- Vectra 2003 y22dtr
- Bucuresti
bogdanbogdan78
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2003 y22dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Oct 2011
- Mesaj Privat
multumesc pentru sfat ! am verificat si valva cu membrana de cauciuc ,este in regula ! furtunasele sant ok si ele ,mai este o singura varianta : cat de tare trebuie sa se faca vid pe acel furtun care intra in valva de comanda clapete ?sau macar daca are cineva idee cum se masoara ! am tot intrebat pe ici pe colo .baieti care au lucrat pe la reprezentanta nimeni nu mi-a putut spune ceva clar ! daca mai aveti vrun sfat vreo idee ceva , orice astept sincer cu nerabdare ! chiar vreau sa rezolv prb asta , ma deranjeaza ca masina este praf ,adica moarta ,intre 800-900 si pana aproape de 200 cand intra turbina nu se misca deloc parca ar fi un diesel normal fara turbo si cam scoate si fum !