petre28
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Maramures
- Masina: Vectra 2000 X18EX1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Oct 2011
- Mesaj Privat
Prima data,va salut pe toti proprietari de masini Opel sau Vauxhall.
Ce as dori eu de la voi daca se poate,mi-am cam prins urechile la motorasul meu de 1.8 litri din Vectra mea.Problema este,cand motorul este rece acesta porneste din prima si toarce precum o pisica,dar cand este cald,acul de la temperatura ajunge la 80 si trece putin peste, motorul parca incepe sa mearga in hopuri,iar daca il las la relanty acesta cam intrun minut se opreste,daca este in mers si apas pedala de la ambreiaj motorul se roteste neuniform iar acul de la turometru coboara si urca(oscileaza spre 0 si 750 rot/min) si ar da sa se opreasca,plus ca motorul nu sta la temp optima de 87,5 C,daca merg pe autostrada sau in oras si am viteza si este rece afara nu se incalzeste peste 83C si tot scade si urca dar nu se opreste la temperatura optima,am schimbat bujiile,am pus Bosch X4,filtrul de aer lam schimbat,am schimbat toata putea cu injectoare cu tot,dar tot asa face, am schimbat si filtrul de benzina,tot asa.Nu mai stiu ce sa fac,va rog ajutati-ma.
Ce as dori eu de la voi daca se poate,mi-am cam prins urechile la motorasul meu de 1.8 litri din Vectra mea.Problema este,cand motorul este rece acesta porneste din prima si toarce precum o pisica,dar cand este cald,acul de la temperatura ajunge la 80 si trece putin peste, motorul parca incepe sa mearga in hopuri,iar daca il las la relanty acesta cam intrun minut se opreste,daca este in mers si apas pedala de la ambreiaj motorul se roteste neuniform iar acul de la turometru coboara si urca(oscileaza spre 0 si 750 rot/min) si ar da sa se opreasca,plus ca motorul nu sta la temp optima de 87,5 C,daca merg pe autostrada sau in oras si am viteza si este rece afara nu se incalzeste peste 83C si tot scade si urca dar nu se opreste la temperatura optima,am schimbat bujiile,am pus Bosch X4,filtrul de aer lam schimbat,am schimbat toata putea cu injectoare cu tot,dar tot asa face, am schimbat si filtrul de benzina,tot asa.Nu mai stiu ce sa fac,va rog ajutati-ma.
- lumircea
- **
- 240 mesaje
- din 27 Sep 2011
- Astra 2017 B16
- Vrancea
lumircea
- Mesaje scrise: 240
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 2017 B16
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Sep 2011
- Mesaj Privat
petre28
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Maramures
- Masina: Vectra 2000 X18EX1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Oct 2011
- Mesaj Privat
Va multumesc ca mi-ati raspuns,singurul bec este cel galben ce seamana cu un motor si semnul exclamarii(check engine),problema este ca motorul da sa se opreasca si reporneste ca si cum benzina ar veni in trepte,asta se intampla doar dupa ce acul de la temp motorului ajunge putin peste 80 de grade,in relanty merge in hopuri dar daca apas pedala de acceleratie motorul merge ok,la fel si dupa ce acul se opreste la 90 de grade,intre 80 si 90 merge in hopuri la relanty,cand apas pedala si masina ruleaza totul este ok,merge foarte frumos,fara zgomot,fara hopuri,si plus ca bea la benzina de ma sperie,in perioada asta cand este cald,interesant este ca nu scoate fum de nici o culoare
- lumircea
- **
- 240 mesaje
- din 27 Sep 2011
- Astra 2017 B16
- Vrancea
lumircea
- Mesaje scrise: 240
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 2017 B16
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Sep 2011
- Mesaj Privat
buna !
imposibil de spus asa pe nv ... doar din greseala sa nimeresc vreo cauza !...
deci becul MIL fiind aprins e clar ca e o problema in gestiunea electronica a motorului, cel mai probabil un captor care nu este in regula si cum asta se intimpla functie de temperatura se pare ca e vorba e un captor de temperatura probabil captorul de temperatura motor sau doar contactele acestuia ... deci incercati in zona asta sa inlaturati orice posibilitate de contact inperfect : deconectati captorul (dar si alte componente, inclusiv calculatorul) si priviti contactele si daca aveti dubii privind starea lor (contacte oxidate ...) curatiti contactele cu un produs specific, refaceti totul (deseori se intimpla ca un contact imperfect sa fie cauza ...) si daca defectul persista atunci nu aveti solutie ... musai valiza op-com ...
spor si bafta
imposibil de spus asa pe nv ... doar din greseala sa nimeresc vreo cauza !...
deci becul MIL fiind aprins e clar ca e o problema in gestiunea electronica a motorului, cel mai probabil un captor care nu este in regula si cum asta se intimpla functie de temperatura se pare ca e vorba e un captor de temperatura probabil captorul de temperatura motor sau doar contactele acestuia ... deci incercati in zona asta sa inlaturati orice posibilitate de contact inperfect : deconectati captorul (dar si alte componente, inclusiv calculatorul) si priviti contactele si daca aveti dubii privind starea lor (contacte oxidate ...) curatiti contactele cu un produs specific, refaceti totul (deseori se intimpla ca un contact imperfect sa fie cauza ...) si daca defectul persista atunci nu aveti solutie ... musai valiza op-com ...
spor si bafta