Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
  • Starscream

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2003 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Salut, am trecut si eu cu masinuta mea cumparata de anul trecut o astra g din 2003 Z16XEP prin problema consumului exagerat de ulei. Am fost in Cluj la 6 serviceuri serioase cica cu testere cu tot, toata lumea imi recomanda sa o segmentez desi motorul mergea super ok nu scotea gram de fum si nici nu picura pe sub motor.
Ei bine vara asta m-am hotarat il segmentez.
Dar in ultima clipa am gasit un mecanic care chiar si-a dat interesul si mi-a zis din start acest motor nu trebuie segmentat.
Dupa o compresie facuta asa cum scrie la carte am vazut ca motorasul are 1proape 16 bari pe fiecare cilindru (aproape ca din fabrica).
Schimbat semeringuri la supape, rezolvat eroarea P1113 de la galeria de admisie asa cum zice domnul Maiandrei (doresc sa ii multumesc pe aceasta cale, super schema), rezolvar eroarea P0400 - EGR curatat luna si bec masina porneste ok eroarea a disparut.
Dat jos galeria de admisie si ce sa vezi plina de ulei cu miros de benzina. Spalat curatat galeria de admisie suflata frumos cu aier ca noua cemai. Toate piesele puse la loc masina merge beton doar ca se tureaza subtureaza la relantiu si fluiera ca o locomotiva.

Toata problema - furtunelul de vacum care vine de sus de la capacul motorului cel de plastic in partea stanga sus cum ne uitam la masina din fata.
Acest furtunel are rolul de a scoate gazele de carter din motor dar in acelasi timp foloseste aceste gaze (aer) pentru amestecul cu benzina. De sus de la motor o ia in jos in partea stanga spre galeria de admisie si se termina in 2 intrari a doua banuiesc ca e tot ceva recirculare de aer.
Furtunelul original era rupt si in capul lui care intra pe motor era bagata o moneda metalica, pe acolo sugea tot uleiul din motor, il baga in galeria de admisie apoi il arunca in pistoane care il ardeau.
Uitandu-ma la capul acestui furtunel mi-am dat seama ca (lipsete ceva piesa ma gandesc ca o (diuza!).
Zis si facut ma duc sa cumpar piesa (tot furtunelul de vacum). Surpriza gasesc piesa cu 170 de lei dar din nou fara nici o piesa (diuza!) in capul furtunelului.
Sunat prieten la GM Opel in Germania si intrebat............... Pretene furtunelul vine fara diuza!
Problema e ca nu gasesc nicaieri aceasta diuza nimeni nu a auzit de ea, daca ma puteti ajuta eventual aveti acest model de motor sa va uitati macar in capul furtunelului de vacum si sa imi spuneti daca aveti aceasta diuza. Furtunelul se scoate de pe carcasa motorului foarte usor are doar o siguranta metalica care se desface si cu mana, la fel se monteaza foarte usor inapoi doar cu mana.
O sa pun si poze cu furtunelul respectiv si capul special tip mama al acestuia care la mine e gol.
Multumesc.
  • Starscream

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2003 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Revin cu linkul la poze:

As avea nevoie de lamurire cu poza sau schema daca capacul culbutorilor are o supapa in el care e raspunzatoare de reglarea debitului de aer (gaze carter) in motor.

https://www.clubopel.com/vie...n=newpost#1202983
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR